Miksi kirkko antaa köyhille alle 1% tuloistaan?
Köyhät saa alle 1%
3
85
Vastaukset
- fasdfa
nosto
- jataas
Seurakunnat auttavat pulaan joutuneita tilapäisellä, pienellä raha-avulla ja sen lisäksi neuvonnalla ja tuella avun hakemiseksi sieltä, minne köyhäinhuolto kuuluu eli kunnan sosiaaliluukulta. Kirkko ei ole köyhäinhuoltolaitos, vaikka se sitäkin hyvän hyvyyttään vapaaehtoisesti tekee.
Kun seurakuntien talous on tiukka ja tilanne näyttää yhä huononevan, voi olla, että pian ei ole mitään jaettavaa köyhille. Sitten ei tarvitse kysellä, miksi kirkko antaa niin vähän.- uskomaton maa
Juuri näin. Suomi on kyllä sellainen sossupossula maa että täällä ihmiset ruikuttaa jumaliste siitä että saavat ilmaista rahaa ja sapuskaa, no jos ei kelpaa niin muutto vaan ulkomaille niin ei tarvitse ruikuttaa saamasta tuestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976