Se on äitienpäivä nyt

|Z|

Aurinkoista äitienpäivää!
Äidit on aika tärkeitä ihmisiä tässä maailmassa.

50

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -|-_-

Jep. Ilman mutseja ei täälläkään kukaan kirjottelis.

• Oasis

Aurinkoista päivää sinnekin.

Tämä äippä viettää äitienpäivän harmittavasti pilvien päällä, mutta aurinko siellä paistaa takuuvarmasti.

• Pilvien päällä? Joku reissu, josta tulee kateelliseksi? :o)

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Pilvien päällä? Joku reissu, josta tulee kateelliseksi? :o)

Ehdottomasti tulet kateelliseksi mikäli pitkät työpäivät ja myöhäiset läppärin kanssa vietetyt illat hotellissa kuulostaa houkuttelevilta ;)

Saa sieltä sentään hyvää olutta :)

• Oasis kirjoitti:

Ehdottomasti tulet kateelliseksi mikäli pitkät työpäivät ja myöhäiset läppärin kanssa vietetyt illat hotellissa kuulostaa houkuttelevilta ;)

Saa sieltä sentään hyvää olutta :)

Huh, sentäs :D Kovin tuttua on toi sapluuna itsellenikin. Bonuksena lentokentillä notkumista ja muita ruuhkia. München kyllä on kokemisen arvoinen työreissunakin, toivottavasti meet sinne ;) Tarviiko kauankin olla?

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Huh, sentäs :D Kovin tuttua on toi sapluuna itsellenikin. Bonuksena lentokentillä notkumista ja muita ruuhkia. München kyllä on kokemisen arvoinen työreissunakin, toivottavasti meet sinne ;) Tarviiko kauankin olla?

No suht lähelle :)

Koko viikko menee reissatessa. Onneksi hotelleissa on yleensä hyvät sängyt, saa ehkä edes univelkaa kiinni.

Hyvä puoli lentokentillä notkumisessa on, että ehtii tehdä ostoksia. Mulla on niin pitkä lista, että jännittää riittääkö luottoraja enää autonvuokraukseen :)

• Wanhaa Perinnetietoa
        Oasis kirjoitti:

No suht lähelle :)

Koko viikko menee reissatessa. Onneksi hotelleissa on yleensä hyvät sängyt, saa ehkä edes univelkaa kiinni.

Hyvä puoli lentokentillä notkumisessa on, että ehtii tehdä ostoksia. Mulla on niin pitkä lista, että jännittää riittääkö luottoraja enää autonvuokraukseen :)

.

"Saksa on P*aska maa"

Har!

.

• Oasis
        Wanhaa Perinnetietoa kirjoitti:

.

"Saksa on P*aska maa"

Har!

.

Pöh, ihan ok maa se on :) Motareillakin saa päästellä vapaasti.

• Wanhaa Perinnetietoa kirjoitti:

.

"Saksa on P*aska maa"

Har!

.

Räty-ropakanta on jo osa suomalaista identiteettiä, mut yhtä hauskaa siinä oli kun pulleahko Bubi Wallenius yritti juosten pysyä Sepon perässä.

• Joo, saa siellä hyvää olutta ei yleensä viittaa esmes Portugaliin :>

Silleesti mäkin ajattelen, että reissussa ei tarvi huolehtia normaaleista arkirutiineista. Univelkajuttu on yksi, koska ei sitä baareissa jaksa ravata kun aamulla on kuitenkin niitä busineksia. Mynkkenissä olis ollu Hofbräuhaus, mutta kaipa hyvää oltta saa sitte sieltäkin minne meet :)

Ehkä ostokset paluumatkalla? Ettei tarvi vuokrata fillaria..

Etsin jo biisin omista biisi palstalaiselle-hengessä siltä varalta että olis ollu lomamatka. Vältyit täpärästi =)

• Aina nää mene jonnekin vituralleen. Miksei kehitetä sellasta scriptiä, jossa tekstit menee minne ne on ajateltu eikä sinne minne ne laittaa??

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Aina nää mene jonnekin vituralleen. Miksei kehitetä sellasta scriptiä, jossa tekstit menee minne ne on ajateltu eikä sinne minne ne laittaa??

Hyvää olutta ei myöskään saa Egyptistä, kokeiltu on.

Kunpa malttaisin mieleni tulomatkaan asti, mutta itseni tuntien kävelen listan kanssa kauppaan heti kun mahdollista, kerään luottomerkit koriin ja nuuhkuttelen niitä sitten jo hotellissa :)
        Pitänee tyytyä sitten vain pienempään autoon, ei ehkä sentään ihan fiestaan :)

Eikö oliskin ihanaa kun kaikki toimisi pelkän ajatuksen voimalla? Aika lähellä sitä jo ollaan, tänään kuolasin Samsungin smart telkkaria. En mä sillä mitään oikeastaan tekis, mutta sillä olis ihan hauska leikkiä :

• Oasis kirjoitti:

Hyvää olutta ei myöskään saa Egyptistä, kokeiltu on.

