Palstalla valitetaan, että on liian hiljaista. Juuri kukaan ei kirjoita ja jos kirjoittaa niin väärästä aiheesta.
Politiikasta kirjoittaminen on kokonaan kielletty, samoin säästä.. Kehoitetaan menemään kunkin aiheen erikoissivulle kirjoittamaan. Miten silloin käy?
Tälle palstalle ei kirjoita kukaan kun ei kerran saa kirjoittaa. Kohta on koko 70 sivu kuin blanco paperi, ilman kirjaimen kirjainta.
Minä kyllä valitan jos noin käy!
Me valittajat
23
383
Vastaukset
- niinkuin alku
A
- SkillaN*
Onhan palstalla ketjuja, pitkiäkin, aloituksia aina uusia tulee.
Se mistä saa kirjoittaa, mitkä mihinkin palstalle kuuluvat onkin sitten toinen juttu.
Mielestäni tämän ikäisillä olisi lupa kirjoitella asioista mitkä aikaa koskettavat, mielessä pyörii, olkoon se vaikka politiikkaa.
Tosin toivoisi, että ei asia mikään kinasteluun menisi ja toisen kunnioittaminen olisi myös hallussa.
Erimieltä voi olla, mutta asiallisesti siltikin.
Henkilöön menevät jutut ovat alaarvoisia, sanomansa, mielipiteensä voi julki tuoda hyvien tapojen sallimissa puitteissa.
Nuo arvailut nikkien puskasta kirjoittamisista eivät tee hyvää palstalle, vilkaisin tuonne 60 :saan siellä paljon enemmän rekisterissä olevia kirjoittajia.
Eikö jo tämän ikäiset uskalla omana itsenään kirjoitella, miksi piilotella jollakin tuulesta temmatulla nimimerkillä.
Rekistöröinti ei ole pakollinen, mutta eikö voisi jokainen aina saman nimimerkin alla kirjoittaa, antaisi se selvyyttä palstalle.
Mielestäni, kun katselee palstan tilaa, ihan virkeitä ollaan, sopua vaan kehiin;) - 07.56
Valitan sitä, että kun kirjoitan kevyen huomautuksen, niin kohta huomaan, että se olikin henkilöön kohdistuva möläytys. On varottava kirjoittamasta ensimmäisenä sanana vaikkapa aasi, sillä silloin leikki viestistä on heti alkuun kaukana, vaikka viesti jatkuisi aivan sopuisin sanakääntein niin selvästi pölvästi, eli Me käsitämme, nyt tapahtui solväus ja siihen on reagoitava heti.
Vitsiä yrittävä on tuomittu väärinkäsityksiin eikä hän pahimmassa tapauksessa saa yö-untakaan vaan pyörii ahdistuneena vuoteellaan. Tämän takia ehdotan sellaista möläytyksettömän päivän kilpailua. Olisi taulu portilla. Eilen oli niinjaniin mones möläytyksetön päivä. - Meno itseen
voi joskus olla piinallista.
Skillan
Jos ja kun seuraat palstan kirjoituksia ja tilaa , täällä on kirjoituksia tuhkatiheään ja vain henkilöön kohdistuneita, tosin viime aikoina harventumassa.
Kuitenkin, tätä aaltoilua se on ollut 2005 lähtien, yritystä riittää halveksia ilkeämielisesti henkilöön kohdistuvaa rivoutta ja usein vain muutamalla sanalla täysin vailla mitään käytöstä.
Pelkkä nikki sen aikaan saa, ja muistot ovat sinunkin emännöimästä ketjusta ikävät, ainakin saitte muutaman kirjoittajan kanssa aikaiseksi erilaisiqa ikäviä vastauksia asiasta arvioidessa pelkästään nikkiäni, niin että osataan sitä kulissien varjossakin 'näykkiä'.
Myös nikki on yksityisyyttä.
Nyt vain tuli sopiva tilaisuus tarjota samaa 'pullaa'!- SkillaN*
En toki väitä virheetön ollevani, varmasti olen osannut loukata myös.
Pyrkimystä on ollut asiaa huomioida ja virheitä korjata.
En nyt saa millään mieleen tuollla nikillä "meno itteen" kirjoittaneen viestiä ja varmaan se ei ollutkaan nikki mihin "näykkimällä " puutuin, pahoillani olen , kun olen näin tehnyt.
Sanottu ja tehty, en voi muuta kuin anteeksi pyytää.
Lieneekö aihetta enempään?
