Lueskelin sinkkuristeilyn ohjelmaa. Risteilyohjelman mukaan sinkuille on ohjelmaa muutama hassu tunti. Speed dateing 1 tunti ja napakymppi 1 tunti. Onko ohjelma yhtään parantunut. Toki risteilyy kuuluu bodattujen miesten viihdettä. Itse miespuolisena en kyseisestä ohjelmanumeroista niin välitä.
Eikö sinkkuristeilyllä voisi olla enemmän ohjelmaa ja se voisi olla laadukkaampaa. Jotain miespuolisille sinkuillekkin?
Onko sinkkuristeilyn viime vuodesta parantunut?
Sinkkuristeilyn ohjelmasta
5
425
Vastaukset
- Ohjelmaa sulle
Miksi siellä mitään erityistä ohjelmaa tarvittaisiin? Suunnitelmahan on ihan selkeä: Ensin juodaan ja sitten nussitaan. Toistetaan tarvittaessa.
Kun en itse juo, niin kaipaan kyllä sinne jotain järkevää ohjelmaa.
- Kesksuo
Kun et juo niin et sinne menekkään. Kaikki tällänenhän nimen omaan on kaatokänniin juomista se on ideana koko hommassa.
Ps osaan kuvitella kuinka joku tulee nyt äkäsenä kommentoimaan kuinka väärin kommenttini oli plääplää plää, mene haistelemaan lehmiesi lantaa ennenmin kun teet sen!
kyllähän sinne muutenkin voi mennä:) Käyn baareissakin ihan muuten vaan, eikä tuo siitä niin poikkea. Pääsee käväsemään Tallinnassa pikasesti ja menee laivalle muuten vaan irtautumaan arjesta:)
- Torstaina menossa
No minä en hirveästi ohjelmaa kaipaa. Onhan siellä tosiaan jotain tanssiesityksiä (Hunksit ja joku naisryhmä), mutta ei kyllä jaksa kiinnostaa. Jos haluaisin kuolata tanssityttöjä, niin voin mennä sellaiseen baariin jossa niitä keikistelee.
Speed dating on ihan no-no minulle. En tykkää siitä "hurmaa ja kehuskele 30 sekunnissa" -touhusta, vaan tutustun mielummin pidemmällä kaavalla.
Mutta juu, ei siitä valittaa pidä, jos ei kaikesta ohjelmasta tykkää. Joku muu varmasti tykkää. Kyllä siellä voi ihan ilman ohjelmaakin hauskaa pitää, eikös vaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882