Palstan Neljän tähden illallinen ohjelmaan

Kyöstix

mikä olisi oma menusi, jonka tarjoaisit kolmelle muulle palstalaiselle?

81

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S Etämies

Ratikkakuskilaisille tarjoaisin mätämunakokkelia

• voopotin.

Pata-ruokia. :)

• Nasdaq

Mä tarjoisin apetta ja särvintä. Kyytipojaksi kotikaljaa.

(naurua röyhtäyksillä)

• Nasdaq

Unohdin täysin tuon ohjelmapuolen. No ohjelmapuoli olisi heti kriittisessä pisteessään, kun lukisin teille saittituotoksiani ja kommentoisin itse niitä.

Tätä sitten riittäisi.

(kriittistä naurua)

• Makaroonilaatikkoa ja punajuurisalaattia. :) Jälkkäriksi lettuja ja hilloa. Juomana kaappikylmää maitua.

;)

• sukua?

Sinussa näyttäisi olevan vähän BB-Teijan näköä :) Ilme samanlainen.

• sukua? kirjoitti:

Sinussa näyttäisi olevan vähän BB-Teijan näköä :) Ilme samanlainen.

Kuka se on? Mä en seuraa big brotheria ollenkaan.

• sukua?

• sukua?

• :DD

Mikä kupla sulla on otsassa?

• xD.

• sukua? kirjoitti:

Ei tuo, vaan sellainen ilkeämpi ilmeisempi. Naamasi on näköjään myös vähän levinnyt raskauden myötä? Varmaan vain vähän epäedustava kuva sinusta.

Jaaha vai ilkeämpi. Ei tuo kuva ole raskaana otettu. Jos huomaat olen tuossa mustatukkainen ja nythän mä olen vaalea. Minusta ei saa kuin epäedustavia kuvia. :)

Joten what ever.

• :DD kirjoitti:

Mikä kupla sulla on otsassa?

© merkki. :)

• :DD
        voopotin kirjoitti:

© merkki. :)

Miksi?

• :DD kirjoitti:

Miksi?

Olen sen siihin joskus lätkäissyt, enkä viitsinyt poistaa. :)

Nyt meen syömään. Illanjatkoja.

• sukua?
        voopotin kirjoitti:

Jaaha vai ilkeämpi. Ei tuo kuva ole raskaana otettu. Jos huomaat olen tuossa mustatukkainen ja nythän mä olen vaalea. Minusta ei saa kuin epäedustavia kuvia. :)

Joten what ever.

Raskausmaha kuvassa olit punatukkainen, tuohan on mustavalkoinen, joten eitukanväriä erota.

• 3+2
        sukua? kirjoitti:

Raskausmaha kuvassa olit punatukkainen, tuohan on mustavalkoinen, joten eitukanväriä erota.

Naiset värjää hiuksiaan.

• sukua?
        voopotin kirjoitti:

Joten what ever.

Älähän nyt. Tuo on vain vähän epäonnistunut. Silloin pari vuotta sitten 2008-2009 sinusta oli nättejäkin kuvia, missä et ollut noin vihaisen ja rasittuneen näköinen.

• sukua?
        3+2 kirjoitti:

Naiset värjää hiuksiaan.

Selitin vain, miksi luulin sitä tuoreeksi kuvaksi. Mustavalkoisesta kuvasta ei erota, onko punainen vai musta.

• sukua? kirjoitti:

Älähän nyt. Tuo on vain vähän epäonnistunut. Silloin pari vuotta sitten 2008-2009 sinusta oli nättejäkin kuvia, missä et ollut noin vihaisen ja rasittuneen näköinen.

No tuo on juuri 2009 vuodelta. :)

Jaa, nättejä kenen mielestä kenen ei. Mä en itse kovin nättinä kuviani ole koskaan pitänyt. No eihän siinä ole edes vihainen ilme, kuvanmuokkaus vaan ei kasvoja tarkasti paljasta. :) Jospa puhuttais jostain muusta kun minusta.

Mutta juu kala on hyvää ja voipottu. Sitäkin vois tarjoilla vieraille.

• sukua? kirjoitti:

Tähän sen verran, että latvat oli punaiset muuten vaalea. Nyt riittää aihe jo. :)

• sukua?
        voopotin kirjoitti:

Tähän sen verran, että latvat oli punaiset muuten vaalea. Nyt riittää aihe jo. :)

Eli saman väriset kuin Teijalla.

