Rakkaus

Laitoin tuollaisen otsikon kaiken ruman keskelle pohdittavaksi.

Rakkaus on nopea , sen on Piirosen pässi ja ehkä muutkin osoittaneet. Kyllä nyt kelpaa kun on kännykät sun muut yhteysvälineet.

Taitaa olla ihan höpöpuhetetta nuo tunteiden nopeudet.

Rakkaus lienee ihmiskunnan ikäinen. Mitkä mahtoivat olla Aevan ja Aatamin tunteet ja halut? Silloin taisi viittomakielikin syntyä kun maa olisi ilman sitä jäänyt täyttymättömäksi.

Rakastelkaa tai pakastelkaa, kunhan kirjoitatte!

41

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joutavoinen

Käskystä kirjoitan kiireessäni kun olen menossa ulos vasta nyt. Sovinnolla jätän rakastelut toisille tai en ainakaan näin julkisesti .
      Kelloja oli mukava rukata entisinä aikoina ja niissä olkin pientä rukkaamista aina.

Onhan minulla yksi rukattava kello keittiössä ja se rauhoittaakin ihmistä kun se tikittää melko äänekkäästi, eikä välttämättä tarvitse rukatakkaan kun vain kuuntelee sitä tikitystä. Kaiken sitä menettääkin iän mukana kun rukkauksen ja tikityksen, jos vielä rakkauden menettää niin asiat on silloin huonosti.

• Sormet oli lähes kohmeessa viimeisiä haravoidessa aamupäivällä.

Nopeahan se pässi oli Sipoossakin, kun poikani oli menossa riiuuretkelle tyttönsä luo, ja pihalla ohimennessään rapsutteli pässiä aitauksessa.

Farkkupuseron taskusta pässi nappasi viidenkympin setelin, ja ennenkuin nuorukainen ehti mitään se katosi pässin jauhavaan suuhun.

Kiukkuisena poika vaati pässiä teuraaksi: jotta kyllä Suomen Pankki sen setelin vaihtaa, mutta toteutumatta jäi kyllä se haave.

No, tyttö pysyi sentään tyhjätaskun rinnalla, ja pysynyt on vaimona kaikki nämä vuodet.

• pöytäkin....kello

Jätän nikin että kateilla on tutkimista!

Tykkään kellon vedosta ja rukkauksesta, aina se ruuanlaiton voitta.
      On niin mieluista sitten katsella oikeaa aikaa ja huomata ettei pölyyntynytkään ole ainakaan paljon, tässä iässä jo pölykin tulee tyhjästä.

Nuorena innoissaan oli aivan sama mikä aika tai paikka! ;-))
      Hymyä huuleen vanhoja muistellessa, jo koetut antavat joskus kauniin hymyn,
      näin se on.

• Ramoona*

Kotieläimet voivat tosiaan amorina toimia. Meidän nurkilla alkoi pyöriä eräs poika koirineen , samaa rotua oli kuin meilläkin, ja koirista ihastus siirtyi niiden ulkoiluttajiin , ja lopulta hääkellot soivat monen vuoden jälkeen. Kuopustytär löysi elämänsä rakkauden isosiskonsa häissä, klassinen tarina bestmanin ja kaason yhteen lyöttäytymisestä.

Kun lasten elämänkumppanin löytämisestä kerroin, pitänee vähän omastakin paljastaa. Se oli tavallistakin tavallisempi alku, tansseissa opiskeluajan alkupuolella tavattiin ja sillä tiellä yhä ollaan.

Tapani Kansa on eräs musiikillinen rakkaus noilta ajoilta, eikä se rakkaus ole vieläkään ruostunut. . Hän tässä kertoo oman näkemyksensä, mistä rakkaus alkoi.Olin tuossa konsertissa .

http://www.youtube.com/watch?v=CuSLUV5un9g

http://www.youtube.com/watch?v=CuSLUV5un9g

• Me ihmiset ollaan niin Sanotaanko nzt vaikka moneenjunaan . Vanha raasi ja kulunut . Jaa niin siitt[ rakkaudesta . Itse ihastuin n 17v kun rupesin tansseissa k[zm[[n , oli poika niin minun mieleiseni // ainkin tanssilattialla. Kirjaimet vaan sekoilee min[ olen selvinp[in itte.
      Ja taas poikkesin aiheesta .
      Onneksi en haksahtanut siihen poikaan senkummemmin .
      Sitten tuli se naapurinpoika sotav'est' kotio // ja heti huomas minut , ett' olin kasvanut t'ysi ik'iseksi , ja muutenkin ,
      Se rakkaus on s'ilynyt , vaikka h'n on olllut kuolleena jo vuodesta /72 .
      Olen koittanut ett' se amori olis ampunut minuun viel' // mutta ohi on aina mennyt .

