MIKSI JAZULI ÄRSYTTÄÄ!!!

MMies

KILTTI KAUNIS JAZULI ÄRSYTTÄÄ PALSTAN IHMISIÄ!! PITÄISIKÖ JAZULILLE ANTAA PIISKAA?

MINÄ VOIN HAKEA RISUN NAANTALIN METSÄSTÄ! KUKA ANTAA PIISKAN LAULAA?


NIIN!


HAHA! :D

61

96

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei naantalissa ole ees metsiä. x-D

      • lollot rules

        taidat väistellä kysymystä?


      • lollot rules kirjoitti:

        taidat väistellä kysymystä?

        Jaa miksi m olen ärsyttävä?

        - sanon asioita ääneen, joita osa ei halua kuulla
        - sanon vaikkei kysyttäiskään
        - en osaa kirjoittaa oikeaoppisesti
        - olen liikaa äänessä
        - jänkään vastaan
        - rasitan ihmisiä näkemyksilläni
        - olen liian sanavalmis
        - olen näsviisas
        - olen provosoiva
        - olen tyhmä osan mielestä
        - olen epänaisellinen
        - olen lihava

        - olen tämmöinen kun olen

        Eiköhän siinä jo jotain tullut?


      • SIKSI
        teevadit kirjoitti:

        Jaa miksi m olen ärsyttävä?

        - sanon asioita ääneen, joita osa ei halua kuulla
        - sanon vaikkei kysyttäiskään
        - en osaa kirjoittaa oikeaoppisesti
        - olen liikaa äänessä
        - jänkään vastaan
        - rasitan ihmisiä näkemyksilläni
        - olen liian sanavalmis
        - olen näsviisas
        - olen provosoiva
        - olen tyhmä osan mielestä
        - olen epänaisellinen
        - olen lihava

        - olen tämmöinen kun olen

        Eiköhän siinä jo jotain tullut?

        Ei mikään noista ärsytä, vaan nuo, mitkä mainitsin, uskon että muutkin ärsyyntyvät aika samoista kuin minä.


      • SIKSI kirjoitti:

        Ei mikään noista ärsytä, vaan nuo, mitkä mainitsin, uskon että muutkin ärsyyntyvät aika samoista kuin minä.

        Niin sua ei ehkä mikään noista ärsytä, muttet voi puhua kaikkien puolesta. :-)

        Vain omasta puolestasi.


      • lollot rules
        teevadit kirjoitti:

        Jaa miksi m olen ärsyttävä?

        - sanon asioita ääneen, joita osa ei halua kuulla
        - sanon vaikkei kysyttäiskään
        - en osaa kirjoittaa oikeaoppisesti
        - olen liikaa äänessä
        - jänkään vastaan
        - rasitan ihmisiä näkemyksilläni
        - olen liian sanavalmis
        - olen näsviisas
        - olen provosoiva
        - olen tyhmä osan mielestä
        - olen epänaisellinen
        - olen lihava

        - olen tämmöinen kun olen

        Eiköhän siinä jo jotain tullut?

        ei ku sitä et onko sulla, isot? en mää muuta


    • SIKSI

      Jazuli ärsyttää siksi, että hän haluaa koko ajan olla esillä ja puheenaihe. Kun hän osallistuu keskusteluun, hän kääntää keskustelun aiheen itseensä tai siihen että häntä trollataan tai kiusataan tai whatever. Se, että hän osallistuu joka ikiseen keskusteluun, missä on aloituksessa hänen nimi. Jos jokainen tekisi täällä niin, niin mitä paskaa olisi palsta täynnä.

      • Nyt tajusin

        Heeeeeeeeeeetkinen! Jazulihan on kuin Eewari!!!!


      • Että mä puhun vain paskaa, niinkö? Trollataan ja kiusataan, no se taas on mun höpinää, ei mitään aitoa ja oikeaa. Se on juuri trollaamista myös. Halojata halloo.

        :-)


      • jep !!!

        Näin on! Komppaan! Lisäksi henkilökohtaisesti ärsyttää hänen palstalla "asuminen" ja se, että joka ketjuun pitää vastata, etenkin jos siinä lukee pieru tai tissit.


      • :D
        teevadit kirjoitti:

        Että mä puhun vain paskaa, niinkö? Trollataan ja kiusataan, no se taas on mun höpinää, ei mitään aitoa ja oikeaa. Se on juuri trollaamista myös. Halojata halloo.

        :-)

        Nyt se taas alkoi, huoh..


      • jep !!! kirjoitti:

        Näin on! Komppaan! Lisäksi henkilökohtaisesti ärsyttää hänen palstalla "asuminen" ja se, että joka ketjuun pitää vastata, etenkin jos siinä lukee pieru tai tissit.

        Sua nyt ärsyttää varmaan naapuritkin, nekin aina asuu siinä sun naapurissa. Pieru? Tissit? No joo sinähän niitä aina laadit. Nyt olet näreissäs kun en sun pieruihis vastaa eikä tissitkään jaksa kiinnostaa. Projisoit.


      • :D kirjoitti:

        Nyt se taas alkoi, huoh..

        Ite yllytitte. ;-) Kannattasko ottaa itsekin opiksi...


      • Nyt tajusin kirjoitti:

        Heeeeeeeeeeetkinen! Jazulihan on kuin Eewari!!!!

        Ainoo vaan etten tiiä kuka on Eewari.


      • SIKSI
        teevadit kirjoitti:

        Että mä puhun vain paskaa, niinkö? Trollataan ja kiusataan, no se taas on mun höpinää, ei mitään aitoa ja oikeaa. Se on juuri trollaamista myös. Halojata halloo.

        :-)

        Ei vaan että vastaat joka ketjuun, jossa puhutaan sinusta.Jos täällä jokainen vastaisi joka trolliketjuun joka tehdään hänestä itsestään, palsta olisi pelkkää paskaa täynnä kun jokainen keskustelisi itsestään, kuten sinä juuri nyt tässä ketjussa. Sinua trollataan ja sinusta tehdään aloituksia eniten, koska sinä vastaat joka ketjuun jossa nikkisi mainitaan.


      • jep !!!
        teevadit kirjoitti:

        Sua nyt ärsyttää varmaan naapuritkin, nekin aina asuu siinä sun naapurissa. Pieru? Tissit? No joo sinähän niitä aina laadit. Nyt olet näreissäs kun en sun pieruihis vastaa eikä tissitkään jaksa kiinnostaa. Projisoit.

        En ole tehnyt yhtäkään pieru tai tissit aloitusta, sori.


      • Eli lue tavaten...kohdat täyttyy näissä.

        - sanon asioita ääneen, joita osa ei halua kuulla
        - sanon vaikkei kysyttäiskään
        - olen liikaa äänessä
        - jänkään vastaan
        - rasitan ihmisiä näkemyksilläni
        - olen liian sanavalmis
        - olen näsviisas
        - olen provosoiva
        - olen tyhmä osan mielestä


      • jep !!! kirjoitti:

        En ole tehnyt yhtäkään pieru tai tissit aloitusta, sori.

        Enkä mä vastaillut yhteenkään pieru juttuun, koska minusta ne on tyhmiä. Ei huvita ei liikuta, vain kierrän kaukaa.


      • SIKSI kirjoitti:

        Ei vaan että vastaat joka ketjuun, jossa puhutaan sinusta.Jos täällä jokainen vastaisi joka trolliketjuun joka tehdään hänestä itsestään, palsta olisi pelkkää paskaa täynnä kun jokainen keskustelisi itsestään, kuten sinä juuri nyt tässä ketjussa. Sinua trollataan ja sinusta tehdään aloituksia eniten, koska sinä vastaat joka ketjuun jossa nikkisi mainitaan.

