Mitä ajattelet aina

Anonyymi-ap

Kun hän tulee näköpiiriin?

196

2669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinä hän taas on. Epätoivo, haluaisin niin halata ja kertoa....

• Anonyymi

Mikset kerro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset kerro

Suurin on epävarmuus, voisiko hän ikinä ajatella ja hyväksyä minua....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin on epävarmuus, voisiko hän ikinä ajatella ja hyväksyä minua....

Sivusta, riittäisikö hänelle omana itsenäni? Olisimmeko toisillemme ne toisia täydentävät puolikkaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta, riittäisikö hänelle omana itsenäni? Olisimmeko toisillemme ne toisia täydentävät puolikkaat?

Ei siitä ole kyse, vaikka varmasti täydennettäis. Olen vanhempi iältäni.

• Anonyymi

Hän T naistako.

• Anonyymi

En jännää enää NI paljoo

• Anonyymi

Awww söpöö. Vähän niinkuin koiranpennun näkeminen.

• Anonyymi

A tat passiveaggressive

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A tat passiveaggressive

Sulla se tuo sama selkeä linja teksteissä jatkuu päivästä toiseen. 😳

• Anonyymi

Arvaa🤭

• Anonyymi

No kerro

• Anonyymi

Etkai vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkai vaan

Kyllä😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä😋

Hävytön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hävytön

☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

☺️

Ajattelet varmaan monen muunkin kohdalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelet varmaan monen muunkin kohdalta

En🤨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En🤨

Moni varmaan olis valmis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni varmaan olis valmis

Tuskin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin

Usko itseesi

• Anonyymi

On söpö.

• Anonyymi

Pitkästä aikaa

• Anonyymi

"Haluaisin tumtea tuon parran rinnoillani ja kaulallani"

• Anonyymi

Minkälainen parta miehellä? Kuvaile muotoa, pituutta, väriä ja tietenkin voi kertoa miehestä kuinka vanha on jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälainen parta miehellä? Kuvaile muotoa, pituutta, väriä ja tietenkin voi kertoa miehestä kuinka vanha on jne.

Viitisen vuotta vanhempi. Se mies siis, parta ei ole vanha ja siinä on useampaa väriä 🤩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viitisen vuotta vanhempi. Se mies siis, parta ei ole vanha ja siinä on useampaa väriä 🤩

Taitaa mennä ohi tällä kertaa sitten. Ei tule kuin yksi mahdollisesti noin 5v nuorempi mieleen joka olis kiinnostunut, mutta en ole kiinnostunut hänestä itse johtuen hänen huonoista elintavoista, kuten tupakoinnista.

• Anonyymi

Ei yhtään ajatusta, ei ole vuosiin näkynyt.

• Anonyymi

Kuuma tumma mies mmmm

• Anonyymi

🥵🩶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥵🩶

Vielä… Panisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä… Panisin

😵‍💫

• Anonyymi

Mene hiiri rasisti vttuun siitä. Sua täällä kukaan kaipaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmoita sinäkin ylläpidolle nämä rasistiset kommentit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein ilmoituksen ylläpitoon, koska haukuit minua hiireksi. Miten ihmiset voi olla noin suvaitsemattomia. Mitä pahaa hiirikin on sinulle tehnyt?

• Anonyymi

Nämä keskustelut itsesi kanssa ei mies vaikuta kovin eheyttäviltä😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmoita sinäkin ylläpidolle nämä rasistiset kommentit.

Ilman muuta populistista kampanjointia ei niinkään palstamiehen kommenttien takia itsessään vaan vaan tiät kyl 🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman muuta populistista kampanjointia ei niinkään palstamiehen kommenttien takia itsessään vaan vaan tiät kyl 🦄

Keppihevostelua indeed.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein ilmoituksen ylläpitoon, koska haukuit minua hiireksi. Miten ihmiset voi olla noin suvaitsemattomia. Mitä pahaa hiirikin on sinulle tehnyt?

