ja tasokas. Automerkillä on vaikutusta naisten miesvalintoihin!
Auton merkki kertoo onko mies menestyvä
82
477
Vastaukset
- 30 k m n
Olen 30 kymppinen menestynyt nainen, enkä ikinä huolisi Skoda miestä.
- hmm?
Kaikella on hintansa. Sinullakin.
- kjhkhkhk
hmm? kirjoitti:
Kaikella on hintansa. Sinullakin.
Automerkki kertoo ainoastaan autolainan suuruuden.
- runsaasti;)
Audimies saa aina naista
- Ratikkakuski.
Näin on!
;-) He-hee! - ...
Mutta miksikä voidaan sanoa naista, joka haksahtaa mieheen auton eikä miehen vuoksi?
- Audimies.
... kirjoitti:
Mutta miksikä voidaan sanoa naista, joka haksahtaa mieheen auton eikä miehen vuoksi?
Naiseksi
- ...
Audimies. kirjoitti:
Naiseksi
Ei riitä. Keksitkö lisää vai autanko?
- audimies2
... kirjoitti:
Ei riitä. Keksitkö lisää vai autanko?
Naiseksi järki päässä!
- ...
audimies2 kirjoitti:
Naiseksi järki päässä!
Heh, menee aina vaan kauemmas itse asiasta. Yritä nyt joskus edes tosissasi.
- Audimies.
audimies2 kirjoitti:
Naiseksi järki päässä!
Näin on!
- audimies2
... kirjoitti:
Heh, menee aina vaan kauemmas itse asiasta. Yritä nyt joskus edes tosissasi.
Naiseksi joka ymmärtää hyvän päälle:D
- audimies2
audimies2 kirjoitti:
Naiseksi joka ymmärtää hyvän päälle:D
Kyllä sullekkin audimies kelpaisi!
- ...
audimies2 kirjoitti:
Kyllä sullekkin audimies kelpaisi!
Miksi?
- audimies2
... kirjoitti:
Miksi?
Vaikka tuntuu sulla olevan jotain brändiä vastaan?
- Audimies.
... kirjoitti:
Miksi?
Audimiehillä on Iso Ase
- ...
audimies2 kirjoitti:
Vaikka tuntuu sulla olevan jotain brändiä vastaan?
Ei brändiä vaaan......
- ...
Audimies. kirjoitti:
Audimiehillä on Iso Ase
Kuka niin sanoo? Mihin se asetta tarvii? Ei pysy Audi hanskassa ja kaikki yliajetut pitää lopettaa vai?
- audimies2
... kirjoitti:
Ei brändiä vaaan......
Huonoja kokemuksiako audimiehistä?
- ...
audimies2 kirjoitti:
Hio vielä hiukan...
- audimies2
... kirjoitti:
Hio vielä hiukan...
Tuskinpa vain autoon liittyy?
- ...
audimies2 kirjoitti:
Tuskinpa vain autoon liittyy?
Tuskinpa...
- audimies2
... kirjoitti:
Tuskinpa...
Ei kannata yleistää kokemuksiaan.
- ...
audimies2 kirjoitti:
Ei kannata yleistää kokemuksiaan.
En yleistä, et sä pääse kärryille?
- audimies2
... kirjoitti:
No, kerro? Sulla on audi? Joku huono audimieskö osunut kohdalle?
- ...
... kirjoitti:
No okei mä kerron, kun se on noin vaikeeta. Mies jolle joku auton merkki tai auto edustaa jotain ns. parempaa tasoa on pölöjä. Nainen joka valitsee miehen auton takia ajattelee just tuota tasoa tai lompakkoa verraten auton prameuteen.
Koska koskaan en vielä ole kuullut, että joku nainen valitsee miehen vanhan kulahtaneen Audn vuoksi, täytynee olettaa että se on valinnut miehen uuden ja pramean Audin vuoksi, eli rahaa mainetta...mitä kuluttaa.
Jos mies kiinnostaa, siitä kiinnostuu ilman autoja ja prameuttakin. - audimies2
audimies2 kirjoitti:
No, kerro? Sulla on audi? Joku huono audimieskö osunut kohdalle?
Miten on?
- audimies2
... kirjoitti:
No okei mä kerron, kun se on noin vaikeeta. Mies jolle joku auton merkki tai auto edustaa jotain ns. parempaa tasoa on pölöjä. Nainen joka valitsee miehen auton takia ajattelee just tuota tasoa tai lompakkoa verraten auton prameuteen.
Koska koskaan en vielä ole kuullut, että joku nainen valitsee miehen vanhan kulahtaneen Audn vuoksi, täytynee olettaa että se on valinnut miehen uuden ja pramean Audin vuoksi, eli rahaa mainetta...mitä kuluttaa.