        No älä ruoki mua. :-)


      • teevadit kirjoitti:

        Enkä mä vastaillut yhteenkään pieru juttuun, koska minusta ne on tyhmiä. Ei huvita ei liikuta, vain kierrän kaukaa.

        Mä nyt vaan oletin koska säkin oletit siellä jep!! :-)


      • ..
        teevadit kirjoitti:

        Eli lue tavaten...kohdat täyttyy näissä.

        - sanon asioita ääneen, joita osa ei halua kuulla
        - sanon vaikkei kysyttäiskään
        - olen liikaa äänessä
        - jänkään vastaan
        - rasitan ihmisiä näkemyksilläni
        - olen liian sanavalmis
        - olen näsviisas
        - olen provosoiva
        - olen tyhmä osan mielestä

        Luulet vaan


      • .. kirjoitti:

        Luulet vaan

        Luulisinkin. :-)

        Nuohan on juur asioita joista aina jaksetaan ulvoa.


      • huhh huh..
        teevadit kirjoitti:

        Eli lue tavaten...kohdat täyttyy näissä.

        - sanon asioita ääneen, joita osa ei halua kuulla
        - sanon vaikkei kysyttäiskään
        - olen liikaa äänessä
        - jänkään vastaan
        - rasitan ihmisiä näkemyksilläni
        - olen liian sanavalmis
        - olen näsviisas
        - olen provosoiva
        - olen tyhmä osan mielestä

        Ei täyty. Noi pitää paikkaansa muttei ärsytä .Se ärsyttää, että täytät tahallasi /tahattomasti palstan höpinälläsi itsestäsi. Ja rekatut palstalaiset pysyy kaukana.He katsovat että:. ahaa, Jazuli-päivä taas, eli Jazuli puhumassa puskien kanssa itsestään, tullaan taas huomenna uudestaan katsomaan mikä on tilanne. Tiedän tämän, koska ihan näin olen todennut yhden rekatun kanssa joskus. Ei sinua vastaan mitään ole, mutta palstakäyttäytymisesi on rasittavan egoistista.


      • huhh huh.. kirjoitti:

        Ei täyty. Noi pitää paikkaansa muttei ärsytä .Se ärsyttää, että täytät tahallasi /tahattomasti palstan höpinälläsi itsestäsi. Ja rekatut palstalaiset pysyy kaukana.He katsovat että:. ahaa, Jazuli-päivä taas, eli Jazuli puhumassa puskien kanssa itsestään, tullaan taas huomenna uudestaan katsomaan mikä on tilanne. Tiedän tämän, koska ihan näin olen todennut yhden rekatun kanssa joskus. Ei sinua vastaan mitään ole, mutta palstakäyttäytymisesi on rasittavan egoistista.

        No kuulehan mussukka, täällä oli egoistien ryhmä jo paljon ennen mua. Ehkä niiden oli jo aikakin tehdä tilaa uusille egoisteille, joten pysyköön poissa vaan jatkossakin. :-)

        Nimiä en viitsi mainita, mutta eiköhön nää egoistiset tyypit kaikki muista.

        Jokainen pätee omilla ajatuksillaan ja kun MINÄ olen niin viisas ja oikeassa. Egoismin huipentuma. :-)

        Ei täällä osattu jutella ennenkään, kun sisäpiirin juttuja. Siis mikään ei siinä suhteessa ole muuttunut miksikään. Hyvin se sitten onnistuu teillä juttelu siellä palstan takanakin yhden rekatun kanssa, joten keep on. Sehän on hyvin tervettä yrittää jutella ihmisten kanssa henk.koht. mielummin, kun näin näkyvästi ja julkisesti.

        Olette oivalteneet uuden tavan höpistä palstan kulisseissa ja löytäneet siis toisenne ja voitte antaa toisillenne tukenne, hyvä edistystä. Harva ihminen enää kykenee tuohon.


