Palsta loppuu kohta

M@k3

Millaisen kuvan sinä sait palstasta, osasivatko papit vastata kysymyksiin?

12

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstan lopettaminen venyy kirkolta, virka-aikaa odotellessa.

Kirkossa uskotaankin virka-aikana.

• No, minä tulin tänne kattomaan, mitä ajatuksia ihmisillä on. Mulle kaikki vastaukset oli siinä mielessä yhtä oikeita tai vääriä. Täällä oli paljon hyvää kirjoittelua ja ajattelua, sekä papeilla että muilla. Osasta asioita olin tietysti eri mieltä eri ihmisten kanssa. Jotkut käsitykset tuntui rajoittuneilta, jotkut mielipiteet loukkaaviltakin, yhtä hyvin pappien kuin muidenkin. mutta en minä mitään totuutta täältä tullut hakemaan, mihinkään asiaan. Enkä myöskään julistamaan.
      Siksi mulle kai kelpasi kaikki, dokumenttina ihmisten ajatuksista.

• tai mennä ohi

Hyvin sekavan kuvan.
      Kyllä kai papit johonkin osasi vastata. Ja ainakin ne yritti kaikkensa ollakseen kivoja, mukavia, lempeitä, hymyileviä, suvaitsevia, avaria, pirteitä, että kukaaan ei loukkaantuisi..

Mutta emmää tiijjä.
      No olisi kai pitäny lukeman tarkemmin

• M@k3

Tälläisen kuvan minä sain palstan papeista:

Hyväntahtoisia hölmöjä, joilla ei ole mitään halua keskustella ihmisten kanssa.

-Tuhansiin keskusteluihini papit ottivat osaa noin kymmenen kertaa.
      -Viestit olivat aina hyväntahtoisia.
      -Viestit olivat aina kuin jostain automaatista.
      -Viesteistä sai sen kuvan että niitä ei oltu mietitty edes kahta sekuntia.
      -Viestejä tuli aina vain se yksi, keskustelua ei haluttu sen jälkeen jatkaa.

• utojlkf

minkälaisen kuvan sinä ateismi palstan multinikki trolli sait palstasta?

• M@k3

En ole trolli, koska olen aina tosissani vakavissa asioissa ja juttuni ovat keskimääräistä älykkäämpiä.

• M@k3
        M@k3 kirjoitti:

En ole trolli, koska olen aina tosissani vakavissa asioissa ja juttuni ovat keskimääräistä älykkäämpiä.

Enkä varsinaisesti tunnustaudu multinikiksikään, koska kirjoitan 99% viesteistäni tällä nimimerkillä.

• M@k3 kirjoitti:

Enkä varsinaisesti tunnustaudu multinikiksikään, koska kirjoitan 99% viesteistäni tällä nimimerkillä.

Hei kaikki,

Maarit-pappi kiittää matkakumppanuudesta palstalla. Ja toivottaa enkeleitä ja siunausta vuodelle 2014.

t. Maarit-pappi

• M@k3
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

Hei kaikki,

Maarit-pappi kiittää matkakumppanuudesta palstalla. Ja toivottaa enkeleitä ja siunausta vuodelle 2014.

t. Maarit-pappi

Kiitos taas yhdestä keskustelun aiheeseen liittymättömästä automaatti viestistä.

Ja siunausta sinnekkin päin.

• kuunteleva_kirkko kirjoitti:

Hei kaikki,

t. Maarit-pappi

Aika huono tapa toivottaa ei-kiristityille enkeleitä ja siunausta.
        Vähän vois ajatella mitä kirjoittaa.

• 2+4
        Pe.ku kirjoitti:

Aika huono tapa toivottaa ei-kiristityille enkeleitä ja siunausta.
        Vähän vois ajatella mitä kirjoittaa.

Miten niin? Ateisti voi toivottaa vastavuoroisesti uskoville rauhaa ja suvaitsevaisuutta kaikkia ihmisiä kohtaan.

• 2+4 kirjoitti:

Miten niin? Ateisti voi toivottaa vastavuoroisesti uskoville rauhaa ja suvaitsevaisuutta kaikkia ihmisiä kohtaan.

Rauhasta ja suvaitsevaisuudesta tosiaan on tullut vastakohta kristinuskon toivotuksille, mutta uskoisin kristittyjen hyväksyvän sellaisen toivotuksen, kun eivät omassa mielessään ymmärrä niitä vastakohdiksi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3768
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      28
      3078
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      278
      2891
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      7
      1961
    5. 232
      1600
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      6
      1360
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1281
    8. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      1235
    9. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      4
      1071
    10. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      32
      1055
    Aihe