Hei vaan kaikki! Olen siis 16 vuotias nuori ja haluamassa omilleni. Kiitos kaikille vastanneille etukäteen ja pahoittelen pitkähköä tekstiä!
Tilanteeni ei ole paras tällähetkellä sillä minulla ei ole minkäänlaisia välejä vanhempieni kanssa ja asun äidilläni. Tällä hetkellä en ole voinut aloittaa koulua, koska elämän tilanteeni on niin stressaava. Minulla on perheeni kanssa oikeuden käynti vuodenlopussa perheväkivaltaan liittyen.
Äitini kanssa olen yrittänyt kaikkea mahdollista sopiakseni ja rauhoittaakseni väliämme mutta aina vaan tuloksetta ja minun aloitteestani. Emme oikeastaan tule koskaan toimeen ja hänellä onkin tapana syytellä minua kaikesta, haukkua minua seläntakanani muille ja muutenkin hänen tapansa kohdella minua on aivan erinlainen kuin siskojani kohtaan. Olen siis perheen 'musta lammas'. Yritin kirjoittaa lyhyesti, joten toivottavasti tämä ei kuulosta 'teini ankstaukselta' vaan tilanne on oikeasti karkaamassa käsistä.
Olen kuitenkin hakenut esim. siivous työtä osa-aikaiseksi, leipomo työtä mutta niistä ei ole kuulunut vielä mitään. Olen myös ollut yhteydessä työkkäriin ja olen työnhakijana heillä. Päivät vietän koti töitä tehden ja selvittäen asioita.
Haluaisin siis kysyä että onko minkäänlaista vaihtoehtoa muuttaa omaan asuntoon jo ennen kuin saan töitä tai muuta vastaavaa, sillä 'kotona' asuminen on vaikeaa äidille sekä minulle? Olen äitini kanssa puhunut asiasta ja asia on hänelle ok kun löydän työn.
Kysykää jos jäi jotain kysyttävää, epäselvästä tekstistäni.
16 vuotias vailla vinkkejä omilleen muuttamisesta
16vee
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513735Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182767Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6242405Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202087KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar852012Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441731- 221693
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431655Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971516- 281476