Ex libris

Nasdaq

Juoksuharrastukseni on vienyt minut aivan outoihin sfääreihin. Erittäin markkinointihenkinen mirri tänää Stockalla markkinoi minulle juoksuvermeet suit sait.

No nyt juoksentelen sukkahousuissa pusakassa ihmisten ilmoilla. Käytännöllisesti voisin olla alasti. Kun ohitin kaksi kävelevää toisiomirriä, niin toinen heistä vihelsi perään. Olin tukehtua omaan räkääni.

Sörkassa varmaan saan vielä pataan. On tämä homoa. Tämä on sukkahousuhomojen laji.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wr

      Jaksaa, jaksaa. Laita kypärä päähän kun menet sörkkaan.

      Kävin Tammiston Adidas liikkeessä ja näin uusimmat juoksuvaatteet. Onneksi ne takit ja hupparit on pidempiä. Housut oli aika pinkeän oloisia. Ja ohuita.

      En voi syyttää naisia, viheltäisin itsekkin. Mut täällä miehet juoksee perinteisissä.
      Viimeviikolla olisin viheltänyt (jos osaisin) Petikossa puutarhakalusteliikkeessä.
      Takuulla urheilija...

    • Exlibriksellä kun huitaset, ei Sörkassa eikä muuallakaan paljoa pelästytä. Ota excalibur mieluummin ja sukkiksiin sopiva huotra kantovälineeksi.

    • Joojoo...

      Kunhan muistat sen, että sinä olet lopulta se joka juoksee. Ei ne vermeet.

      • Nasdaq

        No mä esitin asiani vähän tökerösti. Mutta pääpointeittain toi meni noin. Kaikki varmaan ymmärtää, että mulla ei ollut mitään käsitystä noista releistä ja niiden inlookista. Kun siinä kuuntelin mainospuheita ja listaa teknisistä ominaisuuksista, ja kun vielä sanoin, että mä näitä nyt tässä vittu ala sovittelemaan, niin mirri vaan tsekkas alakaluston ja iski diilin handuun. Sata eukkua byysista! Ennen mä lönköttelin olohousuissa. Varmaan kymmenen vuotta vanhoissa.

        No niin!

        Nyt kun on sitten juoksuvermeet, niin pitää olla juoksijan asenne. Kuten on sanottu, ei ne releet juokse vaan sinä siellä sisällä.

        Kuitenkin mä ihmettelin tota materiaalia. Se tuntui ihan neopreenilta, jota sukelluspuvuissa käytetään, mutta tajuttoman ohuelta.

        Täällä on hyvin kylmä ilma, mutta en minä palellut tai isommin hikoillut. Eli vuosisadan ostos. Kymppi hurahti kuin ei mitään. Ja asenteella.


      • Joojoo...
        Nasdaq kirjoitti:

        No mä esitin asiani vähän tökerösti. Mutta pääpointeittain toi meni noin. Kaikki varmaan ymmärtää, että mulla ei ollut mitään käsitystä noista releistä ja niiden inlookista. Kun siinä kuuntelin mainospuheita ja listaa teknisistä ominaisuuksista, ja kun vielä sanoin, että mä näitä nyt tässä vittu ala sovittelemaan, niin mirri vaan tsekkas alakaluston ja iski diilin handuun. Sata eukkua byysista! Ennen mä lönköttelin olohousuissa. Varmaan kymmenen vuotta vanhoissa.

        No niin!

        Nyt kun on sitten juoksuvermeet, niin pitää olla juoksijan asenne. Kuten on sanottu, ei ne releet juokse vaan sinä siellä sisällä.

        Kuitenkin mä ihmettelin tota materiaalia. Se tuntui ihan neopreenilta, jota sukelluspuvuissa käytetään, mutta tajuttoman ohuelta.

        Täällä on hyvin kylmä ilma, mutta en minä palellut tai isommin hikoillut. Eli vuosisadan ostos. Kymppi hurahti kuin ei mitään. Ja asenteella.

        Housuilla ei ole niin väliä, ellei jotain sekunttipeliä ole harrastamassa. Kohtuullisen hyvät verkkarit riittää. Toki jos haluaa hifistellä, niin voihan sitä ostaa kaikki mahdolliset vermeet, tosin suoritusta ne ei huomattavasti paranna. Huippu-urheilu taso on sitten asia erikseen.

