Kun hän tulee näköpiiriin?
Mitä ajattelet aina
196
2703
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä hän taas on. Epätoivo, haluaisin niin halata ja kertoa....
- Anonyymi
Mikset kerro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset kerro
Suurin on epävarmuus, voisiko hän ikinä ajatella ja hyväksyä minua....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin on epävarmuus, voisiko hän ikinä ajatella ja hyväksyä minua....
Sivusta, riittäisikö hänelle omana itsenäni? Olisimmeko toisillemme ne toisia täydentävät puolikkaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, riittäisikö hänelle omana itsenäni? Olisimmeko toisillemme ne toisia täydentävät puolikkaat?
Ei siitä ole kyse, vaikka varmasti täydennettäis. Olen vanhempi iältäni.
- Anonyymi
Hän T naistako.
- Anonyymi
En jännää enää NI paljoo
- Anonyymi
Awww söpöö. Vähän niinkuin koiranpennun näkeminen.
- Anonyymi
A tat passiveaggressive
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A tat passiveaggressive
Sulla se tuo sama selkeä linja teksteissä jatkuu päivästä toiseen. 😳
- Anonyymi
Arvaa🤭
- Anonyymi
No kerro
- Anonyymi
Etkai vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkai vaan
Kyllä😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä😋
Hävytön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hävytön
☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☺️
Ajattelet varmaan monen muunkin kohdalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelet varmaan monen muunkin kohdalta
En🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En🤨
Moni varmaan olis valmis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni varmaan olis valmis
Tuskin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin
Usko itseesi
- Anonyymi
On söpö.
- Anonyymi
Pitkästä aikaa
- Anonyymi
"Haluaisin tumtea tuon parran rinnoillani ja kaulallani"
- Anonyymi
Minkälainen parta miehellä? Kuvaile muotoa, pituutta, väriä ja tietenkin voi kertoa miehestä kuinka vanha on jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen parta miehellä? Kuvaile muotoa, pituutta, väriä ja tietenkin voi kertoa miehestä kuinka vanha on jne.
Viitisen vuotta vanhempi. Se mies siis, parta ei ole vanha ja siinä on useampaa väriä 🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viitisen vuotta vanhempi. Se mies siis, parta ei ole vanha ja siinä on useampaa väriä 🤩
Taitaa mennä ohi tällä kertaa sitten. Ei tule kuin yksi mahdollisesti noin 5v nuorempi mieleen joka olis kiinnostunut, mutta en ole kiinnostunut hänestä itse johtuen hänen huonoista elintavoista, kuten tupakoinnista.
- Anonyymi
Ei yhtään ajatusta, ei ole vuosiin näkynyt.
- Anonyymi
Kuuma tumma mies mmmm
- Anonyymi
🥵🩶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥵🩶
Vielä… Panisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä… Panisin
😵💫
- Anonyymi
Mene hiiri rasisti vttuun siitä. Sua täällä kukaan kaipaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoita sinäkin ylläpidolle nämä rasistiset kommentit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein ilmoituksen ylläpitoon, koska haukuit minua hiireksi. Miten ihmiset voi olla noin suvaitsemattomia. Mitä pahaa hiirikin on sinulle tehnyt?
- Anonyymi
Nämä keskustelut itsesi kanssa ei mies vaikuta kovin eheyttäviltä😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoita sinäkin ylläpidolle nämä rasistiset kommentit.
Ilman muuta populistista kampanjointia ei niinkään palstamiehen kommenttien takia itsessään vaan vaan tiät kyl 🦄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta populistista kampanjointia ei niinkään palstamiehen kommenttien takia itsessään vaan vaan tiät kyl 🦄
Keppihevostelua indeed.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein ilmoituksen ylläpitoon, koska haukuit minua hiireksi. Miten ihmiset voi olla noin suvaitsemattomia. Mitä pahaa hiirikin on sinulle tehnyt?
Rasistihiiret on pskoja! Kyllä hiiren pitää olla suvaitsevainen ja avarakatseinen siinä missä miehenkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasistihiiret on pskoja! Kyllä hiiren pitää olla suvaitsevainen ja avarakatseinen siinä missä miehenkin!
Prätkä hiiret kovia ja ihania.
- Anonyymi
Silloin kuin mietin vielä pitkään kaivattua miestä pidin häntä hyvinkin kuumana. Hän voi vieläkin luulla niin
että minua kiinnostaa.
Mut tänäkesä sattui jotakin mikä vei kiinnostukseni pois hänestä täysin ❤️
Naiselta- Anonyymi
Tarkoitatko sinun ”syrjähyppyjä”? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko sinun ”syrjähyppyjä”? 🤔
Tarkoitampa hyvinkin ... tässä maassa olikin joku parenpi
pano kuin hän ...
Naiselta - Anonyymi
Miksi sinä sitten kaipaat häntä täällä etkä sitä josta olet kiinnostunut nyt? Et ole kovin uskottava. Pelkkä tyhjänpuhuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä sitten kaipaat häntä täällä etkä sitä josta olet kiinnostunut nyt? Et ole kovin uskottava. Pelkkä tyhjänpuhuja.
Sinä se jaksat järkyttyä aina tästä palstamiehen sydänten piirtelyistä, erityispiirteinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat järkyttyä aina tästä palstamiehen sydänten piirtelyistä, erityispiirteinen
Vähä kireän oloinen kuoma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähä kireän oloinen kuoma
Just so all bananas😬
- Anonyymi
Mieheltäpäs... Ladyboyltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitampa hyvinkin ... tässä maassa olikin joku parenpi
pano kuin hän ...
NaiseltaLazypojalta taisolla! Laitappa seuraavalla kerralla omanimes tohon, ku kuitennii laitat toisen naisen syyks nää kirjoittelus!
- Anonyymi
No, ainoo possu on varma jouluna, mikä koittaa joka jouluna.....
Näin näkisin, revippä meikäläisen silimmät irti, tavalla tai toisellas, se on hyvästi.
Ikuisesti.fi
https://m.youtube.com/watch?v=_LYRdmSPSwQ - Anonyymi
Voi ei, apua, miltähän näytän (haluan näyttää hyvältä) ;) Ja olen ihan sekaisin…. muutun pikkutytöksi.
- Anonyymi
Oletpa hauska
- Anonyymi
Minä ite katsoisin naisena esiintyvä mies vähän kieroon sellaista visuaalisuutta kaipaavaa, että oisko nämä palmikot sun muut tällä ikää vähän turhan groteskia ja muutenkin, että ei jatkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa hauska
Ai sinä itse naisia tahallisen vajukisti performoiva mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinä itse naisia tahallisen vajukisti performoiva mies
AINA HALUNNU NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ11!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AINA HALUNNU NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ11!
77!
- Anonyymi
Mulla on muutama miespuolinen tuttu jotka saavat minut hyvälle tuulelle aina. Heidän kanssaan on erittäin helppo olla.
Sitten on se yksi jota näin todella harvoin. Hän on pyörinyt mielessä jo useita vuosia. Jos nään vilauksenkin, niin happi loppuu, sydän alkaa pomppimaan, saan paniikin ja muutun mykäksi. En saa sanottua edes "moi".
Eli se ero on yöllä ja päivällä kun on ystävällisiä tunteita vs noihin tunteisiin mitä en osaa selittää.
A -naiselta- Anonyymi
Siinä sitä mystiikkaa ja "selittämätöntä".
- Anonyymi
Saatko mies itsellesi tuumailemalla edes puolihölmöä aikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sitä mystiikkaa ja "selittämätöntä".
Tai vastaavasti puheita jotka ei kohtaa reaalia millään tapaa. Pilasinko jotain sulta mies?
- Anonyymi
Taitaa olla olegilta, mut voithanleikkiä, vaik ö naista!
- Anonyymi
Nytkö esiinnyt a naisena, tulikos muistin menetys:0
- Anonyymi
Että suksi kuuseen.
- Anonyymi
En muista enää, kun on liian pitkä aika viime kerrasta.
- Anonyymi
Sama myös kohdallani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama myös kohdallani.
No kyllä mä silti muistan, mutta aika on pitkä kuin nälkävuosi.
Ajattelin, että, miten joku voi olla noin ihana. Miten joku voi tehdä minut niin onnelliseksi, ja miten hänen äänensä tuntui hyvälle, ja miten raastavan ihanaa olikaan häntä hiljaa rakastaa.
Ei sellaista voi unohtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama myös kohdallani.
Miksi on liian pitkä aika viime tapaamisesta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä mä silti muistan, mutta aika on pitkä kuin nälkävuosi.
Ajattelin, että, miten joku voi olla noin ihana. Miten joku voi tehdä minut niin onnelliseksi, ja miten hänen äänensä tuntui hyvälle, ja miten raastavan ihanaa olikaan häntä hiljaa rakastaa.
Ei sellaista voi unohtaa.Valehtelet patjan sotkija! Älä tee tuota toista kertaa, hyvin paloi nuotiossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet patjan sotkija! Älä tee tuota toista kertaa, hyvin paloi nuotiossa!
Joko harhat helpottivat?
- Anonyymi
Voih, siinä se taas olis. Niin lähellä mutta niin kaukana 🥺
- Anonyymi
En yhtään mitään Alan aina höpistä jotain vähän hätääntyneenä kun häneen mieheen törmään.
- Anonyymi
Ihana nähdä. Syke nousee hieman. Jännittää hyvällä tavalla. Haluan kuulla hänen äänensä. Hänen tarinansa. Hänen hymynsä on sulattava ja tiedän tuijottavani häntä liikaa, mutta en välitä, koska hetki on kohta ohi. Tiedän, että tunteet ovat yksipuolisia ja siksi ajatuksiini hiipi aina myös pelko, etten näe häntä enää. Ehkä joskus vahingossa…
- Anonyymi
Niin helkkarin sama, joskin minä olen siinä tarinan kertojan roolissa. Ja vaikka järkikulta vakuuttelee toisin, on hirveän vaikea uskoa että tämä on yksipuolista. Koko kroppa huutaa ikävää aina jälkeenpäin, ja on vaikea ymmärtää miten täysin tuntemattomalla ihmisellä voi olla näin iso vaikutus minuun ilman että se tuntuisi hänessä mitenkään.
Ja sitten puran ikävääni jossain Suomi24sessa kun en muualla voi (uskon järkikultaani kaikesta huolimatta). Kai tämä joskus menee ohi.
- Anonyymi
Haluispa tuo kaunotar jakaa elämänsä mun kanssa plus 😚🤗🫦😘
- Anonyymi
Tottakai tahtoisin 🫦
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai tahtoisin 🫦
-sivustaÄlä tyrkytä itseäsi joka paikkaan. Et ole hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tyrkytä itseäsi joka paikkaan. Et ole hän.
Vielä nolompaa on olla henkisesti samalla emojitarratasolla ku itselleen vastaava mies, viiko ihminen olla enää huomionkipeempi kun oikeasti tälläi orientoituu ku pikkusipuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä nolompaa on olla henkisesti samalla emojitarratasolla ku itselleen vastaava mies, viiko ihminen olla enää huomionkipeempi kun oikeasti tälläi orientoituu ku pikkusipuli
Viiskymppinen nainen kuitenkii
- Anonyymi
Tulee ihana lämmin olo, tekisi mieli halata. Hymyilen varmaan idiootinnäköisenä vaan... Hän on niin rakas
- Anonyymi
Taas se virnistelevä tyrkky itiootti. Kunpa en ois ikinä tavannu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas se virnistelevä tyrkky itiootti. Kunpa en ois ikinä tavannu.
Lopeta tuo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo!
No anna ny säkin miehen feikkidialogien olla, jos se vastaa itelleen, eli muka jollekin toiselle, niin mahdutko sä siihen väkiin?
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kukkoa alkaa laulattamaan.
- Anonyymi
😘 Pusu kukolle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘 Pusu kukolle
Get out of the closet man
- Anonyymi
Mietin, "Miten voisin sada hänet itselleni ?"
Vastaan itselleni : "Et mitenkään, onneksi voit edes ihailla kaukaa.." - Anonyymi
Moro horo?
- Anonyymi
No viime kerralla voi vottelin no eipä enään ole mitään tunteita kiitos hänen en tunne sääliä ei ole ikävä ei niin yhtään mitään ihan kun en tuntis häntä sellainen olo on tuskin sitäkään tuntemusta voi kääntää kun ei hän muutu nähty niin monta kertaa
- Anonyymi
En ajattele kenestäkään mitään, koska ei ole mitään tarvetta nähdä ketään!
- Anonyymi
Voi ei, nyt hän on tuossa, onpa suloinen, mitä mä teen, mitä mä sanon, syke nousee, hengitys tihenee ja tunnen kuinka puna nousee kasvoilleni, yritän hengittää rauhallisesti vaikka tuntuu että pyörryn siihen paikkaan. Huh.
- Anonyymi
Törmäämme -ihme kyllä - niin harvoin, että hetkeen on tartuttava kun hänet näen.
Lämmin tunne ja hellyys nousevat ja - ei tätä voi edes auki kirjoittaa - mitä tunnen.
Lähtisin hänen kanssa samalla sekunnilla vaikka maailman ääriin.
En miettisi ollenkaan.
Hän vaan on niin superrakas.- Anonyymi
Niin söpö ☺️
- Anonyymi
Mikset voi kirjoittaa? Oletko ujo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset voi kirjoittaa? Oletko ujo?
Ehkä olen hieman ujo, joo, outoa mutta totta. Siis vaan hänen seurassa.
Ei voi kirjoittaa koska mikään kirjoitettu teksti ei pystyisi kuvaamaan tunteiden skaalaa kokonaisuudessaan. Se jäisi pliisuksi. Meillä on jo muutama todella merkityksellinen kohtaaminen ja niitä ajattelen muiden yhteydenpitojen lisäksi. Niistä tulee sellainen ihana, lämpöinen tunne, vaikea selittää.
Sitten se raastava ikävä, se nimittäin kyllä sattuu.
Uskon ja toivon, että hän tietää kyllä. 💗💗💗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi kirjoittaa koska mikään kirjoitettu teksti ei pystyisi kuvaamaan tunteiden skaalaa kokonaisuudessaan. Se jäisi pliisuksi. Meillä on jo muutama todella merkityksellinen kohtaaminen ja niitä ajattelen muiden yhteydenpitojen lisäksi. Niistä tulee sellainen ihana, lämpöinen tunne, vaikea selittää.
Uskon ja toivon, että hän tietää kyllä. 💗💗💗Rakastunut mies on niin ihana ☺️
Milloin näit hänet viimeksi? - Anonyymi
Toisen puoliso, ainakin vielä! Et vielä ole saanut tuota pariskuntaa eroamaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen puoliso, ainakin vielä! Et vielä ole saanut tuota pariskuntaa eroamaan!
Mistä sinä saat yksisarvinen nämä villit visiot suhteessa näihin palstamiehen kommentteihin? Jokainen fiksu ymmärtää, että mahdolliset erot aiheuttaa hulluja ideoita tyrkyttävä katkera sivullinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä saat yksisarvinen nämä villit visiot suhteessa näihin palstamiehen kommentteihin? Jokainen fiksu ymmärtää, että mahdolliset erot aiheuttaa hulluja ideoita tyrkyttävä katkera sivullinen
Ja minä ainakin antaisin eukolle joka syyttää jostain keskustelupalstan tekstien lueskelusta kenkää, et hyvä tietää ajoissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon ja toivon, että hän tietää kyllä. 💗💗💗Ihan varmasti tietää, oliko muuta🌈👽?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastunut mies on niin ihana ☺️
Milloin näit hänet viimeksi?Kuka jaksaa oikeesti lukea tätä samaa paskaa jatkuvasti! Onko nää miehet vähä älyisiä?
- Anonyymi
En mitään. Koska tunteet on pitänyt kuolettaa,että pystyisi elämään tätä elämää.
- Anonyymi
Ei ole hän vähään aikaan ollut näköpiirissä. Silloin kun usein oli, mielessä oli hänen solakka vartalo plus hyvä peppu. Muutenkin mukava itseäni vanhempi nainen, kohdattiin monesti yhden sillan luona ja molemmille tutussa paikassa.
- Anonyymi
Eikös ole lähiaikoina kohdattu sillalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ole lähiaikoina kohdattu sillalla.
Ei valitettavasti hänen kanssaan.
- Anonyymi
Että en voi ymmärtää miten noin ihana tyyppi on tavallansa tupsahtanut elämääni ja muuttanut sen täysin. Miten hän voi olla noin ihana.
- Anonyymi
Tupsahtanut, miten?
- Anonyymi
Saisi tulla kyllä juttelemaan enemmin.
- Anonyymi
Minä en halua kenenkään lähestyvän minua kahteen vuoteen. Niiden kahden vuoden aikana toivon oloni muuttuvan hyväksi!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en halua kenenkään lähestyvän minua kahteen vuoteen. Niiden kahden vuoden aikana toivon oloni muuttuvan hyväksi!!
mitä sinä täällä sitten pööpöilet -sivusta
- Anonyymi
Että kunpa ei enää tarvitsisi koskaan nähdä missään, koska on tunkenut usein samoihin paikkoihin ja sellainen saa aikaan pahan olon pitkäksi aikaa!
- Anonyymi
Olisiko tämä kommentti pitänyt laittaa tuonne viha-palstalle? Vinkkinä, täällä on muitakin palstoja, kun vaan jaksaa tutkia.
- Anonyymi
Tekisi kovin mieli halata häntä 🧡 💛
- Anonyymi
Todellakin. Aina! 🤗
- Anonyymi
En ajattele, ehkä leijun tai hymyilen leveästi
- Anonyymi
mmm 😍😍😏
- Anonyymi
Hymysi kyllä tunnetaan 😊
- Anonyymi
Siitä on jo kauan, mutta ajattelin "hävyttömän komea! Voitko taas kietoa käsivartesi ympärilleni, kun syleilyssäsi on niin kiva olla..."
- Anonyymi
kuumaa kylmä ah tykkään semmosta. enhän itseäkkään katsettani vaihda vaan tuimana tuijotan.. niihin silmiin… pientä hämyä on hyvä harrastaa ja sitten taas yksinään vähän hymyillä jälkikäteen. 😉😘❤️🔥
- Anonyymi
Niin tuijotan minäkin, tuimana. Johtuisko se siitä. -plusone
- Anonyymi
Menen entistä enemmän sekaisin. Olen kömpelö, möläyttelen mitä sattuu, punastelen, hikoilen kuin sika enkä tiedä mihin katsoa. Eli ihan sitä normisettiä mitä kaikki rakastuneet on tehneet kautta vuosisatojen. Sitten kotona tuijotan tyhjyyteen ja kun siitä tokenen tekisi mieli syöksyä sementtiin.
No, kyllä se siitä...- Anonyymi
Just näin
- Anonyymi
Hän on joskus hieman hajamielisen tai hätääntyneen oloinen, tahtoisin silloin ottaa hänet rintaani vasten ja sanoa "ettei ole mitään hätää, eikä tarvitse pelätä minua". Silloin kun hän on aurinkoisemman ja hyvätuulisemman oloinen, voisin vain silittää selästä tai hymyillä rohkaisevasti ja kertoa kuinka mukavaa olisi joskus kiivetä läheiseen torniin ja ihailla välkehtivää järven pintaa.
- Anonyymi
Jos tuo olisi minulle The Häneltä, niin mikään ei olisi pahemp.., ei kun parempaa kuin että hän ottaisi syliin. Syliin ei kai oteta ihan ketä tahansa? Jos hää vielä hivelisi selkääni ja hymyilisi rohkaisevasti niin varmaan söisin hänet suihini XD
Saatan olla niin tuhtikin häneen verrattuna ettei saisi mua kimpustaan ihan helposti...että vähänkö noloo? Sitten kiivettäis vielä torniin josta hyppäisin järveen ja hänen täytyisi pelastaa mut...olishan se aika romanttista XD ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuo olisi minulle The Häneltä, niin mikään ei olisi pahemp.., ei kun parempaa kuin että hän ottaisi syliin. Syliin ei kai oteta ihan ketä tahansa? Jos hää vielä hivelisi selkääni ja hymyilisi rohkaisevasti niin varmaan söisin hänet suihini XD
Saatan olla niin tuhtikin häneen verrattuna ettei saisi mua kimpustaan ihan helposti...että vähänkö noloo? Sitten kiivettäis vielä torniin josta hyppäisin järveen ja hänen täytyisi pelastaa mut...olishan se aika romanttista XD ?Myötähäpeän tunne on musertava...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatan olla niin tuhtikin häneen verrattuna ettei saisi mua kimpustaan ihan helposti...että vähänkö noloo? Sitten kiivettäis vielä torniin josta hyppäisin järveen ja hänen täytyisi pelastaa mut...olishan se aika romanttista XD ?Tottakai hivelisin selkääsi, sehän on jo tuttu juttu.
Se oli muuten niin ihanaa että sanat riitä kuvaamaan.
Olin niin rohkea. Tilanteen haltuunotto silmänräpäyksessä.
- Anonyymi
Se antaa minulle toivoa
- Anonyymi
Toivossa on hyvä elää, sano lapamato.
- Anonyymi
Jos näen charmikkaita vanhempia miehiä, niin mietin että kunpa yhden sellaisen saisin ystäväkseni!
