Oletko koskaan pelännyt auton kyydissä?

nopeusmittari

Mistä se johtui?

13

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen, 15 vuotta sitten Pekingissä. Moottoritiellä ei ollut keskikaidetta, kuten Suomessa. Niinpä taksikuski pujotteli vastaantulevien kaistalla vastavirtaan, kun omalla kaistalla ei liikenne liikkunut tarpeeksi liukkaaksi. Aivan hullua meininkiä.

• little china

Maassa maan tavalla muukalainen:D

• * * * * *

Joka kerta mutsin kyydissä. Turvavyönkin se laittaa vasta kun ollaan ajotiellä ja siinä sitten ajellaan vastaantulevien kaistalla kun hän etsii sitä reikää johon se turvavyön pää tungetaan.

• määmy

Pari vuotta sit ralliauton kyydis. Kuski veti toistasataa tiellä mis itse ajaisin alta viiskymppii.

• olen. ja se johtui siitä että siihen aikaan vielä liikuin yhden ns. huonon seuran kanssa jolla huono maine ja kaks rämäpäätä ku joskus päättää jotain tehdä niin se tehdään joten olin tosi typerä, tiiän, ja lähdin sen kyytiin vaikka oli juonu.. ja se sitte siinä puolivälissä matkaa oli eka hiljaa ja sitte vaan yhtäkkiä huudahti että v*ttu ku näkee kaiken kahtena! :D (nykyään naurattaa ku ottaa huomioon että vaikka oli kuinka päissään niin silti noteeras yhden pienen rippiristin mun kaulassa) ja seilaili puolelta toiselle niin silloin vähä tuntui että tuleekohan se noutaja kohta, ei suostunu pysähtymäänkään ja kääntyyn takasikkaan enää.

toiset kerrat sitte toisen oikeesti huonon seuran kans mutta sen kyydissä sai pelätä sitä itseään, ei vauhtia tms. vaan vaikka esim. jättääkö tien päälle jne.. tosi typerää itsekunnioituksen puutetta seki.

ja joku mainitsi että saa pelätä ku toinen pistää turvavyötä kiinni, no se on kyllä totta mutta lähinnä raivostuttavaa! takanaki jos tulee auto ja toinen rupiaa vieressä etsiin ties mitä muka just sillä hetkellä tähdellistä ja koluaa vähä tuolta ja sieltä ja auto menee sitä mukaa niin alkaa vaan ärsyttää että aja nyt prkle kunnolla ja pysähdy jos oikeesti pitää jotain löytää.

• Kyllä olen. Kuski oli huumeissa/kännissä ja veteli 180km/h vauhtia. Pöndellä kylläkin, että ei kai niin paljon ois tarvinnu pelätä, ainoo vaan, etten aiemmin sen kyydissä koskaan ollut ollut.

Joskus exän kyydissä melkein tullut jännäkakka housuun kans, mut ei mitään kovin isoa.

• Useimpien kyydissä jos nyt ei pelota, on epämukava olo. Jostain syystä olen ylivertainen kuski kaikkiin muihin verrattuna :p

Pahin on ollut kerran kun baarikuskilta tippui rilleistä toinen linssi (-5 vahvuset eli puolisokea) ja se oli ainoa ajokuntoinen, promillien puolesta.. Selitti että kyllä muutama kilometri menee silleen, että pitää toisen silmän kiinni ja hiljentää vähän vauhtia korvatakseen syvyysnäön huononemisen.

• Igor TöötTööt

venäjällä siellä on sairas liikenne.

• :-(

Olen joo joskus pelännyt, kun kuskina oli sellainen tohelon oloinen äijä. Keskittyi kaikkeen muuhun, kun itse ajamiseen. No se sitten kuoli erään kerran auton kanssa tieltä lennettyään. Kuten pelkäsinkin, että voi käydä.

Ja toki olen pelännyt kauheessa ylinopeudessa sellaisen kokemattoman kuskin kyydissä. Intoa olis muttei niinkään sitä taitoa. Oli niitä käheltä piti tilanteita hänen kyydissä aika usein.

• noniiiii

Läheltä..mielellään L-kirjaimella taas. :-)

• Tuksukenkä

Rela on palstan karmein kuski. Kyytiin en mene.

• Nurmoon Kepu

relalle käy vain raktori ruispellolla

• Mä olen melkein kaikkien kyydissä hermona, joskus omassakin ;P Ainoa kenen en, on mun isä, se on niin hyvä ja vakaa kuski.

Mutta eniten: Saksan nopeusrajoittamattomilla moottoriteillä (inhoan niitä!) ja joskus odottaessani esikoista, Liettuassa, taksin kyydissä, ajoi kauheaa vauhtia mukulakivikaduilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      196
      3827
    2. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      81
      2086
    3. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      82
      2023
    4. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      48
      1956
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      83
      1894
    6. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      62
      1613
    7. Oletko tosiaan niin

matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.
      Viha
      142
      1076
    8. Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta

Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem
      Maailman menoa
      276
      976
    9. Millaisia toiveita

Sinulla on minun suhteeni?
      Ikävä
      67
      894
    10. Oikea mies ei katoa elämästä silloin

Kun on vaikeaa. Väärä mies pysyy elämässä niin kauan kun aurinko paistaa ja on mukavaa. Mutta kuka jää elämään silloi
      Ikävä
      98
      846
    Aihe