Mies vaatii muuttamaan 200km päähän ilman takuita mistään :)

missäasua

Hei ! Tuskailen sellaisen ongelman kanssa, että vuoden on/off parisuhteen jälkeen mieheni ei ole kertaakaan vieraillut asuinkaupungissani, vaikka itse olen viettänyt jokaisen viikonloppuni hänen luonaan. Hän ei ole vuoden aikana edes nähnyt kotiani.

Mies on pitkään puhunut siitä, että voisin muuttaa hänen kanssa yhteen miehen kotikaupunkiin. Itse toivoisin, että mies muuttaisi tänne. Olemme siis pattitilanteessa. Mies on kerran aiemmin pettänyt minua, ja en ole vieläkään ihan 100% varma hänen valmiudestaan esim. yhdessä asumiseen. Kovin hän kyllä sitä vakuuttelee.

Onko toisen rakkaus tarpeeksi hyvä syy tehdä uhrauksia, joihin liittyy suuria riskejä? Itse pidän elämästäni täällä. Minulla ei ole muuta motivaatiota muuttaa kuin kyseinen mies. Onko se tarpeeksi hyvä syy? Tottakai haluaisin asua rakkaani kanssa yhdessä, mutta missä .. :)

9

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~cs

Nää kysymykset aina heijastaa sitä, miten älykäs ja järkevä itse olen.

Silloin kun en ollut valmis sitoutumaan, hommasin miehen aina vähintään 100 kilometrin päästä. Kun olin valmis sitoutumaan, etsin miehen samasta kaupungista.

Älä tee tuota uhrausta vaan pysy rakkaassa kotikaupungissasi.

• määmy

Arvojen laitto on aina vaikeaa, isoks miinukseks menee pettäminen. Duunis voi käydä 100 km päästäki ja se huomioidaan verotukses tietyst määräst tiettyyn määrään. Takkiin kuiteski tulee ku duunimatka on 200 km/päivä. Riippuu tietty miten julkiset menee.

Toisen miikan antaa se, ettei mies oo käyny kyläs. Meneekö se lopulta miehen passaukseks?

Siivoot sä miehen luona? Seki on miikka.

Onko asuntos oma vai vuokra? Mikäli aiot koittaa, kandee pitää asunto ainaski puoli vuotta. Oman osakkeen kohdal, kandee laittaa vuokralle (joku firma vuokraa työsuhdeasunnoks ja firma vastaa vuokrast).
      Osakkeen vuokraust kandee venyttää tuon puol vuotta, jos kaikki ei mee putkeen. On paikka mihin palata.

• määmy

Sori, se olikin 200 km eli 400 km/päivä. Ei kannata.

• huoh.

parempi kääntää pysyvästi off-asentoon.

• hmph..

älä tee mitään, pidä tilanne tuollaisena niin kauan kunnes itse lölydät paremman lähempää.

• bravo.bravi

Kaksilahkeismarkkinoilla on varmaan parempiakin vaihtoehtoja. Vaatimusten esittäjä-pettäjä, joka haluaa että tanssit vain hänen pillinsä mukaan. 200 km on juuri sopivasti että kasvatte klassisesti erilleen mahd. pian.

• Tony DiNozzo

Miehesi on ilmeisesti narsisti, joten pistäppä jäitä hattuun ja laita kokonaan välit poikki pettäjään.
      Kyllähän se on jokaisessa jutussa nyrkkisääntönä, että jos kumppani osoittautuu p*skaksi, kuten pettäjäksi, niin älä ihmeessä ainakaan yhteen muuta sen kanssa.

Oletko vaikeasti mielenterveysongelmainen, vai miksi edes harkitset yhteenmuuttoa pettäjän kanssa? Vai onko tämä aloitus miehen tekemä provo?

• kysyn vaan

meinaat siis muuttaa miehen luokse joka ei ole sun tykönä käynyt kertaakaan. Onpa siinä tosi rakkautta. Etsii vaan itselleen siivoojaa kotiin. Sinuna en muuttaisi mut naiset on vaan niin tyhmiä että olet varmaan inotona jo pakkaamassa tavaroita. Tunnetko miestäsi edes kunnolla vielä. Ties ketä muita se panee kun ei ole sun tykönä ehtinyt käydä.

• lifemocker

eiköhän suhteen pitäisi ENSIN olla _vakaalla pohjalla_, ennenkuin aletaan yhteen muuttamaan!

kun ettehän te tiedä miten toisen kanssa elämä sujuu, sitten kun näette useammin kuin 2na päivänä viikossa!

tälläiset nopeat yhteenmuutot kun tuhoavat sitten koko suhteen!

ja miksi hemmetissä tämäkin topicci on pitänyt 2 eri paikkaan pistää?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe