Jatkuva nuha

kiusallinen nuha

Olen keväästä asti potenut flunssaa, joka välillä on parempi mutta aina uusiutuu. Olen huomannut että tuntuu kuin olisi nenässä jotain ylimääräistä, varsinkin vasemmalla puolella, välillä ei niistämällä tule yhtään mitään, vasta sitten kun tulee aivastusta niin yleensä helpottaa ja jopa pystyy niistämään ja silloin se painetunne päässä helpottuu. Antibiootit ei tepsi tähän, sitä annettiin mutta oireet palautuvat ja tuntui että antibioottikuurin jälkeen oli entistä huonompi olo.

Voiko olla kyseessä allergiaa tai polyyppi?

Nämä oireet ovay pahimmillaan keväästä syksyyn, mutta ne eivät kokonaan häviä vaan on ympärivuotisia mutta lievemmässä muodossa.

1

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teija.dunder

      Kyseessä voi hyvin olla joko allerginen nuha, ympärivuotinen yliherkkyys nuha (vasomotorinen nuha) tai polyyppi. Erityisesti jos oireita on jatkuvasti vasemmalla kannattaa polyypin mahdollisuus selvittää. Hakeudu joko oman tk:n selvityksiin tai sitä kautta korvalääkärille tai yksityispuolen korvalääkärin selvityksiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      2386
    2. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      98
      2008
    3. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      62
      1414
    4. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      73
      1238
    5. On muuten meidän kylän poikia.

      Surullinen uutinen. Toivotaan, että uhri saa tarvitsemansa avun. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b497ba33-7a82-415d
      Tornio ja Haaparanta
      11
      1047
    6. Ajattelen minä sua vieläkin mies

      Ja välillä tulee kyyneleet silmiin kun tajuan että näin tämä sitten menikin. Ikävä on, koska olet rakkauteni. En ole nyt
      Ikävä
      48
      969
    7. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      41
      969
    8. Kaksisataa kilometriä on pitkät niin..

      Vai onko se sinusta niin, mies?
      Ikävä
      109
      886
    9. Vielä yksi juttu

      Kaipaan sinua enemmän kuin omaa sieluani. Olet rakas minulle.
      Ikävä
      79
      822
    10. Gallup: Pitäisikö Linnea Vihosen voittaa Farmi Suomi -kisa?

      Gallup: Pitäisikö Linnea Vihosen voittaa Farmi Suomi -kisa? Anna vastauksesi perustelujen kera! A) Kyllä, Linnean pitäi
      Tv-sarjat
      22
      789
    Aihe