Jos ei, niin miksi ei? 60 ihmiset eivät varmaankaan ole enää niin viattomia ja kirkasotsaisia että heidän mielensä likaantuisi pienistä heitoista. Mikä on sopimatonta ja mikä ei? Jokin voi olla toisesta sopimatonta ja toisesta harmitonta pelleilyä. Kannattaako tosikkojen edes avata nettiä?
Saako palstalle kirjoittaa pikkutuhmia?
41
226
Vastaukset
- k/k
Se on vaikee laji,meinaan kirjotella pikkutuhmia,ne kun pitäs ujuttaa kuin varkain muun jutun joukkoon.
Helposti menee överiksi . - mummun hyvonit
Pikkutyhmät viestit ovat suotavampia, oletan?
- Pip- peli.
Pikkutuhmia voi kirjoittaa samoin kuin muitakin oivalluksia, maulla ei mauttomuuksiin menemällä.
- ukkulum akia
Tuhmia saa kirjottaa mutta tyhmiä ei, joku roti olla pitää.
- :))
Miksei nettiä kannata jokaisen avata.
Eri asia, minkä palautteen saa osakseen tosikoilta, ei veitikoilta.
Veitikot viisaasti voivat vaietakin.- staka*
No kun ne tosikot pistää pikkuisenkin tuhmiin vivahtavat samantien poistoon, mutta ilkeydet ja ... hmmmm ... täällä kyllä saa olla.
- koinu-jussi
Kun omassa elämässä on vähemmän seksiä kuin Päätalon romaaneissa, niin ottaahan se pattiin.
- 1943
Eipä ole sun tarvinnut (vielä ) paljosta luopua elämässäsi. Seksistä luopuminen kuuluu normaaliin ikääntyvän elämänkulkuun, on ehkä niitä helpoimpia luopumisia kuitenkin.
- palstalleko
Entäs jos on vähän enemmän, mihinkä se sitten ottaa.
- tuntemattomille..ko?
Minäpä perustelen
On palstoja, joita vanhemmat voivat sulkea lapsiltaan, mutta tätä ei. Siksi "pikku" ja "isot tuhmat" kuuluvat niille kuuluville palstoille.
Nykyisin jo huomattavasti alle kouluikäiset osaavat käyttää nettiä itsenäisesti ja suinkaan siinä ei isä tai äiti ole aina vierellä.
Täällä voit antaa vinkin sinne "tuhmien" palstalle, mistä halukkaat voivat käydä lukemassa niitä sinun "pikkutuhmia".
Nyt on puolustuksella puheenvuoro, siis kuka niitä ihan oikeasti haluaa tänne?- +++!!!
Tieten tahtoen ei varmaan kukaan, mutta ei se kielletty alue ole suinkaan 60 palstalla. Emme ole enää lasten kasvattajia.
- kai mä oon tosikko
Aloittajako ei tiedä muuta hauskaa kuin pikkutuhmat jutut? Jos jonkun mielestä muunkinlaiset jutut ovat hauskoja, niin sellainen on tosikko?
- paskaa lapsille
Eikö ne pikkutuhmat ole vähän niinkun murkujen alaa. Sen ikäisten, joista "kaikki ruma se vasta on mukavaa". Sen ikäisten, joille se on vielä uutta, rohkeaa ja jännää. Ainakin minulla niistä on mennyt se hohto iän myötä, sikäli kun muuta uutta ja kiinnostavaa on tullut tilalle.
Palstalla on 0-toleranssi
Tällä palstalla näyttää olevan 0-toleranssi pikkutuhmien juttujen suhteen. Meidän essolaisten jutut ovat pääsääntöisesti olleet aivan asiallisia ja siveitä, mutta jos jutun lopussa on ollut linkki johonkin lehdistössä olleeseen pikkutuhmaan juttuun, niin sellaiset aloitukset on aina tarpeettomasti sensuroitu.
Meidän essolaisten mielestä sensurointi on ihan turhaa, mutta tiukkapipoisilla ja huumorintajuttomilla ihmisillä on yksinkertaisemmat ajatukset. Siksi heidän elämänsä onkin niin synkkää, ja se suorastaan pakottaa heidät poistamaan palstalta kaikki sellaiset jutut, jotka voisivat tuoda iloa vähän rennommille tyypeille. Jos ei itsellä ole kivaa, niin eihän silloin muillakaan saa kivaa olla! He taitavat ajatella, että kiusa se on pienikin kiusa."Yleismies"
Palstalla, kuten muuallakin maailmassa, on ihmisillä myötä-syntyinen ominaisuus.
Tuo ominaisuus kasvaa ihmisen mukana.
Ikään-nähden jälkeen-jäänyt huumori aiheuttaa vasten-mielisyyttä ja kuvotusta.
Olethan sinäkin jo kokeillut.
H.
- pimpinella
Ei tänne ole pakko mitään tuhmuuksia kirjoittaa, ja jos kirjoittaa, kirjoittaa, jos on älyä.
