Mistä se johtui?
Oletko koskaan pelännyt auton kyydissä?
13
71
Vastaukset
Olen, 15 vuotta sitten Pekingissä. Moottoritiellä ei ollut keskikaidetta, kuten Suomessa. Niinpä taksikuski pujotteli vastaantulevien kaistalla vastavirtaan, kun omalla kaistalla ei liikenne liikkunut tarpeeksi liukkaaksi. Aivan hullua meininkiä.
- little china
Maassa maan tavalla muukalainen:D
- * * * * *
Joka kerta mutsin kyydissä. Turvavyönkin se laittaa vasta kun ollaan ajotiellä ja siinä sitten ajellaan vastaantulevien kaistalla kun hän etsii sitä reikää johon se turvavyön pää tungetaan.
- määmy
Pari vuotta sit ralliauton kyydis. Kuski veti toistasataa tiellä mis itse ajaisin alta viiskymppii.
olen. ja se johtui siitä että siihen aikaan vielä liikuin yhden ns. huonon seuran kanssa jolla huono maine ja kaks rämäpäätä ku joskus päättää jotain tehdä niin se tehdään joten olin tosi typerä, tiiän, ja lähdin sen kyytiin vaikka oli juonu.. ja se sitte siinä puolivälissä matkaa oli eka hiljaa ja sitte vaan yhtäkkiä huudahti että v*ttu ku näkee kaiken kahtena! :D (nykyään naurattaa ku ottaa huomioon että vaikka oli kuinka päissään niin silti noteeras yhden pienen rippiristin mun kaulassa) ja seilaili puolelta toiselle niin silloin vähä tuntui että tuleekohan se noutaja kohta, ei suostunu pysähtymäänkään ja kääntyyn takasikkaan enää.
toiset kerrat sitte toisen oikeesti huonon seuran kans mutta sen kyydissä sai pelätä sitä itseään, ei vauhtia tms. vaan vaikka esim. jättääkö tien päälle jne.. tosi typerää itsekunnioituksen puutetta seki.
ja joku mainitsi että saa pelätä ku toinen pistää turvavyötä kiinni, no se on kyllä totta mutta lähinnä raivostuttavaa! takanaki jos tulee auto ja toinen rupiaa vieressä etsiin ties mitä muka just sillä hetkellä tähdellistä ja koluaa vähä tuolta ja sieltä ja auto menee sitä mukaa niin alkaa vaan ärsyttää että aja nyt prkle kunnolla ja pysähdy jos oikeesti pitää jotain löytää.Kyllä olen. Kuski oli huumeissa/kännissä ja veteli 180km/h vauhtia. Pöndellä kylläkin, että ei kai niin paljon ois tarvinnu pelätä, ainoo vaan, etten aiemmin sen kyydissä koskaan ollut ollut.
Joskus exän kyydissä melkein tullut jännäkakka housuun kans, mut ei mitään kovin isoa.Useimpien kyydissä jos nyt ei pelota, on epämukava olo. Jostain syystä olen ylivertainen kuski kaikkiin muihin verrattuna :p
Pahin on ollut kerran kun baarikuskilta tippui rilleistä toinen linssi (-5 vahvuset eli puolisokea) ja se oli ainoa ajokuntoinen, promillien puolesta.. Selitti että kyllä muutama kilometri menee silleen, että pitää toisen silmän kiinni ja hiljentää vähän vauhtia korvatakseen syvyysnäön huononemisen.- Igor TöötTööt
venäjällä siellä on sairas liikenne.
- :-(
Olen joo joskus pelännyt, kun kuskina oli sellainen tohelon oloinen äijä. Keskittyi kaikkeen muuhun, kun itse ajamiseen. No se sitten kuoli erään kerran auton kanssa tieltä lennettyään. Kuten pelkäsinkin, että voi käydä.
Ja toki olen pelännyt kauheessa ylinopeudessa sellaisen kokemattoman kuskin kyydissä. Intoa olis muttei niinkään sitä taitoa. Oli niitä käheltä piti tilanteita hänen kyydissä aika usein.- noniiiii
Läheltä..mielellään L-kirjaimella taas. :-)
- Tuksukenkä
Rela on palstan karmein kuski. Kyytiin en mene.
- Nurmoon Kepu
relalle käy vain raktori ruispellolla
Mä olen melkein kaikkien kyydissä hermona, joskus omassakin ;P Ainoa kenen en, on mun isä, se on niin hyvä ja vakaa kuski.
Mutta eniten: Saksan nopeusrajoittamattomilla moottoriteillä (inhoan niitä!) ja joskus odottaessani esikoista, Liettuassa, taksin kyydissä, ajoi kauheaa vauhtia mukulakivikaduilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251098Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126863Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759