Kunpa malttaisin mieleni tulomatkaan asti, mutta itseni tuntien kävelen listan kanssa kauppaan heti kun mahdollista, kerään luottomerkit koriin ja nuuhkuttelen niitä sitten jo hotellissa :)
        Pitänee tyytyä sitten vain pienempään autoon, ei ehkä sentään ihan fiestaan :)

Eikö oliskin ihanaa kun kaikki toimisi pelkän ajatuksen voimalla? Aika lähellä sitä jo ollaan, tänään kuolasin Samsungin smart telkkaria. En mä sillä mitään oikeastaan tekis, mutta sillä olis ihan hauska leikkiä :

Sulla on nuuhkutusaddiktio :D Tämähän ei ole ensimmäinen kerta kun asiasta puhutaan. Uhkapelit, viina, huumeet... O:lla haisut :> En tiedä miten sitä hoidetaan. Ehkä terapiamielessä pakotetaan haistelemaan Axea ja Rexonaa kunnes paranee? Vaan etpä taida olla motivoitunut paranemaan, sellasta haisua on tänne asti :p

Olis ihanaa. Aina joku lagaa, mättää tai muuten vaan tökkii. Ryhdistäytykää insiröörit.

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Sulla on nuuhkutusaddiktio :D Tämähän ei ole ensimmäinen kerta kun asiasta puhutaan. Uhkapelit, viina, huumeet... O:lla haisut :> En tiedä miten sitä hoidetaan. Ehkä terapiamielessä pakotetaan haistelemaan Axea ja Rexonaa kunnes paranee? Vaan etpä taida olla motivoitunut paranemaan, sellasta haisua on tänne asti :p

Olis ihanaa. Aina joku lagaa, mättää tai muuten vaan tökkii. Ryhdistäytykää insiröörit.

Jotain addiktioita ihmisellä pitää olla :) Nuuhkuttelu on kivaa, mutta toisaalta oon myös välillä ärsyttävän herkkä hajuille. Tämä addiktio on kuitenkin niin paljon plussan puolella, että pitäydyn siinä mielelläni :)

Insinööreillä ei ole helppoa, maailma vaatii ja he yrittävät pysyä perässä ja kaiken pitää tietty tapahtua langattomasti ja energiatehokkaasti, mieluiten ilman mitään kulutusta. Onkohan paikkaa minne vois lähettää kehitystoiveita teknologian saralla ja insinöörit vain sitten kehittäisivät tavan toteuttaa? Mulla vois olla pari kehitysideaa.

Nyt taidan kuitenkin mennä nukkumaan unten maille, täytyy jaksaa vielä pakata loppuun. Kunpa oppisi tuonkin joskus, ajoissa pakkaamisen... Hyvää yötä sinne Hämeeseen! :)

• Oasis kirjoitti:

Jotain addiktioita ihmisellä pitää olla :) Nuuhkuttelu on kivaa, mutta toisaalta oon myös välillä ärsyttävän herkkä hajuille. Tämä addiktio on kuitenkin niin paljon plussan puolella, että pitäydyn siinä mielelläni :)

Insinööreillä ei ole helppoa, maailma vaatii ja he yrittävät pysyä perässä ja kaiken pitää tietty tapahtua langattomasti ja energiatehokkaasti, mieluiten ilman mitään kulutusta. Onkohan paikkaa minne vois lähettää kehitystoiveita teknologian saralla ja insinöörit vain sitten kehittäisivät tavan toteuttaa? Mulla vois olla pari kehitysideaa.

Nyt taidan kuitenkin mennä nukkumaan unten maille, täytyy jaksaa vielä pakata loppuun. Kunpa oppisi tuonkin joskus, ajoissa pakkaamisen... Hyvää yötä sinne Hämeeseen! :)

Haisunokka on ehdottomasti parempi kuin kokkelinokka. Venäjällä näin sellasenkin tapauksen jolla sieraimet oli muovivuorattu, kun ne oli niin syöpyneet... Niin pahana et varmaankaan ole ;p

Ei taida olla sellasta paikkaa, vaikka kipeästi tarvittaisiin. Taitaa tää palsta olla paras, täällähän voi rutista mistä vaan :>

Ajoissa pakkaaminen on sou last siison. Hyvää matkaa sinne jonnekin ja vaikka motarilla voi päästellä vapaasti, ei se välttämättä kannata :) Q7 alle, sillä pääsee.

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Haisunokka on ehdottomasti parempi kuin kokkelinokka. Venäjällä näin sellasenkin tapauksen jolla sieraimet oli muovivuorattu, kun ne oli niin syöpyneet... Niin pahana et varmaankaan ole ;p

Ei taida olla sellasta paikkaa, vaikka kipeästi tarvittaisiin. Taitaa tää palsta olla paras, täällähän voi rutista mistä vaan :>

Ajoissa pakkaaminen on sou last siison. Hyvää matkaa sinne jonnekin ja vaikka motarilla voi päästellä vapaasti, ei se välttämättä kannata :) Q7 alle, sillä pääsee.

Edellinen oli A5, silläkin jo pääsi mutta luulen, että Q7 ei enää mene pomolle läpi... Ehkä pitäis yrittää kuitenki ;)

Ja kiitos, ajellaan ihmisiksi. Tai no ainakin melkein :)

• Oasis kirjoitti:

Edellinen oli A5, silläkin jo pääsi mutta luulen, että Q7 ei enää mene pomolle läpi... Ehkä pitäis yrittää kuitenki ;)

Ja kiitos, ajellaan ihmisiksi. Tai no ainakin melkein :)

Tarvisit siis sen Fiestan, nopeusrajoittimella. Max 80 km/h. Ainoa mikä tepsii lämä tiskissä-Oasikseen ^ O

• 364 päivää

Muistakaamme äitiä myös vuoden muina päivinä :)

• Koti satamassa

Aika traumaattinen päivä jos tän viettää vain äitienpäivänä.

Mä julistan tästä lähin tämän myös hyvän tuulen päiväksi, niille jotka eivät jostain syystä tahdo tai voi viettää tätä äitienpäivänä.

Jookosta?

http://www.youtube.com/watch?v=unhvmkhQgZ8

Koti on satamassa 7 meren jälkeenki

• Kauko Kaipuu

Tamperelaiset käsittävät nyt väärin, koska sisämaan maakrapujen Tampereella
        Satama on sosiaalitoimiston rakennuksen nimi vain.

Seilorille on taas maailman jokainen satama koti, jossa on monta ikävöivää morsiota äiteinä seilorin lapsille

• Koti on sohvalla
        Kauko Kaipuu kirjoitti:

Tamperelaiset käsittävät nyt väärin, koska sisämaan maakrapujen Tampereella
        Satama on sosiaalitoimiston rakennuksen nimi vain.

Seilorille on taas maailman jokainen satama koti, jossa on monta ikävöivää morsiota äiteinä seilorin lapsille

Voihan vattu mitä viisastelua.
        Oikea sisäpiirivitsi. Kukaan muu ei tuollaista tiedäkkään.

Tarkoitin poistumista omalta postinumerolta. Eli vähän kauemmas.
        Työt ja opiskelut ovat vieneet pitkin maita ja mantuja. Sellainen on maailma toisille.
        Koti on silloin siellä minne hattunsa ripustaa, eli tuntee olonsa kotoisaksi.

Mä en ole (muistaakseni ainakaan) synnyttänyt ainuttakaan ja lapset hoidetaan ja kasvatetaan rakkauvella jos niitä tehdään.

Ihmisille pitää olla teemapäiviä. Kaikkia tavalla tai toisella yhdistävä teema. Asia jota ajatellaan k o k o päivän ja siihen liitetään hartauden tunnetta.

• Kiitos! Mun puolesta myös äideille äitienpäiviä. Niin ne on lapsetkin tärkeitä ihmisiä maailmassa.

• himis..

Paitsi mesemies. :)

• himazuli
        himis.. kirjoitti:

Paitsi mesemies. :)

Nih, ilman mesemiestä ja haikaraa ei äiteeksi sikiäkään

• cessss

Hyvää äitienpäivää himatuikku :)

• zisel

Joo niin on, enkä ota mitään yhteyttä äitiini :)

• zisel

Mä pääsen juhlii sitten 28.12

• Iso Viaton Susi

28/8 on lapsen oikeuksien päivä----vie mutzi käräjille=O)

• zisel
        Iso Viaton Susi kirjoitti:

Ei ole kun 28.12 niinkuin jokavuonna. Joo, vien sen rosikseen sen päivän kunniaksi :D

• tipuin kyydist
        Iso Viaton Susi kirjoitti:

MIx?

• zisel
        zisel kirjoitti:

Ei ole kun 28.12 niinkuin jokavuonna. Joo, vien sen rosikseen sen päivän kunniaksi :D

Eikun bläääh, siis lasten oikeuksien päivästä puhuit. Joo, pääsee sinne rosikseen jo elokuussa :D

• zisel
        tipuin kyydist kirjoitti:

MIx?

Kun olen viaton lapsi.

• sipuli simo
        zisel kirjoitti:

Eikun bläääh, siis lasten oikeuksien päivästä puhuit. Joo, pääsee sinne rosikseen jo elokuussa :D

Taidat olla haikaran tuoma :D

• zisel
        sipuli simo kirjoitti:

Taidat olla haikaran tuoma :D

Taidan olla tippunut ufosta :P

• sipuli simo
        zisel kirjoitti:

Taidan olla tippunut ufosta :P

Lievästi soputumisvaikeuksia maan oloihin?

• zisel
        sipuli simo kirjoitti:

Lievästi soputumisvaikeuksia maan oloihin?

Sopeutumisvaikeuksia auktoriteettejä kohtaan. Muuten kaikki menee hyvin.

• sipuli simo
        zisel kirjoitti:

Sopeutumisvaikeuksia auktoriteettejä kohtaan. Muuten kaikki menee hyvin.

Sitten ongelmat ovat PIENIÄ. Simsalabim!

• Pikka Paha Hukka
        zisel kirjoitti:

Kun olen viaton lapsi.

Eikös ziselit lisäänny suvuttomasti jakautumalla, kuten ameeba Ratikka?=O)

• zisel
        sipuli simo kirjoitti:

Sitten ongelmat ovat PIENIÄ. Simsalabim!

:D

• sipuli simo
        zisel kirjoitti:

:D

Pelkkää magiikkaa ja taikarummun päristystä.

• zisel
        Pikka Paha Hukka kirjoitti:

Eikös ziselit lisäänny suvuttomasti jakautumalla, kuten ameeba Ratikka?=O)

No niin justiin :D

• ameeba-aivo Ratikka
        zisel kirjoitti:

No niin justiin :D

Tuotteistimme kokoomuksessa eroottiset ilotkin ja pitää maksaa
        liikepankeilla jo onanoinnistakin, kuminukkejakin saa loputtomalla osamaksulla
        jota ei edes saa lyhentää, mutta kovat korot on maksettava

• zisel
        ameeba-aivo Ratikka kirjoitti:

Tuotteistimme kokoomuksessa eroottiset ilotkin ja pitää maksaa
        liikepankeilla jo onanoinnistakin, kuminukkejakin saa loputtomalla osamaksulla
        jota ei edes saa lyhentää, mutta kovat korot on maksettava

Minkähänlaisia sanktioita saan kun koira sai tänään punkin ja irrotin sen sormin irti. Punkin pää jäi korvaan sisälle ja soitin eläinlääkäri-päivystykseen ja ne sanoi että pitää Betadinella (jota mulla sattuu olemaan) puhdistaa korvaa niin se pää tulee ittekseen ulos.
        Jotkut punkki-verot kai tostakin on maksettava? :(

• about 50 egee
        zisel kirjoitti:

Minkähänlaisia sanktioita saan kun koira sai tänään punkin ja irrotin sen sormin irti. Punkin pää jäi korvaan sisälle ja soitin eläinlääkäri-päivystykseen ja ne sanoi että pitää Betadinella (jota mulla sattuu olemaan) puhdistaa korvaa niin se pää tulee ittekseen ulos.
        Jotkut punkki-verot kai tostakin on maksettava? :(

eläinlekuri pistää laskun :D

• zisel
        about 50 egee kirjoitti:

eläinlekuri pistää laskun :D

Niin joo, eläinlääkäriin maksaa jo ovesta sisään kävely melkein 20 euroa. Kai ne laskuttaa kun vaivautu mun kanssa keskustelee :D

• ei ilmasix
        zisel kirjoitti:

Niin joo, eläinlääkäriin maksaa jo ovesta sisään kävely melkein 20 euroa. Kai ne laskuttaa kun vaivautu mun kanssa keskustelee :D

Päivystys soitto ja ammattineuvo about tota luokkaa ja puh. maksu xx egee ppm

• Iso Paha Ankka
        zisel kirjoitti:

KÄÄÄÄÄÄK ziselin jakautuminen on alkanut alapäästä! Siellä on jo pitkä halkeama

Mitähän putkavahti funtsaa, kun yx zisel laitetaan putkaan ja aamulla tuleekin
        kaksi ulos? ...........Kumpi maksaa sakot?

• ziseli
        Iso Paha Ankka kirjoitti:

KÄÄÄÄÄÄK ziselin jakautuminen on alkanut alapäästä! Siellä on jo pitkä halkeama

Mitähän putkavahti funtsaa, kun yx zisel laitetaan putkaan ja aamulla tuleekin
        kaksi ulos? ...........Kumpi maksaa sakot?

Halkeamaan pitää työntää patukkaa nopeuttamaan jakautumistani

• Palstailmoitus: Äitiä on tänään muistettu ja huomioitu.

tehtävä suoritettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      631
      2713
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2140
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      420
      2113
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      79
      1799
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1739
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1560
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1322
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1207
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1130
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      58
      1048
    Aihe