Rasistihiiret on pskoja! Kyllä hiiren pitää olla suvaitsevainen ja avarakatseinen siinä missä miehenkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rasistihiiret on pskoja! Kyllä hiiren pitää olla suvaitsevainen ja avarakatseinen siinä missä miehenkin!

Prätkä hiiret kovia ja ihania.

• Anonyymi

Silloin kuin mietin vielä pitkään kaivattua miestä pidin häntä hyvinkin kuumana. Hän voi vieläkin luulla niin
      että minua kiinnostaa.
      Mut tänäkesä sattui jotakin mikä vei kiinnostukseni pois hänestä täysin ❤️
      Naiselta

• Anonyymi

Tarkoitatko sinun ”syrjähyppyjä”? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko sinun ”syrjähyppyjä”? 🤔

Tarkoitampa hyvinkin ... tässä maassa olikin joku parenpi
        pano kuin hän ...
        Naiselta

• Anonyymi

Miksi sinä sitten kaipaat häntä täällä etkä sitä josta olet kiinnostunut nyt? Et ole kovin uskottava. Pelkkä tyhjänpuhuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä sitten kaipaat häntä täällä etkä sitä josta olet kiinnostunut nyt? Et ole kovin uskottava. Pelkkä tyhjänpuhuja.

Sinä se jaksat järkyttyä aina tästä palstamiehen sydänten piirtelyistä, erityispiirteinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se jaksat järkyttyä aina tästä palstamiehen sydänten piirtelyistä, erityispiirteinen

Vähä kireän oloinen kuoma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähä kireän oloinen kuoma

Just so all bananas😬

• Anonyymi

Mieheltäpäs... Ladyboyltä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitampa hyvinkin ... tässä maassa olikin joku parenpi
        pano kuin hän ...
        Naiselta

Lazypojalta taisolla! Laitappa seuraavalla kerralla omanimes tohon, ku kuitennii laitat toisen naisen syyks nää kirjoittelus!

• Anonyymi

No, ainoo possu on varma jouluna, mikä koittaa joka jouluna.....
      Näin näkisin, revippä meikäläisen silimmät irti, tavalla tai toisellas, se on hyvästi.

Ikuisesti.fi

https://m.youtube.com/watch?v=_LYRdmSPSwQ

• Anonyymi

Voi ei, apua, miltähän näytän (haluan näyttää hyvältä) ;) Ja olen ihan sekaisin…. muutun pikkutytöksi.

• Anonyymi

Oletpa hauska

• Anonyymi

Minä ite katsoisin naisena esiintyvä mies vähän kieroon sellaista visuaalisuutta kaipaavaa, että oisko nämä palmikot sun muut tällä ikää vähän turhan groteskia ja muutenkin, että ei jatkoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa hauska

Ai sinä itse naisia tahallisen vajukisti performoiva mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinä itse naisia tahallisen vajukisti performoiva mies

AINA HALUNNU NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ11!

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AINA HALUNNU NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ11!

77!

• Anonyymi

Mulla on muutama miespuolinen tuttu jotka saavat minut hyvälle tuulelle aina. Heidän kanssaan on erittäin helppo olla.

Sitten on se yksi jota näin todella harvoin. Hän on pyörinyt mielessä jo useita vuosia. Jos nään vilauksenkin, niin happi loppuu, sydän alkaa pomppimaan, saan paniikin ja muutun mykäksi. En saa sanottua edes "moi".

Eli se ero on yöllä ja päivällä kun on ystävällisiä tunteita vs noihin tunteisiin mitä en osaa selittää.

A -naiselta

• Anonyymi

Siinä sitä mystiikkaa ja "selittämätöntä".

• Anonyymi

Saatko mies itsellesi tuumailemalla edes puolihölmöä aikaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä sitä mystiikkaa ja "selittämätöntä".

Tai vastaavasti puheita jotka ei kohtaa reaalia millään tapaa. Pilasinko jotain sulta mies?