      • teevadit kirjoitti:

        No kuulehan mussukka, täällä oli egoistien ryhmä jo paljon ennen mua. Ehkä niiden oli jo aikakin tehdä tilaa uusille egoisteille, joten pysyköön poissa vaan jatkossakin. :-)

        Nimiä en viitsi mainita, mutta eiköhön nää egoistiset tyypit kaikki muista.

        Jokainen pätee omilla ajatuksillaan ja kun MINÄ olen niin viisas ja oikeassa. Egoismin huipentuma. :-)

        Ei täällä osattu jutella ennenkään, kun sisäpiirin juttuja. Siis mikään ei siinä suhteessa ole muuttunut miksikään. Hyvin se sitten onnistuu teillä juttelu siellä palstan takanakin yhden rekatun kanssa, joten keep on. Sehän on hyvin tervettä yrittää jutella ihmisten kanssa henk.koht. mielummin, kun näin näkyvästi ja julkisesti.

        Olette oivalteneet uuden tavan höpistä palstan kulisseissa ja löytäneet siis toisenne ja voitte antaa toisillenne tukenne, hyvä edistystä. Harva ihminen enää kykenee tuohon.

        Niin ja jos nyt haluat ajaa asiaa palstan puhdistuksen puheenjohtajana, niin kootkaa kaikki voimanne ja tehkää se parannus.

        Enemmän asiaa, että riittää juteltavaa muustakin kun itsestä.


      • teevadit kirjoitti:

        Niin ja jos nyt haluat ajaa asiaa palstan puhdistuksen puheenjohtajana, niin kootkaa kaikki voimanne ja tehkää se parannus.

        Enemmän asiaa, että riittää juteltavaa muustakin kun itsestä.

        Ja noista peukku kommaamisista, ne ei ole oikeaa keskustelua nekään. Vain säälittävää perseen lipomista. Opetelkaa sanomaan asianne tai olkaa hiljaa. :-)


      • Näin on.
        teevadit kirjoitti:

        Ja noista peukku kommaamisista, ne ei ole oikeaa keskustelua nekään. Vain säälittävää perseen lipomista. Opetelkaa sanomaan asianne tai olkaa hiljaa. :-)

        Ja lisäisin tähän vielä, että Jazuli ei ole lihava, vaan ihana!


      • 1+7

        uskallatko sanoa saman rekattuna?


      • huhh huh..
        teevadit kirjoitti:

        No kuulehan mussukka, täällä oli egoistien ryhmä jo paljon ennen mua. Ehkä niiden oli jo aikakin tehdä tilaa uusille egoisteille, joten pysyköön poissa vaan jatkossakin. :-)

        Nimiä en viitsi mainita, mutta eiköhön nää egoistiset tyypit kaikki muista.

        Jokainen pätee omilla ajatuksillaan ja kun MINÄ olen niin viisas ja oikeassa. Egoismin huipentuma. :-)

        Ei täällä osattu jutella ennenkään, kun sisäpiirin juttuja. Siis mikään ei siinä suhteessa ole muuttunut miksikään. Hyvin se sitten onnistuu teillä juttelu siellä palstan takanakin yhden rekatun kanssa, joten keep on. Sehän on hyvin tervettä yrittää jutella ihmisten kanssa henk.koht. mielummin, kun näin näkyvästi ja julkisesti.

        Olette oivalteneet uuden tavan höpistä palstan kulisseissa ja löytäneet siis toisenne ja voitte antaa toisillenne tukenne, hyvä edistystä. Harva ihminen enää kykenee tuohon.

        Kyllä varmaan oli, mutta muistutat kyllä, kuten joku sanoikin, eewaria siinä,että hän täytti palstan saapuessaan (ei saapunut yhtä usein kuin sinä) monologeilla minä ja palsta, minä ja palsta, minä vastaan palsta, minäminäminä.. Kukaan muu siihen ei ole kyennyt sinun lisäksesi, joka koet ilmeisesti velvollisuudeksesi vastata joka ikiseen aloitukseen jossa mainitaan nikkisi.

        Toivottavasti en pahasti kolhaise egoasi, kun kerron, että emme keskustelleet sinusta kuin yhden sanan verran: "jazuli-päivä" oli sellainen sanayhdistelmä, jonka molemmat tajusivat, ilman sen enempiä analysointeja. (Varmaan kyseinen rekattu tunnistaa nyt kuka olen, jos lukee tätä ketjua, suuresti toisaalta epäilen, että lukisi) Edelleenkään sinun persoonasi ei ärsytä,vaan palstakäyttäytymisesi. Mutta tässä oli nyt tämä, saat jäädä tekemään omia johtopäätöksiäsi ja yrittämään jatkaa keskustelua itsestäsi. Minulle riitti tältä päivältä ja toivottavasti loppuelämäksi tämä. Ole hyvä.


      • RASIKUKKO
        huhh huh.. kirjoitti:

        Kyllä varmaan oli, mutta muistutat kyllä, kuten joku sanoikin, eewaria siinä,että hän täytti palstan saapuessaan (ei saapunut yhtä usein kuin sinä) monologeilla minä ja palsta, minä ja palsta, minä vastaan palsta, minäminäminä.. Kukaan muu siihen ei ole kyennyt sinun lisäksesi, joka koet ilmeisesti velvollisuudeksesi vastata joka ikiseen aloitukseen jossa mainitaan nikkisi.

        Toivottavasti en pahasti kolhaise egoasi, kun kerron, että emme keskustelleet sinusta kuin yhden sanan verran: "jazuli-päivä" oli sellainen sanayhdistelmä, jonka molemmat tajusivat, ilman sen enempiä analysointeja. (Varmaan kyseinen rekattu tunnistaa nyt kuka olen, jos lukee tätä ketjua, suuresti toisaalta epäilen, että lukisi) Edelleenkään sinun persoonasi ei ärsytä,vaan palstakäyttäytymisesi. Mutta tässä oli nyt tämä, saat jäädä tekemään omia johtopäätöksiäsi ja yrittämään jatkaa keskustelua itsestäsi. Minulle riitti tältä päivältä ja toivottavasti loppuelämäksi tämä. Ole hyvä.

        Yhyyy älä mee!


      • huhh huh.. kirjoitti:

        Kyllä varmaan oli, mutta muistutat kyllä, kuten joku sanoikin, eewaria siinä,että hän täytti palstan saapuessaan (ei saapunut yhtä usein kuin sinä) monologeilla minä ja palsta, minä ja palsta, minä vastaan palsta, minäminäminä.. Kukaan muu siihen ei ole kyennyt sinun lisäksesi, joka koet ilmeisesti velvollisuudeksesi vastata joka ikiseen aloitukseen jossa mainitaan nikkisi.

        Toivottavasti en pahasti kolhaise egoasi, kun kerron, että emme keskustelleet sinusta kuin yhden sanan verran: "jazuli-päivä" oli sellainen sanayhdistelmä, jonka molemmat tajusivat, ilman sen enempiä analysointeja. (Varmaan kyseinen rekattu tunnistaa nyt kuka olen, jos lukee tätä ketjua, suuresti toisaalta epäilen, että lukisi) Edelleenkään sinun persoonasi ei ärsytä,vaan palstakäyttäytymisesi. Mutta tässä oli nyt tämä, saat jäädä tekemään omia johtopäätöksiäsi ja yrittämään jatkaa keskustelua itsestäsi. Minulle riitti tältä päivältä ja toivottavasti loppuelämäksi tämä. Ole hyvä.

        No olipas, NO olipa näyttävä lähtökirjoitus. Hiukan olis voinut olla draamaa enemmän, olis ikään kuin koskettanut enemmän. Nyt ei riipassu. Heippa ja hyvää loppuelämää sinulle rekattu kulissi kuiskaaja. :-)


      • huhh huh..
        RASIKUKKO kirjoitti:

        Yhyyy älä mee!

        Siis tarkoitin tätä ketjua ja Jazulin analysoimista. Mutta nyt ensimmäinen tuli rikottua, joten pieleen meni.


      • huhh huh.. kirjoitti:

        Siis tarkoitin tätä ketjua ja Jazulin analysoimista. Mutta nyt ensimmäinen tuli rikottua, joten pieleen meni.

        Heh, no saat sä tulla takas. Ei sun ole pakko mennä. :-D

        Mutta jossä nyt haluat olla marttyyri niin menet ja puistelet mennessäs huhh huh..olipas kamalaa. :-)


      • teevadit kirjoitti:

        Heh, no saat sä tulla takas. Ei sun ole pakko mennä. :-D

        Mutta jossä nyt haluat olla marttyyri niin menet ja puistelet mennessäs huhh huh..olipas kamalaa. :-)

        Mut jos päätät lähteä, niin muistaisitko laittaa mulle miinuksen? Kiitos, pliis.


      • h..h ;)
        teevadit kirjoitti:

        Mut jos päätät lähteä, niin muistaisitko laittaa mulle miinuksen? Kiitos, pliis.

        Joku muu ehti ensin..


      • h..h ;) kirjoitti:

        Joku muu ehti ensin..

        Nyt juksaat! :''-D


      • ..kasvot menee...
        1+7 kirjoitti:

        uskallatko sanoa saman rekattuna?

        ei uskalla...


      • ..kasvot menee... kirjoitti:

        ei uskalla...

        Jos kasvojensa puolesta pelkää, niin silloin ei uskalla olla rehellinen. tarkoitan, että jos tällä niccillä sanon näin ja tolla noin, mikä antaa musta kauniimman kuvan ihmisille. Niin se on epärehellistä.


    • Trolliyhdistyksen kannattaisi perustaa pr-firma ja alkaa myydä palvelujaan poliitikoille. Ja kas, kenestäkään muusta ei koko maassa puhutakaan..

    • MMies

      JAZULI EI OLE VALKOINEN LAMMAS!


      NIIN!


      HAHA! :D

      • Näin on.

        Ärsyttävä itseään esiin tunkeva egoistinen sikamainen tyyppi.

        (ps. Jazuli on ihana)


      • Näin on. kirjoitti:

        Ärsyttävä itseään esiin tunkeva egoistinen sikamainen tyyppi.

        (ps. Jazuli on ihana)

        Nyt loppuu tää paskanjauhaminen.

        Ilmoitus asiattomasta viestistä on lähetetty Suomi24:n ylläpidolle


        Jos ette vittu osaa muusta puhua kun minusta, se on oma vikanne. En ole pyytänyt enkä käskenyt.


      • .
        teevadit kirjoitti:

        Nyt loppuu tää paskanjauhaminen.

        Ilmoitus asiattomasta viestistä on lähetetty Suomi24:n ylläpidolle


        Jos ette vittu osaa muusta puhua kun minusta, se on oma vikanne. En ole pyytänyt enkä käskenyt.

        Olitpas taas sikamainen.

        En olisi sinulta odottanut tällaista törkeyttä :D


      • . kirjoitti:

        Olitpas taas sikamainen.

        En olisi sinulta odottanut tällaista törkeyttä :D

        Mitäs ootte tollasia vähän daijuja. :-)


      • .
        teevadit kirjoitti:

        Mitäs ootte tollasia vähän daijuja. :-)

        Älä minuun yhdistä noita daijuja. Ei se minun vikani ole.

        Pthyi!


      • . kirjoitti:

        Älä minuun yhdistä noita daijuja. Ei se minun vikani ole.

        Pthyi!

        Miksen? Nyt saa kaikki haluuvat osansa. :-)


      • Niin ?
        teevadit kirjoitti:

        Miksen? Nyt saa kaikki haluuvat osansa. :-)

        Mitä ?


    • se on tavis

      Ei ärsytä.

    • takaan

      Se on trolli, mitä enemmän me ojennetaan sitä, sitä enemmän se nauraa meille.

