Valitettavan moni mies ei tiedä mitä elämältään haluaa.
Halutaan olla parisuhteessa ja kuitenkin villejä poikamiehiä.
On kiva kun joku nainen osoittaa huomiota, mutta kun huomiota on saatu, niin onkin yht'äkkiä kiva leikkiä vaikeasti tavoilteltavaa.
Sitten taas kun nainen viilenee ja lakkaa huomioimasta, ollaan niin ritaria, niin ritaria.
V***U, että kyllästyttää tuollaiset seukkaamiskammoiset miehet, jotka kuitenkin jäävät roikkumaan riesaksi!
Yhtä soutamista ja huopaamista!
Soutamista ja huopaamista
19
248
Vastaukset
- nainenn25
Joo ja sitten naistenlehdet ja netti pullollaan ohjeita kuinka ymmärtää miestä, ja kuinka miestä ei saa pelästyttää omilla tarpeillaan. Jos mies tekee paskasti niin ei saa heittäytyä tunteelliseksi vaan pitää vaan niellä ne tunteet ja koittaa ymmärtää.. Se se on onnellisen parisuhteen salaisuus!
- whrtenjr
Samanlaisia naisia kohtaan ei valitettavasti juuri löydy ohjeita. :) Ilmeisesti parasta olisi jättää välittömästi oman onnensa nojaan.
Naistenlehdet ne vasta roskaa ovatkin. Saako tämän näin avoimesti sanoa, ettei tule taas suru puseroon naisille? :D
- 2.nainen
m36-intj kirjoitti:
Naistenlehdet ne vasta roskaa ovatkin. Saako tämän näin avoimesti sanoa, ettei tule taas suru puseroon naisille? :D
Näytä minulle nainen, joka pitää naistenlehtiä vakavasti otettavana journalismina. Kyllä niitä hömppänä luetaan jos luetaan.
- No minä
2.nainen kirjoitti:
Näytä minulle nainen, joka pitää naistenlehtiä vakavasti otettavana journalismina. Kyllä niitä hömppänä luetaan jos luetaan.
Naisten lehtiä ei kotiin tule, mutta kyllä olen muualla esim. Anna-lehdestä lukenut mielenkiintoisia artikkeleita.
- hässäkkää
Miesten kanssa vehtaaminen on yhtä hässäkkää, voi Kaija...
Avaisitko muuten vielä yhden ketjun samasta aiheesta? Tuon introlauseen voisi myös aloittaa sanoilla "Valitettavan moni nainen..." ;) Taitaa vain olla joku nykypäivän trendi, että varotaan lukitsemasta vaihtoehtoja liian aikaisin ettei se täydellinen vaihtoehto lipuisi ohitse... silti halutaan pitää kaikkia vaihtoehtoja auki ja saada huomiota jotta olisi hyvä olo. Mutta tässäkin tyylissä on riskinsä...
- MiehiinKyllästynyt
Mikä ihmeen Kaija?
Ei tämä ollut samaa aihetta. Edellinen kirjoitkseni käsitteli sitä, että miehet eivät tiedä, mikä ero on panokaverilla ja kaverilla.
Käsittääkseni täällä on muitakin, jotka ovat kirjoittaneet enemmän kuin yhden kirjoituksen.
Olisin tietysti voinut vaihtaa nimimerkkiä, niin olisin säästänyt sinut mieliharmilta. - oh
Mitä jos deittailisit niitä vähemmän suosittuja miehiä, joilla ei ole niin paljon kysyntää muidenkin naisten keskuudessa?
- mies 86
Soutaa huopaa ja frontside ollie... kaks paskaa hittiä heti vuoden alkuun -.-
- MiehiinKyllästynyt
Ei ole kysymys siitä että deittailisin jotakin seurapiirileijonia. Ihan tavallisia miehiä ne on olleet,
Viimeisin ei edes ole mikään kovin kummoinen. Minua vanhempi mies, jolla on tupakan veltostuttama ihokin ja ihan erilaiset vapaa-ajan harrastukset kuin itsellä. Alunperin ihastuin juuri hänen kiltteyteensä ja iloiseen lonteeseen, mutta kai se on jotakin itsetunnon nostatusta että leikitään jotakin vaikeasti tavoiteltavaa heti, kun nainen on osoittanut olevansa kiinnostunut.
Tuokin mies tunnusti olleensa jo kauan minun ihastunut, mutta palkitsi sen sitten olemalla piittaamaton ja kylmä.
Sain häneltä huomiota vain olemalla itse samanlainen.
