Sukansyöjän armoilla

Sukkapuoli

Asuuko teidänkin luonanne sukansyöjä? Minun luonani se asustelee. Aina kun olen pessyt koneessa sukkapyykin, harvoille sukille löydän sen parin.

37

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukansyöjä hävisi reilu vuosikymmen sitten, kun aloin ostamaan aina 10 paria samanlaisia mustia sukkia, ettei tarvitse lajitella. Ja kun eivät enää viikoksi riitä, heitä kaikki pois ja ostan uudet 10 paria.

• ap.

Samanlaiseen ratkaisuun päädyin minäkin. Vain samanlaisia sukkia ostan. Silloin ei ole mitään väliä vaikka sukansyöjä jonkun poistaisi likapyykkikoristani.

Jk. Sitä vain ihmettelen, miksi sukansyöjä tykää vain hienhajuisista sukista.

• ap. kirjoitti:

Samanlaiseen ratkaisuun päädyin minäkin. Vain samanlaisia sukkia ostan. Silloin ei ole mitään väliä vaikka sukansyöjä jonkun poistaisi likapyykkikoristani.

Jk. Sitä vain ihmettelen, miksi sukansyöjä tykää vain hienhajuisista sukista.

Joo, tuo on paljon vaikeammin ratkaistava ongelma kuin Higgsin bosoni.

Onneksi parittomia sukkia ei ole koskaan yhtä enempää. ;-)

• Paavo Nurmi Turust
        Ratikkakuski kirjoitti:

Joo, tuo on paljon vaikeammin ratkaistava ongelma kuin Higgsin bosoni.

Onneksi parittomia sukkia ei ole koskaan yhtä enempää. ;-)

Samanlaisten mustien sukkien tukusta ostaminen on järkevää
        Ratikkakin on hyötynyt kokoomuksen rahan pihtaamisesta

On vain huomioitava sukan laatu--kehno laatu värjää varpaat likaisen mustiksi
        johtuen väriä päästävästä puuvillasta---sopiva materiaali on ns. kyyppivärjätty
        keinokuitu--niitä saa 1-2€/pari arkikäyttöön, mutta aktiivin lenkkeilän sukiksi löytyy
        paljon kalliimpia, mutta kestäviä urheilusukkiakin.
        Maratoonarit gentsu &dazu tietävät merkitkin, vaikkeiavat itse tarvitse sellaisia koskaan

• Asuu,

kyllä, elegantti mustavalkoinen pitkäkynsi. Se on se hirvittävä aamu, kun on valmiiksi myöhässä, eikä toista puhdasta sukkaa löydy, löytää vain sen kantapäästään tai kärjestään jyrsityn kutaleen. Asuu se pesukonetyyppikin, joka jättää palauttamatta puolet koneeseen annostelluista sukista, mutta se tyyppi ei majaile sukkalaatikossani tai nuku päikkäreitä vaatekaapissani...

• ap.

Sinä olet sen nähnyt!!! Monta yötä kyttäsin pimeässä lähellä likapyykkikoria. Eipä tietenkään silloin tullut esiin. On sillä varmaan hyvä hajuaisti kun vain hikisukkia etsiskelee.

• Se tuhisee söpösti
        ap. kirjoitti:

Sinä olet sen nähnyt!!! Monta yötä kyttäsin pimeässä lähellä likapyykkikoria. Eipä tietenkään silloin tullut esiin. On sillä varmaan hyvä hajuaisti kun vain hikisukkia etsiskelee.

Pitkät torahampaat sillä on ja aika pistävä katse...

• ap.
        Se tuhisee söpösti kirjoitti:

Pitkät torahampaat sillä on ja aika pistävä katse...

Hui! En varmana mene enää pimeässä sitä vaklaamaan. Syköön sitten joka toisen sukistani, mitä sillä on enää väliä kun kaikki sukkani ovat samanlaisia.

• Minäpä
        ap. kirjoitti:

Hui! En varmana mene enää pimeässä sitä vaklaamaan. Syköön sitten joka toisen sukistani, mitä sillä on enää väliä kun kaikki sukkani ovat samanlaisia.

päästän sen mukavasti viereeni nukkumaan :)

• ap.
        Minäpä kirjoitti:

päästän sen mukavasti viereeni nukkumaan :)

Ahaa. Nyt ymmärrän. Käytät eriparisukkia, jolloin tuosta sukkapedosta ei koidu vaaraa.

