asiaa jumavittupenikselle

korppi™

sul on erilainen kirjoitustyyli kun aluksi ootko aito

20

64

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä hän oli alunperin trolli, mutta muuttui myöhemmin asiallisemmaksi...

• korppi™

trolli\:

• jumav¡ttupenis
        korppi™ kirjoitti:

trolli\:

Siis joo oon se sama joka alotti mut mulla oli se käyttäjä sillon. Sit yhtenä päivänä mä en pystyny kirjautuu joku oli vaihtanu salasanat tai jottai, nii rupesin sit puhuu ihan normaalisti(voiko tätä nyt sanoo)? Mutjoo et niin se meni:-) puspus!

• korppi™
        jumav¡ttupenis kirjoitti:

Siis joo oon se sama joka alotti mut mulla oli se käyttäjä sillon. Sit yhtenä päivänä mä en pystyny kirjautuu joku oli vaihtanu salasanat tai jottai, nii rupesin sit puhuu ihan normaalisti(voiko tätä nyt sanoo)? Mutjoo et niin se meni:-) puspus!

hei jvp luin just jotaa meidän vanhoja sekoiluja voidaaks sekoilla tänä iltana

• MOIKORPPIOISKIVATAVATA
        korppi™ kirjoitti:

hei jvp luin just jotaa meidän vanhoja sekoiluja voidaaks sekoilla tänä iltana

Korppi onks sulla kik tai whatsup tai onko facee koska haluisin nähä sun kuvan tai livenä kosk oon itekki 12v iha juttukaveriks oon poika.

• korppi™
        MOIKORPPIOISKIVATAVATA kirjoitti:

Korppi onks sulla kik tai whatsup tai onko facee koska haluisin nähä sun kuvan tai livenä kosk oon itekki 12v iha juttukaveriks oon poika.

on kyl adventure quest worlds profiili(kelpaako)kerro muuten sähköpostis

• moikorppioiskivatavata
        korppi™ kirjoitti:

on kyl adventure quest worlds profiili(kelpaako)kerro muuten sähköpostis

Oon pelannu aqw mut lopetin ku kyllästyin siit on jo kauan ja en viitti kertoo sähkäriii täs

• korppi™
        moikorppioiskivatavata kirjoitti:

Oon pelannu aqw mut lopetin ku kyllästyin siit on jo kauan ja en viitti kertoo sähkäriii täs

onks sul vielä aqw ukko

• moikorpppi
        korppi™ kirjoitti:

onks sul vielä aqw ukko

Ei enää :/ poistin sen

• korppi™
        moikorpppi kirjoitti:

Ei enää :/ poistin sen

-minkä niminen se oli kuinka
        -mikä sen puoli oli good vai evil
        -oliko sillä memberiä
        -minkä levelinen se oli
        -mitä classeja sinulla oli
        -mitä tarinoita olit suorittanut

• Moijkorppi
        korppi™ kirjoitti:

-minkä niminen se oli kuinka
        -mikä sen puoli oli good vai evil
        -oliko sillä memberiä
        -minkä levelinen se oli
        -mitä classeja sinulla oli
        -mitä tarinoita olit suorittanut

Nimee en muista, se tais olla evil ja ei ollu memberii ja levuu en muista enkä classeikää, ja sit melkii kaikki tehtävät:/ siit on tooosi kauan ku pelasin

• korppi™
        Moijkorppi kirjoitti:

Nimee en muista, se tais olla evil ja ei ollu memberii ja levuu en muista enkä classeikää, ja sit melkii kaikki tehtävät:/ siit on tooosi kauan ku pelasin

kerro sähköpostis ni lähetän sulle sellasen adventure quest worlds kutsun tee hahmo linkin avulla ja me molemmat hyödytään siitä(huom muista tee hahmo linkin avulla)

• moikorppi
        korppi™ kirjoitti:

kerro sähköpostis ni lähetän sulle sellasen adventure quest worlds kutsun tee hahmo linkin avulla ja me molemmat hyödytään siitä(huom muista tee hahmo linkin avulla)

[email protected]

Tosa on

• korppi™
        moikorppi kirjoitti:

[email protected]

Tosa on

lähetän sen tänään(huom nyt on aqw 5 syntymäpäivä ja tänää tuli dragon shinobi class jonka voi ostaa 2000acoinilla tai 300 sadalla dragon shinobi tokenilla)

• korppi™
        korppi™ kirjoitti:

lähetän sen tänään(huom nyt on aqw 5 syntymäpäivä ja tänää tuli dragon shinobi class jonka voi ostaa 2000acoinilla tai 300 sadalla dragon shinobi tokenilla)

ja dragon shinobissa on myös ekstroja(lähetin jo sen linkin sun sähkikseen)

• moikorppi
        korppi™ kirjoitti:

ja dragon shinobissa on myös ekstroja(lähetin jo sen linkin sun sähkikseen)

Joo sain sen mut teen sen sit huomenna(sunnuntaina) koneel

• korppi™
        moikorppi kirjoitti:

Joo sain sen mut teen sen sit huomenna(sunnuntaina) koneel

tee se sit linkin avulla(älä tee sit sitä virhettä et teet sen jonku muun ku linkin avulla)

BATTLEON!

• Po Po Poi/moikorppi

Hei korppi tein sen accon sen nimi on Po Po Poi ja sunhan oli snake doik? ku lähetit emailin tein sen siit linkistä, mis servus pelaat?

• korppi™

pelaan twillyssä en voi mennä puhumis servuihin koska oon 12v):

• korppi™
        korppi™ kirjoitti:

pelaan twillyssä en voi mennä puhumis servuihin koska oon 12v):

pelaan twillyssä);

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      178
      10276
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3495
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3233
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2855
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      204
      2207
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2193
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2013
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1628
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1426
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1376
    Aihe