Jos mies kiinnostaa, siitä kiinnostuu ilman autoja ja prameuttakin.Ahaa....Sulle kävis vaikka Nissan Micra mies?
- ...
audimies2 kirjoitti:
Ahaa....Sulle kävis vaikka Nissan Micra mies?
Mies on se juttu, ei se auto tai autottomuus.
- audimies2
... kirjoitti:
Mies on se juttu, ei se auto tai autottomuus.
Näinkö: Auto 0% Mies 100%
Onko mulla audi? Ei oo. Juksasin;) - audimies2
audimies2 kirjoitti:
Näinkö: Auto 0% Mies 100%
Onko mulla audi? Ei oo. Juksasin;)Sori:(
- ex audisti
audimies2 kirjoitti:
Minulla on huonoja kokemuksia Audeista ja "audinaisista".Halpaa p**kaa kalliissa paketissa.
- aikuinen nainen :
Audimies. kirjoitti:
Naiseksi
Ja tyhmäksi semmoiseksi. Itsekin jätin audimiestäni :)
- Merkillä ei väliä:.!
.
Kunhan se on aina V.A.G.
Har!
. - Vovovo mään
Volvomies vie parhaat työpaikat ja upeimmat naiset. Plösöt jää niille, joilla on vain tuulenhuuhtoma perce.
- upea nainen
Mua etoo volvomiehet.
upea nainen kirjoitti:
Mua etoo volvomiehet.
Mutta hei...Volvo-mies ei tarvi autoa naisten iskemiseen, sillähän on jo nainen, lapsia ja kultainen noutaja. Se voi iskee niitä naisia lasten ja kultaisen noutajan avustuksella.
- hmm?
Eiks Volvomiehet yleensä oo plösöjä?
Ei kerro.
Tunnen eläkkeellä olevan yrittäjän, joka noin 27 vuotta sitten osti 750 000 markan arvoisen Mersun, suoralla kuutoskoneella. Ajelee sillä edelleen. Samaisen auton saa tänään alta kymppitonnin.
Naapurilla taas oli vanha 700 sarjan BMW, missä V12 moottori. Uutena arvo yli sadantuhannen euron, sain romunkerääjänä ilmaiseksi.
Tuttu miljonääri taas ajeli vanhalla Subarulla.bravo.bravi kirjoitti:
Ivar Kamprad eli Ikean omistaja ajaa -79 mallin Volvo 240:lla.
Eli teidänkin kokemukset tukevat aloittajan "teoriaa"??
Mersu, BMW, Volvo...kaikki autolehtien mukaan ns. premium merkkejä.Richartti kirjoitti:
Eli teidänkin kokemukset tukevat aloittajan "teoriaa"??
Mersu, BMW, Volvo...kaikki autolehtien mukaan ns. premium merkkejä.Aloittaja varmaan haaveilee Q7:sta tai vähintään A6:sta ja sen avulla tulevasta ekasta naisystävästä. 240:lla tai vielä mieluummin pyhimys-Volvolla naista lappaisi ovista ja ikkunoista. Joten kyllä hän väärillä jäljillä on Audi-uskossaan.
bravo.bravi kirjoitti:
Aloittaja varmaan haaveilee Q7:sta tai vähintään A6:sta ja sen avulla tulevasta ekasta naisystävästä. 240:lla tai vielä mieluummin pyhimys-Volvolla naista lappaisi ovista ja ikkunoista. Joten kyllä hän väärillä jäljillä on Audi-uskossaan.
Ihan todistettavasti tuossa 90-luvulla naisia sai ihan hyvällä menestyksellä Audinkin kyytiin...siis tällaisen Audin:
http://www.audi.com/etc/medialib/ngw/brand/company_history/models/1965_1990/f103.Par.0015.Image.jpg/704x396_5_audi60_1970.jpgRichartti kirjoitti:
Ihan todistettavasti tuossa 90-luvulla naisia sai ihan hyvällä menestyksellä Audinkin kyytiin...siis tällaisen Audin:
http://www.audi.com/etc/medialib/ngw/brand/company_history/models/1965_1990/f103.Par.0015.Image.jpg/704x396_5_audi60_1970.jpgHieno on, ihan toista kuin ylisteriilit setämies-Kiesi-Audit. Kesäautoksi, vielä kun saisi flip toppina.
- autovaarinen
bravo.bravi kirjoitti:
Aloittaja varmaan haaveilee Q7:sta tai vähintään A6:sta ja sen avulla tulevasta ekasta naisystävästä. 240:lla tai vielä mieluummin pyhimys-Volvolla naista lappaisi ovista ja ikkunoista. Joten kyllä hän väärillä jäljillä on Audi-uskossaan.