      • Noniin, miksi sitten ojennatte?


    • ?

      Miksi keskustelette hänen kanssa? Ignooraus on ollut hyvä keino pitää epämiellyttävät ihmiset etäällä.

      • Nimenomaan, mut kun juju onkin siinä, että mä olen ärsyttävän ihana. Koukuttava. ;-)


    • kundi.kundine

      ilmanmuuta piiskaa se joka piiskaa säästää se jazulii vihaa :D

      • Miksei ylläpito ole poistanut tätä ketjua?


      • kundi.kundine
        teevadit kirjoitti:

        Miksei ylläpito ole poistanut tätä ketjua?

        hot topic ei voi poistaa ;)


      • kundi.kundine kirjoitti:

        hot topic ei voi poistaa ;)

        Vaikka aiheena on yksi vaki kirjoittajista? Sehän on vastoin sääntöjä ja hyvää moraalista tapaa. Ihmiset saa haukkua ja sättiä yhtä kirjoittajaa, kuin pinjatasikaa.

        Ne kaikista fiksuimmat siis..heittäköön kiven joka jne. Miksei sitä sääntöä ole suomi24 säännöissä?


      • kundi.kundine
        teevadit kirjoitti:

        Vaikka aiheena on yksi vaki kirjoittajista? Sehän on vastoin sääntöjä ja hyvää moraalista tapaa. Ihmiset saa haukkua ja sättiä yhtä kirjoittajaa, kuin pinjatasikaa.

        Ne kaikista fiksuimmat siis..heittäköön kiven joka jne. Miksei sitä sääntöä ole suomi24 säännöissä?

        niinno ei täs enää kaua varmaa menis ku tää ketju lähtee ;D täl olis niinku semmottine vaikutus näihi ketjuihi ja sillei.

        mut hei jos jengi haluu antaa piiskaa ni minkä sille voi? ;) sillo tarjotaa toistaki kannikkaa, eiks se menis niinku kristillise moraali mukaa niinku oikei täh? ;)


      • kundi.kundine kirjoitti:

        niinno ei täs enää kaua varmaa menis ku tää ketju lähtee ;D täl olis niinku semmottine vaikutus näihi ketjuihi ja sillei.

        mut hei jos jengi haluu antaa piiskaa ni minkä sille voi? ;) sillo tarjotaa toistaki kannikkaa, eiks se menis niinku kristillise moraali mukaa niinku oikei täh? ;)

        Niinno, minkäs hyttynen kalliolle mahtaa. Onhan siinä pointtikin. :-)

        Mä oon saannu jo niin pal tääl risua ja sapiskaa, että alan olla paatunut. Ennen tuli aiheetta ja nyt kun tulee aiheesta mua ei enää kiinnosta. Pitää tehä pahaa senki eestä.


      • teevadit kirjoitti:

        Niinno, minkäs hyttynen kalliolle mahtaa. Onhan siinä pointtikin. :-)

        Mä oon saannu jo niin pal tääl risua ja sapiskaa, että alan olla paatunut. Ennen tuli aiheetta ja nyt kun tulee aiheesta mua ei enää kiinnosta. Pitää tehä pahaa senki eestä.

        Siis kun saa ensin selkään, niin ne selkäsaunat tarttee nyt lunastaa takaisin.


      • kundi.kundine
        teevadit kirjoitti:

        Niinno, minkäs hyttynen kalliolle mahtaa. Onhan siinä pointtikin. :-)

        Mä oon saannu jo niin pal tääl risua ja sapiskaa, että alan olla paatunut. Ennen tuli aiheetta ja nyt kun tulee aiheesta mua ei enää kiinnosta. Pitää tehä pahaa senki eestä.

        jaa. no hyvä ees et tullee aiheest ;D piiskaa piiskaa huisk huisk noin siitäs sait


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1980
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1527
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1350
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1275
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1121
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1057
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1032
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1027
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      861
    Aihe