Kristo Salmisen tänään.
Pieni mies, kiero silmä.
Näin
26
120
Vastaukset
- palsta on kuollut
ei täällä ole ketään
- zisel
On täällä puskia paljonkin. Onko kaikki mennyt puskiin vai onko rekatut tekemässä sitä samaa kuin mä koko kesän - ulkona :)
zisel kirjoitti:
On täällä puskia paljonkin. Onko kaikki mennyt puskiin vai onko rekatut tekemässä sitä samaa kuin mä koko kesän - ulkona :)
Joo-o. Ulkoiltu on. TV:stä tulee olympialaiset ja tällä palstalla on niin helvetin hiljaista.
Ratikkakuski kirjoitti:
Joo-o. Ulkoiltu on. TV:stä tulee olympialaiset ja tällä palstalla on niin helvetin hiljaista.
Ai niin, minä näin tänään Martti Ahtisaaren. Yhtä pulska kuin aina ennenkin. ;-)
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Ai niin, minä näin tänään Martti Ahtisaaren. Yhtä pulska kuin aina ennenkin. ;-)
Pikavilkasulla jo pelästyin että Martina Aitolehden mutta Martti - noh, ei sen julkkis status ole niin korkea.
Mitäs sulle? Katoitko sen mun kirjalinkin jonka laitoin? zisel kirjoitti:
Pikavilkasulla jo pelästyin että Martina Aitolehden mutta Martti - noh, ei sen julkkis status ole niin korkea.
Mitäs sulle? Katoitko sen mun kirjalinkin jonka laitoin?Vilkaisin pikaisesti. Ei valitettavasti ollut oikein minun makuuni.
Noin muuten kesä on mennyt töitä tehden ja purjehtimista opetellessa, kun toteutin pitkäaikaisen haaveeni ja ostin purjejollan. Arvaa vaan, montako kertaa olen meinannut kaataa sen. ;-)- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Vilkaisin pikaisesti. Ei valitettavasti ollut oikein minun makuuni.
Noin muuten kesä on mennyt töitä tehden ja purjehtimista opetellessa, kun toteutin pitkäaikaisen haaveeni ja ostin purjejollan. Arvaa vaan, montako kertaa olen meinannut kaataa sen. ;-)Ei se kirja ole varmaan oikeen kenenkään makuun - siis täysjärkisten. Mä olen menossa sivulla 18 enkä pääse eteenpäin. Tarkotus olis lukea koko teos ja "kasvaa" siitä suuntaan tai toiseen. Uteliaana luonteena katson myös aiheet joita "ei saisi katsoa". Mun ovella on varmaan kohta CIA mun kirjavalikoiman perusteella mitä lainailen kirjastosta: "how to destroy usa - guide to make boms" - no ei vaan :D
Purjehdus... Mä olin lyhyen aikaa suhteessa yhden miehen kanssa joka osallistui kaikkiin purje- juttuihin. Se oli jossain "light"- sarjassa (siis se sanoi että 'liti'- sarjassa, se on kai 'light' sitten?) Mulle piisas kun olin sen kyydissä ja se ajoi veneensä jonkun ison laivan viereen, tuli kauheet aallot ja hyppäsin ilmaan kokonaan ja meinasin saada sydärin!! :D Mä harrastan uimista (ei olis varmaan tätäkään kannattanut tänne laittaa) joten osaan kyllä uida todella hyvin mutta ne käännöt ja kaarteet ja kuopat - mä kiljun pahemmin kuin lokit :D zisel kirjoitti:
Ei se kirja ole varmaan oikeen kenenkään makuun - siis täysjärkisten. Mä olen menossa sivulla 18 enkä pääse eteenpäin. Tarkotus olis lukea koko teos ja "kasvaa" siitä suuntaan tai toiseen. Uteliaana luonteena katson myös aiheet joita "ei saisi katsoa". Mun ovella on varmaan kohta CIA mun kirjavalikoiman perusteella mitä lainailen kirjastosta: "how to destroy usa - guide to make boms" - no ei vaan :D
Purjehdus... Mä olin lyhyen aikaa suhteessa yhden miehen kanssa joka osallistui kaikkiin purje- juttuihin. Se oli jossain "light"- sarjassa (siis se sanoi että 'liti'- sarjassa, se on kai 'light' sitten?) Mulle piisas kun olin sen kyydissä ja se ajoi veneensä jonkun ison laivan viereen, tuli kauheet aallot ja hyppäsin ilmaan kokonaan ja meinasin saada sydärin!! :D Mä harrastan uimista (ei olis varmaan tätäkään kannattanut tänne laittaa) joten osaan kyllä uida todella hyvin mutta ne käännöt ja kaarteet ja kuopat - mä kiljun pahemmin kuin lokit :DKoko ideahan sai alkunsa siitä, kun päätin ryhtyä purhetimaan optimistijollalla Töölönlahdella kaljakopan kanssa. Sittemmin selvisi, että homma kannattaa aloittaa joteinkin muuten. Mutta vielä minä Töölönlahdella kaljakopan kera purjehdin. Kun jollaa ei koske edes juhannuksena uudistunut vesijuopumuslaki. ;-)
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Koko ideahan sai alkunsa siitä, kun päätin ryhtyä purhetimaan optimistijollalla Töölönlahdella kaljakopan kanssa. Sittemmin selvisi, että homma kannattaa aloittaa joteinkin muuten. Mutta vielä minä Töölönlahdella kaljakopan kera purjehdin. Kun jollaa ei koske edes juhannuksena uudistunut vesijuopumuslaki. ;-)
Ja mun valkoviini- hanapakkaukset ei paljoa paina joten minä (joka painan TIETENKIN vähemmän kuin yksikään hanapakkaus) mahdutaan mukaan ihmettelee sinne.