• Anonyymi

Taitaa olla olegilta, mut voithanleikkiä, vaik ö naista!

• Anonyymi

Nytkö esiinnyt a naisena, tulikos muistin menetys:0

• Anonyymi

Että suksi kuuseen.

• Anonyymi

En muista enää, kun on liian pitkä aika viime kerrasta.

• Anonyymi

Sama myös kohdallani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama myös kohdallani.

No kyllä mä silti muistan, mutta aika on pitkä kuin nälkävuosi.
        Ajattelin, että, miten joku voi olla noin ihana. Miten joku voi tehdä minut niin onnelliseksi, ja miten hänen äänensä tuntui hyvälle, ja miten raastavan ihanaa olikaan häntä hiljaa rakastaa.
        Ei sellaista voi unohtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama myös kohdallani.

Miksi on liian pitkä aika viime tapaamisesta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä mä silti muistan, mutta aika on pitkä kuin nälkävuosi.
        Ajattelin, että, miten joku voi olla noin ihana. Miten joku voi tehdä minut niin onnelliseksi, ja miten hänen äänensä tuntui hyvälle, ja miten raastavan ihanaa olikaan häntä hiljaa rakastaa.
        Ei sellaista voi unohtaa.

Valehtelet patjan sotkija! Älä tee tuota toista kertaa, hyvin paloi nuotiossa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet patjan sotkija! Älä tee tuota toista kertaa, hyvin paloi nuotiossa!

Joko harhat helpottivat?

• Anonyymi

Voih, siinä se taas olis. Niin lähellä mutta niin kaukana 🥺

• Anonyymi

En yhtään mitään Alan aina höpistä jotain vähän hätääntyneenä kun häneen mieheen törmään.

• Anonyymi

Ihana nähdä. Syke nousee hieman. Jännittää hyvällä tavalla. Haluan kuulla hänen äänensä. Hänen tarinansa. Hänen hymynsä on sulattava ja tiedän tuijottavani häntä liikaa, mutta en välitä, koska hetki on kohta ohi. Tiedän, että tunteet ovat yksipuolisia ja siksi ajatuksiini hiipi aina myös pelko, etten näe häntä enää. Ehkä joskus vahingossa…

• Anonyymi

Niin helkkarin sama, joskin minä olen siinä tarinan kertojan roolissa. Ja vaikka järkikulta vakuuttelee toisin, on hirveän vaikea uskoa että tämä on yksipuolista. Koko kroppa huutaa ikävää aina jälkeenpäin, ja on vaikea ymmärtää miten täysin tuntemattomalla ihmisellä voi olla näin iso vaikutus minuun ilman että se tuntuisi hänessä mitenkään.

Ja sitten puran ikävääni jossain Suomi24sessa kun en muualla voi (uskon järkikultaani kaikesta huolimatta). Kai tämä joskus menee ohi.

• Anonyymi

Haluispa tuo kaunotar jakaa elämänsä mun kanssa plus 😚🤗🫦😘

• Anonyymi

Tottakai tahtoisin 🫦
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai tahtoisin 🫦
        -sivusta

Älä tyrkytä itseäsi joka paikkaan. Et ole hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä tyrkytä itseäsi joka paikkaan. Et ole hän.

Vielä nolompaa on olla henkisesti samalla emojitarratasolla ku itselleen vastaava mies, viiko ihminen olla enää huomionkipeempi kun oikeasti tälläi orientoituu ku pikkusipuli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä nolompaa on olla henkisesti samalla emojitarratasolla ku itselleen vastaava mies, viiko ihminen olla enää huomionkipeempi kun oikeasti tälläi orientoituu ku pikkusipuli

Viiskymppinen nainen kuitenkii

• Anonyymi

Tulee ihana lämmin olo, tekisi mieli halata. Hymyilen varmaan idiootinnäköisenä vaan... Hän on niin rakas

• Anonyymi

Taas se virnistelevä tyrkky itiootti. Kunpa en ois ikinä tavannu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas se virnistelevä tyrkky itiootti. Kunpa en ois ikinä tavannu.

