miehet..vastatkaa!

ihmetystä

Joo..tilanne se että töissä eräs mies osoitti selvää kiinnostusta mua kohtaan..menin sit itsekin ihastumaan häneen..olemme kummatkin vatattuja..mutta silti huomasin hänestä että selvästi viihtyy seurassani.punastui ym.aika selvää että tykkäsi musta.

Mutta nyt kun laitoin viestiä..ei vastaa..ei reagoi..rn ymmärrä.töissä halusi olla mun kanssa mutta nyt kun työ loppui..ei mitään vastausta..miehrn logiikkaa..eli selventääkö joku?

Selkeesti tunne oli molemminpuolinen.

20

225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varattuja

Välii?

• ihmetys

No on se musta aika outoa että ensin antaa ymmärtää että pitää minusta ja sit käytös onkin ihan muuta..ja onhan tässä tunteetkin pelissä.ei tunnu kivalta tämä..

• Voihan sitä
        ihmetys kirjoitti:

No on se musta aika outoa että ensin antaa ymmärtää että pitää minusta ja sit käytös onkin ihan muuta..ja onhan tässä tunteetkin pelissä.ei tunnu kivalta tämä..

Pitää mutta ei se sitä tarkoita että mihinkään suhteeseen pitäis alkaa!
        Kyllä minäkin pidän monista naisista mutta ei sen enempää koska olen varattu.

• Ei voi mitään

No sulta loppu osaaminen kesken. Ei miehiä tuollainen jaksa kauaa kiinnostaa.

• nainen-----

Mulla on kuule ollu ihan sama tilanne. Tarkoittaa ettei tyyppiä oikeasti kiinnosta pätkääkään.

Joten jos jo olet varattu niin mitä hiton väliä. Vai haluatko erota? Pettää?

• ihastus

Musta sinänsä tuntuu kummalta tilanne..jos ei kiinnostaniin miks edes piiritti mua töissä..mä ihastuin häneen aika paljon..olisin halunnut saada jonkin selvyyden meidän välille..ja voi sitä olla kaveri menemättä pidemmälle..

• 6&9

Jospa pelkäsi, että mopo lähtee käsistä ja että liipastaan pian rajan yli.
      Oletko itse pettäjä sorttia vai haluatko vain pelleillä miesten kanssa?
      Mitäs äijäs tykkää tyylistäsi?

• Jospa se naismaisesti testaili omaa viehätysvoimaansa ja pönkitti itsetuntoaan. Ei ollut tarkoituskaan pettää vaan riitti, että sai jonkun ihastumaan itseensä.

• ihastus

hmm...mutta kyllä mä huomasin että se oli muhun ihastunut..jos punastuu mun seurassa.. hakeutuu aina sinne missä olen ja etenkin silleen että ollaan kahdestaan..että sikäli sellanen tyyppi joka vaan flirttailee niin musta tuntuu että se ois ollut ihan toisenlaista..ehdottelua ym..hän ei kyllä ehdotellut yhtään mitään..

en ole mikään pettäjä..ja tiedän että mun ei pitäis varattuna muita edes katsella..mutta tää mies..se vaan jäi mun mieleen..ja olen joo koittanut unohtaa mutta jokin hänessä tekee sen että se on pirun vaikeaa..aika tuska tilanne minulle..

• Jos se mies oli ihastunut, niin ehkä se tuli kuitenkin järkiinsä ja halusi pelastaa nykyisen suhteensa. Monihan kokee ihastumisentunteita ulkopuoliseen pitkässä suhteessa.

• ...

Laitoit viestiä? No odottiko se sulta viestiä ja tulkitsitko kenties miehen ihastuneen, vaikkei mies ehkä ollutkaan ihastunut?

Nyt se sitten ihmettelee sitä sun viestiäsi huuli pyöreenä, mitä vitt?

• ihastus

hmm..en mä tiedä odottiko se multa mitään viestiä mutta itselle tuli niin ikävä häntä ja niin oli sitten pakko kirjoittaa..toisaaltaan mua on jälkeenpäin alkanu vaan nolottamaan koko viesti..tuntuu että ihan nolasin itseni vaikka..tietääpä ainaki mitä ajattelen jos itsekin ajattelee samalla tavalla..

mun käsityksen mukaan työkaveri joka hakeutuu mun seuraan jatkuvasti ja on tosi avulias mua kohtaan ja haluu olla mun kans kahdestaan..punastuu mun seurassa kun katson häneen..kyllä se on selkeetä ihastumista..ei normaali työkaveri jolla mua kohtaan olis mitään tollasia tunteita olisi tollaan reagoinut..

• ...

Oma käsitys ei aina ole se toisen käsitys. Ehkä se viesti oli liikaa.

• sitä vailla

Anna pildee sille!

• Selkeesti tuo on vain sinun näkemyksesi tunteista. Omistasi voit olla varma, miehen et ja mitä miehen tunteista kuvittelet, ovat sinun kuvitelmiasi

Punastuminen voi johtua monesta eri syystä.

• Samat kokemukset

Minusta tuntuu, että haet täältä palstalta vahvistusta unelmillesi, että mies on ihastunut sinuun. Mutta nyt järkikulta käyttöön. Anna olla. Ja vaikka olisikin ihastunut, on hän nyt ottanut järjen käyttöön. Joten anna olla, älä kiusaa itseäsi. Kokemuksesta tiedän, että ei kannata. Naisena todennäköisesti ajattelet, että jos kuitenkin.... mutta usko, että aika näyttää, mitä tapahtuu.

• Viehästysvoiman testailu on monen varatunkin mielestä kivaa puuhaa.

• ihastus

mitä tuo tarkoittaa että aika näyttää mitä tapahtuu?

siitä viestistä on 2kk ja mitään vastausta ei ole tullut.olenkin ottanut sen asenteen että parempi unohtaa koko mies ja keskittyä siihen mitä mulla nyt on..ei mun kannata kiusata itseäni..

kaipa se viestikin unohtuu kummankin mielestä ajan kanssa..

• naiset pettää heti

Pitääkö sitä aina pettää jos joku tykkää. Eikö tässä mailmassa ole yhtään luotettavaa naista? Heti ämmät jakamassa pimppiä vieraalle.

• piparin makuun

Eikun piparia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      52
      3355
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2796
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2600
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2301
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2023
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      151
      1644
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1485
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1308
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1283
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1164
    Aihe