• *Kukkahame*

Rakkaus on tärkeä tunne, antaa uskoa tulevaisuuteen ja mikä ihaninta saada vastarakkautta.
      Äidin rakkaus lapseen on vilpitöntä ja aidointa rakkautta ja vielä kauneinta ja kestävää, mikään maailmassa ei ole niin hellyttävää ja ihailtavampaa kuin vauvan imetys.

Onhan aikuisena rakastuminen ja rakastaminen myös kuin saisi uudet duracellit, riittää intoa ja yritystä jos vaikka mihin.

Antakaa itsellenne mahdollisuus rakastua ja rakastaa, oma energia lisääntyy ja vastapuoli väittää samaa vielä vuosikymmenen jälkeenkin.

Meillä on vielä aikaa olemmehan hyvän kuntoisia ja seuraamme aikaa, pidetään huolta terveydestä ja hyvinvoinnista.

• Relevisiossa ohjelma akkaus on toisesta pitämisen korkein aste. Halu hoivata ja helliäovat rakkauden ilmentymiä, joiden pitäisi kuulua kaikille.

Kuinka paljon pahaa onkaan tapahtunut maailmassa rakkauden puutteessa. Viha on rakkauden vastakohta ja sellaiseksi rakkaus yllättävän helposti muuttuukin.

Hiljan oli televisiossa ohjelma Englanniin kuninkaallisista eli Windsorien suvusta. Kävi ilmi, että rakkausavioliitot ovat tulleet käyttöön vasta hyvin myöhään ja pienin osin.

Jokainen muistaa prinsessa Margaretin rakkauden "tallipäällikköönsä".

Rakkauden puute on hirvittävää etenkin lapsien osalta, mutta ankaraa aikuisillekin.

• rakkaus on elämä -

Mitä rakkaus on ?

Oma versio,
      rakkaus on elämä, ihmisen pitää oppia rakastamaan ensin itseään, sitten pystyy rakastamaan muitaki,
      rakkaus on sitoutumista
      rakkaus on iloa, surua, tuskaa, kipua, toivoa, vihaa, siis koko elämän kirjo kaikine tunteineen,
      tämä on naisen rakkaus,
      miehen rakkaus voi olla hieman erilainen, sen luulisin keskittyvän seksuaalisiin haluihin, miehen rakkaus todennäköisesti on paljon suppeampaa laatua kuin naisen rakkaus ,
      naiselle on luontaista rakastaa ja suojella omaa perhettään kaikelta pahalta kuin naaras tiikeri,
      mies taas voi helpommin langeta seireenien houkutuksiin,
      mies lankeaa helposti seksuaalisiin viihdykkeisiin,
      naiselle sama ei ole noin helppoa, naiselle on lapset ja perhe tärkeintä ,
      rakkaus on hyvin laaja käsite, sana rakkaus ei voi vangitaa muutamiin sanoihin ja muutamiin lauseihin,

• vähän koomista

Voisitko arvon Ruuneperi hiukan rajata aihetta, nyt tulee joillekkin painetta pinnistää kaikki mahdollinen mitä rakkauteen sisältyy ja ei sisälly.
      Ihan kuin aiheena olisi ELÄMÄ tai MAAILMA.

• en ole Ruuneperi

Ainahan nämä rönsyää joku näkee aivan toisen värisillä linsseillä kaiken, toiset voivat elää ja tuntea alueittain ;-))).
      Kun lukee näitä ketjuja on oltava itsellä luetun rajoitin!

• EIKÄ ole!

Tuo oli taatusti miehen yksipiippuinen mielipide, sillä keskivertomies kuvittelee rakkauden tekojen olevan vain sitä penetratiota. Se on niin iso asia keskivertomiehelle.

Mutta rakkauden teko, duty of care, on niin paljon enemmän!

Naiselle penetratio sellaisenaan, kylmiltään ei ole mitään,
      se vaatii rakkauden tunnelman etukäteen, silloin se todella aiheuttaa naisellekin orgasmin, täyttymyksen ja ilon.
      Ja rakkauden teot ovat paljon muutakin, elämä ei ole huono määritelmä.