- Anonyymi
Emmä mitään ajattele, ajatukset menee tilttiin, oon vaan että tossa se on ja onpa taas hyvännäkönen tai miltä se nyt tänään näyttää, ai tolta, onkohan huolia, huono päivä tai onpas nyt hymyä ja kirkkautta
- Anonyymi
Saisimpa olla kahden,edes hetken.
- Anonyymi
Saataispa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saataispa....
Saataispa ...
- Anonyymi
Ensimmäisenä useimmiten yleensä lähes aina seksiä ihan yhdentekevää kenestä naisesta on kyse kyse kun tai ongelma kun ei ole se mitä ajattelee vaan se kuinka ajatustensa pohjalta toimii
- Anonyymi
Tuo nainen voisi kävellä syliini.
n-n- Anonyymi
Ihana.
- Anonyymi
En tiedä,sama kuin kysyisit milloin näit ufon, ne näkemiset ovat niin harvinaisia. Pakko lopettaa tämä nyt. Tulen vihaiseksi ja mustasukkaiseksi. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Hauska vertaus! Mä en varmaan edes tunnista jos näkisin sen yhden. Minunkin tarvitsee varmaan lopettaa tämä palstailu kun alkaa turhauttaa koko juttu.
- Anonyymi
Ihanaa, se on hän. 🤍🤍🤍🤍
- Anonyymi
Siinä kohtaa taitaa loppua ajatuksenjuoksu. Ja alkaa paniikki.
- Anonyymi
Juuri näin :)
- Anonyymi
Eräs K-nainen, lisäyksenä kommenttiini tässä ketjussa.
- Anonyymi
Tuo on koko ajan yhtä paljon tässä mukana ja esittää pyhää lehmää jottei oma maine vaarantuisi.
- Anonyymi
Kaikkihan on ihan täysin sattumaa Jon niin kävisi.
- Anonyymi
Mutta niin ei voi käydä yhdenkään paljon nuoremman kanssa. En halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan! Viimeiset viisi vuotta varmistivat sen!!
- Anonyymi
Ylleesä hänen/heidän omia ajatuksiaan
- Anonyymi
Ompa komee mies!voi kun uskaltas halata ja antaa pusun!
- Anonyymi
Ihanaa
Jos oot selvä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa
Jos oot selväEi pitäisi antaa mennä siihen pisteeseen.
- Anonyymi
Hän täyttää kaikki ajatukseni ja aistini ollessamme samassa tilassa. Jos hän on paikalla, mutta muualla, odotan vain näkeväni häne pian.
Reagoin häneen todella voimakkaasti emotionaalisesti ja fyysisesti. Jossain tilanteissa meillä on myös hauskaa. En ole ikinä kohdannut tällaista. - Anonyymi
Rauhallisesti, käyttäydy normaalisti, älä säpsy, hengitä, puhu.
- Anonyymi
<3 Yritän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<3 Yritän
Itselleni siis näitä ohjeita annan. Tuskin hän näitä tarvitsee. 😁
- Anonyymi
Ollaan melkein samiksii nyt, pitää vaan hankkia yks juttu vielä, kerron joskus😊😘
- Anonyymi
Kerro nyt heti, pliis.
- Anonyymi
Onpas freesi pimu!! Tietysti vilkaisen kuinka hän on pukeutunut ja nätin naaman ilmeet tulee tarkastettua melko tarkasti. Se on se hetki kun päivän on pelastettu.
https://youtu.be/C8YTd-9kIyM - Anonyymi
Voisinpa istua syliin…
- Anonyymi
Kokeeko hän minut epämiellyttävänä. Kuinkahan negatiivisesti hän minusta ajattelee, ja miksi. Onko hän käsittänyt jotain väärin, olenko ilmaissut tuntemuksiani huonosti vai onko kiinnostukseni itsessään asia mikä järkyttää.
Toisaalta on myös kertoja jolloin olen ollut lähes varma että vastaantulija on ollut hän. Silloin on jäänyt toiveikas olo kohtaamisesta.
Jos hän lukee ja jollain tavalla löytää itsensä tästä, niin ei ole syytä stressata. Olen vain ihminen ja minullekin tuli yllätyksenä esimerkiksi se kun tulimme toisiamme vastaan hiljaisella tiellä 😅- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣
No mikä naurattaa?
- Anonyymi
hmm ihana siellä joo.. jäätelö suussa.. joo.. kannattaaks mun kattoo.. no ei varmaa.. menen siis Ohi kylmän viileesti 😌
- Anonyymi
aurinko paistaa risukasaan.sitten miettii miten se oikein meni.
- Anonyymi
Täydellinen ja virheetön kaunis. Way out of my league 🥹
- Anonyymi
🥹😍😍
- Anonyymi
No, jos hänet havaitsen niin ajattelen että siinä hän mies on. En voi mitään enkä saa oikeen ajatella ja hillitsen sitä ajattelua koska pettäisin vain itseäni jos päästäisin itseni ajattelemaan hänestä jotakin suurempaa tai sellaista ylitunnetta. Parempi olla ihan neutraali vaan. Todellisuus on se että olen hänelle vain joku ihminen joka on joskus häirinnyt pahasti. Siksi lähden aina pikapikaa pois hänen silmiensä edestä.
- Anonyymi
Olet mies… hyvin hauska :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mies… hyvin hauska :)
En ole mies mutta jos haluat niin kuvitella tai ajatella, varsinkin hauskana niin siitä vaan, ei vaikuta millään tavalla ja näin asia on ja se siitä.
- Anonyymi
Naisesta kyse ni ensimmäisenä katon vartalon ensimmäisenä mielessä on seksi vaikka sitä olisi just sekuntti si harrastan mitä si
- Anonyymi
Sammuisipa valot! Kävelisin hänen taakseen ja ottaisin hänet haltuuni, sanoisin ettei tarvitse pelästyä.
- Anonyymi
Huh, tätä toivoisin 😮💨
-nainen sivusta - Anonyymi
Tää on jotenkin karmivaa. Mä en ainakaan haluaisi ketään väijymään taakse. Oon mieluusti muutenki silleen mahdollisimman lähellä seinää vasten, ettei kukaan pääse yllättämää takaa. Mut oonkin ihan tosi tosi ahdistuneena aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on jotenkin karmivaa. Mä en ainakaan haluaisi ketään väijymään taakse. Oon mieluusti muutenki silleen mahdollisimman lähellä seinää vasten, ettei kukaan pääse yllättämää takaa. Mut oonkin ihan tosi tosi ahdistuneena aina.
Tai siis en välttämättä (aina) kotona, mut muiden ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Tunteet roihahtaa, janoan häntä enemmän kun mitään.♥️♥️♥️
- Anonyymi
Hyvä kysymys, välil on vaikea tietää onko se edes hän.
- Anonyymi
En ole enää varma:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole enää varma:)
En vielä ymmärrä 😁
- Anonyymi
Sydän särkyy aina vähän, kun häntä näen. Siinä mielessä onneksi ei olla nähty kuukausiin.
- Anonyymi
Tänään kun hän yllättäen ilmestyi luokseni, ajattelin, voi ei.. siinä se taas on. Kuuma kuin mikä, lippis väärin päin 🥵🤭
- Anonyymi
Lähestytkö häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähestytkö häntä?
No joo, siis hän tuli käymään paikassa x ja kävi erikseen moikkaamassa minua. Eli täytyyhän sitä tekemisissä olla.
- Anonyymi
Nauroi
- Anonyymi
"Siinä hän on, rakkauteni kohde, jälleen lähelläni, mutta silti ulottumattomissani. Pitikin sattua."
- Anonyymi
Mikset sano hänelle? 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sano hänelle? 🥺
Hän ei tunne samoin.
- Anonyymi
Minua kiinnostaa vain ikäiseni vanhemmat miehet ja heitä vain katselen ulkona liikkuessani. Tunteita ei ketään kohtaan ole, koska tunteita voi tulla vain silloin, kun on jo oppinut tuntemaan toista muutaman tapaamiskerran jälkeen.
- Anonyymi
Täydellinen paskapuhe +++ 10 points !! 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kiitos ap 👎
- Anonyymi
ap. Mitä mahdat haluta ?
- Anonyymi
ap. Kuka olet ?
- Anonyymi
ap. Mikä tässä oli pointtina ? 🙈🙉🙊
- Anonyymi
Kunpa menisi ohi mitään sanomatta ja tämä koskee kaikenikäisiä!
- Anonyymi
Kaappaispa toi mut kainaloonsa ja suutelis kiihkeästi kaulaa ja niskaa. Vetäis housut alas ja ottais sen suuhun.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau273165Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433050Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342906Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1621907Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251445Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 321230
- 751154