Olen laatutietoinen.
Ostin tänään Lidlistä sandaalit 7,99 euroo.
48
362
Vastaukset
- YepYepYep:.!1%#.?+!1
.
YepYepYepYep
.- laatujamppa
Sain vielä takaisin kympistä 2 euroo...sentin vei saksmanni
- pihi paska
laatujamppa kirjoitti:
Sain vielä takaisin kympistä 2 euroo...sentin vei saksmanni
Oisit ostanu kortilla.
Lidlin popot on yllättävän hyviä. Ite ostin viime talvena talvikengät alle 20 € eikä o ollu pitkään aikaan yhtä hyvin jalkaan sopivia ja lämpösiä.
- vööpötin
Mä olen kans ostanut Lidlistä kenkiä ja joskus ihan muutakin vaatetta. Siellä on ihmeen hyviäkin tuotteita, vaikka äkkiä tulee mieleen että mahtaako nää olla mitään, kun on edullisia eikä varsinaisesti minkään vaatekaupan kamaa.
Mutta ite olen ollut tyytyväinen kans ostoksiini. Muutakin hilavitkutinta olen sieltä ostanut. Askarteluun muun muassa paljon kaikenlaista. Ja edullista.- Lidlin mannekiini:.!
.
Koko asustoni on hankittu kokonaisuudessaan Lidlistä
Har!
. - Kyöstix
Lidlin mannekiini:.! kirjoitti:
.
Koko asustoni on hankittu kokonaisuudessaan Lidlistä
Har!
.Lidlin kahvinkeitin voitti kalliimmat kavinkeittimet kuluttajatestissä.
Parhaat banaanit on Lidlissä! Maistakaa! - Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
Lidlin kahvinkeitin voitti kalliimmat kavinkeittimet kuluttajatestissä.
Parhaat banaanit on Lidlissä! Maistakaa!kavinkeittimet...piti olla kahvinkeittimet.
Niillä vielä 3 vuoden takuu vrt. hinta ;) - vööpötin
Kyöstix kirjoitti:
Lidlin kahvinkeitin voitti kalliimmat kavinkeittimet kuluttajatestissä.
Parhaat banaanit on Lidlissä! Maistakaa!Parhaat hedelmät on Lidlissä, siellä niitä ei paiskita sellaiseen kasaan, kuten monissa muissa kaupoissa. Vaan ne ovat alkuperäisissä laatikoissa paikoillaan, ilman että niitä laitetaan pinoon ja käpälöidään laatikosta laariin menetelmällä.
Harvoin tulee mätiä vastaan, itseasiassa ei vielä kertaakaan. Ja hedelmät ei ole litistyneitä, vaan kuosissaan. - Kyöstix
vööpötin kirjoitti:
Parhaat hedelmät on Lidlissä, siellä niitä ei paiskita sellaiseen kasaan, kuten monissa muissa kaupoissa. Vaan ne ovat alkuperäisissä laatikoissa paikoillaan, ilman että niitä laitetaan pinoon ja käpälöidään laatikosta laariin menetelmällä.
Harvoin tulee mätiä vastaan, itseasiassa ei vielä kertaakaan. Ja hedelmät ei ole litistyneitä, vaan kuosissaan.Banaanit on ihan erilaisia kui muualla ja hedelmät vielä edullisiakin:)
Banaanit sellaisia "jauhosempia" ..parempia;) - vööpötin
Kyöstix kirjoitti:
Banaanit on ihan erilaisia kui muualla ja hedelmät vielä edullisiakin:)
Banaanit sellaisia "jauhosempia" ..parempia;)Eroja on muissakin hedelmissä mm. nektariinit on ihania. Eikä ole tosiaan litistettyinä kauhean hedelmävuoren alle ne alimmatkaan. Ärsyttävää mennä sellaisesta isosta laarista poimimaan jos sattuis löytymään edes muutama hyvä hedelmä joka ei olis ollut puserrettuna sen ison hedelmäkeon alle tai paiskittu kekoon siten, että hedelmä kolhiintuu ja alkaa pilaantumaan oitis.
- Kyöstix
vööpötin kirjoitti:
Eroja on muissakin hedelmissä mm. nektariinit on ihania. Eikä ole tosiaan litistettyinä kauhean hedelmävuoren alle ne alimmatkaan. Ärsyttävää mennä sellaisesta isosta laarista poimimaan jos sattuis löytymään edes muutama hyvä hedelmä joka ei olis ollut puserrettuna sen ison hedelmäkeon alle tai paiskittu kekoon siten, että hedelmä kolhiintuu ja alkaa pilaantumaan oitis.