.

• Jokainen nainen

on jossain elämän kiireisessä ruuhkavuosien rumbassa
        varmaan joutunut pelkän penetrationkin kokemaan
        halutessaan miehensä mieltä noudattaa, niin arvelen.

Vaikka aamulla olisi kahvinkeitto, aamupalanvalmistus ja kaikki muu mielessä, voipi olla että vasta sen jälkeen niihin päästiin.

• 69 69 69

Voi elämä!

Rakkaus ei ole pelkkä orgasmi ;-DDDDD

• ätss mitä neuvojia

niinkuin muut ei olis koskaan miehen kanssa olleet ja sen alueen läpikotaisin tuntisi.

• niin eikä ollenkaan ole kyse sillon rakkaudesta --senhän tiesi jo eva ja aatamikin kun panivat meidät alulle .
      Johan nyt jos esm. minä en olisi tuntenut muuitakin tunteita miehiä kohtaa kun olin sillain .
      Ei se ollut rakkautta kaukana siittä -- sanonko jos joku ei vielä tiedä sitä -- se oli suvunjatkamisvietin nimellä --vaikka ei sitä haluttukaan jatkaa niissäkään puuhissa .
      Raamattu ei ole ollut niissä asioissa oikea oppikirja .
      Tai oikeeastaan ne 10 käskyä oli aika hyvä ohje. Joka on jo aikoja monelta uskovaiseltakin unohtunut --niin että jos vaikka minä kun muutkin tyyliin nykyään

Mutta rakkaus ei ole muuttunut siihen ei ole aikakaan voinut mitään.

• Jalmari Vonkamies

En kehottaisi rakkauteen Piirosen pässin kanssa Ruune. :)

• Katri-Helenaa joku..

ihaili, ja onhan hällä hienoja kertomuksia uudelleensyntymisestä ja sielunvaelluksesta.

Mutta yhdessä asiassa olen eri mieltä,

minä en halua nuorempaa miestä kuin itse olen, en paljon vanhempaakaan, vaan suunnilleen ikäiseni kuten mieheni oli. Meidän menneisyytemme oli tapahtunut samoina vuosina, meidän oli siksikin niin helppo ymmärtää toinen toistamme.

.

• ei löydy enään -

samanlaista , tai sinnepäinkään samanlaista,

juuuu, mistä löytäsi miehen kuin oli mun ainokaiseni,
      jonka kanssa elimme lähes viisikymmentä vuotta, jonka luoja kutsui pois, kaikkia " huonompia " luonteenpiirteitä ei tarvis olla varsinkaan sitä viettiä, siis halua hurmata kaikki muutki naiset ,
      se mua kismitti,
      ei muut piirteen niinkään hänessä,
      mutta ei hänelle kuitenkaan muut kelvanneet, vain minä kelpasin , siitä olin oikein otettu ,
      veteli turpiin muita urospuolisia jos uskalsivat mua lähestyä,

• Atolfia

Kyllä kai se tosi rakkautta on, kun vieläkin heittää sydän volttia, kun tuo armaani aamusuukon antaa. Yhdessä oloa on kestänyt yli 50 vuotta ja yhtä rakkaalta tuo kultani tuntuu kuin silloin ennen.

Lapsetkin sanovat, että yhä hyö ovat kuin paita ja peppu, aina yhdessä. Onneksi olemme saaneet olla vielä yhdessä.

Luoja suokoon meille vielä yhteisiä elonpäiviä!

Hyvää yötä!

• Saanen onnitella teitä kahta siit'ä pitkästä ja onnellisesta yhteiselosta, joka on antanut teille monia onnellisia hetkiä, päiviä ja jopa vuosikymmeniä.

Sinulle, Atolfia, kiitokset monista hyvistä viesteistä ja molemmille teille sisältörikkaita elämän ehtoon päiviä, terveinä ja rakkaina.

• Atolfia
        Ruuneperi kirjoitti:

Saanen onnitella teitä kahta siit'ä pitkästä ja onnellisesta yhteiselosta, joka on antanut teille monia onnellisia hetkiä, päiviä ja jopa vuosikymmeniä.

Sinulle, Atolfia, kiitokset monista hyvistä viesteistä ja molemmille teille sisältörikkaita elämän ehtoon päiviä, terveinä ja rakkaina.

