ole entisensä - pliisun makuista, kuten on todettu jossain jutussa. En osta enää.
Todettu: Valion AURA-sinihomejuusto ei
30
298
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
huomasin tuon jo vuosi sitten ja kirjoitin sinne valituksen että kiksi se on nykyään tahmeaa kuin sulatejuustoa ja maku on paha.
vastaus oli pahoittelut ja jotkin juustot kypsytetään eri tavalla oli vastaus. eli se siitä.- Anonyymi00002UUSI
"miksi " siis ei kiksi sori.
Anonyymi00002 kirjoitti:
"miksi " siis ei kiksi sori.
Kiksit siitä sori siitä. 😹👍
Saat. 😇👍- Anonyymi00013UUSI
AURA JOEN VEDESSÄ LILLUTETTU JUUSTO.
- Anonyymi00018UUSI
Demokrates kirjoitti:
Kiksit siitä sori siitä. 😹👍
Saat. 😇👍kiits😄
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
AURA JOEN VEDESSÄ LILLUTETTU JUUSTO.
Keiteleen kanavassa.
- Anonyymi00003UUSI
Ostin pitkästä aikaa Auraa jouluksi ja huomasin saman mistä otsikossa kerrotaan.
- Anonyymi00004UUSI
Onkohan nahkat kielessä paksuntuneet?
- Anonyymi00005UUSI
Noihin Auran uusiin juustoihin tulee raakamaito nykyään EU-markkinoilta, Bulgariasta ja Romaniasta.
Sikäläinen maito ja juusto on ihan hyvää, mutta on se erilaista kuin kotimaiset juustot.- Anonyymi00006UUSI
Kiitos tiedosta.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aha,,,tuossakos siis väärää tietoa? https://www.valio.fi/tuotteet/valio-aura/
Voi ollakin väärää tietoa koska markkinatalous.
- Anonyymi00009UUSI
Just...😅
Kyllä meidän mansikin maito viedään äänekoskelle missä tuotakin valmistetaan.
- Anonyymi00010UUSI
"Todettu jossain jutussa"
Persujen "faktoja".- Anonyymi00025UUSI
No tuossa on TOVERILLE sitten solidia faktaa Aurasta;
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/10fb5260-318d-42e5-b4b3-aaae1c8f070e
- Anonyymi00011UUSI
Lapsellista kinatelua. Voinee joku paskoo juustonsekaan jos voimakkaampia makuelämyksiä halutaan "paskominen tuossa meinaa maustamista" ja lisäaineiilla (ei niin terveellisillä) tuo aina hoidetaan nykyään.
Ihan ihmispaskastakin saadaan lisäaineilla minkä makuista tahansa. - Anonyymi00012UUSI
Jaa minä heitän juuston aina roskiin jos se on homeessa.
Myö köyhät jouvutaa syömää homehtunutta juustova.🥺
- Anonyymi00014UUSI
Kun asuu hometalossa niin ei tarvi ostaa homejuustoa.
Siitä saz tarpeeksi hometta keuhkoihi. - Anonyymi00015UUSI
tää on kyllä niin väärin
- Anonyymi00016UUSI
Mulle maistuu kyllä. En kylläkään syö sitä niin paljon, että olisin mitään huomannut.
Joskus ja jouluna. Ja usein muitten lisukkeitten ja punaviinin kanssa.- Anonyymi00024UUSI
Punakusi...otan osaa!
- Anonyymi00017UUSI
No, itse totesin että Aura juuston lohkeavuus on muuttunut.
- Anonyymi00019UUSI
Monien tuotteiden laatua heikennetty. Yksi näistä on suosittu kosteusvoide, joka nykyään vetistä ja kelvotonta. Halvempaa tietysti tehdä kun vaan vettä lisätään j hinta pidetään ennallaan. Noh, vaihtoivat kuitenkin tuotteen nimeä, joten ei ihan täyttä huijausta ole.
- Anonyymi00020UUSI
Ostin myös jouluksi aurajuustokolmion ja annas pipareita herkutteluun. Uuden vuoden alussa ajattelin herkutella,otin juustopakettiin kiinni,,limainen ällö paketti lensi suoraan roskiin. Jääkapinkin jouduin putsaamaan että sain sen hajun pois. Päiväydtä oli 3/26....hyi stna....
- Anonyymi00021UUSI
se valkoinen osuus sieltä tylpästä päästä on paremmanmakuista
- Anonyymi00022UUSI
Osaa tuohon mitää sanoa, kun Somec vei makuaistin. Ihan meni Joulu pilalle, kun mikään ei maistunu miltään, ei edes homejuusto. Nyt on kyllä jo makuaisti hieman palautunut.
- Anonyymi00027UUSI
Tarkoitit sanoa SOMAC,,,,, liikahappoon.
- Anonyymi00023UUSI
aurajuusto ja koskenkorva🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi00026UUSI
Uuno söi enimmäkseen rockford juustoa
Joskus auraa banaanin päällä kuorineen.
Nam - Anonyymi00028UUSI
Täysin samaa mieltä! Ei ole entisensä, maku on miedontunut. Ehkä pitää testata Aura goldia, jota on pidempään kypsytetty.
- Anonyymi00030UUSI
Ostin lillistä milbona-sinihomejuustoa. Suolaa asialliset 2,5 %. Hyvää.
- Anonyymi00031UUSI
Normi toimintaa,heikennetään laatua,pienennetään pakkauskokoa,
nostetaan hintaa.🤔🥱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705798KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2304529Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202558Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei272483Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT731478Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111383- 961305
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281286seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa961176Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191151