• Riippuu tähdistä. Mut kalaa tietty alkupalaksi jossain muodossa. Pääruoka voisi olla riekkoa paistetun vuohenjuuston ja puikulalumen kanssa. Kevyttä vihreää salaattia lisäksi ja jälkkärinä toimis vaikkapa mustikkapiirakka ja jykevät kahvit.

• Nasdaq

Tässä ei ole viiniä missään muodossa. Muuten kyllä stemmaa.

(puikulalumimaista naurua)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Esmes tuo kaikista vähäpätöisin ja tutuin aihe täällä niemennokassa on kuin unohdettu kaiken kohkaamisen takia ja vuoksi: Vahva kahvi.

Vahva kahvi on kuin aapinen. Vahva kahvi täräyttää.

• vain tähdet tietävät
        Nasdaq kirjoitti:

Nooh.. Ruuan kanssa vettä. Se ohjelma näet vaatii horjumattomia askeleita, kun kannetaan suonlaitaan päniköitä ja perinteitä kunnioittaen seurataan katseella kemiallista prosessia, jonka jo isiemme isät osasivat (mikseis äiditkin).

Sit lauletaan pipo vinossa ja pisteitä ropisee kahtena.

Nytten koeajamaan.

• Kala on

pahaa

• paskalisko

Friteerattuja kukkakärpäsiä

• Oletetaan, että kaikkia aineksia on saatavilla ja sörsselit on mahdollista toteuttaa sellaisenaan.

Alkupalat : Dippivihanneksia (esim. tuoreet kotim. pokkana, kurkku, paprika, kukkakaali dippikastike: kreikk. jogurtti, mausteet, yrtit, kevätssipuli ja tilli pieneksi hienonnettuna, valk. sipulia maun mukaan)
      Pääruoka: Grillattua lohta ja uusia pottuja
      Jälkkäri: Mansikka - Hedelmäsalaatti

Juoma: Jäävesi

Bon Appetit!

• Vesi on

pahaa..

• Vesi on kirjoitti:

pahaa..

Ei ole. Juo vettä, muuten kärsit nestehukasta.

• pataanvetäjä

Kyöstixiä pataan kaikilla mausteilla

• voopotin.

Komppaan. :)

• Kyöstix

Löytyhän palstalta kokkeja :)

• laatutieto

En löytänyt tästä ketjusta ainoatakaan kokkia.

• sxth

Jotain syömistä. Osaan tehdä kasviksista, sienistä, kalasta, makkarasta tai lihasta - paitsi onnistuneita pihvejä härästä.

Eniten haluaisin että minulla olisi seuraa. Toivottavasti pitäisitte ruuistani, sillä em. teen kyllä kaikista ihan syötävää.

Vähän viiniä. Teidän olisi pakko nauttia minun valitsemia, mut vettä ja oluttakin olisi tarjolla. :)

• sxth

Se olisi sellainen kolmen tähden illallinen. Mä en haluais tehdä sellaisia, etten itse ehtisi olla pöydässä... .

• Kyöstix
        sxth kirjoitti:

Se olisi sellainen kolmen tähden illallinen. Mä en haluais tehdä sellaisia, etten itse ehtisi olla pöydässä... .

Minkäsmaalaista viiniä tarjoisit? :) Mikäs siinä härässä(pihvi) pistää vastaan?

• sxth
        Kyöstix kirjoitti:

Minkäsmaalaista viiniä tarjoisit? :) Mikäs siinä härässä(pihvi) pistää vastaan?

Nyt tarjoaisin ranskalaista punaviiniä, johon olen itse ihastunut, mutten muista nimeä (muovipullosta tunnistan). Valkkariin joutuisin kysymään neuvoa myyjiltä.

En vaan saa onnistumaan häränpihvejä. Niiden valmistaminen oikeaan kypsyysasteeseen vaatii taitoa. Mun suosikki on medium plus, mutten osaa tehdä sellaisia edes itselleni.

• Kyöstix
        sxth kirjoitti:

Nyt tarjoaisin ranskalaista punaviiniä, johon olen itse ihastunut, mutten muista nimeä (muovipullosta tunnistan). Valkkariin joutuisin kysymään neuvoa myyjiltä.