Kiitos Ruuneperi onnitteluista. Onnea tässä elämässä kyllä tarvitaankin.
        Aivan terveinähän tässä ei olla kumpikaan, mutta kuinkas sitä nyt tässä iässä enää olisikaan. Aina jotain kremppoja löytyy. Mutta hyvä näin.

Voin kertoa sinulle salaisuuden. Mehän elämme täällä eri kerroksissa ja tapaamme aina ruokapöydässä ja makuuhuoneessa. Huutelemme aina ylhäältä alas ja alhaalta ylös, kun asiaa sattuu olemaan. Näin me elelemme ja rakkaus kukoistaa.;>)

P.S.
        Saimme tänään parkkisakot, 60 euroa. Meni hieman yliaikaa ja siitä ropsahti sakot. Arvaas, harmittiko?

Hyvää Yötä!

• Liisa S.
        Atolfia kirjoitti:

Kiitos Ruuneperi onnitteluista. Onnea tässä elämässä kyllä tarvitaankin.
        Aivan terveinähän tässä ei olla kumpikaan, mutta kuinkas sitä nyt tässä iässä enää olisikaan. Aina jotain kremppoja löytyy. Mutta hyvä näin.

Voin kertoa sinulle salaisuuden. Mehän elämme täällä eri kerroksissa ja tapaamme aina ruokapöydässä ja makuuhuoneessa. Huutelemme aina ylhäältä alas ja alhaalta ylös, kun asiaa sattuu olemaan. Näin me elelemme ja rakkaus kukoistaa.;>)

P.S.
        Saimme tänään parkkisakot, 60 euroa. Meni hieman yliaikaa ja siitä ropsahti sakot. Arvaas, harmittiko?

Hyvää Yötä!

Missä päin saitte sakot?
        Minä maksoin viimeiset pari vuotta sitten Tapiolan uimahallilla, siihen aikaan 40 €.
        Toisetkin sain, mutta meidän kerhomme puh.joht. siht. saivat ne peruttua. Olin juuri sinä aamuna menossa koneellei maksamaan ne, kun postiluukusta putosi perumiskirje. ---
        (Nehän on maksettava 14 päivän aikana, muuten ne kaksinkertaistuvat.)

Onnittelen minäkin, kun saatte yhdessä vielä elää tässäkin iässä, harvinaisuuksiin kuulutte.
        Minäkin aamuisin herätessäni tunnen hänen nukkuvan viereisessä sängyssä, tunnen hengityksenkin.

Se on kai sitä samaa kuin amputaatiossa.

Pitää mennä. :)

:

• Atolfia
        Liisa S. kirjoitti:

Missä päin saitte sakot?
        Minä maksoin viimeiset pari vuotta sitten Tapiolan uimahallilla, siihen aikaan 40 €.
        Toisetkin sain, mutta meidän kerhomme puh.joht. siht. saivat ne peruttua. Olin juuri sinä aamuna menossa koneellei maksamaan ne, kun postiluukusta putosi perumiskirje. ---
        (Nehän on maksettava 14 päivän aikana, muuten ne kaksinkertaistuvat.)

Onnittelen minäkin, kun saatte yhdessä vielä elää tässäkin iässä, harvinaisuuksiin kuulutte.
        Minäkin aamuisin herätessäni tunnen hänen nukkuvan viereisessä sängyssä, tunnen hengityksenkin.

Se on kai sitä samaa kuin amputaatiossa.

Pitää mennä. :)

:

Kyselit, liisa sal, että missä saatiin sakot? Olimme Ainoan avajaispäivänä parkkeeranneet Stockmannin parkkihalliin. Ainoan K-kaupan kassajonossa meni sitten sen verran aikaa, että yli meni tuo maksettuaika. Kyllähän se kirpaisi. Joimmehan me siellä kakkukahvit, joka tietysti vei lisäksi tuosta ajasta. Kahvijonokin oli valtava, mutta pitihän se juoda. Tulipahan kalliit kakkukahvit, mutta kerranhan tuo sitten kirpaisee, kun on laskun maksanut. Ei sitä varmaankaan kukaan meiltä peru. Miksi sinun sakkosi peruttiin?

Meidän laskussa on tarkka päivämäärä, joten maksan se eräpäivänä.

