~♥♥~
Pohjoisen tuulen
sen äänet mä kuulen
vaikka et näekään
minua nyt
olen hiljaa vierelläsi
mutta en ole yksin
olet vihollisen
piirittämä
sinut näkee hän
joka sanoo,
olen ystäväsi
mutta ei ole
olet avoimella
koston kentällä
ja suojapaikkasi on
minä
ole varovainen
kun astelet kohti,
meitä yhdessä
häiritsevät tuulet
yrittää hävittää
polkua, sotkea
mutta älä huolehdi
minä seison
rinnallasi, takanasi
kaikkialla
Olen läsnä
ja näen
kaiken
Sinun rakkaasi
aina
~♥♥~
http://www.youtube.com/watch?v=M8EzuOTWVOY
~ Kohti ~
6
70
Vastaukset
- Rakkaudesta runoiksi
Kiitos sinulle tästä runosta.
Täytyy sanoa että kosketti ja lohdutti..
jotain tuttua tässä oli..
ihana biisi valinta vielä..Jaa...enpä osaa nyt tähän sanoa oikein mitään
että mitä ja kenelle...ja kuinka tuttua
Koska en tiedä kuka olet...täällä on niin paljon
kaikenlaisia rekkaamattomia rakkaudesta puhujia mutta ne
henkilöt ketkä tähän runoon kuuluu tietävät sen kyllä...
Biisi on kyllä minustakin hyvä...
Kivaa iltaa sinulle kuka lienetkin...- Illan jatkoja..
Kopittelija007 kirjoitti:
Jaa...enpä osaa nyt tähän sanoa oikein mitään
että mitä ja kenelle...ja kuinka tuttua
Koska en tiedä kuka olet...täällä on niin paljon
kaikenlaisia rekkaamattomia rakkaudesta puhujia mutta ne
henkilöt ketkä tähän runoon kuuluu tietävät sen kyllä...
Biisi on kyllä minustakin hyvä...
Kivaa iltaa sinulle kuka lienetkin...Niin...tarkoitin lähinnä sitä että tavallaan koen samoja asioita kun runossa..
Niinpä sen takia kosketti ja lohdutti vaikkei minulle ollutkaan. - kops1
Illan jatkoja.. kirjoitti:
Niin...tarkoitin lähinnä sitä että tavallaan koen samoja asioita kun runossa..
Niinpä sen takia kosketti ja lohdutti vaikkei minulle ollutkaan.ok
kops1 kirjoitti:
ok
Tuumailin tässä itsekseni, että
kuuleppas Sinä minun Oma Kultaseni ! ♥
Mitenköhän sitä voikin olla näin rakastunut
kun minäkin nyt olen...
Tekis mieli lentää lankoja pitkin
sun syliin...
oot mun mielessä koko ajan...
Monta halisuukkoa ja oikein rutistushali perään... ♥- kops1
Kopittelija007 kirjoitti:
Tuumailin tässä itsekseni, että
kuuleppas Sinä minun Oma Kultaseni ! ♥
Mitenköhän sitä voikin olla näin rakastunut
kun minäkin nyt olen...
Tekis mieli lentää lankoja pitkin
sun syliin...
oot mun mielessä koko ajan...
Monta halisuukkoa ja oikein rutistushali perään... ♥...tää tuntuu ihan että lähtee järki päästä... tai on kai se lähtenyt aikoja sitten
mutta että loputkin...mut jotenkin niin kokonaisvaltaista että ei niiku
sanat riitä kertomaan...kaikki tunnetilat on niin kuin ihan liipasimella...
suru, ilo, murhe, huoli.. kaikki
tää Ihan jotenkin käsittämätöntä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419
