vikaa rekisteröinnissä

Rekkasin hyvän nimen itselleni
Nyt en saa sitä auki millään vaikka olen varma tunnuksesta! Kirj sen tähän paperille.

Huomaan että rekisteröinnissä jotain vikaa !
Tämänkin suhteen kun tein niin tämä nimi oli vihreänä kun olin valmis se tökkäs että tämä nimi on varattu vaikka tehdessä oli vihreänä. '

Menin vaan sisään just tekemilläni tunnuksella ja pääsin sisään
Ja samoin kävi sen edellisen kanssa.

Jos nyt kirjaudun ulos tästäkin niin taasko se kone herjaa ettei ole vahvistettu tms.
Voisitteko poistaa edellisen tiedot kaikki jotta se on vapaa?

Jos lähetän tiedot niin minne?
Tein sen tänään : 19.6.2012 15:05 (samantapainen nimi kuin tämä)
Kokeilen sitten huomenna jos se taas olisi käytettävissä, mutta jotain vikaa näissä rekisteröinnissä on kuitenkin.
Pliiiisss:)))))

11

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä unta näe!

      • jep toimii taas sori tämä oli testi että toimiiko!



        Ylläpioto lopettakaa tämmöinen viestittely!
        Väärinkäytön välttämiseksi useiden viestien lähettämistä lyhyen ajan sisällä on rajoitettu.


    • Hei,
      kertoisitko mikä nimimerkki on kyseessä, niin voin tarkistaa täältä sen statuksen.

      Terveisin,
      Mari
      Suomi24

      • Jos mahdollista niin uuden tunnuksen voisi ilmoittaa tälle sähkö-postille

        joko at suomi24

        tai siihen eri firman sähköpostiin tarkistan molemmat huomenna
        Mutta tämän varasähköpostista näet saman nimen Siihen saa lähettää.



    • jaa Mari ?

      Miksi kysyit nimeä kun mitään ei tapahdukaan ?


      suomi24
      20.6.2012 10:28
      0
      Sulje
      Hei,
      kertoisitko mikä nimimerkki on kyseessä, niin voin tarkistaa täältä sen statuksen.

      Terveisin,
      Mari
      Suomi24

    • Hei,

      Pahoittelut että vastaamiseen meni näinkin kauan. Kiireisissä tapauksissa suosittelen olemaan käyttäjätukeen yhteydessä (http://www.suomi24.fi/palaute/lomake).

      Toinen profiilisi on onnistuneesti luotu, mutta jos olet unohtanut salasanasi ja et ole antanut vaihtoehtoista sähköpostiosoitetta, niin valitettavasti emme voi tehdä asialle mitään. Tämän takia kehotamme ilmoittamaan vaihtoehtoisen sähköpostiosoitteen rekisteröinnin yhteydessä.

      Terveisin,
      Rasmus
      Suomi24

      • Näetkö sinä annoinko vaihtoehtoisen s-postin ja onko se sama kuin tällä betuulanen ?
        Jos se on sama niin sittenhän saan sen, mutta luulen että en tainnut ehtiä antaa kun ajattelin tehdä sen myöhemmin.

        Kiireessä ei saa mitään hyvää aikaiseksi.


    • Hei @betuulanen.

      Vastasin sinulle edellä antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

      Terkuin,
      Elina
      Suomi24

    • Hei Elina,

      vastasin vastaukseesi eilen ja tässä olen enkä muuta voi - mutta uutta viestiä postissa vaan ei ole, mitä kokeilla.... joten.

      En minä täällä netissä ehdi odottaa koko päivää.
      Kun lähetätte minulle linkin niin minun pitää olla paikalla tai tietoinen koska sen lähetätte koska se on voimassa vain 24h.
      Jos treffit teemme vaikka torstaiksi. Sopiiko?



      Koivut (Betula) on kasvisuku, johon kuuluu noin 120 lajia pohjoisen pallonpuoliskon lauhkean vyöhykkeen puita ja pensaita.

    • t. tuula koivunen

      Pakko vaan kommentoida että olette tylsiä.
      Kun mikään teillä täällä ei toimi eikä pelaa Se virhe alunalkaen oli teidän koneissanne.

      MInä kyllä tiedän tunnukseni mutta koneenne sekosi reksiteröintivaiheessa.

      Olisi vaan niin paljon helpompaa kun olisi sama nimi molemmissa.

      Mutta annan sitten periksi - ei teidän kanssa voi selvittää mitään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      287
      4553
    2. Mulla on paikat märkinä

      Olen mies nyt vastaanottavaisessa tilassa.
      Ikävä
      33
      2913
    3. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      57
      1866
    4. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      66
      1611
    5. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      69
      1312
    6. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1228
    7. Koko maailma elää valhetta

      Lähestulkoon koko maailma elää valhetta. Tietomme on valhetta, luulomme arvailuja ja pahuus jokaisessa sydämessä, jos ei
      Uskonnot ja uskomukset
      420
      1118
    8. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      1101
    9. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      57
      1095
    10. Pääministeri hillatorilla kun olis pitänyt olla...

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000010638113.html Loppuiko puhti, osaaminen vai onko pääministerillä ylivoimainen e
      Maailman menoa
      128
      965
    Aihe