Audi Q7 valmistetaan itäblokissa ja A6 on mamu työoppilaitten kyhäelmä eli se siitä laadusta. Minulla on yksi huippukallis Audi ollut, eikä vikojen takia toista tule ikinä. Ostan mieluummin vaikka Skodan tai Dacian, sillä niissä saa edes jotain vastinetta rahalleen.
Jos ei naiselle sadeilmalla sellaisen kyyti kelpaa, niin kastukoot ja kävelkööt vaikka lopun ikäänsä ukkossateessa.
Peniksenjatkeautot ovat vähän kuin suolakurkku pöksyissä toplinkina naistentansseihin lähdettäessä. Tavoittelemisen arvoisiin naisiin ei tee mitään vaikutusta.
- Erilainen nainen
Auto=mies=auto (varsinkin jos se on ostettu jatkeeksi): ei tee vaikutusta. Mutta se kertoo miehestä aika paljon. Mä en hae peltiä, toivottavasti mun mussukka ei hae tissejä.
Miljonääri Subarulla kertoo myös jotain (erilaisia valintoja) ja siihen subaru mieheen voisin haluta tutustua. Kunhan ei kerro rahoistaan ihan heti...ettei tarvii sen takia torjua. Mies ensin - sitten auto.- vironsuomalainen
Jälleen näkee kommenteissa naisten valheellisuuden.
Kaikkialla maailmassa saaduissa tutkimustuloksissa nasella on tärkein valintakriteeri miesystävää valitessaan miehen varallisuus tai ainakin hänen vaikutelmansa varallisuudesta.
Siksi esim virolaisilla miehillä on käytössään kalliit hienot autot, vaikkei ne omia (liesing) olekaan, koska naisille nimenonmmaa se vaikutelma varakkuudesta on tärkeintä. Samasta syystä virolaiset naiset pukeutuvat kalliisti, mutta elävät nälässä ja hirvittävissä asunnoissa. Naisen elämän 3 tärkeintä sanaa ovat: Raha, raha ja raha! Minulla on elämänkokemusta 65v ja autoja on ollut omistuksessani 64 kpl erilaista uusia ja käytettyjä! Kokemusta on kertynyt useasssa asuinmaassa! kaikkialla sama tilanne, naisille tärkeintä on rikkaalta näyttäminen, vaikka velaksi.
Siinä on syy koko maailmaa järisyttävään talouskriisiinkin! Jos mies ei suostu, niin lähtee kiertoon tai naisella ainakin jalat menevät ristiin! Olen tähän mennessä kokeillut elämää 23 naisen kanssa ja lähes poikkeuksetta hylkäämisen syyksi on ilmoitettu , että annan liian köyhän vaikutelman. Olen entinen miljonääri yrittäjä, minkä kateet ja kostonhimoiset naiset ajoivat vararikkoon useilla laittomilla veropäätöksillä, koska en käyttänyt kuulemma riittävästi rahaa naisteni toivomuksiin.
Nyt näistä itsekkäitten feministien toivomuksistakärsii koko maailma!
- iso koko?
CAT 797F?
- MB 300
MB kertoo omistajansa tasosta: laatua.
- vironsuomalainen
Tiedän suuren joukon entisiä mersun omistajie, jotka eivät enää ikinä osta toista sen merkkistä autoa. Mersu on samaa saarjaa Audien kanssa. Afrikkalaisperäisten lukutaidottomien "huippuosaajien" kasaamia romuja hirvittävään hintaan.
Mersujen laatu on vanha legenda, mitä tietämättömät naiset yrittävät pitää yllä. Ennen Mersut olivatkin aikansa kärkipäässä laadussa, mutta se menetettiin, kun niitä rakentamaan otettiin kukkahattujen "huippuosaajia". Samasta syystä tsekkien Skoda on huomattavasti laadukkaampi, kuin saman konsernin kalliimmat VWt ja Audit. Skodan tekevät nykyisin laatutietoiset ja osaavat tsekit, kun taas muut VW-konsernin tuotteet ovat työelämän osaamattomimman rupusakin tekeleitä.
Kumpi antaisi paremmat saumat Helkama vai Nishiki? Tai ehkäpä Tunturi?
http://nishiki.fi/mallisto/hybrid-city-trekking/trekking-master-sld
Tuollaisen hankkimisesta fantasioin seuraavaksi. Saisiko sillä naista?- jopota vaan
hahmotelma kirjoitti:
http://nishiki.fi/mallisto/hybrid-city-trekking/trekking-master-sld
Tuollaisen hankkimisesta fantasioin seuraavaksi. Saisiko sillä naista?Pysy Jopossa....runko ei liian korkealla?