Kunpa tänne mahtuisi edes huumori, mutta kun kai jotkut nutturapipotiukkikset senkin mieltävät hyihyiksi. Omaan sopaansa kuulumattomaksi.
Täällä soutaa ja huopaa liian moni perämies/nainen. Kun mela ei tunnu pysyvän kädessä, se pitää kieltää.- muista ne hymiöt ;))
No voine voi voi voi!!!!
Kyllä teillä "humoristeilla" on vaikeeta. - pimpinella
muista ne hymiöt ;)) kirjoitti:
No voine voi voi voi!!!!
Kyllä teillä "humoristeilla" on vaikeeta.Mieluummin minä hymiöin, kuin ilkiöin.
Milloin olet ajatellut alkaa iloitsemaan, jos et nyt?
Minulla on ainakin ollut tarpeeksi vakavaa. Osaan siis iloita elämästä, tästä, kerran kestävästä.
Humoristi? Ihminen, joka osaa nauraa jopa itselleen. :)) Siinäs näit!! Siinä sullekin syrämiä. ♥♥♥♥♥
. - pimppi-nella ;)))))
pimpinella kirjoitti:
Mieluummin minä hymiöin, kuin ilkiöin.
Milloin olet ajatellut alkaa iloitsemaan, jos et nyt?
Minulla on ainakin ollut tarpeeksi vakavaa. Osaan siis iloita elämästä, tästä, kerran kestävästä.
Humoristi? Ihminen, joka osaa nauraa jopa itselleen. :)) Siinäs näit!! Siinä sullekin syrämiä. ♥♥♥♥♥
.Kyllä tällä palstalla huumori kukkii ilman niitä pikkutuhmiakin, vaikka kaikki eivät sitä älyä huumoriksi mieltää, jos ei siinä ole hymiö perässä. Toisaalta taas nuo hymiövitsit... no, ne nyt ovat ihan oma kastinsa...
Kyllä minä elämästäni iloitsen joka päivä ja jatkuvasti... ja ihan ilman pikkutuhmia. Eikä se ole vaikeaakaan. Naura sinä itsellesi, sinulle minäkin nauran. Nii joo, se hymiö ;)))
- 1943
Kaipa täällä on oma piirinsä noille pikkutuhmuuksienkin harrastajille. Eipä tarvitse lukea eikä osallistua ellei halua. Itse en moisista välitä. Hävettää esiintyjän puolesta, kun tuntemattomassa seurassa kertoo ns vitsejä.
- .,,.
Jollekin on huumoria ilkeillä muille, jollekin on sivistystä olla tiukkapipo.
MIkä lienee kohtuus?- mitäs muuta...?
Oliko tuo nyt sit sitä huumoria vai tiukkapipoisuutta? Kun en aina erota ilman hymiötä.
- nutturan neula
mitäs muuta...? kirjoitti:
Oliko tuo nyt sit sitä huumoria vai tiukkapipoisuutta? Kun en aina erota ilman hymiötä.
Ihminen on kehityskykyinen, yleensä.
mitäs muuta...? kirjoitti:
"mitäs muuta...?"
Hieno kommentti.
Sai minulle hymyn huulilleni.
Aidosti aikuinen, tasa-puolinen ja kohtuullinen kommentti.
Fiksua.
H.- vie minut valssiin
hunksz kirjoitti:
"mitäs muuta...?"
Hieno kommentti.
Sai minulle hymyn huulilleni.
Aidosti aikuinen, tasa-puolinen ja kohtuullinen kommentti.
Fiksua.
H.Miellätkö itsesi tanssituomariksi?
Aika onnettoman kuvan palstasta saa jos se on täynnä heikkotasoista jööttihuumoria. Eiköhän jokainen ole tähän ikään jo teiniaikansa elänyt.
- Jölee tuutti
No kerros sitten sinä sitä HYVÄTASOISTA jööttihuumoria!
Jölee tuutti kirjoitti:
Hyvätasoinen jööttihuumori??
"Jölee tuutti 29.9.2013 03:38"
Essolla olemme pohtineet monesti tätä jööttihuumorikysymystä ja olemme löytäneet siihen loogisen ratkaisun. Parlamentin käsityksen mukaan huonoa jööttihuumoria edustaa se, jos puhutaan pienestä jöötistä, mutta jos puhutaan isosta jöötistä, niin silloin on kyseessä hyvä jööttihuumori.Jölee tuutti kirjoitti:
Myönnän kyllä joskus kertovani pikkutuhmia vitsintapaisia, mutta vain niin hyvässä seurassa ettei kummallakaan ole vaatteita päällä ja se aktikin on jo ennen tehtynä...
- vitsit vähenee
Perustele:O
Eihän ihmiset ole koskaan viattomia ja niitä kirkasotsaisia, mutta ainakin minä haluaisin nähdä kuulijan naaman, kuinka hän reagoi minun "pikkutuhmaani"?