• Sukansyöjä:.!1#%?+

.

Se on kuulemma sukua sille samalle peikolle joka elää enirossa syömällä näitä viestiketjuja

.

• Kyöstix

Tsekkaappas joskus rumpu tarkkaan....jokunen sukka on saattanut jäädä rumpuun sivustalle kiinni....ja menee seuraavan koneellisen mukana uusinta pesuun :)

• ap.

Arviolta 20 sukkaa on kadonnut vuoden aikana. Epäilen, että kaikki ne olisivat pesukoneen rummussa kiinni.

Jk. En varmana lähde pimeään kellariin tarkistamaan. Josko sukkiensyöjä minua siellä vaanii.

• S Etämies

Muistan ruokkia sukansyöjän kulneilla sukilla --ostan aina samanlaisia sukkia
        ja omistan noinsata paria

mutkun kynienkaappaaj iskee aina, kun puhelimset pitää jotain kirjoittaa kalenteriin

• määmy

Meillä vei orava pari villasukkaa. Nykyään kudon parit pipot ihan oravia varten, jotta sukat säilyis.

• ap.

Mitä tekemistä oravilla ja parilla villasukalla on itse aloituksen kanssa?

Jk. Voisitko pitäytyä aihealueessa.

• ap. kirjoitti:

Mitä tekemistä oravilla ja parilla villasukalla on itse aloituksen kanssa?

Jk. Voisitko pitäytyä aihealueessa.

Joku vissiin edellen kuivattaa pyykkinsä ulkona narulla?

• määmy
        Ratikkakuski kirjoitti:

Joku vissiin edellen kuivattaa pyykkinsä ulkona narulla?

Villasukka on sukka.

• Kyöstix
        määmy kirjoitti:

Villasukka on sukka.

Pesänsä pehmusteiksi ja lämmikkeiksi

• S Etämies
        Kyöstix kirjoitti:

Pesänsä pehmusteiksi ja lämmikkeiksi

Ennen parvekelsitusta yh-oravaäämät tekivät pesätarukkeiksi sukkien lisäksi pari sohvaa ja parvekekeinun peshmusteet :(

• ap.

Kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille. Uhmasin vaaraa ja kävin kellarissa tarkistamassa pyykinpesukoneen rummun. Ei ollut ensimmäistäkään sukkaa.

Lukitsin välioven huolella.

Jk. Laitoin varmuuden vuoksi eriparisukat nukkumaan mennessäni.

Öitä.

• määmy

Ei kandee pestä pelkkää sukkapyykkii, ku nakkelee sukat muun pyykin sekaan, tuee puhtaampaa.
      Toiseks, joskus pariton sukka menee pesuun ja sen pari pyykkikoriin. Sit on kaks paritonta sukkaa.

• mää oon ratkaissu tän ongelman olemalla välittämättä siitä onko kummassakin jalassa samanvärinen sukka,
      tällä hetkellä kaapissani on yksi yksinäinen sukka ku oon jossain vaiheessa laittanut roskiin jonkun reikiintymään päässeen yksilön,
      isännällä taas on vain yhdenvärisiä ja -mallisia sukkia
      ja aina niitäkin on parillinen määrä pesun jälkeen löytynyt,
      että ei taida sukansyöjää meillä majailla..

mur

• Ei niitä sukkia mikään syö. Kadonneet sukat katsovat tehneen tehtävänsä ja purjehtivat parittomien sukkien saarelle.

• Tietty järestys

Laita ne sukat pesupussiin tai jos sellaista ei ole, niin laita ne sukkahousujen sisään. Tee solmu sukkapöksyjen vyötäröpäähän, eli se on kuin pesupussi. Näin kaikki sukat menevät ja tulevat samaan aikaan koneseen ja ulos.

Terävää, eikö?

• ap.

