MItä näkisit minulle rakkauteen? Tällä hetkellä minulla on yhdenlainen suhde mutta jokin siinä nyt kuitenkin ahdistaa...Mikä siinä ahdistaa? Mies on innokkaampi kuin minä. Kohtelee minua kauniisti jne. mutta mutta mutta...
Vastaukset 1
Hei
sinulla on huumorin kukka kohdallaan. siinä taitaa olla teidän kahden erilaisuus?
minusta tuntuu että sinä olet teistä kahdesta se älykkäämpi ja että se häiritsee sinua. hyvä, että huomaat tuollaisen asian. mahdollisesti siitä voisi myöhemmin syntyä suurempikin ongelma.
sinä et voi asettua itseäsi alemmalle tasolle, se ei toimisi. tarvitset toki rakkautta ja huolenpitoa, mutta samalla sinä tarvitset älykkäitä haasteita. tarvitset kumppanin, joka haastaa sinua päivittäin!
en puhu välttämättä yliopistosuorituksista, vaan yleensä älykkyydestä. sinä ymmärrät pienetkin vihjeet ja alat heti pohtimaan niitä. tarvitset ehdottomasti samanlaisen kumppanin vierellesi, jotta värinä säilyisi.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak2874018Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes2171821Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1451552- 1251265
- 761088
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja1321057Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt445976Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero171788- 10787
- 45686