jotka on suomessa mennyt pieleen. Kun suomalainen loukkaa toista loukattu pyrkii loukkaammaan takaisin. Onkohan tuossa perää?
Hesarissa oli juttu keskusteluista
9
85
Vastaukset
- *Kukkahame*
En minä vaan tiedä.
Näitä keskusteluja lukiessa mieli "lepää" ja elämä hymyilee, monestihan nuo toimittajat luovat jotain mielikuvia, niitä ne varmaan on, (o.-)
Niin sopuisaa kun täälläkin on, niin päätellään kukin. No onhan siinä perää minä olen monet kerrat sanonut että joka minulle ensin ryppyilee " haastaa riitaa"niin takasin saa, ja niin olen tehnyt.....
Mutta tässä pari viikkoa sitten telkusta tuli se lähetys jossa Jari Tervokin on mukana, muita en muista nimeltä mutta se on sen Petterin entinen ajanvieteohjelma, Petterihän siirtyi uutisankkuriksi.
Siinä kisailee pöydissä 4 henkilöä jotka yrittää ratkoa kaikea mitä juontaja ymmmärtää kysyä, nyt varmaan kaikki muut tietää, paitsi minä itse mikä ohjelma on kysessä.
Niin huomioitsin että vaikka Tervo on sanavalmis siinä ohjelmasa mutta kuulin keittiööni asti kun hän oli ottanut minun kirjoituksestani esimerkkiä ja kertoi sen siellä, sanomatta että hän otti mallia Suomi24 keskustelu palstalta 70 ja sen nimeksi olin laittanut nauretaan yhdessä ja kirjoitin sen nimettömänä kun aihe oli pierusta ja pitkä ketju siitä tulikin.
Siinä kerrottiin mitenkä voi sattua nolosti missä vaan, ja kyllä niitä tuhahduksia sattuikin vahinkona missä vaan, ja nauraa sai.
Tämä ei nyt vastauksena täyttänyt mitä ajattelit.- Lorena*
Olen huono kiistelemään joten tyylini on toinen. Ei kauan kun eräs nainen
puhelimessa purki minuun pahaa oloaan, ei niin kauniilla sanoilla. Kuuntelin aikani vastasin, joko nyt olet saanut pahan olosi purettua minuun, toivon sinun ajattelevan mitä tuli sanotuksi, oliko kaikki ihan tarpeen. Mitään ei ole kuulunut tämän puhelun jälkeen, ehkä hänellä on mietintä myssy päässä.
Ei pidä mennä mukaan kiistoihin, parempi odottaa hetken ja vetäistä myönteisellä tavalla keskustelu ulos tilanteesta. Elämässä olen oppinut olemaan nöyrä mutta nöyristelyyn en ole koskaan langennut. Sanoja saa pitää oman mielipiteensä, mutta sitä ei tarvitse hyväksyä jos se on vastoin omaa mielipidettä. Turha sanojan mielipidettä on yrittää kääntää, hän voi pitää oman mielipiteensä.
Turha luulla että olen maailmanparantaja nössö, kyllä minusta särmää löytyy tarvittaessa. - jjoutava
Kyllä nämä mielipiteet hyvin hyväksyn aloitukseeni. Päivän aiheissa oli koettu viestien poistot nippukaupalla loukkaavaksi.
Ymmärränkin kun kirjoittaja on yrittänyt nettietikettin mukaan toimia ja se onkin lentänyt HUISn.... jo ennen julkaisua.
Nämä viisaat kaksi on siinä oikein hyviä. Viisaan päähän ei mene että sillä toiminnalla ovat palstan pilanneet. Tässä vieraitani odotellessa lueskelin palstaa. Varmaan on yleistä isoilla arenoilla nuo erimielisyydet ja laukomiset, onhan niistä kuullut,...vihapuheita myöten!
Minusta on hassua ottaa niin vakavasti ylilyöntejä, kun joillakin voi olla värikkäämpi sanankäyttökin, ettäkö ihan kostamaan lähtisi:D
Jos nyt niin on tapana, täytynee se olla aika primitiivistä
(alkeellista) keskustelukulttuuria!
Eihän kosto koskaan johda mihinkään, -- ylläpitää vain riitaisuuksia, tai katkaisee välit jopa lasten ja vanhempien välillä. Jokainen elää luonteensa mukaan ja kärsii seuraukset valitessaan sen tien.
Tulee olemaan hauskaa nähdä pikku Jurij Enzon ilme kun hän saa 2 upeaa venäläistä kuvataide kirjaa.
Valitsin Boris Kustodijew'in rehevän värikästä kansan elämää kuvaavaa teosta.
Teekattauskin on valmiina, joten ehdin vilkaista tapahtunia.
Toivottavasti palstalla selkenee vähitellen, saisivat nuo arvon herrat riitelynsä loppumaan kukkoilematta niin kovin!- herää kysymyksiä
Kuka on se toinen kukkoilija ? Hajun lisäksi ? Eikös täällä pari naistakin höyhennä toisiaan niin että höyhenet pöllyää ?
Kuka on Jurij Enzo ?- jjoutava
Ruune poistelee herkästi ja nimittelee osaamattomiksi.
Haju poistaa itseään koskevia ja nimittelee kirjoittajia tyhmäksi tai ei älykkäimpiin kuuluviksi mikä myönnettävä onkin. Mutta onko viisasta tuo heidänkään toiminta? jjoutava kirjoitti:
Ruune poistelee herkästi ja nimittelee osaamattomiksi.
Haju poistaa itseään koskevia ja nimittelee kirjoittajia tyhmäksi tai ei älykkäimpiin kuuluviksi mikä myönnettävä onkin. Mutta onko viisasta tuo heidänkään toiminta?Kyllä siellä palstalla saa helposti nokkiinsa, minäkin vaikka vähän kirjoittelen, pääasiassa vain pirttiin, Aina omalla nikilläni tai sitten joskus Late Vaan* ikinä en muilla merkeillä kirjoittanut. Ruunella on paljon aloituksia ja oma nimimerkki, mutta myöntänyt kirjoittaneensa myös miten milläkin merkinnällä. Samanlaisia täällä taitaa olla muitakin. Minullakin oli kaveri joka sanoi sopimuksen irki, luuli varmaan, että olen yksi moninikki. Riitely on aivan eriasia, kuin jos asiasta ollaan erimieltä. Olen useasti sanonut, meillä jokaisella on oikeus sanoa oma mielipiteemme.
Hajupojasta puhuttiin aiemmin monta kertaa, nyt taas tullut jopa rekatulla nimellä.
Ylläpito ei taida paljonkaan völittää mitä täällä kirjoitetaan, kunhan jotain.
- totta töriset
Eihän Ruunelle kelpaa muut kuin se yksi esimerkiksi nostamansa satumaisen rakastettava ja täydellinen nainen. Nyt onkin herra ollut vähän taustalla kun ei ole vertaisiaan keskustelijoita täällä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle533375Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472806Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482600Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572311Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572023- 1511654
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241164