Palsta loppuu kohta

M@k3

Millaisen kuvan sinä sait palstasta, osasivatko papit vastata kysymyksiin?

12

114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstan lopettaminen venyy kirkolta, virka-aikaa odotellessa.

Kirkossa uskotaankin virka-aikana.

• No, minä tulin tänne kattomaan, mitä ajatuksia ihmisillä on. Mulle kaikki vastaukset oli siinä mielessä yhtä oikeita tai vääriä. Täällä oli paljon hyvää kirjoittelua ja ajattelua, sekä papeilla että muilla. Osasta asioita olin tietysti eri mieltä eri ihmisten kanssa. Jotkut käsitykset tuntui rajoittuneilta, jotkut mielipiteet loukkaaviltakin, yhtä hyvin pappien kuin muidenkin. mutta en minä mitään totuutta täältä tullut hakemaan, mihinkään asiaan. Enkä myöskään julistamaan.
      Siksi mulle kai kelpasi kaikki, dokumenttina ihmisten ajatuksista.

• tai mennä ohi

Hyvin sekavan kuvan.
      Kyllä kai papit johonkin osasi vastata. Ja ainakin ne yritti kaikkensa ollakseen kivoja, mukavia, lempeitä, hymyileviä, suvaitsevia, avaria, pirteitä, että kukaaan ei loukkaantuisi..

Mutta emmää tiijjä.
      No olisi kai pitäny lukeman tarkemmin

• M@k3

Tälläisen kuvan minä sain palstan papeista:

Hyväntahtoisia hölmöjä, joilla ei ole mitään halua keskustella ihmisten kanssa.

-Tuhansiin keskusteluihini papit ottivat osaa noin kymmenen kertaa.
      -Viestit olivat aina hyväntahtoisia.
      -Viestit olivat aina kuin jostain automaatista.
      -Viesteistä sai sen kuvan että niitä ei oltu mietitty edes kahta sekuntia.
      -Viestejä tuli aina vain se yksi, keskustelua ei haluttu sen jälkeen jatkaa.

• utojlkf

minkälaisen kuvan sinä ateismi palstan multinikki trolli sait palstasta?

• M@k3

En ole trolli, koska olen aina tosissani vakavissa asioissa ja juttuni ovat keskimääräistä älykkäämpiä.

• M@k3
        M@k3 kirjoitti:

En ole trolli, koska olen aina tosissani vakavissa asioissa ja juttuni ovat keskimääräistä älykkäämpiä.

Enkä varsinaisesti tunnustaudu multinikiksikään, koska kirjoitan 99% viesteistäni tällä nimimerkillä.

• M@k3 kirjoitti:

Enkä varsinaisesti tunnustaudu multinikiksikään, koska kirjoitan 99% viesteistäni tällä nimimerkillä.

Hei kaikki,

Maarit-pappi kiittää matkakumppanuudesta palstalla. Ja toivottaa enkeleitä ja siunausta vuodelle 2014.

t. Maarit-pappi

• M@k3
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

Hei kaikki,

Maarit-pappi kiittää matkakumppanuudesta palstalla. Ja toivottaa enkeleitä ja siunausta vuodelle 2014.

t. Maarit-pappi

Kiitos taas yhdestä keskustelun aiheeseen liittymättömästä automaatti viestistä.

Ja siunausta sinnekkin päin.

• kuunteleva_kirkko kirjoitti:

Hei kaikki,

t. Maarit-pappi

Aika huono tapa toivottaa ei-kiristityille enkeleitä ja siunausta.
        Vähän vois ajatella mitä kirjoittaa.

• 2+4
        Pe.ku kirjoitti:

Aika huono tapa toivottaa ei-kiristityille enkeleitä ja siunausta.
        Vähän vois ajatella mitä kirjoittaa.

Miten niin? Ateisti voi toivottaa vastavuoroisesti uskoville rauhaa ja suvaitsevaisuutta kaikkia ihmisiä kohtaan.

• 2+4 kirjoitti:

Miten niin? Ateisti voi toivottaa vastavuoroisesti uskoville rauhaa ja suvaitsevaisuutta kaikkia ihmisiä kohtaan.

Rauhasta ja suvaitsevaisuudesta tosiaan on tullut vastakohta kristinuskon toivotuksille, mutta uskoisin kristittyjen hyväksyvän sellaisen toivotuksen, kun eivät omassa mielessään ymmärrä niitä vastakohdiksi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      121
      5795
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      477
      1902
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      22
      1276
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1233
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1093
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1005
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      971
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      916
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      59
      885
    10. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      24
      884
    Aihe