AdventismiVastattu 8 v

Betlehemissä tapahtuu

On aika hyvin mielenkiintoista, että paikka jossa "Daavidin poika" Jeesus kävi syntymässä on sama kuin missä Daavid voideltiin kuninkaaksi ! Sattumaako? 1 Sam 16:3 Kutsu Iisai uhriaterialle, niin minä ilmoitan sinulle, …
AdventismiVastattu 8 v

Vanhurskas on elävä uskosta !

VT: Habakuk 2:4 Katso, sen kansan sielu on kopea eikä ole suora; mutta vanhurskas on elävä uskostansa. UT: Room 1:17 Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä…
AdventismiVastattu 9 v

Otakoppi: Ollako vai ei olla

~~ ¤ ~~ . Ollako nyt vain kappale hämäryyttä, kahden pimeyden välillä... . Vai ollako ehken sellainen heijaste, kirje ilon, toivon ja rakkauden... . Sinä se kerran tulit, Jumalani eläväksi toivoksi, meille nyt toivottom…
AdventismiVastattu 9 v

Tänään on Mikaelin päivä !

Nyt 2 Marraskuuta vietetään täällä meillä Arkkienkeli Mikaelin päivää. (Yleisessä roomalaiskatolisessa kalenterissa pyhällä Mikaelilla on juhla 29. syyskuuta pyhän Gabrielin ja pyhän Rafaelin kanssa) Arkkienkeli Mikaeli…
AdventismiVastattu 10 v

Oikeus Isään ?

Asioilla on kääntöpuolensa kuin tässäkin tapauksessa.... . http://www.aitoavioliitto.fi/artikkelit/nimeni-on-millie-fontana-olen-23-vuotias-keinohedelmoityksen-avulla-lesbovanhemmille-syntynyt-lapsi/
AdventismiVastattu 11 v

Mikä on adventismin porkkana ?

Mikä on se adventismin porkkana jolla se yrittää houkutella muiden kristillisten seurakuntien uskovia hyppäämään omasta lammastarhastaan ja liittymään juuri heihin ? . Moni tämän porkkanan syö kun aluksi se on niin turv…
AdventismiVastattu 11 v

Kopittelija: Että miu kotiseurakuntaa...

näin kohdellaan.... :O .... Ryökäleet ;) Noh, ehkä jotain oikeaakin tuolta löytyy kun noin vihaksi lyö... http://www.ess.fi/uutiset/paijathame/2015/07/29/vandalismia-joutjarven-kirkolla---paikkoja-sotkettiin-jauhesammut…
AdventismiVastattu 11 v

Uusi ketju alexille ja pyhpyhille !

Otakoppi: " Mikael YKSI suurimmista" . Johdantona: Dan 10:13 " mutta Mikael, YKSI SUURIMMISTA enkeliruhtinaista, tuli auttamaan minua." (1938 käännös ) " mutta katso, Miikael, YKSI ENSIMMÄISISTÄ enkeliruhtinaista" "mî-ḵ…
AdventismiVastattu 11 v

Hengen hedelmät vai Lihan teot !

Hengen kautta pyhittyminen ja uudistuminen vaiko Lain tekojen kautta pyhittyminen eli omilla teoilla parantuminen ja sitä kautta Jumalan hyväksynnän hankkiminen... Kumpi muuttaa paremmin ihmistä, oma liha vaiko Jumalan …
AdventismiVastattu 11 v

10 käskyä ja Kuolema

Kun ihminen käy vanhaksi ja on jo lähellä kuolemaa tai vaikka nuorempi ihminen kokee jonkin onnettomuuden tai sairastuu vakavasti ja tietää kohta kuolevansa, niin ei hän ajattele, että "Kuinkahan hyvin täytin 10 käskyä"…
AdventismiVastattu 11 v

EGW sanoja tyhjästä "Pyhäkkö" !

Ellen G White: Pyhäkkö kirjasta "Hengellisiä kokemuksia" ! Minulle näytettiin Jumalan kansan katkera pettymys, kun he eivät saaneet nähdä Jeesusta tuona odotettuna aikana. He eivät tietäneet, miksi heidän Vapahtajansa e…
HelluntailaisuusVastattu 11 v

Kuningas Saulin kohtalo !

1 Aik 10:8 Seuraavana päivänä filistealaiset tulivat ryöstämään surmattuja ja löysivät Saulin ja hänen poikansa kaatuneina Gilboan vuorelta. 10:9 Niin he ryöstivät hänet ja ottivat hänen päänsä ja hänen aseensa ja lähet…
HelluntailaisuusVastattu 11 v

~ Joulurauhaa ~

~ ♥♥ ~ Kuuletteko ? Hän itkee... Mitä itket poikani ? Kysyy Isä Isä, minä rakastin heitä todella Minä halusin heidät kaikki luokseni Mutta katso, eivät he enää muista minua Eivät muista miten minä elin... Tuokin tuossa …
AdventismiVastattu 11 v

~ Joulurauhaa ~

~ ♥♥ ~ Kuuletteko ? Hän itkee... Mitä itket poikani ? Kysyy Isä Isä, minä rakastin heitä todella Minä halusin heidät kaikki luokseni Mutta katso, eivät he enää muista minua Eivät muista miten minä elin... Tuokin tuossa …
AdventismiVastattu 11 v

Onko Jumala oikeudenmukainen...

...kun tuomitsee lopulta Raamatun mukaan ihmisen pahat teot ! _________________ Vertaa Alexin käsitys miten käy jumalattomille eli he vain raukeavat tyhjiin ja jäävät ilman viimeistä tuomiota: _____________ Lainaus Alex…
AdventismiVastattu 11 v

Vaarallista harhaa !

Kopittelija007 (ketjusta http://keskustelu.suomi24.fi/node/12988314) 1.12.2014 09:39 ____________________ Benkku: Olen Jehovan todistaja. Ja Jeesus sanoi Mooseksesta, ´Minusta, Jehovasta hän on kirjoittanut´´ Ja hänestä…