sinkkuristely 21.2.2013

Onko noin kolmekymppissiä sinkku miehiä lähdössä seuraa kaipaa kolmekymppinen nainen

15

786

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Repetynyt rektaali

Jokiniemi Niko o lähös se o noin 19v saat persettä. ;)

• Ei kiitos

• cobragi

34v mies treelta, mietiskelee parhaillaan olisikohan järkeä lähteä? not tottahan sitä on jos janskukin lähtee!! ei muuta kun lippuja varaileen jos vielä saa. Mistäs päin ansku on? jos vaikka samalla kyydillä?

• Huuhahtaja

Nuorta lihaahan siellä on tarjolla kasapäin saman ajan ja paikan sattuessa myös erääksi abiristeilyksi! ;)

• Asuntelen ihan sataman vieressä

• cobragi

Kyllä sun kelpaa! ei vaan taho saada matkoja aikas täyttä.

• Toivossaelävä

Täällä kolmekymppinen sinkku mies joka harkitsee lähtemistä. Lähtisikö neiti x kanssani laivalla yhdelle. Jos vaikka "kipinöisi"...

• Aina sitä yhdelle voi lähtee

• Vieläkin toivossa

Aiotko osallistu Napakymppiin tai Speed deittiin? En ole ennen käynyt sinkkuristeilylä mutta muuten kyllä Tallinnan reissu on aina vaihtelua arkeen.

• molempiin jos vain pääsen speed deittin on hauskaan kokelin sitä viimeksi kun olin sinkkuristeilyllä jouluukuussa

• ,,,

Minä taitaisin olla aivan liia ujo Napakymppiin. Minkä ikäisiä sinkkuristeilyillä on yleensä ollut? Mikä on sukupuolijakauma?

• viimeksi oli ennemän naisia mutta se johtua siitä, että naisia on ennemän sinkkuna ja silloin joulu oli tosi lähellä 18-30 vuotiatta ennimäkseen myös vanhempia oli silloin liikeellä

• Väärin meni

No eikä ole. Miehiä on paljon enemmän sinkkuna, jos puhutaan alle 60-vuotiaista. Naisista suurimmalla osalla on mies.

• toivossa hyvä elää

Äidin poika lähtee vaikka ulkomaile... Mitä taas olin elänyt uskossa että sinkkumiehiä on enemmän. Olen itse kiinnostunut lähinnä oman ikäisistäni naisista joten hyvä jos risteilyillä käy muitakin kuin teinejä. Risteily on tosin typeränä ajankohtana sillä harva työssäkäyvä voi lähteä arkena. Luulen että Suomi24 on ajatellut kohderyhmäksi lähinnä opiskelijoita mutta minun käsitykseni mukaan opiskelijat etsivät paria lähinnä omista piireistään.

• Oikein meni

Niinhän se onkin. Miehiä on sinkkuna huomattavasti enemmän nuoremmissa ikäluokissa. Miehissä on myös paljon enemmän sellaisia jotka eivät ole koskaan päässyt seurustelemaan, koska naiset juoksevat lähinnä samojen miesten perässä, eivätkä edes huomaa osaa miehistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      434
      2884
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      18
      2404
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      137
      2215
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      121
      1910
    5. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      249
      1619
    6. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      208
      1264
    7. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1230
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1193
    9. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      28
      1188
    10. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1125
    Aihe