En vaan saa onnistumaan häränpihvejä. Niiden valmistaminen oikeaan kypsyysasteeseen vaatii taitoa. Mun suosikki on medium plus, mutten osaa tehdä sellaisia edes itselleni.

Ihan hyvän satsin sitten laittaisit tarjoille. Noitten häränpihvien kanssa on monella ravintolakokillakin tekemistä, etttä saavat onnistumaan ne :)
        Epäilin, että palstalta ei löytyisi kokkitaitoisia, mutta löytyihän niitä :)

• sxth
        Kyöstix kirjoitti:

Ihan hyvän satsin sitten laittaisit tarjoille. Noitten häränpihvien kanssa on monella ravintolakokillakin tekemistä, etttä saavat onnistumaan ne :)
        Epäilin, että palstalta ei löytyisi kokkitaitoisia, mutta löytyihän niitä :)

Niin juu. Onhan se aina yllätys, kumpaa se on: liian kuiva vai verta tihkuva.

Mitä itse laittaisit? :)

• Kyöstix
        sxth kirjoitti:

Niin juu. Onhan se aina yllätys, kumpaa se on: liian kuiva vai verta tihkuva.

Mitä itse laittaisit? :)

Alkupalaksi kreikkalaista salaattia
        Pääruuaksi: paistettuja broilerin filepihvi ja perunat, vihanneksia.
        Jälkkäri: karamellisoitua banaania ja vaniljajäätelöä
        Juomat oman maun mukaan kullekkin :)

• sxth
        Kyöstix kirjoitti:

Alkupalaksi kreikkalaista salaattia
        Pääruuaksi: paistettuja broilerin filepihvi ja perunat, vihanneksia.
        Jälkkäri: karamellisoitua banaania ja vaniljajäätelöä
        Juomat oman maun mukaan kullekkin :)

nam :9 Milloin sun pöytä on katettuna? :) Ja osoitteesi on? :D

• Kyöstix
        sxth kirjoitti:

nam :9 Milloin sun pöytä on katettuna? :) Ja osoitteesi on? :D

Katettuna sitten kun vaan sopiva ajankohta löytyy...no osoite...löytyy puhelinnumeron perusteella :D Ite tykkään tosta salaatista kovasti :)

• Vaimo ylensä taikoo japanilaisen buffan, kun meillä käy ruokavieraita. Ihme ja kumma, kukaan ei ole koskaan jäänyt nälkäiseksi. ;-)

• jepsisjoo

Tässä piti itse keksiä ja tehdä ruoka, eikä tarjoutua toisten tarjoiluihin.

• S chefcook
        jepsisjoo kirjoitti:

Tässä piti itse keksiä ja tehdä ruoka, eikä tarjoutua toisten tarjoiluihin.

Ruokailijan mielen mukaan A La Carte gourmet illallisen tai palstahirviöin mukaan
        sopivan.

Ratkallaisille mätämunasieniomeletin suippolakkisela seitikillä ( cortinarius spesicissimus:-))

Palstan neitseeille--nasuttis zisel yms crepes Suzette sunsaalla minuttulikööörillä

modellille kiinaalaisen "tuhatvuotiset munat"----ohje: Kanan tai ankan munat peitetään sonnalla ja savella--6kk ja munat ovat mustaa hyytelöä

yybeelle hedelmäkompossia-liemena tuhti viina ja yybee antautuu kännissä

vilille piparimurskaa pissapotassa

dazu & gempsu --katkerossa marinoitua välilihaa

määmylle muumimamman mämmiä

Larzalle viiliä--maku vaan pysyy ja paranoo

Jaanalle : kokonaista kurkkubanaani salaattia majoneesikastikeella

hmm a la cartena saa tilata mitä vaan

• gastronautit
        S chefcook kirjoitti:

Ruokailijan mielen mukaan A La Carte gourmet illallisen tai palstahirviöin mukaan
        sopivan.