Se on nyt sovittu, eikö? Ensjuhannus? Me lähdetään purjehtii. Jep, mä olen valmis :)
(tavataan ensin kuitenkin jossain kahvilassa :D ) Ratikkakuski kirjoitti:
Koko ideahan sai alkunsa siitä, kun päätin ryhtyä purhetimaan optimistijollalla Töölönlahdella kaljakopan kanssa. Sittemmin selvisi, että homma kannattaa aloittaa joteinkin muuten. Mutta vielä minä Töölönlahdella kaljakopan kera purjehdin. Kun jollaa ei koske edes juhannuksena uudistunut vesijuopumuslaki. ;-)
Optimistijolla on niin pieni kippo, että mäyräkoiran kanssa olis turvallisempaa.
zisel kirjoitti:
Ja mun valkoviini- hanapakkaukset ei paljoa paina joten minä (joka painan TIETENKIN vähemmän kuin yksikään hanapakkaus) mahdutaan mukaan ihmettelee sinne.
Se on nyt sovittu, eikö? Ensjuhannus? Me lähdetään purjehtii. Jep, mä olen valmis :)
(tavataan ensin kuitenkin jossain kahvilassa :D )Joo.
bravo.bravi kirjoitti:
Optimistijolla on niin pieni kippo, että mäyräkoiran kanssa olis turvallisempaa.
No sepä se. Heti alkuunsa selvisi, että se on tarkoitettu alle 45-kiloisille lapsille. ;-)
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
No sepä se. Heti alkuunsa selvisi, että se on tarkoitettu alle 45-kiloisille lapsille. ;-)
Mikset sä mulle voinut tollain sanoa? Nyt mä olen ihan idiootti etkä sä sanonut mitään.
zisel kirjoitti:
Mikset sä mulle voinut tollain sanoa? Nyt mä olen ihan idiootti etkä sä sanonut mitään.
Huoli pois, se minun jollani kantaa helposi kolmekin aikuista. Tai kaksi ja runsaasti vinkkupakkauksia ja kaljalaatikoita. Tosin täytyy varmistaa, että ne kelluu, jos kaadetaan vene. ;-)
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Huoli pois, se minun jollani kantaa helposi kolmekin aikuista. Tai kaksi ja runsaasti vinkkupakkauksia ja kaljalaatikoita. Tosin täytyy varmistaa, että ne kelluu, jos kaadetaan vene. ;-)
Mun paino oli maanantaina 52 ja mun pitäis ensmaanantaina painaa enintään 55. Ja mun 3 litran viinipakkaukset painaa enemmän kuin minä - tässä ajatuksessa elän ja tämän ajatuksen haluan pitää :)
- zisel
zisel kirjoitti:
Mun paino oli maanantaina 52 ja mun pitäis ensmaanantaina painaa enintään 55. Ja mun 3 litran viinipakkaukset painaa enemmän kuin minä - tässä ajatuksessa elän ja tämän ajatuksen haluan pitää :)
Siis mun pitäis ensmaanantaina painaa enintään 45
zisel kirjoitti:
Siis mun pitäis ensmaanantaina painaa enintään 45
Tavoitteena on siis alittaa 15 uutta painoyksikköä, 3 litran viinilaatikkoa? ;-)
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Tavoitteena on siis alittaa 15 uutta painoyksikköä, 3 litran viinilaatikkoa? ;-)
Haista vittu läski!
Mut voi punnita, ja painan 45kg, mutta sinä läski painat 100kg joten sua ei päästetä.
Mä lähden omin voimineni purjehtii. Jää sä sinne rannalle miettii niitä paino-juttuja.
- Noh..
Mä näin Brucen ja E-Street Bandin.
- tai..
olisit halunnut nähdä ne.
- Itseasiassa
tai.. kirjoitti:
olisit halunnut nähdä ne.
näin. Lähietäisyydeltä ja keikallakin.
- Sit näin
Itseasiassa kirjoitti:
näin. Lähietäisyydeltä ja keikallakin.
vielä Anthony Kiediksen ja Chad Smithin.
- Joo,
Ratikkakuski kirjoitti:
Siis eilen.
kaveripiiriin kuuluu HC bruce-faneja, olin heidän kanssa Kämpin edessä stalkkaamassa ennen keikalle menoa.
Joo, kirjoitti:
kaveripiiriin kuuluu HC bruce-faneja, olin heidän kanssa Kämpin edessä stalkkaamassa ennen keikalle menoa.
No sitten.
mää näin kerran Dannyn ruokakaupassa,
pitkä mies, hymyilevä, jotenkin hurmaavan oloinen persoona
lavalla en olekkaan sitä nähny, en taida kuulua kohderyhmään,
mur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251078Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759