Hei vaan kaikki! Olen siis 16 vuotias nuori ja haluamassa omilleni. Kiitos kaikille vastanneille etukäteen ja pahoittelen pitkähköä tekstiä!
Tilanteeni ei ole paras tällähetkellä sillä minulla ei ole minkäänlaisia välejä vanhempieni kanssa ja asun äidilläni. Tällä hetkellä en ole voinut aloittaa koulua, koska elämän tilanteeni on niin stressaava. Minulla on perheeni kanssa oikeuden käynti vuodenlopussa perheväkivaltaan liittyen.
Äitini kanssa olen yrittänyt kaikkea mahdollista sopiakseni ja rauhoittaakseni väliämme mutta aina vaan tuloksetta ja minun aloitteestani. Emme oikeastaan tule koskaan toimeen ja hänellä onkin tapana syytellä minua kaikesta, haukkua minua seläntakanani muille ja muutenkin hänen tapansa kohdella minua on aivan erinlainen kuin siskojani kohtaan. Olen siis perheen 'musta lammas'. Yritin kirjoittaa lyhyesti, joten toivottavasti tämä ei kuulosta 'teini ankstaukselta' vaan tilanne on oikeasti karkaamassa käsistä.
Olen kuitenkin hakenut esim. siivous työtä osa-aikaiseksi, leipomo työtä mutta niistä ei ole kuulunut vielä mitään. Olen myös ollut yhteydessä työkkäriin ja olen työnhakijana heillä. Päivät vietän koti töitä tehden ja selvittäen asioita.
Haluaisin siis kysyä että onko minkäänlaista vaihtoehtoa muuttaa omaan asuntoon jo ennen kuin saan töitä tai muuta vastaavaa, sillä 'kotona' asuminen on vaikeaa äidille sekä minulle? Olen äitini kanssa puhunut asiasta ja asia on hänelle ok kun löydän työn.
Kysykää jos jäi jotain kysyttävää, epäselvästä tekstistäni.
16 vuotias vailla vinkkejä omilleen muuttamisesta
16vee
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029