5-kymppinen eronnut mies. Kääntääkö itseäni nuorempi taiteilijatyyppinen nainen minulle kokonaan selkänsä, vai onko vain väliaikaista ja löydämme toisemme uudelleen? Arkuuteni, saamattomuuteni ja isot puheeni (jotka kuitenkin olivat ja ovat totta) ja usein myös puhumattomuuteni saivat hänet kai tuntemaan epäuskoa minua kohtaan, josta olen suunnattoman pahoillani ja surullinen. Mitä näet meille, löydämmekö toisemme vielä takaisin olemaan ne kaksi sielustaan rakastavaa ihmistä. Onko liian suuri työ saada tämä takaisin? Mitä näkisit minulle .. ja meille?
Löydänkö tarpeeksi rohkeutta?
Keskiyö
4
107
Vastaukset
- Itseen pettynyt
Sanoin hänelle ansaitsevansa minua paremman ihmisen, samalla kun sisälläni tunsin toisin. Tunnen, ettei minulla ole mitään annettavaa, ja toisaalta tiedän että yhteinen elämämme tulisi olevaan taivaallista. Mutta miksi olen näin pelokas? En ole ennen tuntenut näin. Entä jos hän löytää toisen, sieluni särkyisi. Toivoisin hänelle kauneimman onnen maan päältä, Salaa toivon sen olevan minä itse. Olen kertonut sen hänelle. Luoja auttakoon minua. Rukoilen hänelle voimaa, hän on kaunis ihminen ja ansaitsee parasta. Olen kenties särkenyt kaiken ja kadottanut luottamuksensa. Missä on minun rohkeuteni, olenko tosiaan näin "lallukka"?
Voiko tästä suurempaa löytää? Olen sekaisin itseni kanssa. Hän yrittää etääntyä minusta pysyäkseen ehjänä, ettei vaan menisi liian kauas ennekuin ehdin paikalle? Pian tulee unettomia öitä. Hei
sinä olet erittäin herkkä sielu! pidätkö rummuista? ne ovat sinun kaukaista perimääsi. sinun sukusi on tullut pohjois-amerikasta ja sitten meren yli eurooppaan. sinulla on intiaanien perimää (mutta amerikkaan tuli myös orjia afrikasta).
katson nyt tuota kysymääsi tyttöä tarkemmin. ensiksi näen, että sinä olet kova tekemään töitä, kun inspiraatio iskee. silloin sinä et tuijota kelloon, vaan annat mennä. olet saanut monta tyttöä itkemään. taustallasi on myös nuori tyttö, onkohan sinulla sisko? hän on jäänyt tavallaan jalkoihisi.
mutta nykyään yhteys taas pelaa.
en varsinaisesti näe tätä kysymääsi tyttöä rinnallasi. ennemminkin näen toisen naisen, joka itkee kotonaan.
millaista suhdetta sinä sitten etsit? tahdotko sänkykumppanin vaiko sielunkumppanin hänestä? minusta tuo jälkimmäinen olisi mahdollisempi.
rohkeutesi sinä löydät, kun katsot peiliin ja sanot pari totuutta itsellesi ääneen! sano suoraan mitä haluat ja lähde sitä kohti. ei se ole siitä kiinni.
tämä tyttö taas tahtoo oman lapsen ja syvyyttä arkisten asioiden kautta. mutta haluatko sinä vielä sellaista? teillä on eri aikakausi meneillään, teillä kahdella.
näkisin teidät loistavina kolleegoina, mutten pariskuntana. te voitte inspiroita toisianne ja antaa kaikkenne taiteellisella sektorilla, mutta perhettä te ette tule perustamaan yhdessä. tämä ei ole sitä mitä haluaisit kuulla, mutta voitta todellakin rikastuttaa toisianne ilman seksuaalista kanssakäymistä.
jos saat hänet, se ei kuitenkaan ole pysyvää. sinä polttaisit siipesi.
myös nainen sinun menneisyydestäsi on odottavalla kannalla.
t. Keskiyö- Itseen pettynyt
Millä tavoin polttaisin siipeni tämän naisen kanssa?
Osaisitko kertoa lisää tuosta toisesta, kotonaan itkevästä naisesta, mitä meille näkisit? Olimme pitkään rakastavia, mutta olin vielä omassa liitossani ja asia jätettiin taustalle, muttei pois sydämestä.
Entä mikäs tuo odottavalla kannalla oleva nainen on, näkisitkö jotain lisää? Mikähän näistä kolmesta nyt näyttäisi parhaimmalta suunnalta? - Itseen pettynyt
Itseen pettynyt kirjoitti:
Millä tavoin polttaisin siipeni tämän naisen kanssa?
Osaisitko kertoa lisää tuosta toisesta, kotonaan itkevästä naisesta, mitä meille näkisit? Olimme pitkään rakastavia, mutta olin vielä omassa liitossani ja asia jätettiin taustalle, muttei pois sydämestä.
Entä mikäs tuo odottavalla kannalla oleva nainen on, näkisitkö jotain lisää? Mikähän näistä kolmesta nyt näyttäisi parhaimmalta suunnalta?Minkälaisen naisen kanssa näkisit minun jakavan tulevaa elämääni? Mitäs meillä sitten olisi luvassa tämän uutukaisen kanssa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3514658Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3492756- 742407
- 842013
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4541791MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311539Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2211367Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku261349"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341272- 661203