Menisitkö itse kirkonmäelle heittelemään näitä "tuhmiasi"? Mikä pakko, tai yleensä halu, on näitä "tuhmia" kirjoitella täällä? Niille on oma palstansa.
Onneksi se runkkarin viesti oli jo poistettu, sillä se ei enää ollut "pikkutuhma" vaan se oli törkeä aloitus täällä.
Kyllä minä yritän ymmärtää, että täällä kirjoittelee kaikenlaisia ihmisiä, jopa mielenterveys potilaita, mutta heidät pitäisi hienotunteisesti ohjata sinne heidän "omalle osastolle", josta he ovat nyt päässeet väliaikaisesti pois.
Koska itse kuulun tuohon "sarjaan", että vain perhe, mies, lapset ja lastenlasten elämä on hallitseva, niin ei todellakaan kiinnosta ne "pikkutuhmat".
Jotenkin tulkitsen ne 60 palstalle lapsellisina, siis........voi hiivatti, kuinka sen sanoisin? Vajaaälyinen linee kyllä liian karmea nimitys, mutta ajatellaan sitten tätä politiikkaa vaikka.
Kataisen hallitus Urpilaisen myötävaikutuksella on haukuttu. He ovat kuitenkin ihmiset vallan huipulla.
Sitten olemme me äänestäjät, jotka valitsemme sen tulevankin Hallituksen aikanaan.
Ei ole ihme, jos tulevatkin päättäjät ovat näiden "pikkutuhmien" kertojia, jotka eivät tunnu ymmärtävän muuta kuin omat vitsinsä. - Kylsaa
Pikkutuhmat heitot on hyviä, kunha eivät käy henkilöön kiinni. Tai voivat ne käyvä henkilöönkin kunhan silleen myötämielisesti että sitäki naurattaa. Haistatellaki voi nätisti kunha laittaa perään hyväntahtosen hymy hymiön :) Jos laittaa nauruhymiön :DD niin siinä voi livetä jo pilkan puolelle ja toinen suuttuu. Heitelkää vaan tuhmiakin, tänikäset on kuullu jo melkein kaiken eikä jaksa enää innostua ihan pikkusista ;)
- ???
Olenkohan minä siksi vieläkin huumorintajuinen, koska olen lapseton?
Sitä kun tullut kaiken-maailman ritsoilla istuttua, on usein huomannut että jöötissä lanka palaa.
Kankkua on ollut pakko nostaa useinkin.
Kalja-kaverit ovat näyttäneet vaivautuneilta ja siirtäneet hekin kankkuaan sivummalle.
Vaikka tämä on fiksuhko vitsi ilman typeriä linkkejä, niin häpeän nyt itseäni.
Onneksi osaan.
H.- eiKU herjaamaan --
mä vastaan alotukseen ,,
SAAA,
elämä ilman huumoria on raskasta elää, pikkutuhmat huulenheitot piristää kummasti meitä kaikkia tosikkoja, - huh huh ,
muistatteko ko lapsena opeteltiin pyörällä ajoa, miestenpyörässä oli tanko,
hups heijaa ku kaatu, niin kävipä makeesti kipeetä haarojen väliin niin tytöillä kui pojillaki,
kuika selvisitte siitä kivusta,
menikö kyky, tuliko lapsia vielä,- kaaduitkin korkeelta
Miten isona sinä vasta opettelit pyörällä ajoa, jos yletyit jo tangon yli polkimille? Selkä mutkalla tangon välistä minä opettelin ja haarat pysyi ehjänä ja pääkin.
- ----
Me oltiin köyhiä, meillä on vain yksi pyörä, naisten.
- olihan se aikaa
kaaduitkin korkeelta kirjoitti:
Miten isona sinä vasta opettelit pyörällä ajoa, jos yletyit jo tangon yli polkimille? Selkä mutkalla tangon välistä minä opettelin ja haarat pysyi ehjänä ja pääkin.
oisinko ollu semoset 7-10vuotias, en tarkalleen muista, tangonvälistä meikä ensi opetteli, mutta joskus kaatu ja haaroihin kävi kipeetä
- sattuuko vieläkin?
olihan se aikaa kirjoitti:
oisinko ollu semoset 7-10vuotias, en tarkalleen muista, tangonvälistä meikä ensi opetteli, mutta joskus kaatu ja haaroihin kävi kipeetä
Mikä siinä sitten haaroihin osui? Minä en muista saaneeni mitään traumoja ajamaan opettelusta.
Hauska sekä älyä ja oivallusta vaativa "pikku-tuhma" juttu piristää varmaan melkein kenen tahansa päivää. Itse lukisin sellaisia harvinaisuuksia mielelläni.
Onko pikku-Kallea näkynyt?- :-)
Lähti katsomaan pyykillä olevaa Annaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011001
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54918Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142751- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto88519- 39508
- 40506
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel100504