Luuletko tosiaan ettei sukansyöjä osaa avata sukkahousupesupussia? Pesin aamulla herättyäni likasukkapyykin kokeeksi. Tarkastin kolmeen kertaan sukkaparit ennen kuin laitoin ne koneen sisälle. Ei varmana ollut eriparisukkia joukossa. Kun avasin koneen pesuohjelman päätyttyä niin kaksi sukkaa oli hävinnyt. Toinen siniraitainen ja toinen valkoraitainen. Nyt olen vakuuttunut siitä, että sukansyöjä lymyää pesukoneeni kätköissä. Taskulampun valossa tutkin pesurummun ympäriinsä löytämättä sukansyöjästä jälkeäkään. Joko se on niin pieni tai muuntautumiskykyinen, että pystyy kätkeytymään pesurummun vaipan sisäpuolelle. Tai sitten on niin nopea, että vilahtaa ulos ja takaisin pesurumpuun minun huomaamatta sitä.

Jk. Varmuuden vuoksi laitan taas eriparisukat yön ajaksi jalkaani.

• Kyöstix

Sukansyöjät ovat huolestuttavasti lisääntyneet....löytyy lähes joka kodista :)

Illalla näytetiin 10-uutisissa että pesukoneessa on joku musta aukko joka syö sukkia.
      Ei siis vika ole anopissa, eikä vaimossa.

• Kyllä meilläkin on sukansyöjä ja syöhän se muitakin vaatteita, jos ne ovat jo ihan riiskaleita. :)

Minä kun ei viitsi pestä vaatteita, joissa on enemmän reikiä kun kangasta.

• ap.

Reikiä sukissa. Juuri niin. Ei asu vakituisesti sukansyöjä pesukoneen sisällä. Tämä,tuli aamulla todistetuksi. Ajattelin vaihtaa yön jälkeiset eriparisukat saman parisiin. Sukkalaatikkoa penkoessani havaisin kolmesta froteesukasta ( tiedättehän ne halpahallin tummansiniset froteesukat, joita saa tarjouksessa tusinan viidellä eurolla) pureskelun jälkiä. Kahdesta sukasta oli purrut ison aukon ukkovarpaan kohdalta. Yhdestä sukasta oli kantapään kohdan järsinyt pois. Usein miten juuri nuo froteesukat ovat sen herkkua. Niitä katoaakin kaikista eniten

Jk. En enää koskaan osta froteesukkia.

• ap. kirjoitti:

Reikiä sukissa. Juuri niin. Ei asu vakituisesti sukansyöjä pesukoneen sisällä. Tämä,tuli aamulla todistetuksi. Ajattelin vaihtaa yön jälkeiset eriparisukat saman parisiin. Sukkalaatikkoa penkoessani havaisin kolmesta froteesukasta ( tiedättehän ne halpahallin tummansiniset froteesukat, joita saa tarjouksessa tusinan viidellä eurolla) pureskelun jälkiä. Kahdesta sukasta oli purrut ison aukon ukkovarpaan kohdalta. Yhdestä sukasta oli kantapään kohdan järsinyt pois. Usein miten juuri nuo froteesukat ovat sen herkkua. Niitä katoaakin kaikista eniten

Jk. En enää koskaan osta froteesukkia.

Melkoinen ryökäle, kun silleen miehen sukkia syö! :)

• Don Johnsonin Miami Vice-style auttaa tästä ongelmasta eroon. Ei sukkia ollenkaan, ei varsinkaan kiiltonahkaisissa kävelykengissä.

• laji lisääntynyt

Sukkahousunsyöjiäkin havaittu olevan liikkeellä...

• huolto net cop

Pidätiimme jo Ratikan ja löysiimme hänen ja äidin ysiöstä varason haarakiiloja nuuhkittavaksi

• likavaate allergikko
        huolto net cop kirjoitti:

Pidätiimme jo Ratikan ja löysiimme hänen ja äidin ysiöstä varason haarakiiloja nuuhkittavaksi

Sulta kysyn: Mistä muka tiedät sen, että naisten alusasuja pitäisi nuuhkia?

Jk. Oletko itse nuuhkinut kun kerta keksit kysellä?

• Koitos.

Kiitos kaikille keskusteluun osallistujille.........Siis kiitos itsellesi.

• ap.

"Kiitos kaikille keskusteluun osallistujille.........Siis kiitos itsellesi"

Kiitos kiittämisestäsi jos kiitoksellasi halusit kiitellä kiitetysti ap:ta (siis minua).

Jk. Aihe on vielä pahasti keskeneräinen käsittelyltään. Rajallinen palstailuaika vain on ollut esteenä kaikkien aiheeseen liittyvien luiden koluamiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      33
      2282
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2086
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      40
      1964
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      113
      1471
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1405
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1157
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1055
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe