Hur använder svensksprågiga utrygget "göra susen" (tepsiä på finska)?.
Går det så enkelt som "den här medicin gör susen? (Tämä lääke tepsii.)
Vilket skillnad är det mellan "ta skruv" och "göra susen"?
Göra susen
12
994
Vastaukset
- 3113w
Ibåda fallen är det väl fråga om att "det fungerar ",kanske någon har ett bättre ord ?
- Tepsiikö göra susen?
Joo, men säger ni så sätt att "den här medicin gör susen", till exempel?
- här funkar det....
Tepsiikö göra susen? kirjoitti:
Joo, men säger ni så sätt att "den här medicin gör susen", till exempel?
Njaa,den här medicinen är bra,den hjälper,gör det lättare,biter,är effektiv,botar ......oftast säger man väl bara att den här medicinen är BRA.Ja,i vardagstal alltså.Jag tror att " den här medicinen gör susen "mest används i Sverige ?
- Tepsiikö göra susen?
här funkar det.... kirjoitti:
Njaa,den här medicinen är bra,den hjälper,gör det lättare,biter,är effektiv,botar ......oftast säger man väl bara att den här medicinen är BRA.Ja,i vardagstal alltså.Jag tror att " den här medicinen gör susen "mest används i Sverige ?
Okej, Men kan ni skriva några exemplar, hur man anväder utrrygget "göra susen".
(Eli sama suomeksi: Voitteko kirjoittaa joitakin esimerkkejä asiayhteyksistä, jolloin käytetään "göra susen" sanontaa. Minä vain en puutteellisella ruotsin taidollani sattunut muuta keksimään kuin tämän lääkejutun, joten älkää siihen takertuko.) - ursäkta...
Tepsiikö göra susen? kirjoitti:
Okej, Men kan ni skriva några exemplar, hur man anväder utrrygget "göra susen".
(Eli sama suomeksi: Voitteko kirjoittaa joitakin esimerkkejä asiayhteyksistä, jolloin käytetään "göra susen" sanontaa. Minä vain en puutteellisella ruotsin taidollani sattunut muuta keksimään kuin tämän lääkejutun, joten älkää siihen takertuko.)Soppan var litet smaklös,men det gjorde susen när jag kryddade med salt och pepparHittade inte på något bättre.
- tant blå
ursäkta... kirjoitti:
Soppan var litet smaklös,men det gjorde susen när jag kryddade med salt och pepparHittade inte på något bättre.
En liten tupplur på eftermiddagen gör susen,sedan är man pigg och alert resten av dagen.
- Laali
Göra susen on enemmänkin "tekee hyvää".
- mambo
Sätta litet "knorr på " kanske ?Litet extra ?
- Anonyymi
Tekee terää siis, antaa potkua.
- Anonyymi
Heja Sverige friskt humör, det är det som susen gör! Ruotsalaisten kannustuslaulu maaottelussa.
- Anonyymi
Man hör uttrycket rätt sällan .-
- Anonyymi
Läste att Coronan börjar göra susen i Finland :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk582093Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911428Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll681227- 1151115
- 67936
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72909Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍73805