Nettikirjoittelu on turhaa

Valioyksilö

En ymmärrä ihmisiä, jotka kirjoittavat esimerkiksi juuri tähän palveluun erilaisia kirjoituksia turhista aiheista. Keskustelupalstoille kirjoittavat ovat tyhmiä ja yksinkertaisia ihmisiä. Inhoan varsinkin ihmisiä, jotka kirjoittavat puheenvuoroja, joissa kristisoidaan tiettyä asiaa. Ettekö ymmärrä, että keskustelupalstoille kirjoittaminen on hyvinkin naurettavaa touhua?

Rasittaa tuollaiset ihmiset, jotka kirjoittavat hienoja kappalejakoja, mutta eivät kerro niissä mitään asiaa. Haukkuvat vain toisia. Inhoan sellaisia persoonia. MYÖSKIN CAPS LOCKIN KÄYTTÖ INHOTTAA MINUA SUURESTI, enkä voi sietää huutomerkkejä!

Ottakaa opiksenne ja lopettaa hienojen lopetuskappaleiden tekeminen ja nettiin kirjoittaminen sekä turha provosointi.

22

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XD Lisää tällaisia kirjoituksia kiitos! Loistava huumoriteksti! Jatka samaan malliin, niin saat varmasti arvostusta.

• Va Va Voom

Tuo oli provo.
        Että näin.

• Va Va Voom kirjoitti:

Tuo oli provo.
        Että näin.

Siinä tapauksessa huono sellainen. Epäaitous paistaa tekstistä läpi.

• Valioyksilö
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Siinä tapauksessa huono sellainen. Epäaitous paistaa tekstistä läpi.

Minua rasittavat myöskin henkilöt, jotka vastaavat toisten kommentteihin, vain haastaakseen riitaa.

• heh heh 3
        Valioyksilö kirjoitti:

Minua rasittavat myöskin henkilöt, jotka vastaavat toisten kommentteihin, vain haastaakseen riitaa.

Minua puolestaan ärsyttävät trollit aloitukset sekä itsejään valioyksilönä pitävät kommentoijat.

• Geenimuunneltu valioyks.
        heh heh 3 kirjoitti:

Minua puolestaan ärsyttävät trollit aloitukset sekä itsejään valioyksilönä pitävät kommentoijat.

En pidä henkilöistä, jotka viettävät aikaa Internetissä kello yhdeksän jälkeen illalla.

• Hahhahhaha
        Geenimuunneltu valioyks. kirjoitti:

En pidä henkilöistä, jotka viettävät aikaa Internetissä kello yhdeksän jälkeen illalla.

Ahhahhaahhhaaahh :D :D :D ;D en tiä miks toi oli niin hauskaa mut hahahhaahhaha :D:D:D:D:D:D

Ja jos joku ei nyt tajua niin toi kommentti on lähetetty yheksän jälkeen :D

• Asiakaspalauteboxsi
        Hahhahhaha kirjoitti:

Ahhahhaahhhaaahh :D :D :D ;D en tiä miks toi oli niin hauskaa mut hahahhaahhaha :D:D:D:D:D:D

Ja jos joku ei nyt tajua niin toi kommentti on lähetetty yheksän jälkeen :D

Ja voi helkutti vieköön minua INHOTTAVAT ihmiset, jotka kiroilevat viesteissään.

• Asiakaspalauteboxsi kirjoitti:

Ja voi helkutti vieköön minua INHOTTAVAT ihmiset, jotka kiroilevat viesteissään.

Helkutti ei ole kirosana...

• Valioyksilö
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Inhoan ihmisiä, jotka kirjoittavat keskusteluun, jonka ovat itse aloittaneet.

• bella
        Va Va Voom kirjoitti:

Tuo oli provo.
        Että näin.

Alkeita, alkeita...

• bella
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Asia on melkein tuolla tavalla.

• bella
        heh heh 3 kirjoitti:

Tuossa ei ole mitään perää.

• Eräs trotskilainen

Mie puolestani vihhaan semmossi immeisii, jotka kirijotthavat murtheella. Mikä mahtaa olla vikana, kon eevät kiriakielt ossaa?

• ocean-

Hahahahavahahah.

On taas nii piru ihana keskustelu. Jos mie rupiaisi luettelemmhaa millasii keskusteluja ja kirjottelijoita kirjottelu tapoja mie inhoo nii siitähä ei tulis mithää.

• All-Time Greatest
        ocean- kirjoitti:

Hahahahavahahah.

On taas nii piru ihana keskustelu. Jos mie rupiaisi luettelemmhaa millasii keskusteluja ja kirjottelijoita kirjottelu tapoja mie inhoo nii siitähä ei tulis mithää.

En voi sietää ihmisiä, jotka eivät voi sietää jotakin.

• makes.people.laugh

MINUSTA CAPS LOCK ON BEST EIKÄ VÄLIMERKKEJÄ TARVITSE KÄYTTÄÄ KOSKA ES

• The Moralisoija

Inhoan niitä helskatin taulapäitä, jotka haukkuvat muita taulapäiksi.

• bella

Kuutamolla, missä muuallakaan.

• 6+7

inhoan ihmisiä, jotka kertovat inhostaan Internettiin.
      eikö ihmisillä ole parempaa tekemistä, kuin Internetissä pakinoitseminen!
      voi jumalauta ottaa päähän se ruma kielenkäyttö, mitä netissä suolletaan.
      aloittaisivat edes lauseensa isolla alkukirjaimella, eivätkä sortua kielioppivirhe.

• bella

@ Va va voom: Alkeita, alkeita
      @ jokutyyppi19: Asia on melkein tuolla tavalla.
      @ heh heh 3: Tuossa ei ole mitään perää.
      @ makes.people.laugh: Kuutamolla, missä muuallakaan.

• Eräs trotskilainen

Oletko sie aineissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10330
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3525
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      52
      3268
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2865
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      205
      2230
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2203
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2023
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1638
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1446
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1386
    Aihe