En ymmärrä ihmisiä, jotka kirjoittavat esimerkiksi juuri tähän palveluun erilaisia kirjoituksia turhista aiheista. Keskustelupalstoille kirjoittavat ovat tyhmiä ja yksinkertaisia ihmisiä. Inhoan varsinkin ihmisiä, jotka kirjoittavat puheenvuoroja, joissa kristisoidaan tiettyä asiaa. Ettekö ymmärrä, että keskustelupalstoille kirjoittaminen on hyvinkin naurettavaa touhua?
Rasittaa tuollaiset ihmiset, jotka kirjoittavat hienoja kappalejakoja, mutta eivät kerro niissä mitään asiaa. Haukkuvat vain toisia. Inhoan sellaisia persoonia. MYÖSKIN CAPS LOCKIN KÄYTTÖ INHOTTAA MINUA SUURESTI, enkä voi sietää huutomerkkejä!
Ottakaa opiksenne ja lopettaa hienojen lopetuskappaleiden tekeminen ja nettiin kirjoittaminen sekä turha provosointi.
Nettikirjoittelu on turhaa
22
77
Vastaukset
XD Lisää tällaisia kirjoituksia kiitos! Loistava huumoriteksti! Jatka samaan malliin, niin saat varmasti arvostusta.
- Va Va Voom
Tuo oli provo.
Että näin. Va Va Voom kirjoitti:
Tuo oli provo.
Että näin.Siinä tapauksessa huono sellainen. Epäaitous paistaa tekstistä läpi.
- Valioyksilö
jokutyyppi19 kirjoitti:
Siinä tapauksessa huono sellainen. Epäaitous paistaa tekstistä läpi.
Minua rasittavat myöskin henkilöt, jotka vastaavat toisten kommentteihin, vain haastaakseen riitaa.
- heh heh 3
Valioyksilö kirjoitti:
Minua rasittavat myöskin henkilöt, jotka vastaavat toisten kommentteihin, vain haastaakseen riitaa.
Minua puolestaan ärsyttävät trollit aloitukset sekä itsejään valioyksilönä pitävät kommentoijat.
- Geenimuunneltu valioyks.
heh heh 3 kirjoitti:
Minua puolestaan ärsyttävät trollit aloitukset sekä itsejään valioyksilönä pitävät kommentoijat.
En pidä henkilöistä, jotka viettävät aikaa Internetissä kello yhdeksän jälkeen illalla.
- Hahhahhaha
Geenimuunneltu valioyks. kirjoitti:
En pidä henkilöistä, jotka viettävät aikaa Internetissä kello yhdeksän jälkeen illalla.
Ahhahhaahhhaaahh :D :D :D ;D en tiä miks toi oli niin hauskaa mut hahahhaahhaha :D:D:D:D:D:D
Ja jos joku ei nyt tajua niin toi kommentti on lähetetty yheksän jälkeen :D - Asiakaspalauteboxsi
Hahhahhaha kirjoitti:
Ahhahhaahhhaaahh :D :D :D ;D en tiä miks toi oli niin hauskaa mut hahahhaahhaha :D:D:D:D:D:D
Ja jos joku ei nyt tajua niin toi kommentti on lähetetty yheksän jälkeen :DJa voi helkutti vieköön minua INHOTTAVAT ihmiset, jotka kiroilevat viesteissään.
Asiakaspalauteboxsi kirjoitti:
Ja voi helkutti vieköön minua INHOTTAVAT ihmiset, jotka kiroilevat viesteissään.
Helkutti ei ole kirosana...
- Valioyksilö
jokutyyppi19 kirjoitti:
Inhoan ihmisiä, jotka kirjoittavat keskusteluun, jonka ovat itse aloittaneet.
- bella
Va Va Voom kirjoitti:
Tuo oli provo.
Että näin.Alkeita, alkeita...
- bella
jokutyyppi19 kirjoitti:
Asia on melkein tuolla tavalla.
- bella
heh heh 3 kirjoitti:
Tuossa ei ole mitään perää.
- Eräs trotskilainen
Mie puolestani vihhaan semmossi immeisii, jotka kirijotthavat murtheella. Mikä mahtaa olla vikana, kon eevät kiriakielt ossaa?
- ocean-
Hahahahavahahah.
On taas nii piru ihana keskustelu. Jos mie rupiaisi luettelemmhaa millasii keskusteluja ja kirjottelijoita kirjottelu tapoja mie inhoo nii siitähä ei tulis mithää. - All-Time Greatest
ocean- kirjoitti:
Hahahahavahahah.
On taas nii piru ihana keskustelu. Jos mie rupiaisi luettelemmhaa millasii keskusteluja ja kirjottelijoita kirjottelu tapoja mie inhoo nii siitähä ei tulis mithää.En voi sietää ihmisiä, jotka eivät voi sietää jotakin.
- makes.people.laugh
MINUSTA CAPS LOCK ON BEST EIKÄ VÄLIMERKKEJÄ TARVITSE KÄYTTÄÄ KOSKA ES
- The Moralisoija
Inhoan niitä helskatin taulapäitä, jotka haukkuvat muita taulapäiksi.
- bella
Kuutamolla, missä muuallakaan.
- 6+7
inhoan ihmisiä, jotka kertovat inhostaan Internettiin.
eikö ihmisillä ole parempaa tekemistä, kuin Internetissä pakinoitseminen!
voi jumalauta ottaa päähän se ruma kielenkäyttö, mitä netissä suolletaan.
aloittaisivat edes lauseensa isolla alkukirjaimella, eivätkä sortua kielioppivirhe. - bella
@ Va va voom: Alkeita, alkeita
@ jokutyyppi19: Asia on melkein tuolla tavalla.
@ heh heh 3: Tuossa ei ole mitään perää.
@ makes.people.laugh: Kuutamolla, missä muuallakaan.- Eräs trotskilainen
Oletko sie aineissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010330Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523525Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja523268- 642865
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2052230- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252023Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221446Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386