Minulla on käden selkäpuolessa kuumotus, aivan kun joku kävelisi iholla, kihelmöinnillä. Ei ole näkyvissä mitään hyönteispesiä tai käytäviä.
Kova hikoilu kasvoissa.
Apua tarvitsisin, kiitos.
Iholla kävelee
6
219
Vastaukset
- teija.dunder
Äkillisessä hikinokkosihottumassa ihoa alkaa äkillisesti polttaa ja kuumottaa ja ihminen hikoilee erittäin runsaasti. Siitä löytyy lisää tietoa esim terveyskirjastossa.
- festina lente
olen reilut kuuskymppinen ukkorähjä.Onnistunut elämässä epäonnistumaan.
Sinä saisit avun koskettamalla miestä uljasta,sellaista,joka on seilannut merillä kaukaisilla ja katsellut ihmeellisiä auringon nousuja ja laskuja.
Ymmärtäen yksinäisyyden. - Totuutta joskus
arvottomin.
Arvottimin.aikakauksien pieksäjä hullu Matti laakso -Ihme sinänsä
Merkillistien voimapieksäjien maailmassa sentään hengissä vielä.
turp- Turpiin
Kivun ulkopuolella seilaavat Matti Laaksot elämän tyhjän ämpärin omistavat
siinä se kaikki on.Nyrkkiä kasvohin ja lujasti
- Pieksetty
Kiljotiinin kalttauslaite pieksäjistä mahtavimman Matti Laakson.HirviöPoliisin,mestaajan viisitoistavuotiaan lähes runnelluksi pieksettyyään.Helvetin tulen paloon joutaisit elämän öykkari.
Mestaripieksäjä ylitse muiden
Matti Laakso- Viha,unohtumaton
säilymisen idiootti.Matti laakso.Painija Pieksäjä nyrkkikyllöyteen unohtuva,vanhuutta mätänevä ukkeli.Pieksyttyåsi tarpeeksi unin kaukaukauksin maailmoissa lienet sinäkin.Kuole Julma hullu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984