Ratkallaisille mätämunasieniomeletin suippolakkisela seitikillä ( cortinarius spesicissimus:-))

Palstan neitseeille--nasuttis zisel yms crepes Suzette sunsaalla minuttulikööörillä

modellille kiinaalaisen "tuhatvuotiset munat"----ohje: Kanan tai ankan munat peitetään sonnalla ja savella--6kk ja munat ovat mustaa hyytelöä

yybeelle hedelmäkompossia-liemena tuhti viina ja yybee antautuu kännissä

vilille piparimurskaa pissapotassa

dazu & gempsu --katkerossa marinoitua välilihaa

määmylle muumimamman mämmiä

Larzalle viiliä--maku vaan pysyy ja paranoo

Jaanalle : kokonaista kurkkubanaani salaattia majoneesikastikeella

hmm a la cartena saa tilata mitä vaan

saax gentsu tilata sammakonkutua Saku-kajlassa marinoituna

ja dazu maratoonarin dextriinitankkauksella

kanastutra banaanin luomujugurttisååsilla

zisel manerheimin snapseja

• Coleslaw-salaatti
      pippuripihvi Angus-härästä
      espresso ja mokkajäätelöä
      Amarettoa, konjakkia tai viskiä

• Paistettu muna,

tarjousmaksalaatikkoa ja nötköttiä. Suolakurkku.
      Näkkäriä, voita. Olutta.

• ~~c

Saako valita palstalaisetkin? Sehän riippuu ihan niistä, mitä tarjotaan...

Alkuruuaksi riimihärkää vaikka mustaherukkahyytelön kanssa sekä vihersalaattia balsamicolla.

Pääruokana tonnikalapihvit tai grillattua kuhaa paahdettujen juuresten kanssa (ainakin punajuurta, perunaa ja valkosipulia al dente, öljyssä).

Jälkiruuaksi jotain pavlovan tyyppistä annosmaljoissa. Marenkia ja kauden hedelmiä tai marjoja glaseerattuna tms.

Ruokajuomat tietysti joka ruokalajille erikseen ja väliin napanderit!!

• niin?

no keille palstalta toi menu sopii?

• c~~
        niin? kirjoitti:

no keille palstalta toi menu sopii?

Aika monelle, tulis enemmän kuin kolme kutsuvierasta. Mutta pitäisi lähteä liikkeelle vieraasta; esim. ratikalle roast potatoes paistin kera, anzzylle äyriäisiä tai valtava paellapannu (riittää myös liskolle), yb:lle ei kanaa kuolleena vaan mieluummin souvlaki-vartaat ja tsatsikia, modellille tulinen härkäwokki, voopottimelle gulassia - viulisti vierailee aterian aikana pöydässä -, Nasdaqille sushia tai chevicheä, Kaarnelle borssikeittoa ja vorschmackia, ziselille Pekingin ankkaa.

• S Etämies
        c~~ kirjoitti:

Aika monelle, tulis enemmän kuin kolme kutsuvierasta. Mutta pitäisi lähteä liikkeelle vieraasta; esim. ratikalle roast potatoes paistin kera, anzzylle äyriäisiä tai valtava paellapannu (riittää myös liskolle), yb:lle ei kanaa kuolleena vaan mieluummin souvlaki-vartaat ja tsatsikia, modellille tulinen härkäwokki, voopottimelle gulassia - viulisti vierailee aterian aikana pöydässä -, Nasdaqille sushia tai chevicheä, Kaarnelle borssikeittoa ja vorschmackia, ziselille Pekingin ankkaa.

Liskojengille tietenkin ammattileipurimestarilta oppimani parhaa pullakranssin ja tenua

• c~~
        c~~ kirjoitti:

Relalle kalapuikkoja, koska sointuvat hyvin hänen viiksiinsä.

• S Nti LG
        c~~ kirjoitti:

Relalle kalapuikkoja, koska sointuvat hyvin hänen viiksiinsä.

Mikä "blonduglamouri-Lauralle" sopii tv meikin kanssa hähää

• Alkuruoaksi tekisin maa-artisokkakeittoa.
      Pääruokana olisi suppilovahveropastaa.
      Kukaan ei tuon jälkeen jaksa enää jälkkäriä, koukkuuntuneet yrittävät kaapia sitä artisokkasoppakattilaa.
      Mutta muodon vuoksi tarjoan jälkkäriksi puolukka-rahkapiirakkaa.

• Alkupala - pinaattikeitto

Pääruoka - metsäpeuraa, perunaa, vihanneksia, punaviiniä

Jälkiruoka - kahvia/teetä konjakkia

Tekeminen - tilataideteoksien tekeminen

• -t-

koska maksalaatikkoateria on jo varattu omani kulkee linjalla pakastepizzaa, uunimakkaraa kossusnapsien ja kaljan kera.
      jälkkäriksi kossua ja palstan trollien ihastelua

• Nasdaq

Nyt on takki tyhjä, Lastu ei lennä.