Ei tässä kohta uskalla edes tavalliselle miehelle osoittaa mitään lämmintä huomiota, kun se tuntuu heti kihahtavan nuppiin.
Kaikkein parhaiten ne käyttäytyvät kun on itse aavistuksen jäinen ja piittaamaton.
Ihmettelen kyllä tätä asiaa, sillä eihän ihmistä ole tarkopitettu olemaan yksin.
Oma ihanteeni olisi se että puolin ja toisin voitaisiin olla avoimen ihastuneita ja antaa sen tunteen kypsyä ajan kanssa rakkaudeksi. - ToinenKyllästynyt
"Sain häneltä huomiota vain olemalla itse samanlainen."
Tää kuulostaa niin tutulta. Jos itse yrittää olla vähänkään aktiivinen yhteydenpidossa niin mies luikkii karkuun. Heti kun itse pitää hetken hiljaiseloa niin johan taas miestä kiinnostaa, soitellaan ja viestitellään perään.- MiehiinKyllästynyt
Ihan totta!
Mies on siitä pöljä otus että se kuvittelee että tekstari kerran päivässä on sama kuin pallo jalassa.
Minulla on itselläni ihan matemaattinen yhtälö tuohon ongelmaan. Naisen pitää aina pitää väliä tuplasti se aika, mikä mieheltä on kulunut yhteydenottoon.
Siinä on vain yksi ongelma: suhde ei etene ollenkaan.
"kyllästyttää tuollaiset seukkaamiskammoiset miehet, jotka kuitenkin jäävät roikkumaan riesaksi!"
-No mikäs sua estää pistämästä välejä poikki moisten riesojen kanssa..?- Näinkin voi olla
Miehet puheissaan haluavat kiltin ja mukavan naisen, mutta...
Ihan kokemuksesta sanon, että mitä kylmempi kohtelu, sitä innokkaampi mies. Itse en koskaan soittele miehelle, mies soittaa jos haluaa tavata- minä tapaan, jos löytyy aikaa. Koskaan en myöskään puhu mitään romanttista tai hempeile, miehet saavat hempeillä ja liehitellä, itse pidän etäistä linjaa.
Jos jonkun kelpuutan makkariini asti, pyydän aina poistumaan ennen nukkumaan menoa. Haluan nukkua yöni hyvin ja herätä rauhassa.
Pitkän suhteen jälkeen päätin etten enää ikinä uhraa aikaani tai vaivaani yhdelle miehelle. Miksi turhaan, maailmahan on miehiä täynnä. Nainen jää kumminkin jossain vaiheessa yksin kun kerran elävät miehiä pidempään. - AT-kuu
Soutaa huopaa, vedän kuivat huopaan
Sano miks mä runkkaan vaan
Woo-oo-oo - Hyvin suuttunut
Oli kyllä kuin suoraan mun elämästä toi alkukirjoitus!!!
Kaikilla tuntuu olevan joku sitoutumiskammo ja naisten pitäisi olla täydellisiä ja kun yhdeltä naiselta saa tarpeeksi huomiota,sitä haetaan jo muualta itsetunnon pönkittämiseksi ja kokeillaan vieläkö muitakin naisia kiinnostaisi,eipähän pääse yksi kyllästyttämään!!! - kolmekymppinen mies
Itse kun ulkopuolisen tarkkailijan roolista seuraan näitä kirjoituksia, niin täytyy kyllä todeta, että pariutuminen vaikuttaa täysin naurettavalta ja sairaalta touhulta nykypäivänä. :-) En ole koskaan harrastanut seksiä, parisuhteesta puhumattakaan. Eikä kyllä kiinnostakaan, jos kaikki on noin järjettömän vaikeaa.
Jos annan työuralleni 1000 tuntia aikaa, niin suurellä todennäköisyydellä saan siitä sentään jotain mitattavaa hyötyä. Naiset tuntuu vaihtavan miehiä kun sukkia vähintään aikavälin 15v-30v ja tämän rumban jälkeen useimmat tuntuu olevan henkisesti täysin hajalla. Voisin kyllä harkita pariutumista, jos tapaisin oikeasti luotettavan ja fiksu naisen jonka kanssa voisi edes harkita tulevaisuuden rakentamista yhdessä. Nykyinen pariutumismaailma vaan tuntuu olevan perusrakenteiltaan yhtä sairas, kuin meidän painetun bittirahan velkavivuttamiseen pohjautuva pankkijärjestelmä. - Tahtoo, ei tahto
Se on ikäkysymys. Jos mies pelleilee liian kauan, niin ollaankn jo siinä iässä, että juna meni jo. Mutta kivaa oli, nyyh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995