        Sama juttu tossuissa. Jos on aloittelija, niin on fiksumpaa ostaa aluksi huomattavasti vaatimattomammat tossut eikä tuhlata rahaa niihin erityisiin ja hienoihiin juuri omalle jalalle ja astunnalle suunniteltuihin. Tärkein kriteeri aloittajalle tossuissa on se, että ne on mukavat jalassa eikä purista mistään. Mieluiten noin puoli kokoa isommat. Hyvillä tossuilla ei opi juoksemaan oikein ja polvivaivat voivat jossain vaiheessa olla hyvinkin todellisia. Hyvistä juoksutossuistakin saa parhaan irti silloin, kun on ensiksi oppinut juoksemaan huonommilla. Hyvin vaimennettu pohja ei opeta oikeaa juoksutapaa. Kipu taas opettaa, jos haluaa oppia.

        Minäpä kävin tänään fillarikaupiolla. Täytyy sanoa, että tuli ostettua hyvä fillari. Sillä tulee olemaan kivaa heittää sellaisia satkun lenkkejä. Kävis vaikka Porvoossa kahvilla ja sellaisia

        Tuli nyt vaan mieleen, että jostain syystä mulle ei myyjät edes yritä tyrkyttää mitään turhanpäivästä. Ei ne oikeastaan tyrkytä minulle mitään. Mistäköhän moinen johtuu..


      • Nasdaq
        Joojoo... kirjoitti:

        Housuilla ei ole niin väliä, ellei jotain sekunttipeliä ole harrastamassa. Kohtuullisen hyvät verkkarit riittää. Toki jos haluaa hifistellä, niin voihan sitä ostaa kaikki mahdolliset vermeet, tosin suoritusta ne ei huomattavasti paranna. Huippu-urheilu taso on sitten asia erikseen.

        Sama juttu tossuissa. Jos on aloittelija, niin on fiksumpaa ostaa aluksi huomattavasti vaatimattomammat tossut eikä tuhlata rahaa niihin erityisiin ja hienoihiin juuri omalle jalalle ja astunnalle suunniteltuihin. Tärkein kriteeri aloittajalle tossuissa on se, että ne on mukavat jalassa eikä purista mistään. Mieluiten noin puoli kokoa isommat. Hyvillä tossuilla ei opi juoksemaan oikein ja polvivaivat voivat jossain vaiheessa olla hyvinkin todellisia. Hyvistä juoksutossuistakin saa parhaan irti silloin, kun on ensiksi oppinut juoksemaan huonommilla. Hyvin vaimennettu pohja ei opeta oikeaa juoksutapaa. Kipu taas opettaa, jos haluaa oppia.

        Minäpä kävin tänään fillarikaupiolla. Täytyy sanoa, että tuli ostettua hyvä fillari. Sillä tulee olemaan kivaa heittää sellaisia satkun lenkkejä. Kävis vaikka Porvoossa kahvilla ja sellaisia

        Tuli nyt vaan mieleen, että jostain syystä mulle ei myyjät edes yritä tyrkyttää mitään turhanpäivästä. Ei ne oikeastaan tyrkytä minulle mitään. Mistäköhän moinen johtuu..

        En tiedä mistä tollanen diskurssi johtuu. Mä olen takuuvarma kassamagneetti.

        No mitä tohon huonoilla jalkineilla juoksemiseen tulee, niin koita itse juosta Tunturisusilla. Itse olen juossut neljät puhki.

        Kyllä mä nojaan aika pitkälle teknologiaan sillä sillä on keventävä vaikutus ja syntipukki löytyy ihan iisisti.


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        En tiedä mistä tollanen diskurssi johtuu. Mä olen takuuvarma kassamagneetti.

        No mitä tohon huonoilla jalkineilla juoksemiseen tulee, niin koita itse juosta Tunturisusilla. Itse olen juossut neljät puhki.

        Kyllä mä nojaan aika pitkälle teknologiaan sillä sillä on keventävä vaikutus ja syntipukki löytyy ihan iisisti.

        Tosin personal trainerini kielsi minulta ehdottomasti ja alleviivaten sen että en saa juosta vielä asvaltilla enkä purulla.

        Mulle se kyllä sopii.