(Työttömän puusepän sahanpuruista naurua)

• kolorautainen nainen
        Nasdaq kirjoitti:

Nyt on takki tyhjä, Lastu ei lennä.

(Työttömän puusepän sahanpuruista naurua)

Osaatko tehdä oven?

• sienten tuntija

Viettäisimme iltaa sienistä nauttien:

Alkupala: Mustarouskua talon tapaan.
      Keitto: Taivaallinen Pulkkosieni keitto
      Pääruoka: Pörhösuomuhelukka kermakastikkeella
      Jälkiruoka: Sitä ei enää tarvita

• sienten tuntija

Sorry. Huono vitsi mulla.

• -t-

kait sitä pari kärppäriä ehtis veteleen jälkkäriksi?
        tai sellanen vapaan omakätisesti kerätty sekasienikeitto?

• Noi on tietysti myrkkysieniä? :D

Vai miksi? Jälkiruoka: Sitä ei enää tarvita

• määmy

Alkuruuaks suppilovahverokeitto
      Pääruuaks osso pucco punaviinikastikkeella, juomaks vesi/viini,
      tomaatti-mozzarellasalaatti
      Lisukkeeks focaccia leipää
      Jälkiruuaks friteeratut banskut ja vaniljajäätelöö

• täytyy tietää:)

Oletko tumma vai vaaleahiuksinen?

• määmy
        täytyy tietää:) kirjoitti:

Olen harmaatukkainen :)

• määmy

Mix täytyy? Pähkinänruskee.

Siaismäämy yrittää provoo.

• määmy
        määmy kirjoitti:

Mix täytyy? Pähkinänruskee.

Siaismäämy yrittää provoo.

Ja tuoki purkist, muute ristiverisen perusväri. Ei tumma ei vaalee

• täytyy tietää:)
        määmy kirjoitti:

Ja tuoki purkist, muute ristiverisen perusväri. Ei tumma ei vaalee

Lyhyt vai pitkä tukka?

• <3<3

• hiusföönääja

Lyhyt vai pitkä tukka?

permanentti

• määmy
        hiusföönääja kirjoitti:

permanentti

mummopermis.

• diiuuerektiivi

Kyllä se pitää olla lihakukkoa ja riisivelliä, marjatalkkunaa jälkiruoaksi. Juomiseksi täysmaitoa lasi tai kaksi. Ruoan päälle karjalanpiirakoita ja munavoita ja kunnon pannukahvit. Suolalohta voi laittaa, jos ei munavoista tykkää. Sen jälkeen kotileivottua voisilmäpullaa maidon kanssa. Kaakaota saa laittaa, jos haluaa. Ja sitteen voi alkaa valmistelemaan jo seuraavaa ruokaa, joka voisi olla vaikka mykykeittoa tai karjalanpaistia, kun yleensä jää vähän yli tuota lihaa, kun kukkoa tekee. Ruoanlaittoruokana voisi laittaa vaikka kukkosia, reilusti oikeaa voita päälle.

• evakon poika

Alkukeittona: Maitolämmikettä
      Pääruoka: Mururessi

• alkuun: juustoinen (koskenlaskija) suppilovahverokeitto
      pääruoka: rosvopaisti oikeaoppisesti maassa haudutettuna, kunkin syöjän oman nyrkin kokoinen uuniperuna feta-turkkilainen jogurtti-täytteellä waldorfin salaatti
      Juomana kotimaista marjaviiniä
      jälkkäri: puolukkapiirakka kinuskikastikkeella kaffeplörö, hienoimmille syöjille vaihtoehtoisesti pannacotta kahvilla ja konjakilla :)

Syödään ulkona tähtitaivaan alla, nuotion loisteessa. Ohjelmanumerona: eikun saunaan :)

• Ei kukaan söis mun pöperöitä >;D

• 180cm?

Et osaa laittaa ruokaa vaikka olet jo noin iso?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      1956
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      1943
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      293
      1755
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1326
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1258
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1117
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      14
      1106
    8. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      22
      1067
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1006
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      36
      970
    Aihe