Sekin voi olla, että niitä on säilytetty kuljetuksissa oikein(lämpötila jne.)
Eurollakin on ostovoimaa:) - Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
Eurollakin on ostovoimaa:)Kehuvat jäätelöitä hyviksi, jotkut elintarviketuotteet hiukkasen liian makeita.
- vööpötin
Kyöstix kirjoitti:
Eurollakin on ostovoimaa:)Joo ja kun seuraa vieressä sitä hedelmäpöydän täyttämistä näkee kyllä eron käsittelyssä. Seuraapas joskus huviksesi jossain muualla kuinka ne hedelmät lentää sinne kasan päälle tai kipataan vauhdilla, jolloin ne alimmat siellä jää vanhettumaan ja litistymään.
Ensin pitäs saada vanhimmat alta pois, eikä latoa uusia vaan päälle. Altahan löytyy kaikki puoli mädät sitten. :(
Toki ostovoimalla on merkitystä. - :D
vööpötin kirjoitti:
Joo ja kun seuraa vieressä sitä hedelmäpöydän täyttämistä näkee kyllä eron käsittelyssä. Seuraapas joskus huviksesi jossain muualla kuinka ne hedelmät lentää sinne kasan päälle tai kipataan vauhdilla, jolloin ne alimmat siellä jää vanhettumaan ja litistymään.
Ensin pitäs saada vanhimmat alta pois, eikä latoa uusia vaan päälle. Altahan löytyy kaikki puoli mädät sitten. :(
Toki ostovoimalla on merkitystä.Kyöstix (sun miehes) meni runkkaamaan kun zisel meni ostamaan tupakkaa kesken kiihkeän keskustelun.
- vööpötin
:D kirjoitti:
Kyöstix (sun miehes) meni runkkaamaan kun zisel meni ostamaan tupakkaa kesken kiihkeän keskustelun.
Mun mies ( ei Kyöstix) istuu tuossa olkkarissa pläräten ostoksiaan. Ei tuo pikku muovipalikoitten kanssa räplääminen runkkaamiselta näytä.
- Kyöstix
vööpötin kirjoitti:
Mun mies ( ei Kyöstix) istuu tuossa olkkarissa pläräten ostoksiaan. Ei tuo pikku muovipalikoitten kanssa räplääminen runkkaamiselta näytä.
LIdlissä on muuten helkutin hyvää kivennäisvettäkin(testivoittajaa) :)
- Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
LIdlissä on muuten helkutin hyvää kivennäisvettäkin(testivoittajaa) :)
Siinä testissä hävis kotimaiset kirkkaasti.
- Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
Siinä testissä hävis kotimaiset kirkkaasti.
Jee! Tänään tuli Lidlin tarjousbrosyyri postissa.
- Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
Jee! Tänään tuli Lidlin tarjousbrosyyri postissa.
Tollainen Tencel kevytpeitto 16,99 egee. Oisko hyvä laatu/hintasuhde?
- laatujamppa
Olenko siis ATM kun käun Lidlissä;)
- hinta/laatu
Tuskinpa.....olet vain hintatietoinen
- Lidl Suurasiakkaat:.
hinta/laatu kirjoitti:
Tuskinpa.....olet vain hintatietoinen
.
Lidlin suurasiakkaat ovat tämän maan kantavia Woimia
har!
. - Kyöstix
Lidl Suurasiakkaat:. kirjoitti:
.
Lidlin suurasiakkaat ovat tämän maan kantavia Woimia
har!
.Ja saa sieltä suhteelisen halvalla kotimaisiakin elintarvikkeita....ja laittoivat suomalaisten kuluttajien vuoksi ne perinteiset "kaukalot" kassoille...
Kyöstix kirjoitti:
Ja saa sieltä suhteelisen halvalla kotimaisiakin elintarvikkeita....ja laittoivat suomalaisten kuluttajien vuoksi ne perinteiset "kaukalot" kassoille...
no se oli kyllä hyvä ku laittoivat, eihä siinä nyt ollu mitään järkeä et maksetut ostokset piti vielä kerran kasata ostoskärryyn ja sit pakata ostoskasseihin vasta jossain ovensuussa olevalla pöydäntapaisella..
mur- Lidl on joustava:.!1
murriperkele kirjoitti:
no se oli kyllä hyvä ku laittoivat, eihä siinä nyt ollu mitään järkeä et maksetut ostokset piti vielä kerran kasata ostoskärryyn ja sit pakata ostoskasseihin vasta jossain ovensuussa olevalla pöydäntapaisella..
mur.
Lidli teki jotakin käsittämätöntä suomalaisessa kulttuurissa - jos jokin ei toimi voidaan firman politiikasta joustaa että se saadaan toimimaan
. Olet!
Hähä!
Palstan vasemmisto voisi myös tulla kertomaan Lidlin harjoittamasta riistopolitiikasta :p Emo Saksassa ei ole yhtiömuotoinen ollenkaan, vaan säätiö, jota ei koske samat määräykset kuin yrityksiä.
meh. mää ostin kunnon kengät kirpparilta, lähes uudet ja vain 4 euroo..
mut joo, kyl lidlissäkin kannattaa käydä, jotkut tuos jo mainitsikin et hedelmät on siel parempia, mää lisäisin et lidlin suklaat on parhaita, kermasuklaa varsinkin- Kyöstix
Suklaahyllyn ohitse et voi mennä ilman, että kärryyn/koriin nousee levyjä?
Lidlissä muuten aika nopeita kassoja....ainakin tossa paikallisessa. Kyöstix kirjoitti:
Suklaahyllyn ohitse et voi mennä ilman, että kärryyn/koriin nousee levyjä?
Lidlissä muuten aika nopeita kassoja....ainakin tossa paikallisessa.kyllä voin mennä, jos aina syö herkkuja niin niihin kyllästyy..
mur- Kyöstix
murriperkele kirjoitti:
kyllä voin mennä, jos aina syö herkkuja niin niihin kyllästyy..
murMites putoo ulkomaiset juustot/leikkeleet?
- Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
Mites putoo ulkomaiset juustot/leikkeleet?
Täytyykin tänään pyörähtää Lidlissä katsomassa tekeekö löytöjä:)
- Vapaa kassa:.!1#%?+
Kyöstix kirjoitti:
Täytyykin tänään pyörähtää Lidlissä katsomassa tekeekö löytöjä:)
.
Alkaa kyl heti jöpöttämään se "Täällä on Vapaa Kassa"
.
- -Palstan miehet-
Ostan mahdollisimman lähellä tuotettua ruokaa tai itse kasvatettua/valmistettua ja muutenkin Suomessa tehtyä. Olen ympäristötietoinen.
- Kyöstix
Bonsai puitakin & muita viherkasvejakin aivan laadukkaita tarjoilla.
- ÖkyPablo
Vedä nenääs yks bonsai, viisastut!
- Maailmanjättäjä
ÖkyPablo kirjoitti:
Vedä nenääs yks bonsai, viisastut!
Bonsaista saa hyvä henkoset kun sen rullaa ja sytyttää, vetää savut kunnolla keuhkoon. Avautuu silmien eteen tiäks henkinen maailma, kato missä ei ole ihmisiä lainkaan, pelkkiä eläimiä ja kasveja vaan. Ihanaa... En haluis poistua siitä maailmasta ikuna.
Määkin kävisin "liiterissä", jos tällä paikkakunnalla vaan olis semmoinen ;(
Noh, mies ostaa kaupungin Lidlistä tietyt elintarvikkeet kerran viikossa ja mm. rannekellon on ostanut usemman kerran. Aina kun patterit pitäis vaihtaa, ostaa uuden, pattereiden hinnalla.
Lidlin paljon kehutuistä jätskeistä mä taas en tykkää, liian äkkimakeeta :(- hihhih:)
"rannekellon on ostanut usemman kerran. Aina kun patterit pitäis vaihtaa, ostaa uuden, pattereiden hinnalla."
LOL :-D hihhih:) kirjoitti:
"rannekellon on ostanut usemman kerran. Aina kun patterit pitäis vaihtaa, ostaa uuden, pattereiden hinnalla."
LOL :-DNiin. Miksei ostais saman tien uutta? Hyviä kelloja ne tosin on, ei mene ollenkaan rikki. Saksalaista laatua :)
Sillä on sitten jossain kirjoituspöydän laatikossa rivi toimivia kelloja, joista puuttuu vaan uudet patterit :/ Pitäiskö perustaa kellokauppa..?- halpiskamaa?
yybee kirjoitti:
Niin. Miksei ostais saman tien uutta? Hyviä kelloja ne tosin on, ei mene ollenkaan rikki. Saksalaista laatua :)
Sillä on sitten jossain kirjoituspöydän laatikossa rivi toimivia kelloja, joista puuttuu vaan uudet patterit :/ Pitäiskö perustaa kellokauppa..?Eikös sellainen Lidlin kello ole aika mauton?
