Keskiyö

väsynyt tyttö

Hei Keskiyö, Kiitos sinulle, jos ehdit kurkistamaan tulevaisuuteeni?
Olen pitkähiuksinen nuorehko nainen, haluaisin kuulla miten käy pienen kaupungin työn, ennestään tutulla paikkakunnalla?
Olen alkanut toivoa perhettä, millaisen miehen kanssa saan perheen?

5

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinun asiasi ovat ihan hyvin.
      onko sinulla jokin vyö, mihin olet kovasti kiintynyt?

näkisin niin, että olet kasvanut "tiukassa" perheessä. vanhemmillasi on omat odotuksensa sinun kumppaniasi kohtaan. sinun olisi hyvä katsoa hieman lautasen reunan ylitse ja kokeilla omia siipiäsi.

en usko, että tämä pieni paikkakunta on sinun viimeinen kotisi. tuleva miehesi on lukenut ihminen, jolla on paljon kirjoja. hän on myös kiinnostunut tekniikasta.
      odotatko sinä jotakin viestiä? se tulee, mutta tiukin ehdoin.

sinun työsi tulee olemaan jollakin tavalla hollannin kanssa tekemisissä. onko se ehkä kaupankäyntiä? en ole varma. sinne sinulla on myös mahdollisuus mennä työmatkalle.
      mies on toisella paikkakunnalla ja hänellä ei ole aina ihan helppoa. on stressiä ja kaikenlaista, mutta sehän on vain elämää!

t. Keskiyö

• väsynyt tyttö

On minulla yksi vyö josta pidän erityisesti, en ole käyttänyt sitä nyt hetkeen :) Vanhemmillani on vanhan aikaiset näkemykset asioista, mikä ahdistaa minua.
      Pieni paikkakunta kuitenkin kutsuu töihin? Odotan viestiä työpaikasta, millaisia ehtoja siihen sisältyy?
      Miten tapaan tämän tekniikasta ja kirjoista kiinnostuneen miehen toiselta paikkakunnalta? Miltä hän näyttää?

• Hei

minä näen sinulle kaksi poikaa.
      jaa että mikset ole käyttänyt vyötäsi? onko paino-ongelmia?
      laita vyö paikalleen, se on minun vinkkini sinulle.

tuo viesti on niukanlainen, eli se ei saa sinua hyppimään ilosta kattoon. voit saada työtä, mutta se ei sinua suuresti ilahduta.
      tämä mies on armeijan käynyt ja pitää matkustelusta. siinä sinulle toinen vinkki, eli rasvaa vanhoja englannin taitojasi ja muutenkin voit hellitellä itseäsi.

tapaat miehen jossakin, missä on paljon väkeä. en osaa sanoa aivan tarkasti, toki siellä on musiikkia ja himmeät valot. te saatte kaksi poikaa, joista on paljon iloa.

t. Keskiyö

• väsynyt tyttö

Ei ongelmia, olen hoikistunut ja vyöhön pitäisi teetättää lisää reikiä :)
      Minä olen käyttänyt toista, jonka saa tiukemmalle. Pitääpä vaihtaa :)

Kiitos Sinulle Keskiyö!

• väsynyt tyttö

Tuli mieleeni kun mainitsit ettet voi nähdä aikoja: Onko mahdollista, että tuntisin mainitsemasi miehen jo?
      Olen tavannut vuosi sitten eräissä juhlissa miehen,johon liittyy mainitsemiasi asioita. Tilanne oli kuvailemasi kaltainen.
      Tekee töitä tekniikan kanssa, lukee paljon kirjoja ja pitää matkustelusta :) Ja tällä hetkellä on aika stressaantunut töistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      327
      4347
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      331
      2656
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      70
      2301
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      82
      1939
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      435
      1720
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      31
      1479
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      1324
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1299
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1232
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1173
    Aihe