minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa maailman luontevin olla, ja toisaalta jännitin aina valtavasti, kun olit lähellä. Nykyisin näen sinua harvoin. Silti ajattelen sinua yhä päivittäin.
yhdelle Jaakolle
Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka
20
2629
Vastaukset
- Anonyymi
Onko varmasti "Jaakolle"??
- Anonyymi
Miksei olisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei olisi?
Kuulostaa jotenkin oudolta🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa jotenkin oudolta🤔
No, tämä kaikki on tosiaan jotenkin outoa.
- Anonyymi
Teksti olisi voinut olla minultakin. Mutta ei Jaakolle, vaan toiselle J-alkuiselle miehelle. Se on tosiaan vähän hämmentävää, kun mies tuntuu todella tutulta heti ensi hetkestä lähtien. Toisaalta jo pelkkä miehen lähellä olo jännittää enemmän kuin kenenkään koskaan.
- Anonyymi
Älä aina sönkötä tänne, että teksti voisi olla sinultakin. Jos ei ole niin ei ole. Annat sellaisen kuvan että haluat olla kaikessa keskipisteenä ja se ei kaunista sinua yhtään. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä aina sönkötä tänne, että teksti voisi olla sinultakin. Jos ei ole niin ei ole. Annat sellaisen kuvan että haluat olla kaikessa keskipisteenä ja se ei kaunista sinua yhtään. -sivusta
Äläkä sinä sönkötä ja syyttele, kun et raukka tiedä yhtään mitään! Ja opettele kirjoittamaan, vaikka se taitaa olla turha toive, jos on lusikalla annettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla tuntuu olevan paha fiksaatio palstamiehen kommenteihin eritoten aina kun niihin liittyy tämä j -kirjain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla tuntuu olevan paha fiksaatio palstamiehen kommenteihin eritoten aina kun niihin liittyy tämä j -kirjain
Ja harmi yksäri ettei guben aloitus ollut käyttökelpoinen kaivamaan verta omasta nenästäs
- Anonyymi
Oho! Minulla on samanlainen tunne erästä M-naista kohtaan. Olemme kohdanneet vuoden sisällä muutamia kertoja ja joskus vaihdettu vain muutamia sanoja. Silti minusta tuntuu kuin olisin tuntenut hänet aina. Tuntui jo ensimmäisen kohtaamisen aikana. Eikä hän edes muistuta ketään lähipiiristäni.
- Anonyymi
En ole valitettavasti M.
- Anonyymi
Noh onhan meillä jotakin yhteistä menneisyyttäkin. Tää on ihan uskomatonta kyllä
- Anonyymi
Mutta käyttääkö toista nimeään?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Tää ois voinu olla yhdeltä tyypiltä 😊
- Anonyymi
No täähän oli yhdeltä tyypiltä 😊
- Anonyymi
X-files ja Hämärän rajamailla yhdistettynä
- Anonyymi
Kauhu ei ole oikein minun genreni.
- Anonyymi
Siis tämä yksi palatamiehen kehittelemä nimi lisää? Okei jos näin syvästi koet
- Anonyymi
Kaipa sitä joskus voi käydä elämässä noinkin mu luulempa että sulla oli joku mielikuva hänestä tuntematta häntä en usko sattumaan ihmisten päivittäis rutiinit on helppo opetella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit264678Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen3013652TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.342682Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e372619- 1442185
- 551996
Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun1201871Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:91564Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s31472Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi261428