- texsanell ek
Äsh, ei ole mitään mieltä kaivella vanhoja kaunoja, siitä ei ilmapiiri parane,- puts veks vaan kaikki sellainen ! Kyllä me pärjäillään kun vaan hyvää tahtoa riittää ja iloa. Itselleenkin voi nauraa että *tulipa nyt murjaistua*
Tietäähän sen live-elämässäkin, kun oikein kärjistyy, niin astuu harkitsemattomuus sanakuvioihin,:D Sieltä ne purkautuu selvittämättömät jutut, joille voi sitten yhdessä nauraa, kun sopu on saavutettu.
Kaikista ihaninta on silloin, kun on jo päästy niin perille toisistaan, ettei sitä luottamusta voi mikään rikkoa :D
Susmorsiamen kanssa me ollaan hyvä esimerkki palstalla,---kinailimme ensin ja opimme (minä varsinkin uutena)
luottamaan toistemme rehellisyyteen.
Voisiko se toteutua näillä foorumeilla,- en tiedä vielä.- susmorsian ek.
No niin on Tex, esimerkillisiähän me, näkeehän sen jo pisteistäkin...plussaa tulvii vaan !!! No leikki leikkinä, uudistuttu ja kasvettu ollaan täällä yhdessä, tuntuu, että ymmärrämme toisiamme aika hyvin.Minunkin tuittupäisyyteni on huomattavasti haalentunut. Oisinkohan silloin tullesasi jonkinlaista äiti-roolia kokenut, hirmustelin avomielisyyttäsi !
- texsanell ek
susmorsian ek. kirjoitti:
No niin on Tex, esimerkillisiähän me, näkeehän sen jo pisteistäkin...plussaa tulvii vaan !!! No leikki leikkinä, uudistuttu ja kasvettu ollaan täällä yhdessä, tuntuu, että ymmärrämme toisiamme aika hyvin.Minunkin tuittupäisyyteni on huomattavasti haalentunut. Oisinkohan silloin tullesasi jonkinlaista äiti-roolia kokenut, hirmustelin avomielisyyttäsi !
Niinpä opastit:D En millään voinut tietää mitä tämänkaltainen "yhteisö voi olla"
kuin läpileikkaus eri tyypeistä, sinänsä perin opettavaista koko ajan. En usko että pahitteeksi on ainakaan :D Mutta tajusit varmaan mitä tarkoitin!
Nuo plussat ja miinuksetko nyt mitään merkkaisi, jollakin on tarve purkaa tuntojaan sillä tavalla, suotakoon se hänelle!
Nyt ontäällä perunat kypsiä ja pääsee syömään,..heippa
Tuolla 60 :ssa kutsuvat sitä jääpeukaloksi:D Operoi aikansa kuluksi palstoilla.
- fiiuliin**
Sepä se näistä kirjoituksista ja loituksista.
Vain muutama osaa kirjoittaa niin että ne hyväksytään.
Turhahan tänne on yrittää esim. meikämaijankaan mitään kirjoittaa kun
laatu on huono ja aloitettu aihe on jopa kelvoton ja pois pyyhkäistävä.Lopeta jo tuo ainainen valituksesi olettamastasi osaamattomuudesta. Minäkin olen n. 10 vuotta yrittänyt luoda Sinulle uskoa itseesi, samoin muut.
Osaat niin runot kuin proosat ja tunnemme toisemme, pää pystyyn!- fiiuliin*
Ruuneperi kirjoitti:
Lopeta jo tuo ainainen valituksesi olettamastasi osaamattomuudesta. Minäkin olen n. 10 vuotta yrittänyt luoda Sinulle uskoa itseesi, samoin muut.
Osaat niin runot kuin proosat ja tunnemme toisemme, pää pystyyn!Mutta itsehän olit aloituksen tehnyt valittajille,
Niinkuin näet, taas tuli väärin kirjoitettua. HYmm!
- --ö--
Eilen katselin Yle Leaksin tarjontaa ja lähes inhosin sitä tyyliä.
Sekö on lauantai-illan viihdeohjelmaa mattimeikäläisille, huh huh nyt yhdyin valittajiin tässä ketjussa,...kirjaimellisesti! Uutisvuoto sentään kirvoittaa nauruakin silloin tällöin, mutta ei huumorin tarvitsisi olla tuon kaltaista! - m.v.
Äläpäs nyt * fiiuliin** höpsi.
