Jotain vikaa palstoissa!

kumma homma

Aihealueet näkyy hypänneen eilisestä vasemmalta oikealle ja alussa joka palstalla iso tyhjä ruutu, joutuu rullaamaan aika reilusti, tyhjän osan mitta on juuri tuon aihealueet palkin mittainen, vaikuttaa aika sekavalta tällä tapaa tämä...

19

139

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahaa...

      Johtuu näköjään selaimesta, tosin eilen vielä tuo toinen selain (SRWare Iron, Google chromeen pohjautuva) toimi oikein hyvin. No Firefoxilla toimiinormaalisti, mutta ei sitä viitsi käyttää, uudistukset ovat pilanneet sen.

    • Mistä kyse

      Itsellä ei toiminut intenet expolorelilla ja Googel cromella sama juttu, tänään muuttunut, valikot siirtyneet oikeaan reunaan ja iso tyhjä alue, on hankalampi käyttää. Miksi keskustelun sivut ovat tämän päivän aikana muuttuneet noin omituisiksi?

    • Mistä Kyse

      Kummallista kun Firefoxilla vain toimii entiseen malliin, interillä ja Google Gromella kummallinen tyhjä kenttä ja valikko siirtynyt vasemmalta oikealle ja aamulla toimi normaalisti, mutta nyt muuttuneet oudoiksi

    • ▀0▀0▀0▀0

      Minulla taas Firefox 16.0.2 ja silti näkyy sillai kummallisesti. Etusivulla valikko on normaalisti vasemmalla mutta heti kun klikkaa johonkin alaotsikkoon niin heittää valikon oikean reunaan ja tekstit kauas alas.

    • €€€€€€€€€€€€€€

      Tämähän on sen vitun eniron vika, ei selaimissa mitään vikaa ole. Koulupojat ei nyt vaan osaa korjata.

      • !!!

        Enirolla ei ole mitään osaa Suomi24:n palveluissa.


    • Jaskajees

      Firefoxilla toimii hyvin, muttei Explorerilla.Näinhän ei pitäisi olla.

      • Täällä näin päin

        Ja minulla täsmälleen päinvastoin. Firefoxilla ongelma (sama kuin muilla, valikko oikealla ja massiivisesti tyhjää tilaa ylhäällä). Internet Explorerilla näkyy oikein. Käyttöjärjestelmänä minulla Windows 7. Ongelma alkoi tänä aamuna.


    • missä vika?
      • Täällä näin päin

        Tässä ketjussa on sanottu jo useamman kerran että vika Ei NÄY KAIKILLA!!!!!

        Vian näyttää aiheuttavan yhdistelmä Windows 7 ja Firefox 16.0.2.


    • ....................

      Minulla sama vika. Yllätti eilen illalla. Aamulla ei ollut.

      • vaikeaa 1

        Minulla on firefox 16.0.2 kai ? ja koneen ohjelma on Vista . Eilen tapahtui sama juttu että valikot hyppäsi oikealta vasemmalle ja tyhjä tila tulee sitten jolloin kaikki tekstit ovat ruudun alaosassa , tosi hankala käyttää kun ennen oli paremmin . Miten voi yhtäkkiä muuttua ohjelmat täysin . Oletteko saaneet korjattua ?


    • Sietokykyä ?

      Toimiikos täällä taas jälleen yhtikäs mikään ? Ei.

    • sdfsdfs

      Itselläni Windows 8:ssa Chromella valikko tosiaan hyppää oikealle ja sivu on muutenkin ihan sekaisin. Eikä tämä tuolla IE:lläkään näyttänyt toimivan oikein.

      Esim. tämä ketju aukeaa IE:llä, mutta 10sek kuluttua sivu reloadaa ja sitten ei näy mitään.

      Hienoa koodausta pojat ja tytöt! Jatkakaa samaan malliin...

    • vanhassavaraparem

      ,,,mikä pakko heti niitä uusia versioita ottaa....hyvin pelaa tulikettu...

    • Heippa,

      Huomasimme saman ongelman maanantaina, mutta nyt se lienee poistunut? Ilmoitattehan, mikäli törmäätte ongelmaan vielä.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • Täällä näin päin

        Ainakin minun kohdallani (Windows 7 ja Firefox 16.0.2.) ongelma on poistunut ja sivu toimii normaalisti. Kiitos nopeasta reagoinnista!


      • ei tuu mitää

        Joillakin palstoilla liikkuu häirikkö joka poistattaa viestejä oman mielensä mukaan.
        Kreationisti-palstalta arviolta kadonnut kymmenittäin.
        Keskustelu käy toivottomaksi kun viesteissä ei ole mitään loogisuutta kun välistä on muutama poistettu..


    • sdrtf

      no ei mene hyvin tuol viihdeosiossakaan sillä kaikki aiheet alussa ovat pvm 1.1.1970 klo 2.33.
      siis mitä ttua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      274
      3050
    2. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      52
      1721
    3. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      35
      1483
    4. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1388
    5. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      186
      1228
    6. Mies Jos kertoisit jonkun vinkin

      Jonka vain me tiedämme ja tunnistamme, niin tiedän että yhteydenottoni olisi toivottu. Muuten en voi ottaa yhteyttä enää
      Ikävä
      84
      1054
    7. Tyttö kadoksissa

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010641479.html Silmät auki lukijat.
      Maahanmuutto
      8
      1031
    8. Emännälle eliksiiriä

      Mitä sitä pitäsi emännällä syötteä, että se joskus laskisi housusa muullonni kuin vessassa ja saonassa käyvessä?
      Suomussalmi
      21
      1005
    9. Olet kiinnostava

      Haluisin kuulla sinusta kaiken, sinun elämän historiasi. Voisin oikeasti olla vain ystäväkin. Koen, että meillä on jok
      Ikävä
      67
      959
    10. Kysymys liittyy tunteisiin

      Pelkäätkö sinä minua nainen?
      Ikävä
      59
      955
    Aihe