Onhan se mukavaa, että vielä yhdessä olla saamme.
        Olen huomannut, että kun mieheni aamulla herää, hän ensimmäiseksi kokeilee olkapäästäni, että olenko vieressä.
        Olen ajatellut, että onkohan tuo jonkinlaista ennakkopelkoa, että minä häviän siitä joskus.

Kiitos onnitteluista.

• Rakkaudesta puhumis-

ta ei ole arvostettu, vaikka se on maailman tärkein asia.
      Sitä ei pitäisi kokea väärin joko hävettäväksi, nolottavaksi tms.
      Hyvä rakastaja, joka osaa saattaa naisenkin hurmioon, kuten laulussa sanotaan, osaa puhua, osaa leikkiä, ei ole kärsimätön.
      Jos ihmettelet, miksi Carlo Ponti sai vaimokseen Sophia Lorenin, niin tässä juuri on sen asian salaisuus.
      Sama tietenkin myös naisen suhteessa mieheen.

• » Naiset ovat aina ymmärtäneet, mikä arvo on miehellä, joka silmiin katsoen keskittyy vain naiseen ja haluaa viipyillä hänen luonaan.
        Mutta rakkaudessa onkin yhtä vähän logiikkaa kuin kiireessä. «

• ärsyttää tuollainen

Kyllä siitä rakkaudesta puhetta piisaa, olis vaan niitä rakkauden tekojakin, muitakin kuin sänkypuuhissa. Toisen huomiion ottaminen on ihan itsestään selvää vai jäitkö itse paitsi ??Millä vuosisadalla olet syntynyt kun puhut hävettävästä neuvovassa mielessä ? Jos meidän ikäpolven kasvatus on ollut häveliästä, on osattu kyllä itse opetella ja nauttia vuosikymmenet ja seurataan aikaakin joka tavoin. Nainenkin on hurmiostaan vastuussa, ei siinä mies yksin ole.
      Älä vedä tähän Sophiaa, mitä todella tiedät asiasta ja jos tietäisit, ne on intiimejä kahdenvälisiä asioita.

• Tuo (ärsyttää tuol-

lainen) ainakaan ei ole mitään hyvää saanut osakseen, niin on vihaa täynnä ja katkeruutta muita kohtaan. Ottakaamme osaa.

• Hah !

Kun kukaan ei tiedä, mitä se on, niin sen täytyy olla jotain syömistä. Tai: "... rakkaus on ruma sana, kaipaus soi kauneimpana ...".

• Katleija
      • Kiitos Katleija Pakarisen rakkauslaulusta, Kyllä Ruune sen sulattaa.

• Kiitos ja hyvää yötä!

• On ihanaa kun vielä "tässäiässä" on tunteet tallella -- moni aisti heikkenee mutta Rakastaa osataan elämämme loppuun asti --
      Olen saanut taasen yhden Lastenlasten lapsen itselleni -- ja ehkä tässä suvussa rakkautta piisaa kun Tyttö vauva kastettiin viime sunnuntaina Mirjamiksi ,Mirjami Auroora Kristiina tuli hänestä

Äitini oli Alma Auroora -kasteen toimitti Lennart Koskinen -- Kirkossa jossa oli myön pieni poikavauva kastettavana . Hänestä tuli Wiljami.

Meillä on Äidin puolelta Nimiä Ulla, Mirjami, ja monta samaa jotka seuraa sukupolvesta toiseen -Ehkä naisten nimet on paremmin samoja olemmehan Äidit joka maassa ne tärkeämmät, kun olemme synnyttäjiä

Hyvää viikonloppua kaikille.

• Vähän huumoria --- Isästä ei ainaolla varmoja -- Äiti aina tiedetää.

• Onnea, Ullamirjami, sait nyt sitten pienen kaiman!
      Varmaan mielenkiinnolla seuraat, onko perinyt isoäidiltään ominaisuuksia.
      Hyvää viikonloppua!

• Kiitos liisa.sal , Ja mikä onni kun asumme samassa talossakin -- kaksi kerrosta vaan välissä -- Lapsen Äitikin on syntynyt tässä talossa . On muuten 10 kerrosta minä muutin tähän kun halusin Hissin ja kaikki on tosi hyvin meikäläiselle -- jos satun tulemaan vanhaksi .
        Koitan olla "hissun kissun " etten liikaa häiritse heitä vaikka jokapäivä haluaisin nähdä pikku Mirjamin.