Lopeta tuo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta tuo!

No anna ny säkin miehen feikkidialogien olla, jos se vastaa itelleen, eli muka jollekin toiselle, niin mahdutko sä siihen väkiin?

• Anonyymi

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kukkoa alkaa laulattamaan.

• Anonyymi

😘 Pusu kukolle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘 Pusu kukolle

Get out of the closet man

• Anonyymi

Mietin, "Miten voisin sada hänet itselleni ?"
      Vastaan itselleni : "Et mitenkään, onneksi voit edes ihailla kaukaa.."

• Anonyymi

Moro horo?

• Anonyymi

No viime kerralla voi vottelin no eipä enään ole mitään tunteita kiitos hänen en tunne sääliä ei ole ikävä ei niin yhtään mitään ihan kun en tuntis häntä sellainen olo on tuskin sitäkään tuntemusta voi kääntää kun ei hän muutu nähty niin monta kertaa

• Anonyymi

En ajattele kenestäkään mitään, koska ei ole mitään tarvetta nähdä ketään!

• Anonyymi

Voi ei, nyt hän on tuossa, onpa suloinen, mitä mä teen, mitä mä sanon, syke nousee, hengitys tihenee ja tunnen kuinka puna nousee kasvoilleni, yritän hengittää rauhallisesti vaikka tuntuu että pyörryn siihen paikkaan. Huh.

• Anonyymi

Törmäämme -ihme kyllä - niin harvoin, että hetkeen on tartuttava kun hänet näen.
      Lämmin tunne ja hellyys nousevat ja - ei tätä voi edes auki kirjoittaa - mitä tunnen.
      Lähtisin hänen kanssa samalla sekunnilla vaikka maailman ääriin.
      En miettisi ollenkaan.
      Hän vaan on niin superrakas.

• Anonyymi

Niin söpö ☺️

• Anonyymi

Mikset voi kirjoittaa? Oletko ujo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset voi kirjoittaa? Oletko ujo?

Ehkä olen hieman ujo, joo, outoa mutta totta. Siis vaan hänen seurassa.
        Ei voi kirjoittaa koska mikään kirjoitettu teksti ei pystyisi kuvaamaan tunteiden skaalaa kokonaisuudessaan. Se jäisi pliisuksi. Meillä on jo muutama todella merkityksellinen kohtaaminen ja niitä ajattelen muiden yhteydenpitojen lisäksi. Niistä tulee sellainen ihana, lämpöinen tunne, vaikea selittää.
        Sitten se raastava ikävä, se nimittäin kyllä sattuu.

Uskon ja toivon, että hän tietää kyllä. 💗💗💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi kirjoittaa koska mikään kirjoitettu teksti ei pystyisi kuvaamaan tunteiden skaalaa kokonaisuudessaan. Se jäisi pliisuksi. Meillä on jo muutama todella merkityksellinen kohtaaminen ja niitä ajattelen muiden yhteydenpitojen lisäksi. Niistä tulee sellainen ihana, lämpöinen tunne, vaikea selittää.

Rakastunut mies on niin ihana ☺️
        Milloin näit hänet viimeksi?

• Anonyymi

Toisen puoliso, ainakin vielä! Et vielä ole saanut tuota pariskuntaa eroamaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisen puoliso, ainakin vielä! Et vielä ole saanut tuota pariskuntaa eroamaan!

