Itse haluaisin mennä kuuntelemaan karaokekilpailua, mutta en yksin uskalla... :(
Mitä teet tänä iltana?
23
239
Vastaukset
- JK
RUNKAAN
- Erityisope?
Sinulla JK on lukihäiriö. Olen tämän ennenkin pistänyt merkille.
- kaikenlaistajoolaist
Minä ehkä noh otan vähän kotikaljaa ja syön jotain, kuuntelin vanhoja herkkiä kappaleita, kun joskus sitä pitää itkeäkin, kun muuten on koulutettu niin kovaksi että. Telkkarista tulee kai tuo "Paluu Menneisyyteen osa 1/3" ei ole hyvä mutta ghmm.. tätä..
Twin Peaks tulee, en muista loppuratkaisua tuostakaan. Terveellistäkin olla välillä yksin omassa rauhassa. - Citynainen
Olen täällä koneella ja lottoarvonnan jälkeen katson telkkua.
Löysin tänään 5 kg suppilovahveroita metsästä (tunnissa), täytyy yksin perata koko roska. Lisäksi minulla on jääkaappi täynnä omenoita, joista täytyy vääntää omenamehua, että ne saa joskus loppumaan.
- fruktoosihomo
Läski.
fruktoosihomo kirjoitti:
Läski.
Valitan, olen hoikka. Sen voi sanoa nyt että paistetut sienet omenamehun kera olivat hyviä, ja kaikki suurinpiirtein ilmaista. Tästä kyllä riittää syötävää moneksi viikoksi, jos vain viitsii samaa syödä. Täytyy katsella mitä kaikkea näistä sienistä voi oikein väsätä.
- kr,u
m36-intj kirjoitti:
Valitan, olen hoikka. Sen voi sanoa nyt että paistetut sienet omenamehun kera olivat hyviä, ja kaikki suurinpiirtein ilmaista. Tästä kyllä riittää syötävää moneksi viikoksi, jos vain viitsii samaa syödä. Täytyy katsella mitä kaikkea näistä sienistä voi oikein väsätä.
Pannulle paketti pekonia pieneksi hakattuna ja sipulia, sit sienet joukkoon ja päälle kermaa. Kaikki muu on pyhäinhäväistystä.
- mustispeppers
Kattelen telkkua, surffan netissä ja syön :P
- kotona
Samat täällä, ei oikein innosta lähteä mihinkään: (
- keltainen guru
Pidättelen kusta kunnes saavutan nirvanan.
- vihreä huru
Ratikkakuski kirjoitti:
Kauanko moisen nirvanan saavuttaminen mahtaa kestää?
Pitkään voi mennä, jos se on päässä kuten gurulla.
Lähden yökerhoon Rouva Ratikan kanssa hippaamaan. Siitäkin huolimatta, ettei varatut kuulemma voi tai saada käydä juhlimassa.
- vatsatäynnä
Syön pitsaa ja katon töllötintä .
- karhua kaatuuuuu
Salkullinen olutta menossa ja huomenna rokulipäivä
- karpediem-hiirikäsi
Tänä iltana näköjään istun tietokoneen edessä ja välttelen paperitöitä keskustelufoorumille kirjoittelijoita ihmetellen.
- altzenheimeri
Lähden naapurin mamman luokse
- curtis_mayfield
Ihan mielenkiintoinen ilta.. spontaanisti tuli illalla frendi kylään, sopivasti olin ruuatkin laittanut joten meni yksi lautasellinen per lärvi yhden olusen ja jälkkärin kera. käväistiinpä vielä mukavassa istuskelupaikassa yksillä ja tämän jälkeen vielä iltateellä kaveripariskunnan kämpillä. nyt sitä voisi uppoutua hetkeksi jonku räiskintäpelin kimppuun tai kattella uutisia jostain rt.comista. aamulla sitten normi duunipäivä tiedossa :) mut mikäpäs tässä.. jotkut illat on paljon mukavempia näin kun ei oo parisuhteen velvoittamana pyykkäämässä tai jotain helkkarin dalmatialaisia ulkoiluttamassa :D
- yksinäinen mies
Mitä yksinäinen muka voi tehdä. Pälyillä netissä turhia juttuja ja surkutela yksinäisyyttään ja sitä et kukaan ei rakasta.
- univelkaantunut
Vetää unta kaaliin
- nälkäsen lihistä
Meen täst yögrillil syömään
- pelailen taas wowia
Kahden vuoden tauon jälkeen ostin taas lisäaikaa WoWiin. Sain nykyisen lisäosan myös ilmaiseks, jota ennen lopetin pelaamisen, ja ostin myös uuden ensviikolla tulevan lisärin. Vanhaa hahmoani olen levuttanut viimepäivät.
Eipä tuo elämäkään mennyt eteenpäin kahden vuoden aikana minkä olin pelistä poissa. Edelleen työttömänä ja naisettomana. Ehkä nyt kuitenkin hieman maltillisimmin pelaan, enkä enää raidaa hardcorena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995