      • Joojoo...
        Nasdaq kirjoitti:

        En tiedä mistä tollanen diskurssi johtuu. Mä olen takuuvarma kassamagneetti.

        No mitä tohon huonoilla jalkineilla juoksemiseen tulee, niin koita itse juosta Tunturisusilla. Itse olen juossut neljät puhki.

        Kyllä mä nojaan aika pitkälle teknologiaan sillä sillä on keventävä vaikutus ja syntipukki löytyy ihan iisisti.

        Harrastin juoksemista 4 vuotta paskalenkkareilla ennen kun ostin ensimmäiset varsinaiset juoksutossuni. Nekään ei ollut siitä parhaasta päästä. Jotkut tarjouksessa olleet Adidakset. Mut hyvät tossut silti. Palvelivat mua hyvin. Kokeillut niiden jälkeen Nikelta ja Pumaltakin. Tulin siihen tulokseen, että Adidaksella on aina löytynyt meikäläisen jalkaan sopivin lesti. Pohjat ja vaimennus nyt tuntui kaikissa samalta. Tai ehkä se johtuu mun juoksutyylistäni, missä vaimennuksella ja pohjilla ei ole niin väliä. Se vaimennus löytyy nivelistä, lihaksista ja niiden käytössä. Sellainen pehmeä, kevyt rullaava askel you know...


    • wr

      Hieno homma. Sun traineri kuulostaa asialliselta.

      Mut noin yleensä: sä olit myyjän unelma. Jatkossa: vaatteet kannattaa sovittaa. Ei pelkästään ulkonäön vuoksi vaan onko koko ja muoto sopiva. Ja jatkossa jos huomaat jossain vaatteessa jotain toivomisen varaa.

      Teknisiin materiaaleihin kannattaa sijoittaa ja kokemus opettaa. Paskoilla tennareilla ei kannata juosta.

      Mä en ole saanut vielä lupaa juosta maastossa (vain juoksumatolla), mut kokeilin aamulla hyppynarua salilla. Joku sano tätä koukuksi, mut ei huono sellanen.

      • Joojoo...

        wr ja Nasdaq!

        Pitäisikö teidän kokeilla vaikkapa sauvakävelyä..? Voisi olla sopivampi laji teille...


      • Nasdaq
        Joojoo... kirjoitti:

        wr ja Nasdaq!

        Pitäisikö teidän kokeilla vaikkapa sauvakävelyä..? Voisi olla sopivampi laji teille...

        Sauvakävely ei kai ole sallittua Berliinissä. Mä en kyllä ole tutustunut ohjelmaan ja oheistuotteisiin, säännöstelyihin, mutta jotenkin kuulostaa hengenvastaiselta, jopa arrogantilta.


        (Aerobista naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Sauvakävely ei kai ole sallittua Berliinissä. Mä en kyllä ole tutustunut ohjelmaan ja oheistuotteisiin, säännöstelyihin, mutta jotenkin kuulostaa hengenvastaiselta, jopa arrogantilta.


        (Aerobista naurua)

        Tuossa pohdimme, että kuinka pitkään sitä pitää siinä seisoskella että pääsee yleensäkään liikkeelle?

        Olisi luotava erilaisia tasoitussysteemejä, niin kuin golfissa on.



        (Naurua)


      • Joojoo...
        Nasdaq kirjoitti:

        Tuossa pohdimme, että kuinka pitkään sitä pitää siinä seisoskella että pääsee yleensäkään liikkeelle?

        Olisi luotava erilaisia tasoitussysteemejä, niin kuin golfissa on.



        (Naurua)

        Tekisit joskus jotain mistä kirjoitat etkä vaan kirjoittaisi siitä mitä haluaisit tehdä. Saisit lisää uskottavuutta juttuihisi.


      • Nasdaq
        Joojoo... kirjoitti:

        Tekisit joskus jotain mistä kirjoitat etkä vaan kirjoittaisi siitä mitä haluaisit tehdä. Saisit lisää uskottavuutta juttuihisi.

        Mä en puutu näihin teidän uskonasioihin. Minä olen sana ja te olette lukija.


    • ..

      Katso joskus miten vanhat juoksu veteraani papat juoksee.
      Matalalla, tasaseen, minimi energialla. Loistava tyyli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1825
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1427
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1242
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1237
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1105
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1017
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      953
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      40
      860
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      195
      844
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      828
    Aihe