ulalla? Voiko niistä jotain ammentaa.
Naistenlehtiä lukeva mies. Onko hän täysin
14
121
Vastaukset
- ehdotus.
Kylpyammeen täytettä?
- suosittelen
Ei ole ulalla. Niistä ammentaa tietoa.
- Nasdaq
Mä luen mielelläni naistenlehtiä odotushuoneissa. Ehkä tulen kipeäksi siksi että haluan odotushuoneisiin lukemaan naistenlehtiä.
Hieman nurinkurista mutta selkeää.
(naurua naisten lehdiltä)- Nasdaq
Tuosta voisi vetää sellaisen johtopäätöksen, että miehet eivät sairasta, koska heille ei ole varattuna odotushuoneissa mitään. Mehiläisessä on jokin utopistinen talouslehti, mutta talouttakin hoitavat pääasiallisesti nykyään naiset.
(odottelevaa naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Tuosta voisi vetää sellaisen johtopäätöksen, että miehet eivät sairasta, koska heille ei ole varattuna odotushuoneissa mitään. Mehiläisessä on jokin utopistinen talouslehti, mutta talouttakin hoitavat pääasiallisesti nykyään naiset.
(odottelevaa naurua)Mutta ehkä se vain kielii naisvaltaisesta alasta. Metsästys ja kalastus ja autourheilu on sillä erää hieman taka-alalla.
(naurua etualalta)
- wc cosmo
Vessalukemista puuceehen.
- eivät muuta!
Noista lehdistä miehet tsekkaa vain kuvat!
En tiedä, kun en koskaan ole naistenlehtiä lueskellut. Korkeintaan jossain lääkärin odotustilassa. Eikö niissä yleensä ole naisten tarinoita elämästä, kotikokkausta ja näin sisustat kämppäsi, näin meikkaat utuiset silmät itsellesi?
- zisel.
modelli kertonut lukutottumuksistaan ?
- modeIIi
Minua kiinnostaa naistenlehdissä vain gynekologin palsta,
koska muijan värkki reistailee. - Nasdaq
modeIIi kirjoitti:
Minua kiinnostaa naistenlehdissä vain gynekologin palsta,
koska muijan värkki reistailee.Tää kolahti. Tähän pitää sanoa (reps).
(repsmäistä naurua)
- no way jose
En minäkään lue naistenlehtiä, vaikka olen nainen. Täyttä roskaa.
kyl kai niistä aina joitain tiedonmurusia voi löytää,
noista kahdesta suosittelen MeNaisia, ellei halua pelkästään meikkaus- ja muotivinkkejä lukea..
Viikon olenNaiset-palsta on paras (sikäli ku se siinä lehdessä vielä on..)
murVoi ammentaa, stereotypioita. Kannattaa käydä tarkastamassa onko testo-tasot alhaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743980Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1903258Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle732623Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792398- 1812062
- 781595
- 361566
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392