Sinkkuristeilyn ohjelmasta

eino.

Lueskelin sinkkuristeilyn ohjelmaa. Risteilyohjelman mukaan sinkuille on ohjelmaa muutama hassu tunti. Speed dateing 1 tunti ja napakymppi 1 tunti. Onko ohjelma yhtään parantunut. Toki risteilyy kuuluu bodattujen miesten viihdettä. Itse miespuolisena en kyseisestä ohjelmanumeroista niin välitä.

Eikö sinkkuristeilyllä voisi olla enemmän ohjelmaa ja se voisi olla laadukkaampaa. Jotain miespuolisille sinkuillekkin?

Onko sinkkuristeilyn viime vuodesta parantunut?

5

480

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohjelmaa sulle

Miksi siellä mitään erityistä ohjelmaa tarvittaisiin? Suunnitelmahan on ihan selkeä: Ensin juodaan ja sitten nussitaan. Toistetaan tarvittaessa.

• Kun en itse juo, niin kaipaan kyllä sinne jotain järkevää ohjelmaa.

• Kesksuo

Kun et juo niin et sinne menekkään. Kaikki tällänenhän nimen omaan on kaatokänniin juomista se on ideana koko hommassa.
        Ps osaan kuvitella kuinka joku tulee nyt äkäsenä kommentoimaan kuinka väärin kommenttini oli plääplää plää, mene haistelemaan lehmiesi lantaa ennenmin kun teet sen!

• kyllähän sinne muutenkin voi mennä:) Käyn baareissakin ihan muuten vaan, eikä tuo siitä niin poikkea. Pääsee käväsemään Tallinnassa pikasesti ja menee laivalle muuten vaan irtautumaan arjesta:)

• Torstaina menossa

No minä en hirveästi ohjelmaa kaipaa. Onhan siellä tosiaan jotain tanssiesityksiä (Hunksit ja joku naisryhmä), mutta ei kyllä jaksa kiinnostaa. Jos haluaisin kuolata tanssityttöjä, niin voin mennä sellaiseen baariin jossa niitä keikistelee.

Speed dating on ihan no-no minulle. En tykkää siitä "hurmaa ja kehuskele 30 sekunnissa" -touhusta, vaan tutustun mielummin pidemmällä kaavalla.

Mutta juu, ei siitä valittaa pidä, jos ei kaikesta ohjelmasta tykkää. Joku muu varmasti tykkää. Kyllä siellä voi ihan ilman ohjelmaakin hauskaa pitää, eikös vaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      343
      4342
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2438
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      142
      1578
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1117
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1104
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      28
      1047
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe