En nyt tiedä miksi tänne pitää purkautua mutta kuitenkin, ärsyttää todella.
Ongelma siis tämänlainen: tapasin pari kuukautta sitten erään miehen, viitataan häneen vaikka sanomalla M1. Meillä klikkasi heti, juttu luistaa ja flirttiä lensi. Mitään emme tehneet, sillä hän on varattu ja enemmän tuo oli sellaista kaverillista ja "viatonta". Nyt siis n. kuukausi sitten tapasin toisen miehen, sanotaan sitten M2sen. Meillä luistaa hyvin ja ollaan tässä tapailtu jonkin aikaa. Asumme sen verran pienessä kaupungissa, että kaikki kolme törmäille esimerkiksi yöelämässä. Olin baarissa M2 kanssa, kun M1 tulee paikalle: liimautuu minuun kiinni, flirttailee, kuiskuttelee korvaan jne. Tästähän sitten M2 otti nokkiinsa, ja kesti taas jonkin aikaa vakuutella, ettei tässä nyt ole mitään muita miehiä kierrossa. Törmäsin M1 kanssa pian tämän jälkeen, ja hän alkoi kuittailla virne naamallaan sarjassa: "Ai oot löytäny jonkun miehen muka?" ja "Onks toi tollanen varamies, ette te sovi toisillenne"
Ja mikäköhän tässä sitten on takana? Ai että mulla ei sais olla mitään miestä vaan mun pitäis kiltisti odotella että jos hän joku päivä mahdollisesti joskus eroaa? Valaskaahan vähän.
"Kahden miehen välissä" Logiikka?
9
93
Vastaukset
M1:n ajatuksiin ei vaikuta pätkääkään se, että hän on varattu. Eli juu, hänen mielestään sinun pitää odotella kiltisti asperiini polvien välissä, jos vaikka joku päivä hän olisikin vapaalla jalalla. M2 on yhtä tyypillinen mies, hänen on vaikea uskoa ettei ole muita miehiä kierroksessa jos on omin silmin nähnyt, että joku muu mies leikkii kärpäspaperia sinussa.
Luultavasti M3 on seoikea sinulle.- lifemocker
voisi olla pieni mahdollisuus M2:een jos jaksat nähdä vaivaa hänen hurmaamisekseen, koska tällä hetkellä olet hieman "likainen lortto" hänen silmissään. myöskin sinun pitää pistää välit poikki tällöin M1:n kanssa! jos työnteko suhteen eteen ei miellytä ja/tai et halua lopettaa peliäsi M1:n kanssa niin M3 on vaihtoehtosi
- tosi on
Luultavasti M145 on oikea sinulle.
- crayonz.
Jep, kaipa se on sitten vaan katkottava kaikki siteen ykköseen. Tosin, lopetin kaikenlaisen flirttaamisen yms hänen kanssaan heti, kun olin tavannut 2sen. Siis tämä meidän kolmen kohtaaminen baarissa oli täysin yksipuolista 1 puolelta, mutta erittäin kiusallista kun tapailemani mies seisoo vieressä.
- K Mikko
moi-hauska nähdä tasa rayon-täti
M1 on itsekeskeinen, vaimonsa lisäksi haluaa ulkopuolisia suhteita. Sinun seurustelusta hän ei välitä ja helpoin tapa häätää kilpailijat on juuri kuten M1 toimi.
Mikäli hän tapaa M2:n ilman sinua, hän voi perusteettomasti kehua "Se muija on hyvä pano" ja M2 katoaa kuvioista- net cop Koski*****
Riitta!
Älä sepittele tarinoita vain huomion saamiseksi! - Tenaxena Riitta
net cop Koski***** kirjoitti:
Riitta!
Älä sepittele tarinoita vain huomion saamiseksi!Vanha-Anssi "Senilix" Alve, 80v. ole jo vaiti!
- siansilmä femakko:D
Tenaxena Riitta kirjoitti:
Vanha-Anssi "Senilix" Alve, 80v. ole jo vaiti!
Hassu sattuma, vai näkyikö jo ennalta horoskoopissa sekin olinpaikka kuin
Muang Rayong on sattumoisin, josta tulee mieleen Riiitan tukinikki_ rayon-_
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471956- 321943
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2931755- 961326
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71258Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101117Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141106- 221067
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661006- 36970