vikaa rekisteröinnissä

Rekkasin hyvän nimen itselleni
Nyt en saa sitä auki millään vaikka olen varma tunnuksesta! Kirj sen tähän paperille.

Huomaan että rekisteröinnissä jotain vikaa !
Tämänkin suhteen kun tein niin tämä nimi oli vihreänä kun olin valmis se tökkäs että tämä nimi on varattu vaikka tehdessä oli vihreänä. '

Menin vaan sisään just tekemilläni tunnuksella ja pääsin sisään
Ja samoin kävi sen edellisen kanssa.

Jos nyt kirjaudun ulos tästäkin niin taasko se kone herjaa ettei ole vahvistettu tms.
Voisitteko poistaa edellisen tiedot kaikki jotta se on vapaa?

Jos lähetän tiedot niin minne?
Tein sen tänään : 19.6.2012 15:05 (samantapainen nimi kuin tämä)
Kokeilen sitten huomenna jos se taas olisi käytettävissä, mutta jotain vikaa näissä rekisteröinnissä on kuitenkin.
Pliiiisss:)))))

11

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä unta näe!

• jep toimii taas sori tämä oli testi että toimiiko!

Ylläpioto lopettakaa tämmöinen viestittely!
        Väärinkäytön välttämiseksi useiden viestien lähettämistä lyhyen ajan sisällä on rajoitettu.

• Hei,
      kertoisitko mikä nimimerkki on kyseessä, niin voin tarkistaa täältä sen statuksen.

Terveisin,
      Mari
      Suomi24

• Jos mahdollista niin uuden tunnuksen voisi ilmoittaa tälle sähkö-postille

joko at suomi24

tai siihen eri firman sähköpostiin tarkistan molemmat huomenna
        Mutta tämän varasähköpostista näet saman nimen Siihen saa lähettää.

• jaa Mari ?

Miksi kysyit nimeä kun mitään ei tapahdukaan ?

suomi24
      20.6.2012 10:28
      0
      Sulje
      Hei,
      kertoisitko mikä nimimerkki on kyseessä, niin voin tarkistaa täältä sen statuksen.

Terveisin,
      Mari
      Suomi24

• Hei,

Pahoittelut että vastaamiseen meni näinkin kauan. Kiireisissä tapauksissa suosittelen olemaan käyttäjätukeen yhteydessä (http://www.suomi24.fi/palaute/lomake).

Toinen profiilisi on onnistuneesti luotu, mutta jos olet unohtanut salasanasi ja et ole antanut vaihtoehtoista sähköpostiosoitetta, niin valitettavasti emme voi tehdä asialle mitään. Tämän takia kehotamme ilmoittamaan vaihtoehtoisen sähköpostiosoitteen rekisteröinnin yhteydessä.

Terveisin,
      Rasmus
      Suomi24

• Näetkö sinä annoinko vaihtoehtoisen s-postin ja onko se sama kuin tällä betuulanen ?
        Jos se on sama niin sittenhän saan sen, mutta luulen että en tainnut ehtiä antaa kun ajattelin tehdä sen myöhemmin.

Kiireessä ei saa mitään hyvää aikaiseksi.

• Hei @betuulanen.

Vastasin sinulle edellä antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Terkuin,
      Elina
      Suomi24

• Hei Elina,

vastasin vastaukseesi eilen ja tässä olen enkä muuta voi - mutta uutta viestiä postissa vaan ei ole, mitä kokeilla.... joten.

En minä täällä netissä ehdi odottaa koko päivää.
      Kun lähetätte minulle linkin niin minun pitää olla paikalla tai tietoinen koska sen lähetätte koska se on voimassa vain 24h.
      Jos treffit teemme vaikka torstaiksi. Sopiiko?

Koivut (Betula) on kasvisuku, johon kuuluu noin 120 lajia pohjoisen pallonpuoliskon lauhkean vyöhykkeen puita ja pensaita.

• t. tuula koivunen

Pakko vaan kommentoida että olette tylsiä.
      Kun mikään teillä täällä ei toimi eikä pelaa Se virhe alunalkaen oli teidän koneissanne.

MInä kyllä tiedän tunnukseni mutta koneenne sekosi reksiteröintivaiheessa.

Olisi vaan niin paljon helpompaa kun olisi sama nimi molemmissa.

Mutta annan sitten periksi - ei teidän kanssa voi selvittää mitään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      218
      9302
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      6118
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      104
      4986
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      61
      4878
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3980
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3520
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      58
      3457
    8. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2951
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2936
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2721
    Aihe