~
Olla olematon
kuitenkin läsnä
näkymätön
Tuulenvire
Se kesähelteellä hellii
poskipäitä
kipristää pakkasella
Saisikohan sen
pyydystettyä,
lakanalla
niin kuin lepakon
Enpä tiedä
~
http://www.youtube.com/watch?v=pJzSQ3T602o
~ Kumma ~
1
84
Vastaukset
Katselin tuossa yksi kerta dokumentin lepakoista ja siinä kerrottiin, että niihin
aivan turhaan ja valheellisesti liitetään usein paljon turhia ennakkoluuloja ja kauhutarinoita ja jopa vampyyritarinoita vaarallisina verenimijöinä...
...ja se on kanssa mielenkiintoista lepakoissa,
miten ne lentävät kaukoluotauksen avulla pimeässä...
Kun olin lapsi niin minä nyt isävainaani kanssa yritin mökillä pyydystää niitä lakanalla pimeässä, koska silloin niiden kaukoluotaus pettää, mutta emme silloin onnistuneet saamaan lähempää tuttavuutta niihin...
nii et sellasta ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372