äiti sano älä istu isä sano istu vaan silloin sitä istutaan.
Minun rakas aviosiippani otti ja lähti kolmekymmentä vuotta nuoremman tytönhuituvan kanssa ja jätti minulle vain velat ja omakotitalon kaikki työt. Mikä nyt neuvoksi? Netistä olen löytänyt komeita tummasilmäisiä arabipoikia jotka olisivat kyllä tulossa asumaan talooni, mutta ovat kovin nuoria vielä, epäröin. Onko kenelläkään kokemusta syksy-kevät suhteista?
Yksi kaksi kolme istu isän polvelle
14
259
Vastaukset
- itkettääkö??
Onko edes ruokaa ja tietokone kuitenkin.
- eukkorassukkainen
Itken ja kyyneleet tippuvat possupaistilleni.
- älä itke iines
eukkorassukkainen kirjoitti:
Itken ja kyyneleet tippuvat possupaistilleni.
Hyvä että ruokaa on, kyl se siitä. Ota semmonen tummasilmä, lämmittäähän sen tulisuus pakkasilla.
- eukkorassukkainen
älä itke iines kirjoitti:
Hyvä että ruokaa on, kyl se siitä. Ota semmonen tummasilmä, lämmittäähän sen tulisuus pakkasilla.
Nii-in ja alentaa lämmityskustannuksia. Sitten sitä voisi vuokrata naapurintädille lämpöpumpun ohella kun on oiken kovat pakkaset niin ei mene kallista sähköä niin paljon.
- +++
Tuota lorua lasketeltiin usein lapsena uidessa. Lopussa plumpsahdettiin umpisukkeloon.
Aina kesällä paistoi aurinko ja vesi oli lämmintä kuin linnun maito.
Eikö netistä löydy vähän varttuneempia ehdokkaita, joille ei kaikkea tarvi kädestä pitäen opettaa? Joo mä muistan kanssa ton lorun uimakoulusta. Sitten jossain vaiheessa, monien vuosien jälkeen se alko kuullostaa hieman...hmmm...pedofiiliselta?
Aloitukseen: mulla on yksi ystävätär joka on tuottanut nuoren miehen Pohjois-Afrikasta. Tarvii kysyä miten ne pärjää lumenluonnissa.niin no nykyaikana on jo pedofiili kun uskaltaa ottaa lapsen syliinsä... miten tuotetaan mies pohjois afrikasta mulla ei oo kyllä tarvetta tällä kertaa mutta ihan mielenkiinnolla kuulisin.
tiinaex kirjoitti:
niin no nykyaikana on jo pedofiili kun uskaltaa ottaa lapsen syliinsä... miten tuotetaan mies pohjois afrikasta mulla ei oo kyllä tarvetta tällä kertaa mutta ihan mielenkiinnolla kuulisin.
Ei mullakaan mutta uskon sen tapahtuvan kivuttomasti. Kansainväliset deittauspalvelut ovat täynnä nuoria tulisilmäisiä arabeja ja turkkilaisia jotka jahtaa vanhempia pohjoismaalaisia naisia. Kysymys herää vain että kuka käyttää ketä hyväkseen ja kuka uskoo kenen juttuihin.
- sopiiko että
Tässä naapurissa asuu pari kiilusilmäistä romania,ei tarvis lähi-idästä saakka hakea,voin ruveta puhe mieheksi.
- eukkorassukka
Tehtäiskö me kauppa molemmista? Onko ne alle vai päälle kolmekymmentä?
- Tase pappa
Hys hys.. Isoveli valvoo. Älä sano ääneen moista tarjousta äläkä kirjoita siitä täällä. Arvelevat Sinun harjoittavan, tai ainakin aikovan harjoittaa ihmiskauppaa. Pian on Interpolin ukot ovellasi. Nyt on tullut Laki Eurooppaan. Koskee kaikkia muita mutta ei niitä erään alueen matkailijoita.
Ei auta selitykset vain ja ainoastaan puhemiehen hommista. Ehei. Siinäkin hommassa on perinteisesti aina Puhemiehen Paidan taskut täytetty viinapulloilla. Se on kauppaa se.
Hyvä jos sakoilla selviät. - Eukkorassukkainen
Tase pappa kirjoitti:
Hys hys.. Isoveli valvoo. Älä sano ääneen moista tarjousta äläkä kirjoita siitä täällä. Arvelevat Sinun harjoittavan, tai ainakin aikovan harjoittaa ihmiskauppaa. Pian on Interpolin ukot ovellasi. Nyt on tullut Laki Eurooppaan. Koskee kaikkia muita mutta ei niitä erään alueen matkailijoita.
Ei auta selitykset vain ja ainoastaan puhemiehen hommista. Ehei. Siinäkin hommassa on perinteisesti aina Puhemiehen Paidan taskut täytetty viinapulloilla. Se on kauppaa se.
Hyvä jos sakoilla selviät.Minä tarkoitin vain sinunkauppoja. Kaikkea sitä tulee mieleen. Kamalaa.
Mikset ottaisi tavallista suomalaista 40 - 60-vuotiasta kotimiestä avuksi ja ratoksi itsellesi. Sellaisia näyttää olevan paljon tarjolla. Ellei mies omista asuntoa, hän on useinkin valmis muuttamaan kauemmaksikin, jos nainen tarjoaa asunnon ja...
Järjestelykysymyksiä?
Jatka omaa elämääsi parhaasi mukaan... ja tee hyviä valintoja. - Kai kotimiehenkin voi ottaa ensin koeajaksi.
Tiedän muuten ainakin kaksi nuoren naisen kanssa jonkin aikaa elänyttä miestä, jotka ovat jonkin ajan päästä halunneet palata vanhan vaimonsa luo takaisin. Toinen pääsi pitkähkön "kosiskeluajan" jälkeen, toisen paikka oli jo täytetty tai täyttymässä.- eukkorassukkainen
empä tiijä ottaisinko takasin sen miehenrähjyksen kun sillä alko jo hampaatkin murenemaan ja pissalla juoksi koko ajan.
Mutta hyvä tietää jos se tulisi ovelle koputtelemaan tarvii miettiä jos ottaisi vaikka koeajalla ja mitä kaikkia töitä sillä vois tiettää kostoksi tuollaisesta tempusta jonka minulle teki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861849Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181167Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991145Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol80997Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154879- 94874
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54771Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv56719- 53694