ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa.
Eli siis juttu missä kerrottiin, että SDP on pahin pettäjä koskaan, sillä se syyllistyi valtiopetokseen vuonna 1918 kun aloitti kapinan maan laillista hallitusta vastaan.
Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
63
2263
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten niin demarit vaati poistettavaksi? Persu siellä on kuitenkin ollut kalvinapilla istumassa.
- Anonyymi00002
Olet selvästi tyhmä.
- Anonyymi00003
Oletko vieläkin hoitojonossa?
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olet selvästi tyhmä.
Sinä taas olet tyhmä humalassakin. Ja persukin vielä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä olen vain taksijonossa, ravintelin edessä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sinä taas olet tyhmä humalassakin. Ja persukin vielä.
Ei kaikki ole aina persuja, en minäkään, mutta sinä olet selvästi tyhmä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei kaikki ole aina persuja, en minäkään, mutta sinä olet selvästi tyhmä.
Eivät tietenkään kaikki ole persuja, kun minäkään en ole persu, kuten sinä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä olen vain taksijonossa, ravintelin edessä.
Kelataksi jonossa?
No Abdullah saattelee sinut osastolle niin pää on sen jälkeen vähän vähemmän pipi. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kelataksi jonossa?
No Abdullah saattelee sinut osastolle niin pää on sen jälkeen vähän vähemmän pipi.Ei minulla ole päässä vikaa. Esinahka vain on liian tiukka. Terska on niin iso.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olethan sinä persu. Näkeehän sen jo siitä ettei kirjoittaminen suju.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei minulla ole päässä vikaa. Esinahka vain on liian tiukka. Terska on niin iso.
Eipä tietenkään. Todistat sen varmaankin lääkärin kirjoittamalla lapulla, joka löytyy taskustasi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eipä tietenkään. Todistat sen varmaankin lääkärin kirjoittamalla lapulla, joka löytyy taskustasi.
Kyllä minulla se lappu on. Naistohtori kirjoitti, kun oli mitannut mittanauhalla terskani.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä minulla se lappu on. Naistohtori kirjoitti, kun oli mitannut mittanauhalla terskani.
Mielikuvitusystäväsi varmasti tulee myös vakuuttamaan asian todenmukaisuuden?
- Anonyymi00021
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin, kuten en minäkään ole.
Mutta jos sun äly ei riitä muuhun kuin sanoon "persu" joka asiaan, niin kannattaa olla hiljaa. - Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olethan sinä persu. Näkeehän sen jo siitä ettei kirjoittaminen suju.
Sinä tosiaan olet tyhmä. Mene lääkäriin tuon pakkomielteesi kanssa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin, kuten en minäkään ole.
Mutta jos sun äly ei riitä muuhun kuin sanoon "persu" joka asiaan, niin kannattaa olla hiljaa.Eikä kannata olla hiljaa, persu!
- Anonyymi00028
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mutta tyhmä sinä olet.
- Anonyymi00038
Juuri demarit.
- Anonyymi00043
Varmaan juuri sinä olit yksi vaatija.
- Anonyymi00053
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihan venäläistä paskaa tämä sinun touhusi. Sinne laitoksiin likvidoitaksi jos ei satu joku olemaan ihan mieleesi. Et ilmeisesti itse ole jonossa etkä hoidossa kun ehdit tänne perseilemään. Ja parempi niin. Mitä siitäkin seuraisi.
- Anonyymi00004
Palstademarit ovat raukkoja, ja moderointi selvästi puolueellista.
- Anonyymi00007
Moderointi tosiaan on kokoomuspuolueesta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Moderointi tosiaan on kokoomuspuolueesta.
Hanki joskus elämä, vassu.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hanki joskus elämä, vassu.
Paljollako myyt omasi?
- Anonyymi00005
Oolannin sota se vasta kauhua oli . Sossut ei järjestänyt sinne sotkua .
- Anonyymi00055
Sotku tuli ilman sossujakin
- Anonyymi00019
Mistä teitä idiootteja sikiää? Onko Coopin oranssia vedetty taas urakalla ja tyhmyys tiivistyy?
- Anonyymi00023
Palstademarit vaan ovat tyhmiä, nytkin alkoivat näkemään persuja kun eivät pysty vastaamaan itse avauksen aiheeseen.
Hmm... avsuksesi oli järjetön. Harkitsin hetken vastaamista siihen, mutta sitten päättelin, että ei hyödytä. Luultavasti tämäkin vastaus on hyödytön. Vastauksiksi saan joko joutavaa roskaa tai hiljaisuutta.