Mistä sinä saat yksisarvinen nämä villit visiot suhteessa näihin palstamiehen kommentteihin? Jokainen fiksu ymmärtää, että mahdolliset erot aiheuttaa hulluja ideoita tyrkyttävä katkera sivullinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä saat yksisarvinen nämä villit visiot suhteessa näihin palstamiehen kommentteihin? Jokainen fiksu ymmärtää, että mahdolliset erot aiheuttaa hulluja ideoita tyrkyttävä katkera sivullinen

Ja minä ainakin antaisin eukolle joka syyttää jostain keskustelupalstan tekstien lueskelusta kenkää, et hyvä tietää ajoissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan varmasti tietää, oliko muuta🌈👽?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastunut mies on niin ihana ☺️
        Milloin näit hänet viimeksi?

Kuka jaksaa oikeesti lukea tätä samaa paskaa jatkuvasti! Onko nää miehet vähä älyisiä?

• Anonyymi

En mitään. Koska tunteet on pitänyt kuolettaa,että pystyisi elämään tätä elämää.

• Anonyymi

Ei ole hän vähään aikaan ollut näköpiirissä. Silloin kun usein oli, mielessä oli hänen solakka vartalo plus hyvä peppu. Muutenkin mukava itseäni vanhempi nainen, kohdattiin monesti yhden sillan luona ja molemmille tutussa paikassa.

• Anonyymi

Eikös ole lähiaikoina kohdattu sillalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ole lähiaikoina kohdattu sillalla.

Ei valitettavasti hänen kanssaan.

• Anonyymi

Että en voi ymmärtää miten noin ihana tyyppi on tavallansa tupsahtanut elämääni ja muuttanut sen täysin. Miten hän voi olla noin ihana.

• Anonyymi

Tupsahtanut, miten?

• Anonyymi

Saisi tulla kyllä juttelemaan enemmin.

• Anonyymi

Minä en halua kenenkään lähestyvän minua kahteen vuoteen. Niiden kahden vuoden aikana toivon oloni muuttuvan hyväksi!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en halua kenenkään lähestyvän minua kahteen vuoteen. Niiden kahden vuoden aikana toivon oloni muuttuvan hyväksi!!

mitä sinä täällä sitten pööpöilet -sivusta

• Anonyymi

Että kunpa ei enää tarvitsisi koskaan nähdä missään, koska on tunkenut usein samoihin paikkoihin ja sellainen saa aikaan pahan olon pitkäksi aikaa!

• Anonyymi

Olisiko tämä kommentti pitänyt laittaa tuonne viha-palstalle? Vinkkinä, täällä on muitakin palstoja, kun vaan jaksaa tutkia.

• Anonyymi

Tekisi kovin mieli halata häntä 🧡 💛

• Anonyymi

Todellakin. Aina! 🤗

• Anonyymi

En ajattele, ehkä leijun tai hymyilen leveästi

• Anonyymi

mmm 😍😍😏

• Anonyymi

Hymysi kyllä tunnetaan 😊

• Anonyymi

Siitä on jo kauan, mutta ajattelin "hävyttömän komea! Voitko taas kietoa käsivartesi ympärilleni, kun syleilyssäsi on niin kiva olla..."

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

kuumaa kylmä ah tykkään semmosta. enhän itseäkkään katsettani vaihda vaan tuimana tuijotan.. niihin silmiin… pientä hämyä on hyvä harrastaa ja sitten taas yksinään vähän hymyillä jälkikäteen. 😉😘❤️‍🔥

• Anonyymi

Niin tuijotan minäkin, tuimana. Johtuisko se siitä. -plusone

• Anonyymi

Menen entistä enemmän sekaisin. Olen kömpelö, möläyttelen mitä sattuu, punastelen, hikoilen kuin sika enkä tiedä mihin katsoa. Eli ihan sitä normisettiä mitä kaikki rakastuneet on tehneet kautta vuosisatojen. Sitten kotona tuijotan tyhjyyteen ja kun siitä tokenen tekisi mieli syöksyä sementtiin.
      No, kyllä se siitä...

