Miksi sukujen v-mäisimmät yksilöt elävät aina pisimpään? Eli nämä itseäänsä korostavat, toisia hyväksikäyttävät, paskan tärkeät, rahanhimoisimmat, kateellisimmat?? Eli nämä, jotka muu suku olisi taluttanut saunan taakse jo aikoja sitten.
Miksi ne rienaavat muita sukulaisia pilaten heidänkin elämänsä?
V-mäisimmät elävät pisimpään
31
150
Vastaukset
- HahHahhaa :D
Ne on loppumetreillä aika ressukoita. Tunnen muutaman *ulkun , joita kukaan ei käy katsomassa hoitolaitoksessa.
- 6+9
jumala ei huoli ja piru tietää saavansa niin ei pidä kiirettä.
- Pakkasporo
Kaksi edellistä kommenttia olivat hyviä, ensimmäinen lohdutti ja toinen huvitti.
Ei pidä paikkaansa. Riidanhalu ja negatiivisuus lyhentää elinikää. Se elintapa on oikeallekin sydämelle raskas.
"yo-huuhkaja"
Olen kanssasi samaa mieltä.
Minulla on Flimmeri jo.
Ei olisi liian viisaana pitänyt aikanaan alkaa analysoimaan ihmisten ajatuksia.
Yli-voimaisesti liian suuri osa analyysien tuloksista tuntuu kuin kantaisi tyhmintä maa-palloa harteillaan mitä kaikkeudesta löytyy, ja kaiken raskauttamana sitä sitten tulee sanottua pikkuisen varomattomasti, unohtaen stilisoinnin :)
H.- <<<<<zz
hunksz kirjoitti:
"yo-huuhkaja"
Minulla on Flimmeri jo.
Yli-voimaisesti liian suuri osa analyysien tuloksista tuntuu kuin kantaisi tyhmintä maa-palloa harteillaan mitä kaikkeudesta löytyy, ja kaiken raskauttamana sitä sitten tulee sanottua pikkuisen varomattomasti, unohtaen stilisoinnin :)
H.ihanaa
- -toivotan-
hunksz kirjoitti:
"yo-huuhkaja"
Minulla on Flimmeri jo.
H.Pitkää ikää.
- yks kulija vain
hunksz kirjoitti:
"yo-huuhkaja"
Minulla on Flimmeri jo.
H.hunksz
Vaikka inhoan yli kaiken sinun ylimielisiä vastauksiasi, paitsi DP-2, mutta mikä on flimmeri? Sydämeen se jotenkin viittaa? En viitsi nyt googlata, koska se on loputon suo, johon koko ilta menisi.
Vaikka oletkin melkein kaikille inhokki,mutta toiset rakastaa näitä "renttuja", niin sinulle sopisi se musiikki "syliisi on niin helppo tulla". Pistä biisi soimaan, sillä minullakin on omat unelmani tuosta.
Jaa, aloittajalle voisin vastata, että älä käy ryyppäämään pettymystäsi, sillä moni rikaskin on kuollut, kun maksa tai haima pettää. - ------
yks kulija vain kirjoitti:
hunksz
Vaikka inhoan yli kaiken sinun ylimielisiä vastauksiasi, paitsi DP-2, mutta mikä on flimmeri? Sydämeen se jotenkin viittaa? En viitsi nyt googlata, koska se on loputon suo, johon koko ilta menisi.
Vaikka oletkin melkein kaikille inhokki,mutta toiset rakastaa näitä "renttuja", niin sinulle sopisi se musiikki "syliisi on niin helppo tulla". Pistä biisi soimaan, sillä minullakin on omat unelmani tuosta.
Jaa, aloittajalle voisin vastata, että älä käy ryyppäämään pettymystäsi, sillä moni rikaskin on kuollut, kun maksa tai haima pettää.Eteisvärinä.
- läperö.
hunksz
Jaa, aloittajalle voisin vastata, että älä käy ryyppäämään pettymystäsi, sillä moni rikaskin on kuollut, kun maksa tai haima pettää.Aiai kun sä lässytät ihasti honks
- Vain elämää
hunksz
Jaa, aloittajalle voisin vastata, että älä käy ryyppäämään pettymystäsi, sillä moni rikaskin on kuollut, kun maksa tai haima pettää.No onko silläkään tässä iässä enää väliä mikä pettää jos veetuttaa koko elämä, en tarkoita itseäni mutta naapurissa näkyy, tosin ikää on 80 vee.
- ....
Ei tarvi kiristellä hampaitaan kun ei ole sukua. Kettu- sun muunkaan maista.
- kettupokaali
Teidänkin suvussako kettumaisin eli pisimpään?
Minun suvussani on lisäkseni vielä muutamaa muu. Tässä nyt sitten kettuillaan kilpaa toisillemme...
- oioioi98989898989898
Ilkeä luonne, sehän on geeneissä, menee suvussa, kuka nyt ko. geenin sattunut saamaan.
Ilkeä luonteenlaatu, sille ei ihminen kovin paljoo voi, kuten ei muillekaan ominaisuuksilleen. - meeriamanda
Siksi että he ovat sen suvun älymystö.
Ei mulla muuta tu mieleen ;))- Prisitte Parkot
HHAHHAHHAHHAH:D
- ....
Eipä ole sukua rasitteena, ei v-mäisiä, eikä paljon muutakaan.
- Papan sisko
Ei ole muuta kun pappa.
- Selvittele paremmin
Ei pirä paikkaansa! Sataa lähentevillä on kaikilla yksi yhteinen piirre ja se on positiivisuus, myönteinen elämänasenne, hyväksyvä ja sopeutuva näkemys elämän ja maailman asioista, hyväntahtoisuus ...
Joten aloittajan kannattaa varautua aika lyhyenläntään elon kaareen.- -.,...-,.
115 vuotias sanoi kun kysyttiin pitkän elämän salaisuutta---villit naiset ja viina.
Näin oli TV:ssä.
Ei pidä paikkaansa. Meidän suvun paskasaapas myrkytettiin hengiltä jo alle seitsemänkymppisenä.
- mie vai
Kyll on raakaa puhet, sull....
- suvun pahis?
mie vai kirjoitti:
Alle seitsemänkymppisenä Hussukkakin hirtettiin.
mie vai kirjoitti:
Raakaa oli. Mutta todennäköisesti näin se meni. Ei todisteita, ainoastaan koko kylä tietää.
- saddam h
Paloma.se.co kirjoitti:
Kuka?
Hussein
- näin soooon--
kuka sen pahan tappais,
Jumala ei huoli ja piru ei pidä kiirettä ,,, - lohduttavaa
Jos aloitus pitää paikkansa, niin minulla on hyvät ennusteet elää vanhaksi.
- tätini
Meidä suvun vanhin on 98 vuotias. Aivan ihana ihminen ollut koko ikänsä.
En usko väitteisiisi, Pakkasporo, en ainakaan ellet tuo tutkimustuloksia todisteeksi.
Ehkä kannattaisi miettiä, miksi jotkut vanhukset ovat v-mäisiä. Vuorovaikutus on kaksisuuntaista. Voisikohan ihmisiä kannustaa ystävällisyyteen arvostelun sijasta.
Oletteko kokeilleet, miten ystävällisyys ja lämpö vaikuttavat v-mäiseen vanhukseen?
Voisiko sellaisen kesyttää? Saattaisi vaikuttaa positiivisesti monien elämään. Kokeilkaa vaikka.;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861849Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181167Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991145Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol80997Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154879- 94874
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54771Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv56719- 53694