~ Kohti ~

~♥♥~

Pohjoisen tuulen
sen äänet mä kuulen
vaikka et näekään
minua nyt

olen hiljaa vierelläsi
mutta en ole yksin
olet vihollisen
piirittämä

sinut näkee hän
joka sanoo,
olen ystäväsi

mutta ei ole

olet avoimella
koston kentällä
ja suojapaikkasi on
minä

ole varovainen
kun astelet kohti,
meitä yhdessä

häiritsevät tuulet
yrittää hävittää
polkua, sotkea

mutta älä huolehdi
minä seison
rinnallasi, takanasi
kaikkialla

Olen läsnä
ja näen
kaiken

Sinun rakkaasi

aina

~♥♥~

http://www.youtube.com/watch?v=M8EzuOTWVOY

6

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaudesta runoiksi

      Kiitos sinulle tästä runosta.
      Täytyy sanoa että kosketti ja lohdutti..
      jotain tuttua tässä oli..
      ihana biisi valinta vielä..

      • Jaa...enpä osaa nyt tähän sanoa oikein mitään
        että mitä ja kenelle...ja kuinka tuttua

        Koska en tiedä kuka olet...täällä on niin paljon
        kaikenlaisia rekkaamattomia rakkaudesta puhujia mutta ne
        henkilöt ketkä tähän runoon kuuluu tietävät sen kyllä...

        Biisi on kyllä minustakin hyvä...

        Kivaa iltaa sinulle kuka lienetkin...


      • Illan jatkoja..
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Jaa...enpä osaa nyt tähän sanoa oikein mitään
        että mitä ja kenelle...ja kuinka tuttua

        Koska en tiedä kuka olet...täällä on niin paljon
        kaikenlaisia rekkaamattomia rakkaudesta puhujia mutta ne
        henkilöt ketkä tähän runoon kuuluu tietävät sen kyllä...

        Biisi on kyllä minustakin hyvä...

        Kivaa iltaa sinulle kuka lienetkin...

        Niin...tarkoitin lähinnä sitä että tavallaan koen samoja asioita kun runossa..
        Niinpä sen takia kosketti ja lohdutti vaikkei minulle ollutkaan.


      • kops1
        Illan jatkoja.. kirjoitti:

        Niin...tarkoitin lähinnä sitä että tavallaan koen samoja asioita kun runossa..
        Niinpä sen takia kosketti ja lohdutti vaikkei minulle ollutkaan.

        ok


      • kops1 kirjoitti:

        ok

        Tuumailin tässä itsekseni, että
        kuuleppas Sinä minun Oma Kultaseni ! ♥

        Mitenköhän sitä voikin olla näin rakastunut
        kun minäkin nyt olen...
        Tekis mieli lentää lankoja pitkin
        sun syliin...

        oot mun mielessä koko ajan...


        Monta halisuukkoa ja oikein rutistushali perään... ♥


      • kops1
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Tuumailin tässä itsekseni, että
        kuuleppas Sinä minun Oma Kultaseni ! ♥

        Mitenköhän sitä voikin olla näin rakastunut
        kun minäkin nyt olen...
        Tekis mieli lentää lankoja pitkin
        sun syliin...

        oot mun mielessä koko ajan...


        Monta halisuukkoa ja oikein rutistushali perään... ♥

        ...tää tuntuu ihan että lähtee järki päästä... tai on kai se lähtenyt aikoja sitten
        mutta että loputkin...mut jotenkin niin kokonaisvaltaista että ei niiku
        sanat riitä kertomaan...kaikki tunnetilat on niin kuin ihan liipasimella...
        suru, ilo, murhe, huoli.. kaikki

        tää Ihan jotenkin käsittämätöntä......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe