Mitä ajattelet aina

Anonyymi-ap

Kun hän tulee näköpiiriin?

112

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä hän taas on. Epätoivo, haluaisin niin halata ja kertoa....

      • Anonyymi

        Mikset kerro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset kerro

        Suurin on epävarmuus, voisiko hän ikinä ajatella ja hyväksyä minua....


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin on epävarmuus, voisiko hän ikinä ajatella ja hyväksyä minua....

        Sivusta, riittäisikö hänelle omana itsenäni? Olisimmeko toisillemme ne toisia täydentävät puolikkaat?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, riittäisikö hänelle omana itsenäni? Olisimmeko toisillemme ne toisia täydentävät puolikkaat?

        Ei siitä ole kyse, vaikka varmasti täydennettäis. Olen vanhempi iältäni.


    • Anonyymi

      En jännää enää NI paljoo

    • Anonyymi

      Awww söpöö. Vähän niinkuin koiranpennun näkeminen.

      • Anonyymi
        UUSI

        A tat passiveaggressive


    • Anonyymi

      Arvaa🤭

      • Anonyymi

        No kerro


      • Anonyymi

        Etkai vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkai vaan

        Kyllä😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä😋

        Hävytön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävytön

        ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ☺️

        Ajattelet varmaan monen muunkin kohdalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelet varmaan monen muunkin kohdalta

        En🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En🤨

        Moni varmaan olis valmis


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni varmaan olis valmis

        Tuskin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin

        Usko itseesi


    • Anonyymi

      On söpö.

    • Anonyymi

      Pitkästä aikaa

    • Anonyymi

      "Haluaisin tumtea tuon parran rinnoillani ja kaulallani"

      • Anonyymi
        UUSI

        Minkälainen parta miehellä? Kuvaile muotoa, pituutta, väriä ja tietenkin voi kertoa miehestä kuinka vanha on jne.


    • Anonyymi

      Ei yhtään ajatusta, ei ole vuosiin näkynyt.

    • Anonyymi

      Kuuma tumma mies mmmm

      • Anonyymi

        🥵🩶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥵🩶

        Vielä… Panisin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä… Panisin

        😵‍💫


      • Anonyymi
        UUSI

        Mene hiiri rasisti vttuun siitä. Sua täällä kukaan kaipaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hiiri rasisti vttuun siitä. Sua täällä kukaan kaipaa

        Ilmoita sinäkin ylläpidolle nämä rasistiset kommentit.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hiiri rasisti vttuun siitä. Sua täällä kukaan kaipaa

        Tein ilmoituksen ylläpitoon, koska haukuit minua hiireksi. Miten ihmiset voi olla noin suvaitsemattomia. Mitä pahaa hiirikin on sinulle tehnyt?


      • Anonyymi
        UUSI

        Nämä keskustelut itsesi kanssa ei mies vaikuta kovin eheyttäviltä😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita sinäkin ylläpidolle nämä rasistiset kommentit.

        Ilman muuta populistista kampanjointia ei niinkään palstamiehen kommenttien takia itsessään vaan vaan tiät kyl 🦄


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman muuta populistista kampanjointia ei niinkään palstamiehen kommenttien takia itsessään vaan vaan tiät kyl 🦄

        Keppihevostelua indeed.


    • Anonyymi

      Silloin kuin mietin vielä pitkään kaivattua miestä pidin häntä hyvinkin kuumana. Hän voi vieläkin luulla niin
      että minua kiinnostaa.
      Mut tänäkesä sattui jotakin mikä vei kiinnostukseni pois hänestä täysin ❤️
      Naiselta

      • Anonyymi
        UUSI

        Tarkoitatko sinun ”syrjähyppyjä”? 🤔


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko sinun ”syrjähyppyjä”? 🤔

        Tarkoitampa hyvinkin ... tässä maassa olikin joku parenpi
        pano kuin hän ...
        Naiselta


      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi sinä sitten kaipaat häntä täällä etkä sitä josta olet kiinnostunut nyt? Et ole kovin uskottava. Pelkkä tyhjänpuhuja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä sitten kaipaat häntä täällä etkä sitä josta olet kiinnostunut nyt? Et ole kovin uskottava. Pelkkä tyhjänpuhuja.

        Sinä se jaksat järkyttyä aina tästä palstamiehen sydänten piirtelyistä, erityispiirteinen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat järkyttyä aina tästä palstamiehen sydänten piirtelyistä, erityispiirteinen

        Vähä kireän oloinen kuoma


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä kireän oloinen kuoma

        Just so all bananas😬


      • Anonyymi
        UUSI

        Mieheltäpäs... Ladyboyltä!


    • Anonyymi
      UUSI

      No, ainoo possu on varma jouluna, mikä koittaa joka jouluna.....
      Näin näkisin, revippä meikäläisen silimmät irti, tavalla tai toisellas, se on hyvästi.

      Ikuisesti.fi

      https://m.youtube.com/watch?v=_LYRdmSPSwQ

    • Anonyymi
      UUSI

      Voi ei, apua, miltähän näytän (haluan näyttää hyvältä) ;) Ja olen ihan sekaisin…. muutun pikkutytöksi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Oletpa hauska


      • Anonyymi
        UUSI

        Minä ite katsoisin naisena esiintyvä mies vähän kieroon sellaista visuaalisuutta kaipaavaa, että oisko nämä palmikot sun muut tällä ikää vähän turhan groteskia ja muutenkin, että ei jatkoon


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa hauska

        Ai sinä itse naisia tahallisen vajukisti performoiva mies


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinä itse naisia tahallisen vajukisti performoiva mies

        AINA HALUNNU NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ11!


    • Anonyymi
      UUSI

      Mulla on muutama miespuolinen tuttu jotka saavat minut hyvälle tuulelle aina. Heidän kanssaan on erittäin helppo olla.

      Sitten on se yksi jota näin todella harvoin. Hän on pyörinyt mielessä jo useita vuosia. Jos nään vilauksenkin, niin happi loppuu, sydän alkaa pomppimaan, saan paniikin ja muutun mykäksi. En saa sanottua edes "moi".

      Eli se ero on yöllä ja päivällä kun on ystävällisiä tunteita vs noihin tunteisiin mitä en osaa selittää.

      A -naiselta

      • Anonyymi
        UUSI

        Siinä sitä mystiikkaa ja "selittämätöntä".


      • Anonyymi
        UUSI

        Saatko mies itsellesi tuumailemalla edes puolihölmöä aikaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä sitä mystiikkaa ja "selittämätöntä".

        Tai vastaavasti puheita jotka ei kohtaa reaalia millään tapaa. Pilasinko jotain sulta mies?


      • Anonyymi
        UUSI

        Taitaa olla olegilta, mut voithanleikkiä, vaik ö naista!


    • Anonyymi
      UUSI

      Että suksi kuuseen.

    • Anonyymi
      UUSI

      En muista enää, kun on liian pitkä aika viime kerrasta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sama myös kohdallani.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama myös kohdallani.

        No kyllä mä silti muistan, mutta aika on pitkä kuin nälkävuosi.
        Ajattelin, että, miten joku voi olla noin ihana. Miten joku voi tehdä minut niin onnelliseksi, ja miten hänen äänensä tuntui hyvälle, ja miten raastavan ihanaa olikaan häntä hiljaa rakastaa.
        Ei sellaista voi unohtaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama myös kohdallani.

        Miksi on liian pitkä aika viime tapaamisesta ?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä mä silti muistan, mutta aika on pitkä kuin nälkävuosi.
        Ajattelin, että, miten joku voi olla noin ihana. Miten joku voi tehdä minut niin onnelliseksi, ja miten hänen äänensä tuntui hyvälle, ja miten raastavan ihanaa olikaan häntä hiljaa rakastaa.
        Ei sellaista voi unohtaa.

        Valehtelet patjan sotkija! Älä tee tuota toista kertaa, hyvin paloi nuotiossa!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet patjan sotkija! Älä tee tuota toista kertaa, hyvin paloi nuotiossa!

        Mitä h*lvettiä??!!


    • Anonyymi
      UUSI

      Voih, siinä se taas olis. Niin lähellä mutta niin kaukana 🥺

    • Anonyymi
      UUSI

      En yhtään mitään Alan aina höpistä jotain vähän hätääntyneenä kun häneen mieheen törmään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihana nähdä. Syke nousee hieman. Jännittää hyvällä tavalla. Haluan kuulla hänen äänensä. Hänen tarinansa. Hänen hymynsä on sulattava ja tiedän tuijottavani häntä liikaa, mutta en välitä, koska hetki on kohta ohi. Tiedän, että tunteet ovat yksipuolisia ja siksi ajatuksiini hiipi aina myös pelko, etten näe häntä enää. Ehkä joskus vahingossa…

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin helkkarin sama, joskin minä olen siinä tarinan kertojan roolissa. Ja vaikka järkikulta vakuuttelee toisin, on hirveän vaikea uskoa että tämä on yksipuolista. Koko kroppa huutaa ikävää aina jälkeenpäin, ja on vaikea ymmärtää miten täysin tuntemattomalla ihmisellä voi olla näin iso vaikutus minuun ilman että se tuntuisi hänessä mitenkään.

        Ja sitten puran ikävääni jossain Suomi24sessa kun en muualla voi (uskon järkikultaani kaikesta huolimatta). Kai tämä joskus menee ohi.


    • Anonyymi
      UUSI

      Haluispa tuo kaunotar jakaa elämänsä mun kanssa plus 😚🤗🫦😘

      • Anonyymi
        UUSI

        Tottakai tahtoisin 🫦
        -sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai tahtoisin 🫦
        -sivusta

        Älä tyrkytä itseäsi joka paikkaan. Et ole hän.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tyrkytä itseäsi joka paikkaan. Et ole hän.

        Vielä nolompaa on olla henkisesti samalla emojitarratasolla ku itselleen vastaava mies, viiko ihminen olla enää huomionkipeempi kun oikeasti tälläi orientoituu ku pikkusipuli


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä nolompaa on olla henkisesti samalla emojitarratasolla ku itselleen vastaava mies, viiko ihminen olla enää huomionkipeempi kun oikeasti tälläi orientoituu ku pikkusipuli

        Viiskymppinen nainen kuitenkii


    • Anonyymi
      UUSI

      Tulee ihana lämmin olo, tekisi mieli halata. Hymyilen varmaan idiootinnäköisenä vaan... Hän on niin rakas

      • Anonyymi
        UUSI

        Taas se virnistelevä tyrkky itiootti. Kunpa en ois ikinä tavannu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas se virnistelevä tyrkky itiootti. Kunpa en ois ikinä tavannu.

        Lopeta tuo!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta tuo!

        No anna ny säkin miehen feikkidialogien olla, jos se vastaa itelleen, eli muka jollekin toiselle, niin mahdutko sä siihen väkiin?


    • Anonyymi
      UUSI

      Kukkoa alkaa laulattamaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        😘 Pusu kukolle


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        😘 Pusu kukolle

        Get out of the closet man


    • Anonyymi
      UUSI

      Mietin, "Miten voisin sada hänet itselleni ?"
      Vastaan itselleni : "Et mitenkään, onneksi voit edes ihailla kaukaa.."

    • Anonyymi
      UUSI

      Moro horo?

    • Anonyymi
      UUSI

      No viime kerralla voi vottelin no eipä enään ole mitään tunteita kiitos hänen en tunne sääliä ei ole ikävä ei niin yhtään mitään ihan kun en tuntis häntä sellainen olo on tuskin sitäkään tuntemusta voi kääntää kun ei hän muutu nähty niin monta kertaa

    • Anonyymi
      UUSI

      En ajattele kenestäkään mitään, koska ei ole mitään tarvetta nähdä ketään!

    • Anonyymi
      UUSI

      Voi ei, nyt hän on tuossa, onpa suloinen, mitä mä teen, mitä mä sanon, syke nousee, hengitys tihenee ja tunnen kuinka puna nousee kasvoilleni, yritän hengittää rauhallisesti vaikka tuntuu että pyörryn siihen paikkaan. Huh.

    • Anonyymi
      UUSI

      Törmäämme -ihme kyllä - niin harvoin, että hetkeen on tartuttava kun hänet näen.
      Lämmin tunne ja hellyys nousevat ja - ei tätä voi edes auki kirjoittaa - mitä tunnen.
      Lähtisin hänen kanssa samalla sekunnilla vaikka maailman ääriin.
      En miettisi ollenkaan.
      Hän vaan on niin superrakas.

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin söpö ☺️


      • Anonyymi
        UUSI

        Mikset voi kirjoittaa? Oletko ujo?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset voi kirjoittaa? Oletko ujo?

        Ehkä olen hieman ujo, joo, outoa mutta totta. Siis vaan hänen seurassa.
        Ei voi kirjoittaa koska mikään kirjoitettu teksti ei pystyisi kuvaamaan tunteiden skaalaa kokonaisuudessaan. Se jäisi pliisuksi. Meillä on jo muutama todella merkityksellinen kohtaaminen ja niitä ajattelen muiden yhteydenpitojen lisäksi. Niistä tulee sellainen ihana, lämpöinen tunne, vaikea selittää.
        Sitten se raastava ikävä, se nimittäin kyllä sattuu.

        Uskon ja toivon, että hän tietää kyllä. 💗💗💗


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olen hieman ujo, joo, outoa mutta totta. Siis vaan hänen seurassa.
        Ei voi kirjoittaa koska mikään kirjoitettu teksti ei pystyisi kuvaamaan tunteiden skaalaa kokonaisuudessaan. Se jäisi pliisuksi. Meillä on jo muutama todella merkityksellinen kohtaaminen ja niitä ajattelen muiden yhteydenpitojen lisäksi. Niistä tulee sellainen ihana, lämpöinen tunne, vaikea selittää.
        Sitten se raastava ikävä, se nimittäin kyllä sattuu.

        Uskon ja toivon, että hän tietää kyllä. 💗💗💗

        Rakastunut mies on niin ihana ☺️
        Milloin näit hänet viimeksi?


      • Anonyymi
        UUSI

        Toisen puoliso, ainakin vielä! Et vielä ole saanut tuota pariskuntaa eroamaan!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen puoliso, ainakin vielä! Et vielä ole saanut tuota pariskuntaa eroamaan!

        Mistä sinä saat yksisarvinen nämä villit visiot suhteessa näihin palstamiehen kommentteihin? Jokainen fiksu ymmärtää, että mahdolliset erot aiheuttaa hulluja ideoita tyrkyttävä katkera sivullinen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä saat yksisarvinen nämä villit visiot suhteessa näihin palstamiehen kommentteihin? Jokainen fiksu ymmärtää, että mahdolliset erot aiheuttaa hulluja ideoita tyrkyttävä katkera sivullinen

        Ja minä ainakin antaisin eukolle joka syyttää jostain keskustelupalstan tekstien lueskelusta kenkää, et hyvä tietää ajoissa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olen hieman ujo, joo, outoa mutta totta. Siis vaan hänen seurassa.
        Ei voi kirjoittaa koska mikään kirjoitettu teksti ei pystyisi kuvaamaan tunteiden skaalaa kokonaisuudessaan. Se jäisi pliisuksi. Meillä on jo muutama todella merkityksellinen kohtaaminen ja niitä ajattelen muiden yhteydenpitojen lisäksi. Niistä tulee sellainen ihana, lämpöinen tunne, vaikea selittää.
        Sitten se raastava ikävä, se nimittäin kyllä sattuu.

        Uskon ja toivon, että hän tietää kyllä. 💗💗💗

        Ihan varmasti tietää, oliko muuta🌈👽?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastunut mies on niin ihana ☺️
        Milloin näit hänet viimeksi?

        Kuka jaksaa oikeesti lukea tätä samaa paskaa jatkuvasti! Onko nää miehet vähä älyisiä?


    • Anonyymi
      UUSI

      En mitään. Koska tunteet on pitänyt kuolettaa,että pystyisi elämään tätä elämää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole hän vähään aikaan ollut näköpiirissä. Silloin kun usein oli, mielessä oli hänen solakka vartalo plus hyvä peppu. Muutenkin mukava itseäni vanhempi nainen, kohdattiin monesti yhden sillan luona ja molemmille tutussa paikassa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Että en voi ymmärtää miten noin ihana tyyppi on tavallansa tupsahtanut elämääni ja muuttanut sen täysin. Miten hän voi olla noin ihana.

    • Anonyymi
      UUSI

      Saisi tulla kyllä juttelemaan enemmin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minä en halua kenenkään lähestyvän minua kahteen vuoteen. Niiden kahden vuoden aikana toivon oloni muuttuvan hyväksi!!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en halua kenenkään lähestyvän minua kahteen vuoteen. Niiden kahden vuoden aikana toivon oloni muuttuvan hyväksi!!

        mitä sinä täällä sitten pööpöilet -sivusta


    • Anonyymi
      UUSI

      Että kunpa ei enää tarvitsisi koskaan nähdä missään, koska on tunkenut usein samoihin paikkoihin ja sellainen saa aikaan pahan olon pitkäksi aikaa!

      • Anonyymi
        UUSI

        Olisiko tämä kommentti pitänyt laittaa tuonne viha-palstalle? Vinkkinä, täällä on muitakin palstoja, kun vaan jaksaa tutkia.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tekisi kovin mieli halata häntä 🧡 💛

      • Anonyymi
        UUSI

        Todellakin. Aina! 🤗


    • Anonyymi
      UUSI

      En ajattele, ehkä leijun tai hymyilen leveästi

      • Anonyymi
        UUSI

        mmm 😍😍😏


    • Anonyymi
      UUSI

      Siitä on jo kauan, mutta ajattelin "hävyttömän komea! Voitko taas kietoa käsivartesi ympärilleni, kun syleilyssäsi on niin kiva olla..."

    • Anonyymi
      UUSI

      kuumaa kylmä ah tykkään semmosta. enhän itseäkkään katsettani vaihda vaan tuimana tuijotan.. niihin silmiin… pientä hämyä on hyvä harrastaa ja sitten taas yksinään vähän hymyillä jälkikäteen. 😉😘❤️‍🔥

    • Anonyymi
      UUSI

      Menen entistä enemmän sekaisin. Olen kömpelö, möläyttelen mitä sattuu, punastelen, hikoilen kuin sika enkä tiedä mihin katsoa. Eli ihan sitä normisettiä mitä kaikki rakastuneet on tehneet kautta vuosisatojen. Sitten kotona tuijotan tyhjyyteen ja kun siitä tokenen tekisi mieli syöksyä sementtiin.
      No, kyllä se siitä...

    • Anonyymi
      UUSI

      Hän on joskus hieman hajamielisen tai hätääntyneen oloinen, tahtoisin silloin ottaa hänet rintaani vasten ja sanoa "ettei ole mitään hätää, eikä tarvitse pelätä minua". Silloin kun hän on aurinkoisemman ja hyvätuulisemman oloinen, voisin vain silittää selästä tai hymyillä rohkaisevasti ja kertoa kuinka mukavaa olisi joskus kiivetä läheiseen torniin ja ihailla välkehtivää järven pintaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Jos tuo olisi minulle The Häneltä, niin mikään ei olisi pahemp.., ei kun parempaa kuin että hän ottaisi syliin. Syliin ei kai oteta ihan ketä tahansa? Jos hää vielä hivelisi selkääni ja hymyilisi rohkaisevasti niin varmaan söisin hänet suihini XD

        Saatan olla niin tuhtikin häneen verrattuna ettei saisi mua kimpustaan ihan helposti...että vähänkö noloo? Sitten kiivettäis vielä torniin josta hyppäisin järveen ja hänen täytyisi pelastaa mut...olishan se aika romanttista XD ?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuo olisi minulle The Häneltä, niin mikään ei olisi pahemp.., ei kun parempaa kuin että hän ottaisi syliin. Syliin ei kai oteta ihan ketä tahansa? Jos hää vielä hivelisi selkääni ja hymyilisi rohkaisevasti niin varmaan söisin hänet suihini XD

        Saatan olla niin tuhtikin häneen verrattuna ettei saisi mua kimpustaan ihan helposti...että vähänkö noloo? Sitten kiivettäis vielä torniin josta hyppäisin järveen ja hänen täytyisi pelastaa mut...olishan se aika romanttista XD ?

        Myötähäpeän tunne on musertava...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuo olisi minulle The Häneltä, niin mikään ei olisi pahemp.., ei kun parempaa kuin että hän ottaisi syliin. Syliin ei kai oteta ihan ketä tahansa? Jos hää vielä hivelisi selkääni ja hymyilisi rohkaisevasti niin varmaan söisin hänet suihini XD

        Saatan olla niin tuhtikin häneen verrattuna ettei saisi mua kimpustaan ihan helposti...että vähänkö noloo? Sitten kiivettäis vielä torniin josta hyppäisin järveen ja hänen täytyisi pelastaa mut...olishan se aika romanttista XD ?

        Tottakai hivelisin selkääsi, sehän on jo tuttu juttu.
        Se oli muuten niin ihanaa että sanat riitä kuvaamaan.
        Olin niin rohkea. Tilanteen haltuunotto silmänräpäyksessä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Se antaa minulle toivoa

      • Anonyymi
        UUSI

        Toivossa on hyvä elää, sano lapamato.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      388
      3735
    2. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      227
      3116
    3. No nyt on motomies

      Biologi ja tutkimussukeltaja Myyri Sysivesi oli viime viikolla Suomussalmen Hukkajoella tekemässä jokihelmisimpukoiden e
      Kuhmo
      77
      3029
    4. Raakkuja kuoli tuhansia k*sipääkuljettajan takia

      https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/311c5b57-3641-4cb6-a643-a6aad34372fb No, sakko per kuollut raakku melkein 600
      Maailman menoa
      314
      2337
    5. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      28
      2257
    6. Oho! Hanna Pakarinen sai Roope Salmisen suivaantumaan Vain elämää lehdistötilaisuudessa:"Per**kele!"

      Oho, tämä asia näytti osuvan Salmisen hermoon jopa niin, että piti sanoa oma mielipide kesken Pakarisen haastattelun...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1722
    7. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      75
      1691
    8. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1661
    9. Ei sinun nainen

      Kannata koskaan epäröidä mitään. Pidän edelleen sinusta todella paljon ja olet kuin suunniteltu minulle. Oli suorastaan
      Ikävä
      55
      1244
    10. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      112
      1107
    Aihe