- bmw520i
Vain marginaalinaiset väittävät ettei auto merkitse miesvalinnassa?
- ei kelpaa
Se on totta. Varsinkin bemarimiehet saa painua *******
- bmw520i
ei kelpaa kirjoitti:
Se on totta. Varsinkin bemarimiehet saa painua *******
Mikä se bemarimiehissä mättää? Liian nopeitako sulle?
- nou nou bemarille
bmw520i kirjoitti:
Mikä se bemarimiehissä mättää? Liian nopeitako sulle?
Sängyssä ei seiso mikään, siitä merkkinä seisoo bemari pihassa. Lisäksi bemaritollot on helevetin itsekeskeisiä.
- bmw520i
nou nou bemarille kirjoitti:
Sängyssä ei seiso mikään, siitä merkkinä seisoo bemari pihassa. Lisäksi bemaritollot on helevetin itsekeskeisiä.
Kyllä sullekkin kelpais bemarin kyyti....sängyssä bemarimiehet on tehokkuudestaan tunnettuja.
- bmw520i
bmw520i kirjoitti:
Kyllä sullekkin kelpais bemarin kyyti....sängyssä bemarimiehet on tehokkuudestaan tunnettuja.
Tykkäisit veivata bemarin vaihdekeppiä!
- puskalisko
ei. Autosta voi nähdä onko tyypillä järkeä tai asenneongelma, mutta ei sitä onko menestynyt.
- Opel Vectra
Eikö Opel riitä mihinkään? Pitääko huomenna mennä autoliikkeeseen ja laittaa rakas Opelini kiertoon:((
- Alatasoa!
Opelisti=ATM
- zisel
Mun ekoihin kysymyksiin kuuluu jostain ihmeen syystä kun tutustun johonkin mieheen että millanen auto sulla on :D Ei muuten mitään mutta se on periaatteessa ihan sama mitä se vastaa niin mulla ole yleensä hajuakaan millanen se silti on :D
- Asdf7(5578
Ford ka
- pizzakebab
Oletko pizzakuski?
- TUPLAVIAT
FIAT, jo kertoo autossa ja kuskissa kaikkia VIAT
- iso karvainen mies
Minulla on Lada D:
- Palstan vasemmisto
Lujaa laatua Lada teksti lukee auton takaikkunassa ja pitää paikkansa.
- ...
Auton merkki kertoo paljonko mies arvostaa sitä että alla on joku tietyn merkkinen auto.
Auton merkki kertoo turhamaisuudesta ja arvovalinnoista.
Auton merkki kertoo näyttämisenhalusta - joko pullistelevasta egosta tai sen puutteesta.
Auton merkki voi myös kertoa asenteesta naisiin, suhteisiin ja seksuaalisuuteen. Jos homma ei toimi (henkisesti tai fyysisesti) niin sitä täytyy tukea proteesilla, esim. autolla.
Luonnollisesti tietyn merkkisellä autolla voi vaikuttaa tietynlaisiin naisiin. Ja tietynlaisilla autoilla saa tietynlaisia naisia. Sellaisia jotka arvostavat samoja asioita; auton merkkiä, hintaa, turhamaisuutta, egoa (omaansa, ei miehen), jne.
Usein sanotaan kuinka naiset antavat viestin halukkuudestaan pukeutumisellaan; "jos pukeudut kuin huora, sinua kohdellaan kuin huoraa". Tämä käy myös autoihin, jotka ovat se miehinen pukeutumistyyli: jos auton merkki kertoo maksuvalmiudestasi niin sinä todennäköisesti myös saat naisia jotka arvostavat maksuvalmiuttasi. - Perus-Eki
Näin on.
Minillä ajelen ja muijaa on tyrkyllä joka kadunkulmassa.
Eivätkä vaadi edes rahaa.- =Laamanen=
Jumazui! Ihan sama täällä, mut mullon vaan farmarimalli. Kauhee tuntu takapenkille, mut mä oon aikas kranttu naikkosten suhteen. Kadulta en viitti ottaa ketään kyytiin.
Millä lailla menestyvä? Ja mitä tarkoittaa tasokas mies?
En tunne juurikaan automerkkejä, mut tiedän kyllä mitkä autot on kivan näköisiä. Esim. Vanhat kleinbussit. Mutta eipä se ole ollut seurustelulle esteenä, vaikka sellaista ei ole ollutkaan (itseasiassa kellään seukkauskumppanilla).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573471Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472826Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482640Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572331Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572053- 1561724
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241184