• Anonyymi

Just näin

• Anonyymi

Hän on joskus hieman hajamielisen tai hätääntyneen oloinen, tahtoisin silloin ottaa hänet rintaani vasten ja sanoa "ettei ole mitään hätää, eikä tarvitse pelätä minua". Silloin kun hän on aurinkoisemman ja hyvätuulisemman oloinen, voisin vain silittää selästä tai hymyillä rohkaisevasti ja kertoa kuinka mukavaa olisi joskus kiivetä läheiseen torniin ja ihailla välkehtivää järven pintaa.

• Anonyymi

Jos tuo olisi minulle The Häneltä, niin mikään ei olisi pahemp.., ei kun parempaa kuin että hän ottaisi syliin. Syliin ei kai oteta ihan ketä tahansa? Jos hää vielä hivelisi selkääni ja hymyilisi rohkaisevasti niin varmaan söisin hänet suihini XD

Saatan olla niin tuhtikin häneen verrattuna ettei saisi mua kimpustaan ihan helposti...että vähänkö noloo? Sitten kiivettäis vielä torniin josta hyppäisin järveen ja hänen täytyisi pelastaa mut...olishan se aika romanttista XD ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuo olisi minulle The Häneltä, niin mikään ei olisi pahemp.., ei kun parempaa kuin että hän ottaisi syliin. Syliin ei kai oteta ihan ketä tahansa? Jos hää vielä hivelisi selkääni ja hymyilisi rohkaisevasti niin varmaan söisin hänet suihini XD

Saatan olla niin tuhtikin häneen verrattuna ettei saisi mua kimpustaan ihan helposti...että vähänkö noloo? Sitten kiivettäis vielä torniin josta hyppäisin järveen ja hänen täytyisi pelastaa mut...olishan se aika romanttista XD ?

Myötähäpeän tunne on musertava...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai hivelisin selkääsi, sehän on jo tuttu juttu.
        Se oli muuten niin ihanaa että sanat riitä kuvaamaan.
        Olin niin rohkea. Tilanteen haltuunotto silmänräpäyksessä.

• Anonyymi

Se antaa minulle toivoa

• Anonyymi

Toivossa on hyvä elää, sano lapamato.

• Anonyymi

Jos näen charmikkaita vanhempia miehiä, niin mietin että kunpa yhden sellaisen saisin ystäväkseni!

• Anonyymi

Emmä mitään ajattele, ajatukset menee tilttiin, oon vaan että tossa se on ja onpa taas hyvännäkönen tai miltä se nyt tänään näyttää, ai tolta, onkohan huolia, huono päivä tai onpas nyt hymyä ja kirkkautta

• Anonyymi

Saisimpa olla kahden,edes hetken.

• Anonyymi

Saataispa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saataispa....

Saataispa ...

• Anonyymi

Ensimmäisenä useimmiten yleensä lähes aina seksiä ihan yhdentekevää kenestä naisesta on kyse kyse kun tai ongelma kun ei ole se mitä ajattelee vaan se kuinka ajatustensa pohjalta toimii

• Anonyymi

Tuo nainen voisi kävellä syliini.
      n-n

• Anonyymi

Ihana.

• Anonyymi

En tiedä,sama kuin kysyisit milloin näit ufon, ne näkemiset ovat niin harvinaisia. Pakko lopettaa tämä nyt. Tulen vihaiseksi ja mustasukkaiseksi. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Hauska vertaus! Mä en varmaan edes tunnista jos näkisin sen yhden. Minunkin tarvitsee varmaan lopettaa tämä palstailu kun alkaa turhauttaa koko juttu.

• Anonyymi

Ihanaa, se on hän. 🤍🤍🤍🤍

• Anonyymi

Siinä kohtaa taitaa loppua ajatuksenjuoksu. Ja alkaa paniikki.

• Anonyymi

Juuri näin :)

• Anonyymi

Eräs K-nainen, lisäyksenä kommenttiini tässä ketjussa.

• Anonyymi

Tuo on koko ajan yhtä paljon tässä mukana ja esittää pyhää lehmää jottei oma maine vaarantuisi.

• Anonyymi

Kaikkihan on ihan täysin sattumaa Jon niin kävisi.

• Anonyymi

Mutta niin ei voi käydä yhdenkään paljon nuoremman kanssa. En halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan! Viimeiset viisi vuotta varmistivat sen!!

• Anonyymi

Ylleesä hänen/heidän omia ajatuksiaan

• Anonyymi

Ompa komee mies!voi kun uskaltas halata ja antaa pusun!

• Anonyymi

Ihanaa

Jos oot selvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa

Jos oot selvä

Ei pitäisi antaa mennä siihen pisteeseen.

• Anonyymi

Hän täyttää kaikki ajatukseni ja aistini ollessamme samassa tilassa. Jos hän on paikalla, mutta muualla, odotan vain näkeväni häne pian.
      Reagoin häneen todella voimakkaasti emotionaalisesti ja fyysisesti. Jossain tilanteissa meillä on myös hauskaa. En ole ikinä kohdannut tällaista.

• Anonyymi

Rauhallisesti, käyttäydy normaalisti, älä säpsy, hengitä, puhu.

• Anonyymi

<3 Yritän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<3 Yritän

Itselleni siis näitä ohjeita annan. Tuskin hän näitä tarvitsee. 😁

• Anonyymi

Ollaan melkein samiksii nyt, pitää vaan hankkia yks juttu vielä, kerron joskus😊😘

• Anonyymi

Kerro nyt heti, pliis.

• Anonyymi

Onpas freesi pimu!! Tietysti vilkaisen kuinka hän on pukeutunut ja nätin naaman ilmeet tulee tarkastettua melko tarkasti. Se on se hetki kun päivän on pelastettu.

https://youtu.be/C8YTd-9kIyM

• Anonyymi

Voisinpa istua syliin…

• Anonyymi

Kokeeko hän minut epämiellyttävänä. Kuinkahan negatiivisesti hän minusta ajattelee, ja miksi. Onko hän käsittänyt jotain väärin, olenko ilmaissut tuntemuksiani huonosti vai onko kiinnostukseni itsessään asia mikä järkyttää.

Toisaalta on myös kertoja jolloin olen ollut lähes varma että vastaantulija on ollut hän. Silloin on jäänyt toiveikas olo kohtaamisesta.

Jos hän lukee ja jollain tavalla löytää itsensä tästä, niin ei ole syytä stressata. Olen vain ihminen ja minullekin tuli yllätyksenä esimerkiksi se kun tulimme toisiamme vastaan hiljaisella tiellä 😅

• Anonyymi

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣

No mikä naurattaa?

• Anonyymi

hmm ihana siellä joo.. jäätelö suussa.. joo.. kannattaaks mun kattoo.. no ei varmaa.. menen siis Ohi kylmän viileesti 😌

• Anonyymi

aurinko paistaa risukasaan.sitten miettii miten se oikein meni.

• Anonyymi

Täydellinen ja virheetön kaunis. Way out of my league 🥹

• Anonyymi

🥹😍😍

• Anonyymi

No, jos hänet havaitsen niin ajattelen että siinä hän mies on. En voi mitään enkä saa oikeen ajatella ja hillitsen sitä ajattelua koska pettäisin vain itseäni jos päästäisin itseni ajattelemaan hänestä jotakin suurempaa tai sellaista ylitunnetta. Parempi olla ihan neutraali vaan. Todellisuus on se että olen hänelle vain joku ihminen joka on joskus häirinnyt pahasti. Siksi lähden aina pikapikaa pois hänen silmiensä edestä.

• Anonyymi

Olet mies… hyvin hauska :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet mies… hyvin hauska :)

En ole mies mutta jos haluat niin kuvitella tai ajatella, varsinkin hauskana niin siitä vaan, ei vaikuta millään tavalla ja näin asia on ja se siitä.

• Anonyymi

Naisesta kyse ni ensimmäisenä katon vartalon ensimmäisenä mielessä on seksi vaikka sitä olisi just sekuntti si harrastan mitä si

• Anonyymi

Sammuisipa valot! Kävelisin hänen taakseen ja ottaisin hänet haltuuni, sanoisin ettei tarvitse pelästyä.

• Anonyymi

Huh, tätä toivoisin 😮‍💨
        -nainen sivusta

• Anonyymi

Tää on jotenkin karmivaa. Mä en ainakaan haluaisi ketään väijymään taakse. Oon mieluusti muutenki silleen mahdollisimman lähellä seinää vasten, ettei kukaan pääse yllättämää takaa. Mut oonkin ihan tosi tosi ahdistuneena aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on jotenkin karmivaa. Mä en ainakaan haluaisi ketään väijymään taakse. Oon mieluusti muutenki silleen mahdollisimman lähellä seinää vasten, ettei kukaan pääse yllättämää takaa. Mut oonkin ihan tosi tosi ahdistuneena aina.

Tai siis en välttämättä (aina) kotona, mut muiden ihmisten kanssa.

• Anonyymi

Tunteet roihahtaa, janoan häntä enemmän kun mitään.♥️♥️♥️

• Anonyymi

Hyvä kysymys, välil on vaikea tietää onko se edes hän.

• Anonyymi

En ole enää varma:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole enää varma:)

En vielä ymmärrä 😁

• Anonyymi

Sydän särkyy aina vähän, kun häntä näen. Siinä mielessä onneksi ei olla nähty kuukausiin.

• Anonyymi

Tänään kun hän yllättäen ilmestyi luokseni, ajattelin, voi ei.. siinä se taas on. Kuuma kuin mikä, lippis väärin päin 🥵🤭

• Anonyymi

Lähestytkö häntä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähestytkö häntä?

No joo, siis hän tuli käymään paikassa x ja kävi erikseen moikkaamassa minua. Eli täytyyhän sitä tekemisissä olla.

• Anonyymi

Nauroi

• Anonyymi

"Siinä hän on, rakkauteni kohde, jälleen lähelläni, mutta silti ulottumattomissani. Pitikin sattua."

• Anonyymi

Mikset sano hänelle? 🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset sano hänelle? 🥺

Hän ei tunne samoin.

• Anonyymi

Minua kiinnostaa vain ikäiseni vanhemmat miehet ja heitä vain katselen ulkona liikkuessani. Tunteita ei ketään kohtaan ole, koska tunteita voi tulla vain silloin, kun on jo oppinut tuntemaan toista muutaman tapaamiskerran jälkeen.

• Anonyymi

Täydellinen paskapuhe +++ 10 points !! 🤣🤣🤣

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kiitos ap 👎

• Anonyymi

ap. Mitä mahdat haluta ?

• Anonyymi

ap. Kuka olet ?

• Anonyymi

ap. Mikä tässä oli pointtina ? 🙈🙉🙊

• Anonyymi

Kunpa menisi ohi mitään sanomatta ja tämä koskee kaikenikäisiä!

• Anonyymi

Kaappaispa toi mut kainaloonsa ja suutelis kiihkeästi kaulaa ja niskaa. Vetäis housut alas ja ottais sen suuhun.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      43
      3362
    2. Miksi sinusta tykkää kaikki

Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      25
      2029
    3. Sano jotain

Kivaa hänestä.
      Ikävä
      94
      1754
    4. Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!

Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon
      Suomalaiset julkkikset
      47
      1670
    5. Sä olet liian

Hyvä ja kiltti nainen. En osaisi käsitellä sinua .
      Ikävä
      57
      1613
    6. ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.
      Oulu
      111
      1422
    7. Mitä ajattelet

Tämänhetkisestä tilanteest
      Ikävä
      108
      1390
    8. Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia

HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m
      Maailman menoa
      310
      1370
    9. Luulen että suuri rakkautesi

On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      131
      1294
    10. Martinan juoksutapahtuma

Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1177
    Aihe