joko kiertämään Marsin kahden puolisosi kanssa vuonna 2008 tai myöhemmin sinkkunakin vain menolippu mukana?
Vuoden 2008 matkalle etsitään vanhaa pariskuntaa, joka tulisi toimeen keskenään koko 501 päivää kestävän matkan. Tehtävänä olisi vain mahdollisimman hyvien kuvien napsiminen.
Haluaisitko lähteä avaruusmatkalle
22
81
Vastaukset
2008?
H.- oli jo
Kyllä mielellään. 501 päivää ja olisin ollut takaisin jo monta vuotta sitten. Ne kuvat vain jäivät napsimatta.
- negapositiivi
Minulla on vain yksi puoliso, vaaditaanko kaksi.
- Kaksin kaunihimpi
Onko suomi sinulle vieras kieli? Etkö ole viettänyt aikaa kahden tai kaksistaan puolisosi kanssa?
- negapositiivi
Kaksin kaunihimpi kirjoitti:
Onko suomi sinulle vieras kieli? Etkö ole viettänyt aikaa kahden tai kaksistaan puolisosi kanssa?
tuttu kiëli, aloittaja olisi selvyyden vuoksi voinut kirjoittaa esim. kahdestaan puolisosi tai kaksin puolisosi kanssa.
Kahden on kyseenalainen sana, sen voi käsittää myös toisin, kuten esitin käsittäväni.
- Vanha pari 2018
Anteeksi, piti kirjoittaa vuonna 2018 HeSan jutun mukaisesti.
- antaa ajan kulua
Mieluummin lähden sitten myöhemmin. Sitten kun minut on tuhkattu. Puoliso saa itse päättää menonsa, lähteekö kanssani vai yksin.
- pn.
En lähde yksin enkä kaksin puolisoni kanssa, koska kärsin akrofobiasta.
- Hei kun keikuskelen
Pelkkä ajatuskin saa karvani pörhölle.
En menisi kirveelläkään johonkin vehkeeseen, mistä ei pääsisi pois.
Sukellusvenekin on semmonen, että en kuunaan siihen menisi.
2018 olisin kuuskytäyks vuotias. Sitä ei tiedä, kuinka kiukkuunen muori silloin olisin ja jos jonkun kans tarttis olla 501 päivää valokuvaamas ja se toinen ottais erheellisesti epätasapainoisen kuvan, josta minä sitten tuohtuisin ja siitä sanomaan ja hän sitten takaasi siitä sitten sanomaan, johon minä sitten painavammin ja hän sitten vieläkin painavammin. Niin, mihin sieltä sitte lähtis kantapäät klopsuen ja ovet paukkuen. Ei, ehdottomasti pidän tiiviisti jalaat maassa. Imukuppimaisesti törötän.- ei vapaata vangita..
Minulla on myös sen verran klaustrofobian poikasta, että juna ja moottoritiebussi ovat yläraja siihen, mihin minut suljetaan. Lentokoneessakin tulee se protestoimishalu kun ovet suljetaan.
- Pirre*
Ajattelin jos sitten 100 vuotiaana lähtisin...
- korvan taakse...
Se oiski hieno synttärilahjaidea 100 vuotiaalle.
- Pirre*
korvan taakse... kirjoitti:
Se oiski hieno synttärilahjaidea 100 vuotiaalle.
Lähen privatisti :))
- O - O
Nuorilla päivillä olisin kukaties voinut lähteäkin aviomieheni kanssa. Nyt en lähtisi pitkälle avaruusmatkalle kenenkään kanssa. Marsissa voisin ehkä käydä, mutta pelkän menolipun kanssa en lähtisi vapaaehtoisesti - vaikka ehkä jo joutaisin. ;)
- kuuhullu.
homot joutas lähettää venukselle
- ei me lähdetä
Menolippu ja 501 päivää, mitä heille sitten tapahtuu, räjäytetäänkö vehje? Oletetaanko vanhojen kuolevan jo sitä ennen.
Vanha pari kiertää Marsin ja ottaa valokuvia.
Myöhemmin sinne lähetetään siirtolaisia joka toinen vuosi. Heille ei luvata paluumatkaa ollenkaan. Jos nykyiset suunnitelmat toteutuvat.
- ...
Tavallaan kyllä, ehdottomasti.
Vaan sitten tuleekin vastaan ne ehdot. Ei tuo aika haittaa, eikä suuri vaaranriski. Ongelmaksi tulisi liian huono fyysinen kunto. Vaikeaa palata terkkariin jostain hiton satunuksesta pikaisesti.
Noissa hommissa pitää olla korkeastikoulutettu ihminen, jolla fyysinen kunto huippua myös. Tässä tapauksessa pariskunta. On niitä. Moniko lie halukas lähtemään aivan eri asia. Teknologia avaruussektorilla ollut todella hidasta kylmänsodan jälkeen, mennyt jotenkin näpertelyksi.
Jenkit koittaa valloittaa planeetoita. Ymmärrettää, nehän valtasi pohjoisamerikankin intiaaneilta alunperin. Mutta avaruus, kuka kaheli on keksinyt, että ihmisen pitäis se koittaa omia itelleen.... Jossain vaiheessa joku öhkömömmiäinen tympääntyy tuolla jossain ja painaa nappia, se siitä maapallosta. Ja se mömmiäinen ei ole mikään jumala, se on universumi, joka toimii itekseen, eikä anna pienen elukkalajin, jollain syrjäisellä pikkuplaneetalla muuttaa luonnonlakien mukaista aurinkokuntaa kuin ihan paikallisesti, oman planeettansa osalta. Kokonaisuuteen maapallolla ei ole mitään merkitystä. Planeettoja tulee ja menee.
=DW=Pian aletaan hinata asteroideja suomalaisen aurinkopurjekeksinnön avulla ja aletaan hyödyntää asteroidien sisältämiä mineraali- ja malmivaroja. Muutama platinatonni tarjoaa vähän maallistakin hyvää.
Kun Mars on asutettu aurinkotuulipurjeiden avulla voi tarvikkeita rahdata avaruudessa melkein ilmaiseksi. Ehkä kustannukset muuttuvat tuloiksi, jos nappaavat muutaman mineraalirikkaan asteroidin liekaan paluu matkalla.
(Lähde: viime lauantain HeSa)
Maailma on niin avara, lauletaan laulussakin.
Ja niin ovat levinneet madon-reiätkin.
Ja sinne mun mieleni halajaa, vaikka en tahtoiskaa...
Turve-pellettien tulva-ojat kuljettavat hituseni heevetin laajalle.
Kunnes Aurinko laulaa maamme, ja pallo taivaisiin liejuna lurahtaa.
H.- kyllä taas
Taitaa ne madonreiät löytyä omasta päästäsi.
Ymmärrätkö edes itse noita päättömiä juttujasi. kyllä taas kirjoitti:
Taitaa ne madonreiät löytyä omasta päästäsi.
Ymmärrätkö edes itse noita päättömiä juttujasi."kyllä taas"
Ainakin siinä määrin miten elämä menee.
Olen kuvannutkin paljon, taivasta tosin vähemmän.
Siellä eläimet ovat aikasti paikoillaan.
Kun pellolla selin makaa, tulee tunne kuin ei painaisi mikään mitään.
Kunnes huomaa että kainalon alta joku yrittää ylös.
Ehkäpä taivaalla on vanha pariskuntakin.
Äiti ja Isä.
Piru sen tietää, ennen kuin näyttää tietään.
H.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54878Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467