Kolme kovaa - Apple, Nokia vai Samsung pukin konttiin?

gigantti_oy

Joulu lähestyy ja pukki miettii lahjavalintojaan kuumeisesti. Älypuhelinmarkkinoilla käy kova kuhina, mutta kuka suoriutuukaan ykkösenä vuoden kovimmasta sesongista?

Kun jokaisella merkillä on omat hyvät ja huonot puolensa, voiko näitä edes laittaa järjestykseen?

11

386

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap666

      mä haluun nokia lumia 610 mut en tiiä onko siinä mitä miinuksia ja mitä plussia...
      KERTOKAA ONKO SE HYVÄ PUHELIN 16 VUOTIAALLE

    • Ex-iphonefani

      Itse toivon joululahjaksi Lumiaa. Tuskinpa tulee kovaa pakettia, vaan joudun ostamaan sen ihan itse.

    • Ite tienaamaan

      Aika kovia on joululahjatoiveet, kun Lumiakin maksaa yli 600 (?). Vanhemmat vaan ottamaan pikavippejä tai maksamaan osissa ensi kesänä.
      Minä sanon noille toivojille, että töihin siitä ja osta itse.

      • lumia920€

        "Aika kovia on joululahjatoiveet, kun Lumiakin maksaa yli 600 (?)"

        Käsittääkseni se on mallinumero tuo 610 :)


    • NexusS_

      Noista vaihtoehdoista ehdottomasti samppa!

    • ap620cc

      nokia lumia maksaa 200e joten mutsi maksaa puolet
      ja mä puolet

      • ap620cc

        siis nokia lumia 610


    • Osku

      Nokia on paras. Mulla on N9 ja kun tippu semmosille kiville näyttö edellä ni kyllä oli kaverilla hauskaa kun Nokia hajosi. Tuli huollosta ja tomii ihan hyvin. Silloin kaverilla oli vielä iPhone josta sai näyön hajotettua. Nyt kaverilla on S II jota kaveri ylisti vähän aikaa kunnes se sammui eikä lähtenyt enää käyntiin. Tiivistettynä Nokia on paras ja Samppa sekä Omena molemmat ihan hyviä. Nokian puhelimet ovat parhaita. Käyttöjärjestelmä Nokiassa on huonompi kuin muissa.



      Ja kukaan ei tajunnut mitään...

    • Osku

      Jos mietitään niin Nokian puhelimet ovat parhaita. Samsungin etuna on Android josta löytyy paljon ilmaisia ja vähän myös maksullisia pelejä. Applen laittet ovat hyviä, koska elokuvat, musiikki ja sellainen tulee kotijaon avulla kaikkiin laitteisiin. Mielestäni Nokia on paras. Nyt se otti käyttöön vielä Windowsinkin. Ja Gigantin sivuilla on tuo lista myydyimmistä älypuhelimista. Onhan Lumia siinä listän kärjessä että eiköse jo jotain kerro.

    • Nokea Lumea 100

      NOKIA ON PASKA, OMENA PAREMPI JA SAMSUNG ON PARAS FOREVER!

    • asd69666

      onko samsung galaxy xcover kestävä nimittäin mun kaveri kuvas semmosella veden alla ::((
      eikä menny mikskää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1502
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1162
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1119
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      922
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      700
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe