Jos sukupuoliroolit vaihdettaisiin.

zisel

23

75

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

FEMAKOT ON ELIMINOITAVA AJOISSA TAI JOUDUMME HELLUNTAILAISEEN HELVETTIIN

• Markkinatalous romahtaisi kun tuotteet jää kauppojen hyllyille. Jos mies ja nainen kuitenkin säilyvät sinänsä ennellaan. Saman tyyppinen ilmiö kuin Ruotsissa 60-luvun lopulla kun siellä siirryttiin vasemmanpuoleisesta oikeanpuoleiseen liikenteeseen. Muutos tehtiin asteittain niin, että rekat ja muu raskas liikenne vaihtoivat kaistaa ensin ja kuukauden kuluttua muu liikenne.

• zisel

Vaikuttaako mainoksessa oleva seksikäs nainen siihen ostatko naisen markkinoiman työkalun vai jonkun muun?

• zisel kirjoitti:

Vaikuttaako mainoksessa oleva seksikäs nainen siihen ostatko naisen markkinoiman työkalun vai jonkun muun?

Ei vaikuta. Enemmän sellanen mainos miestä halventaa kuin naista, jos jotakuta. Nainen sentään saa jotain palkkaa keikistelystään, mies ei muuta kuin urpon leiman otsaan jos antaa mainosnaisen vaikuttaa ostapäätökseen. "Oletko riittävän uupo ostaaksesi tämän halpisromun kun siitä luodaan positiivista mielikuvaa hottisvosun avulla?" Ne tietysti onkin urpoja, jotka sillä perusteella ostaa.

Eikä ne nyt kovin seksikkäitä edes ole. Voisivat ollakin jos saisivat esiintyä luontevammin. Muovisen oloisiksi tehtyjä ennemmin.

• zisel
        bravo.bravi kirjoitti:

Ei vaikuta. Enemmän sellanen mainos miestä halventaa kuin naista, jos jotakuta. Nainen sentään saa jotain palkkaa keikistelystään, mies ei muuta kuin urpon leiman otsaan jos antaa mainosnaisen vaikuttaa ostapäätökseen. "Oletko riittävän uupo ostaaksesi tämän halpisromun kun siitä luodaan positiivista mielikuvaa hottisvosun avulla?" Ne tietysti onkin urpoja, jotka sillä perusteella ostaa.

Eikä ne nyt kovin seksikkäitä edes ole. Voisivat ollakin jos saisivat esiintyä luontevammin. Muovisen oloisiksi tehtyjä ennemmin.

Niin, mutta jos asiat olis aina ollut niin että mies on se objekti eikä nainen. Ei ne silloin urpolta näyttäis, media olis muokannut sut ja mut ajattelee niin että se on hot. Tottakai jos nyt tänään yhtäkkiä osat vaihdettais niin joo, urpoiltahan ne sillon näyttäis.

• zisel kirjoitti:

Niin, mutta jos asiat olis aina ollut niin että mies on se objekti eikä nainen. Ei ne silloin urpolta näyttäis, media olis muokannut sut ja mut ajattelee niin että se on hot. Tottakai jos nyt tänään yhtäkkiä osat vaihdettais niin joo, urpoiltahan ne sillon näyttäis.

Mun mielestä kaikki on urpoa, mikä ei liity itse tuotteeseen jollain tavalla. Ja niiden tarkoitus on olla hot, mut enempi kyseenalaista onko. Asetelma on niin korni, puolialastomana pullein purjein jotain tavallista käyttöesinettä mainostamassa. En usko, että kauppa sen vilkkaamin käy, vaikka sellanen usko elää kyllä vahvassa. Jos käy, miesten tyhmyydestä se enemmän kertoo.

• zisel
        bravo.bravi kirjoitti:

Mun mielestä kaikki on urpoa, mikä ei liity itse tuotteeseen jollain tavalla. Ja niiden tarkoitus on olla hot, mut enempi kyseenalaista onko. Asetelma on niin korni, puolialastomana pullein purjein jotain tavallista käyttöesinettä mainostamassa. En usko, että kauppa sen vilkkaamin käy, vaikka sellanen usko elää kyllä vahvassa. Jos käy, miesten tyhmyydestä se enemmän kertoo.

Miesten typeryys... se on totta tässä kohtaa. Mies on typerä kun ostaa ja maksaa paljaasta pinnasta. Naisella on valta kontrolloida mies ostaa joku partavesi kun makaa puolinakuna partavesipullon vieressä.
        Vai onko valta miehellä? Jos hän ostaa partaveden sillä ehdolla että joku typerys menee poseeraa puolinakuna tuotteen viereen. Tällöin miehet kontrolloi naisia ja saa nämä riisumaan vaatteensa rahaa vastaan. Miehet luopuvat rahasta, naiset yksityisyydestään omaan vartaloonsa.

• Paawo Vibrafonisti
        bravo.bravi kirjoitti:

Bemarin mainoksesta menin kysymään paljonko se vosu maksaa ilman autoa?

En ymmärrä mitenkään sellaista , että miksi minut heitettiin takapihan roskikseen?

• zisel kirjoitti:

Miesten typeryys... se on totta tässä kohtaa. Mies on typerä kun ostaa ja maksaa paljaasta pinnasta. Naisella on valta kontrolloida mies ostaa joku partavesi kun makaa puolinakuna partavesipullon vieressä.
        Vai onko valta miehellä? Jos hän ostaa partaveden sillä ehdolla että joku typerys menee poseeraa puolinakuna tuotteen viereen. Tällöin miehet kontrolloi naisia ja saa nämä riisumaan vaatteensa rahaa vastaan. Miehet luopuvat rahasta, naiset yksityisyydestään omaan vartaloonsa.

Usko paljaan pinnan voimaan on luja. Mistä se tulee? Sieltä mistä seksin tunkeminen joka paikkaan muutenkin tulee. Niiltä, jotka hallitsevat julkisuutta ja haluavatkin ruokkia seksin ylikorostunutta asemaa. Seksi myy ja se taas tietää mainostuloja. Voin kertoa jo nyt, että kummankin iltapäivänlehden päälööppi- ja juttu juhannusnumerossa on: Näin Suomi sekstaa juhannuksena/kesällä. Kuluttajakäyttäytymisen muutos on ainoa tapa muuttaa tota kaikkea.

• zisel
        Paawo Vibrafonisti kirjoitti:

En ymmärrä mitenkään sellaista , että miksi minut heitettiin takapihan roskikseen?

:D

• zisel
        bravo.bravi kirjoitti:

Usko paljaan pinnan voimaan on luja. Mistä se tulee? Sieltä mistä seksin tunkeminen joka paikkaan muutenkin tulee. Niiltä, jotka hallitsevat julkisuutta ja haluavatkin ruokkia seksin ylikorostunutta asemaa. Seksi myy ja se taas tietää mainostuloja. Voin kertoa jo nyt, että kummankin iltapäivänlehden päälööppi- ja juttu juhannusnumerossa on: Näin Suomi sekstaa juhannuksena/kesällä. Kuluttajakäyttäytymisen muutos on ainoa tapa muuttaa tota kaikkea.

ILLUMINAATTI JA DISNEY! NIILLÄ ON TARKOTUS KORRUPTOIDA KANSA!

Ps. Sori kun skitsahdin, kyllästyin jo aiheeseen :D

• Paawo Vibrafonisti kirjoitti:

Olisit tehnyt valituksen kuluttajavirastoon. Törkeetä tollanen kytkykauppa. Pakotetaan ottamaan joku bemarinreuhu väkisin.

• zisel kirjoitti:

ILLUMINAATTI JA DISNEY! NIILLÄ ON TARKOTUS KORRUPTOIDA KANSA!

Ps. Sori kun skitsahdin, kyllästyin jo aiheeseen :D

No tasan noin :P Ihminen tossa kuviossa häviää eikä mies tai nainen. Mut en kääri kalaakaan noihin paska-aviiseihin. Sitä paitsi, paljas pinta on parasta itse koettuna eikä hienollakaan painopaperilla :>

• Jep, nainen on aina ollut objekti. Eikä se ole pelkästään miesten "vika" vaan moni nainen haluaa itse olla objekti. Halutaan, että miehet pitävät kauniina, halutaan, että mies tekee aloitteen, halutaan, että mies maksaa ensi treffeillä. Halutaan, että mies on suurempi kokoinen, fyysiseti vahvempi ja mieluusti paremmin tienaava.

Naiset ovat itse roolinsa valinneet. Jos naiset muuttaisivat omaa käytöstään, miesten ei auttaisi kuin alistua siihen jos mielivät naisten kanssa tekemisissä olla. Tuli taas mieleen, että miksi nainen paljastaa tissivakonsa, jos ei halua tissejään tuijotettavan.

Oikeastaan minä luulen, ettei sen enempää enemmistö miehistä kuin naisistakaan halua taistella perinteisiä sukupuolirooleja ja hormoneita vastaan. Paitsi ruotsalaiset. ;-)

• zisel

"moni nainen haluaa itse olla objekti"

• Ei tuo ollut mikään vitutuksen aihe ainakaan minulle. Minä pidän perinteisistä sukupuolirooleista etenkin parisuhteessa. Enkä erityisesti toivo sukupuoliroolien katoamista muussakaan yhteiskuntaelämässä.

Voimme myös huoletta sopia, että olen median ja mainonnan uhri. En silti aio ostaa Henkka-Maukan bikineitä, vaikka päiväuneni Beyonce Knowles niitä esitteleekin joka ikisessä lyhtypylväässä.

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei tuo ollut mikään vitutuksen aihe ainakaan minulle. Minä pidän perinteisistä sukupuolirooleista etenkin parisuhteessa. Enkä erityisesti toivo sukupuoliroolien katoamista muussakaan yhteiskuntaelämässä.

Voimme myös huoletta sopia, että olen median ja mainonnan uhri. En silti aio ostaa Henkka-Maukan bikineitä, vaikka päiväuneni Beyonce Knowles niitä esitteleekin joka ikisessä lyhtypylväässä.

"Ei tuo ollut mikään vitutuksen aihe ainakaan minulle"

• Ilmoitan nyt meneväni pihalle. Naapurinrouva grillaa. Sen mies sammuu yleensä ysin aikaan pe ja la. Rouvalla on tylsää, joten se kutsuu naapureita makkaralle. Pidän katseen kurissa enkä esineellistä :>

• zisel

"Pidän katseen kurissa enkä esineellistä"

• Paawo Vibrafonisti

Minäpä se riiaan naapurin akkaa, vaikkei makkarani enää seisokkaan.

• cessss
        zisel kirjoitti:

"Pidän katseen kurissa enkä esineellistä"

Toi että Ratikka ei halua ymmärtää on vanhasta suhteesta johtuva trauma. Ymmärtäminen vois olla vaarallista ja johtaa kastrointiin, juuri kun asiat on alkanu rullaamaan.

(Sori että tapojeni vastaisesti menin henkilökohtaiseen, mutta tällä kertaa yksityinen todella on yleistä.)

• zisel
        cessss kirjoitti:

Toi että Ratikka ei halua ymmärtää on vanhasta suhteesta johtuva trauma. Ymmärtäminen vois olla vaarallista ja johtaa kastrointiin, juuri kun asiat on alkanu rullaamaan.

(Sori että tapojeni vastaisesti menin henkilökohtaiseen, mutta tällä kertaa yksityinen todella on yleistä.)

Jaa jaa..

• Ratikkakuski(kok.)
        cessss kirjoitti:

Me kokoomuslaiset tuotteistamme kaiken, tissien tuijottamisenkin ja siihen hankimme ulkoistettuja tissejä Kiinasta--nukkejahan jo meillä onkin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      102
      2262
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1428
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1420
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1348
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1243
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1068
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      995
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      944
    9. 122
      821
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      796
    Aihe