Ei täällä ole suinkaan tarvis ketään mielistellä, kyllä kirjoituksesi on täyttä tavaraa. Kirjoittaminen sinällään on ikä ihmiselle oivallinen tapa pitää aivotoiminta vireänä. Hyvin moni ikä ihminen vajoaa tylsyyteen ja jääkin odottelemaan pois siirtymistä. Kaikkilla ei osaamisen tai jonkun muun syyn vuoksi ole mahdollista osallistua tähänkään sosiaaliseen toimintaan. Joku Ekonomist lehti ulukomailla kirjoittaa Suomen kärsivästä musiikista ja kirjoistakin moitetta tulee. Nyt sattumalta otin luettavaksi Timo KMukan kirjan "Tabu" Kyllä oli niin hullusti kirjoitettu kirja, että luin samantien koko kirjan ja olin itsekin tulla hulluksi, jos kirja olisi paksumpi olisinkin -. Vakuutuin kuitenkin kirjailijan lahjakkuudesta vaikka kärsiviä asioita kirjoittaakin. En muuta nyt viitsikään valittaa. Kärsitään edelleen me 70
- kärsiskö puhutella ?
Mun kärsäni saa kanssa joskus päin kärsää niin että vinoutumaa siihen meinaa syntyä, mutta ihmeesti saan sen taas oikastua., kärsijä kun äidin oomma kaikki,...
Ei valiteta, ihan hyvä on palsta ja miellyttäviä ovat kirjoittajat viestiensä takana. Voidaan hyvin koko konkkaronkka!
- fiiuliin''6
Sanovat että ei oo minun kirjoituksissani moitetta, miksihän sitten ylläpito on poistanut aloituksestani 10:sen viestiä yön aikana.
- kevättä.rintaan
Iloista mieltä, ei jatkuvaa valitusta. Vaikka itse olisi kuinkakin hyvällä tuulella, ei ainainen valitus vaikkapa palstan tilasta ainakaan paranna tulosta.
Kannustetaan itseämme, ja kunnioitetaan toisiamme.
Kukin kun huolehtii omista kirjaimistaan parhaan kykynsä mukaan, hyvä tulee.
Palsta on mukava ystävä, kun sen niin haluaa ottaa.
Eipä tarvi yksinäisenkään asioita vain omassa päässään eritellä, kun on paikka, jossa saa sanojaan esille, ja jopa joku saattaa hyvällä tuurilla vastatakin.
Turha, minun mielestäni, on luetella, mikä on loukkaavaa, mikä ei.
Ruohonjuuritasolla jokainen sen tuntee omassa sydämessään.
Siis näin vain yleisesti, ei ole mikään opetusluento kellekään erikseen.
Onpahan muistutus itsellenikin.
Itse olen senkin huomannut, jos kovin korventaa, hetken poissaolo korjaa asian kätevästi.
Korventaa voi hiljaistakin. Poikani tuli koulusta ja näytti miettivältä. Kyselin, mitä ongelmia lapsellani oli.
Olihan niitä: Opettaja oli sanonut, että poika tulee kirjoittajana veljeensä. Nyt poika ei sanonut tietävänsä, pitäisikö hänen olla otettu vai nokkaan otettu.
Jos täällä olisi kunnon vakinikit, voisi vastauksen osoittaa oikeaan osoitteeseen, eikä tulisi ongelmia siitä, että joku "ulkopuolinen" ottaisi aiheetta nokkaansa.
Kun oppii tuntemaan jonkun virtuaaliolennon, osaa päätellä millä tyylillä vastaa, ettei loukkaa häntä.- Puskasuleima
Toi Venla unhotti taas kertaalleen sanoo, ettei se vakinikillä
välttämäti tarkota rekattuu nikkii.
Vakinikki on simmottinen, et sitä käyttää vakituisesti
Niin ku miä.
Miähä kirjottelen tääl aina ku Veeässän silimä välttää.
Yritän minä nyt vaan vähän ja harkitusti palstaa "pilata", jos oletten huomanneet.
ps. hyvä tx sus. kiva on ollut sivusta teitä tiirailla.Eihän tänne kirjoittaminen ole mikään "työsuhde." Vaikka eräs työsuhteen tunnusmerkki onkin, että "tekee työtä työnantajan johdon ja valvonnan alaisena" ja vaikka, täällä kirjoittelu tapahtuu Ylläpidon ja sen edustajien alaisuudessa, niin työvelvoitetta se ei sisällä.
Niinpä on turhapäiväistä valitella, että jollekin ei vastata ja vain joillekin vastataan. Kyllä se jää kirjoittajien valinnaksi - ei miksikään velvollisuudeksi. En kyllä nyhrää kaikkea aikaani tähän puuhaan, joihinkin asioihin en pystykään kantaa ottamaan, jotkut plörinät ei kiinnosta. Tämä nyt on henk. kohtainen käsitykseni.
Palsta on yksinkertaisesti se, minkä kirjoittajat siitä tekevät. Mielestäni ei hyvä, eikä huono. Menettelee se näinkin.- Aamuvirkku.
Mutta voisimmehan me toivotella: Hyvää huomenta toisillemme!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665525Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti902842- 2742581
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362429Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212090Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611704Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571303Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131173- 881145
- 901136