- j%8
halpiskamaa? kirjoitti:
Eikös sellainen Lidlin kello ole aika mauton?
on. Yybiksen mies taitaa olla sulovileeni tyyppiä. Kun halvalla saa niin ostetaan vaikkei tarvittaiskaan
halpiskamaa? kirjoitti:
Eikös sellainen Lidlin kello ole aika mauton?
Jaa. En mä niin miesten kelloista mitään ymmärrä. Ihan perus miestenkellohan tuo muistaakseni on.
Itsekin mä ostan aina jonkun kahdenkympin halpiskellon(tosin kellokaupasta), niin voi vaihdella vähän erilaisia, kun alkaa kuitenkin yks malli kyllästyttää. Viimeks just yks jonkun sortin julkisuuden henkilö kehui mun kelloa, tossa heinäkuun lopulla :) Että oli kuulemma tosi magee. Mää vaan viheltelin, että juu.. Tää oli tällanen löytö ;)j%8 kirjoitti:
on. Yybiksen mies taitaa olla sulovileeni tyyppiä. Kun halvalla saa niin ostetaan vaikkei tarvittaiskaan
Juu nimenomaan, Sulo Vilen on just sen suosikki! Ja mun kans ;)
- Kelloja monta sortti
yybee kirjoitti:
Jaa. En mä niin miesten kelloista mitään ymmärrä. Ihan perus miestenkellohan tuo muistaakseni on.
Itsekin mä ostan aina jonkun kahdenkympin halpiskellon(tosin kellokaupasta), niin voi vaihdella vähän erilaisia, kun alkaa kuitenkin yks malli kyllästyttää. Viimeks just yks jonkun sortin julkisuuden henkilö kehui mun kelloa, tossa heinäkuun lopulla :) Että oli kuulemma tosi magee. Mää vaan viheltelin, että juu.. Tää oli tällanen löytö ;).
Niitä kellojahan on monta erilaista ettei ne kaikki kyl mauttomia voi olla
. Kelloja monta sortti kirjoitti:
.
Niitä kellojahan on monta erilaista ettei ne kaikki kyl mauttomia voi olla
.Mä käyn itse oikeastaan tosi harvoin Lidlissä, kun en ole koskaan asunut lähellä, jostain syystä, eikä ole ollut sopivasti matkankaan varrella. Mutta sen olen ymmärtänyt, kun siellä on joskus jotain erikoistavaraa, että kannattaa olla nopea, että ne loppuu ihan hetkessä. Muistaakseni isompi ostos, mitä sieltä on ostettu, oli pyörän perään laitettava pyöräkärry, jossa vedin lapsia. Oli hyvä, ja toimisi vieläkin. Mut se on kyllä nyt mökillä ja lapsetkin jo liian painavia.
- :)
yybee kirjoitti:
Juu nimenomaan, Sulo Vilen on just sen suosikki! Ja mun kans ;)
Sulo Vileeni osti talon ja bensa-aseman, kun sai ha-la-val-la.
- Nou problem:.!1#%#?+
yybee kirjoitti:
Mä käyn itse oikeastaan tosi harvoin Lidlissä, kun en ole koskaan asunut lähellä, jostain syystä, eikä ole ollut sopivasti matkankaan varrella. Mutta sen olen ymmärtänyt, kun siellä on joskus jotain erikoistavaraa, että kannattaa olla nopea, että ne loppuu ihan hetkessä. Muistaakseni isompi ostos, mitä sieltä on ostettu, oli pyörän perään laitettava pyöräkärry, jossa vedin lapsia. Oli hyvä, ja toimisi vieläkin. Mut se on kyllä nyt mökillä ja lapsetkin jo liian painavia.
.
http://kuvat2.huuto.net/0/4c/c3af467f75015ed8136d05cb023b1-orig.jpg
Har!
.
Vähän tavaraa, mutta laadukasta. Sandaaleiisa on varmaan hyvä hinta/laatu suhde :)
Itse pidän eniten vihannestorista. Tuoretta, laadukasta ja edullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle513326Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472782Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1452580Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572291Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3552014- 1511634
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.351258- 241164