Sivustonne on rikki

Kädettömät

Keskustelut eivät toimi vieläkään IE10 selaimella ilman yhteensopivuusnäkymää.

Olisikohan jo syytä palkata vähän osaavampia sivuston tekijöitä laiskojen tunareiden tilalle?

4

157

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,
      tästä aiheesta on ollut jo paljon keskustelua tällä palstalla. Tällä hetkellä Internet Explorer 10 -selainta käyttävät joutuvat valitettavasti käyttämään yhteensopivuusnäkymää Suomi24:n palveluiden käyttöön.

      Terveisin,
      Piia
      Suomi24

    • ei toimi

      Hei,
      ei ole yhteisö toiminut myöskään firefoxilla moneen päivään. Kuulumisia ei näy toisten vieraskirjoissa, vanhoja kuulumisia ei voi poistaa. Kuvia ei voi lisätä. Kun katsoo jonkun kuvaa, heittää yhteisön etusivulle ym. 'kivaa'.

    • 8+11

      Ei toimi Chromellakaan.

    • Löylyyn

      Rauhoittavaa, kun saa Suomi24 postilaatikon avautumista odottaa yhden saunavuoron...
      13.3.2013

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      401
      5123
    2. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      42
      2494
    3. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      111
      1947
    4. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      224
      1922
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1913
    6. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      130
      1405
    7. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      47
      1390
    8. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      11
      1300
    9. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      3
      1232
    10. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      39
      1106
    Aihe