Ihmiselle johon sinulla on voimakkaitakin tunteita mutta joka ei halua seurustella kanssasi. Haluaa kuitenkin ystävyytesi.Alkaa ehkä vielä seurustelmaan jonkun toisen kanssa. Pystytkö silloin ystävyyteen.
Pystytkö olemaan ystävä
8
93
Vastaukset
- Citynainen
En pysty myöntämään enkä näyttämään tunteita ketään kohtaan. Ystävä voin ehkä olla vaikka en tiedä kenet pystyisin päästämään fyysisesti lähelleni. Ystävää en ainakaan koska se riippuu eteneekö ystävyys rakkauteen koskaan.
Tällä hetkellä en pysty päästämään ketään lähelleni tai elämääni.
Moni ystävä on alkanut seurustelemaan jolloin olen päästänyt irti ystävyydestä jos sitä on ollut. Mielestäni itsellä ei ole miesystäviä kuin varattuja,..
Vähän sekavaa,.. - Oasis
Oman kokemukseni perusteella tuo ei välttämättä ole paras mahdollinen asetelma. Ainakin pitäisi antaa aikaa kulua, jotta tunteet laantuvat sellaiselle tasolle, etteivät ne vaikuta negatiivisesti kummankaan osapuolen elämään.
Itse yritin aikoinani olla ystävä miehen kanssa, kenen tunteet minua kohtaan olivat voimakkaammat kuin minun häntä kohtaan. Toive ystävyydestä tuli hänen puoleltaan ja hän vannoi pystyvänsä siihen, mutta eihän siitä mitään tullut. Kun en voinut antaa hänelle mitä hän kaipasi, hän teki minusta pahiksen, joka leikkii toisen tunteilla... Aikani tuota kestettyäni laitoin välit lopullisesti poikki.
Nämä ovat kuitenkin yksilökohtaisia asioita. Joku toinen ehkä pystyykin ystävyyteen, vaikka tunteet olisivat vahvemmat, mutta ei se ainakaan helppo polku ole. En halua olla. Pelleilyä ja itsensä kiusaamista täysin turhaan. Suorastaan munatonta meininkiä. Eikä ole sen parempi toisinkaan päin. Koko ajan leijuu ilmassa tieto siitä, että kanssakäymistä on siksi, että toinen toivoo sen johtavan enempään. Siitä tulee epämukava fiilis ja aina saa varoa sanojaan ettei sano mitään minkä voi tulkita rohkaisuksi. Ystävyys on kuitenkin jotain, jossa nimenomaan ei aina tarvi harkita jokaista tavuaan ennen kuin uskaltaa sanoa.
- emt.
Miten tuohon voi kukaan vastata?
- nainenolen.
EI minulla ole voimakkaita tunteita toista kohtaan, jos meillä ei ole vielä ollut edes suutelua. Eli pystyn.
- //Mies//
"Alkaa ehkä vielä seurustelmaan jonkun toisen kanssa...
Pystytkö silloin ystävyyteen?"
Kyllä, jos olen itsekin silloin jo (pari)suhteessa johonkin kokonaan toiseen henkilöön..
Hmm, mitäköhän tämä ystäväni mahtaa ajatella tästä toisesta naisestani? - en normi mias
Ma ole kaikkie kamu.
Ei ole ylipäätään tapana ystävystyä vastakkaisen sukupuolen kanssa muuten kuin seurustelu/pariutumismielessä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262668
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562137Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241721- 1291528
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641288- 681283
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711210- 891055
- 90979
- 128931