lisää hernemaissipaprikapussin makaroonilaatikkoon?
Haittaako, jos nainen
21
112
Vastaukset
- lifemocker
empä ole maistanut kyseistä sekoitusta niin vaikea sanoa
- marttaliiton täti
haittaa se, ei saa mennä sotkemaan hyviä perinnereseptejä
- hmph...
maissilaatikkoa vai maissipizzaa
Mielummin söisin sen erikseen. Lisukkeena.
- hmps..
oli ihan pakko käydä kattoons, makee kuva sulla
tekis mieli vonkaa, mutta se ei ole palstakorrektia hmps.. kirjoitti:
tekis mieli vonkaa, mutta se ei ole palstakorrektiaElä kehtaa höpöttää.
- sdk
hmps.. kirjoitti:
tekis mieli vonkaa, mutta se ei ole palstakorrektiavonkasin sittenkin, prkl ;)
- hips..
voopotin kirjoitti:
Elä kehtaa höpöttää.
ai se on korrketia sittenkin?
hips.. kirjoitti:
ai se on korrketia sittenkin?
Äh. Makee oli sitä höpöttämistä. Etkä vongannut. :) Juttelet vaan pehmoisia, jonkun tällin tietysti oot päähäs saanut joka saa hourailemaan.
- 3+12
sdk kirjoitti:
vonkasin sittenkin, prkl ;)
Olet nainen?
- -t-
voopotin kirjoitti:
Äh. Makee oli sitä höpöttämistä. Etkä vongannut. :) Juttelet vaan pehmoisia, jonkun tällin tietysti oot päähäs saanut joka saa hourailemaan.
tällähdin tohon sun kuvaan jonka mukana se vähäinen lähti
... ei taas, en vain voi sille mitään, mut vastuu on ton avattaren
Ei haittaa, jos vain sen hemapa-pussin sisällön. Jos pussin, niin kyllä.
- -t-
uunissa käytetty pussi ei ole enää hetero
- Diiuuerektiivi
Makaroonilaatikon sisältö on saatava direktiivien piiriin ja väärinkäytökset viranomaisten tietoon.
Riippuu siitä, kumpiko sitä tekee. Jos Rouva Ratikka pilaa omat eväänsä, niin aivan sama. Mutta jos alkaisi minua asennekasvattamaan, alkaisi tupenrapinat.
No jaa, ihan sama mitä sinne sekaan heittelee, vaikka rautanauloja.
En minä sitä kuitenkaan syö.Ite tuunaisin makaronilaatikkoa esim. erilaisilla juustoilla, mutta noi mukelot ei hyväksy muuta kuin mahdollisimman perinteistä makaronilaatikkoa . H-m-p olis siis poissuljettu. Itse en voi edes syödä kyseistä ruokaa, joten aina saman vanhan perinteisen valmistaminen muille on mulle ihan ok.
Siis mitä helvettiä.. Jos ei ruoka kelpaa ni voi lähtee vetää :D
Haittaa. Alan epäillä, että nainen on pihi eikä laita kunnolla jauhelihaa lootaansa ja peittelee sitä hernejne. pussillisella.
- von vipellys
Ketä se haittais? Nainen tekee just semmosta makaronilaatikkoa mistä itse tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980