Suomi itsenäistymisen aikoihin oli ihan erilainen maa kuin nyt. Puoluekenttä oli toisenlainen. Yhteiskuntarakenne oli ihan muuta kuin nykyisin. Väestön enemmistö köyhää ja kouluttamatonta. Yhtymäkohtia nykypäivän Suomeen on vaikea löytää.
On siis täysin järjetöntä jotenkin vetää yhtäläisyysmerkkejä tämän päivän SDP:n ja tuon hetken puolueen välille. Sitähän sinä nimittäin yrität. Sisällissota on aina kamala asia. Sen yhteydessä paljon pahaa tapahtui. Sodalla oli syynsä ja seurauksensa.
Jotenkin sitä toivoisi, että täällä edes joskus olisi enemmän asiatekstejä ja vähemmän pelkkää pötypuhetta.- Anonyymi00024
Vastasit kuitenkin.
Kertoo aika paljon sinusta. Anonyymi00024 kirjoitti:
Vastasit kuitenkin.
Kertoo aika paljon sinusta.Kuten edellä sanoin.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vastasit kuitenkin.
Kertoo aika paljon sinusta.Ettei vaan olisi persu.
- Anonyymi00030
Historia on historiaa ja avaus pitää paikkansa.
Anonyymi00030 kirjoitti:
Totta kai historia on historiaa!
Oletko laajastikin sitä mieltä, että nykypäivän ihmiset ovat laajasti vastuussa 100 vuoden takaisista tapahtumista?
Onko vaikkapa nykypäivän PS vastuussa siitä, mitä Soinin johtama PS teki?- Anonyymi00056
Anonyymi00030 kirjoitti:
Nyt on vuosi 2026 ja tapauksesi vuodelta 1918 ja se ei määritä tämän päivän demareita juuri mitenkään.
Anonyymi00056 kirjoitti:
Nyt on vuosi 2026 ja tapauksesi vuodelta 1918 ja se ei määritä tämän päivän demareita juuri mitenkään.
Kuten huomaat, hän vaikenikin. Hän haluaa vain jankuttaa, vaikka tietää olevansa väärässä.
Täällä on ajoittain näitä sisällissodasta nillittäjiä. Outoa touhua.
- Anonyymi00025
Hik
- Anonyymi00031
Nykyisen omistajan aikana moderoinnista on tullut vasemmistolaista.
- Anonyymi00032
Juuri vasemmistosuvakit niitä valituksia tehtailee.
- Anonyymi00035
SDP pahin pettäjä kautta aikain.
Missä mediassa tuollainen juttu julkaistiin ja kuka sen kirjoitti? 🍿
- Anonyymi00036
Demarit haalivat vaalikarjaa lupauksilla mitä ei voi täyttää ja sellainen on pettämistä ja sitä on kestänyt vuosikymmeniä .
- Anonyymi00037
Moderointi on ihan hanurista.
- Anonyymi00039
Raukkamaista tehdä valituksia.
- Anonyymi00040
Onks persulla jäänyt sisällissodasta jotain hampaankoloon?
Saihan yleensä ruotsinkieliset ampua niitä demareita? Eikö riittänyt? - Anonyymi00041
ja pari vuotta siten SAK- SDP lakkoili kuukauden hallituksen kaatamiseksi.
- Anonyymi00042
Moderoinnin puolueellisuus on törkeää.
- Anonyymi00044
Pelkureita demut on.
- Anonyymi00045
Demarit - roskaa.
- Anonyymi00046
Komut on sikoja.
- Anonyymi00049
SDP on kiistatta pahin pettäjä kautta aikain.
- Anonyymi00052
Mutta persu pettää aina. Siis ihan aina. "Se ei meille käy!"
- Anonyymi00051
Ei se ihme ole että persut ovat ulrinen naurun aihe kun tätäkin ketjua lukee
- Anonyymi00057
Moderointi on huonoa.
- Anonyymi00058
Ei unohdeta tätä.
- Anonyymi00059
Miten tätä voisi kukaan ymmärtävä unohtaa. Valtakunnassa on historiansa paras hallitus, joka vain joutui lähes mahdottoman eteen. Valtakunnan rakenteet oli sössitty perin juurin. Löytyi isänmaallinen porukka, joka laittoi itsensä peliin. Suuret kiitokset!
- Anonyymi00060
Tämä on totuus.
- Anonyymi00061
Töppö-demarit asialla.
- Anonyymi00062
Moderointi on nykyään vasemmistolaista.
- Anonyymi00063
Kommunistit on AIVAN ERI ASIA KUIN DEMARIT!!! Tämä sulle aloittajapersu tiedoksi!!
- Anonyymi00064
SDP = punaiset
- Anonyymi00065
Miksi asiallinen juttu poistettiin?
- Anonyymi00066
Vieläkään en tajunnut, että SDP on niin vanha puolue.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632122Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679