Taitaa tulla minuun -- on kiltti ja nukkuu yötkin hyvin . Ihan kun minäkin :=)

• Atolfia
        ullamirjami kirjoitti:

Kiitos liisa.sal , Ja mikä onni kun asumme samassa talossakin -- kaksi kerrosta vaan välissä -- Lapsen Äitikin on syntynyt tässä talossa . On muuten 10 kerrosta minä muutin tähän kun halusin Hissin ja kaikki on tosi hyvin meikäläiselle -- jos satun tulemaan vanhaksi .
        Koitan olla "hissun kissun " etten liikaa häiritse heitä vaikka jokapäivä haluaisin nähdä pikku Mirjamin.

Taitaa tulla minuun -- on kiltti ja nukkuu yötkin hyvin . Ihan kun minäkin :=)

Onnea Ullamirjamille lapsenlapsenlapsesta! Suloisia ovat nuo pienokaiset.

Odottelen tässä minäkin, että ehkä pääsen jossain vaiheessa iso-mummiksi.

Hyvää viikonloppua kaikille ja
        Hyvää yötä!

• Ei ole olemassa vain miehen ja naisen välinen rakkaus, eikä ole tarvetta selittää niistä sen enempää, itse rakkaudesta kun puhuaan.

Rakastuminen on ensimmäinen alku rakkaudelle, koska ensi huumassa se on ihastumista, rakastumista ja parhaassa tapauksessa tunne kasvaa rakkaudeksi joka pysyy ja säilyy elämänikäisenä.

Ihastumisia voi kokea, ja joskus niidenkin loputtua tulevat kyyneleet.
      Sanonnan olen kuullut, - ystävyys johtaa rakkauteen, mutta rakkauden päättyminen ei jätä edes ystävyyttä. Totena tiedän, että eronneet aviopuolisot voivat eronkin jälkeen olla toistensa parhaat kaverit.

Ystävyys on tunne joka perustuu luottamukseen, ystävääkin voi rakastaa, mutta eri tasolla kuin omaa puolisoa.
      Rakastumisen tunnetta ei voi unohtaa, siinä pää ja jalat menevät lukkoon samaan aikaan, kehossa kihisee ja ei tiedä mitä odottaa.

On parempi pysyä ystävyyden tasolla, ellei järki mene ihastumisen myötä.

Kaverit menevat, ystävät säilyvät, mutta rakkaus on ikuista.

• ikuisia myös

nämä kuluneet fraasit siitä mitä rakkaus on. Hohhoijjaa. Olipa uusi tieto tuokin että rakkaus ei ole vainiehem ja naisen välinen asia.

• ikuisia myös:lle
        ikuisia myös kirjoitti:

nämä kuluneet fraasit siitä mitä rakkaus on. Hohhoijjaa. Olipa uusi tieto tuokin että rakkaus ei ole vainiehem ja naisen välinen asia.

ikuisia myös

nämä sinun vähättelevät hohhoijaa viestisi..

Voisitko etsiä uuden tyylin, tai, mahtuuhan tänne noita voivottelijoitakin joilla on aina vain kielteistä mielessä.
        Jos tuo viestisi helpotti oloasi, siitähän pitää meidän muiden olla onnellisia, olet toipumassa

• ongelma tuntuu oleva
        ikuisia myös kirjoitti:

Taas sitä rakkautta pähkäillään ja tässä on jo muutama "totuus" noin salaperäisestä asiasta.

• Minulle on Rakkaus ollut aina selvillä . Rakastuin nuorena joka on pysynyt tähänpäivään asti samana .
      Rakastelu on pikkusen väärä sana mielestäni . Vai onko näin että me ollaan siinäkin asiassa kovin erilaisia .
      Nyt minun on ihana muistella niitä aikoja kun oli näitä hetkiä kun sain "rakastella" . Nämä oli niitä hetkiä jotka eivät jääneet samanlailla mieleen, kun sillon rakastin , ja olimme nuoria .

Tämä oli sitä miehen ja naisen välistä kanssakäymistä , joka ei ain ole rakkautta -- vai olenko siinäkin erilainen , olenhan yrittänyt parhaani että olisin rakastunut vielä kerran .
      En valita koska hyviä ja lämpöisiä suhteita on pitkän elämäni aikana ollut useita .
      Niin että mistään en kuitankaan ole jäänyt vaille -- kiitos elämälle siittä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      128
      6978
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4284
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3426
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3054
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      289
      2038
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1703
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1601
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1543
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1451
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe