~ Harmageddon ~

Miikael

#/♥

Kaksi enkeliä
ritirinnan
kultaisin siivin koristeltuja
Jumalan luomia
ja niin kauniita

Sopusuhtaisuuden sinetit
jo paratiisista alkunsa saaneet
yön peitteenä
kaikkinaiset kalliit kivet
rubiinit, smaragdit

Ritirinnan siihen asti
kuin sinusta toinen,
löydettiin vääryys
suuressa kaupankäynnissä
tulit täyteen väkivaltaa

Sinun sydämesi ylpistyi
ihanuutesi takia, kadotit viisautesi
ja sinut karkoitettiin
Pyhältä vuorelta
viskattiin maan kuninkaiden
silmäherkuksi

Tuttavasi kansojen joukossa
ovat tyrmistyneet johdostasi
kauhuksi sinä olet tullut

Olet kadottanut

Viisautesi


#/♥


http://www.youtube.com/watch?v=NxgAmamvv0g

3

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moni meistä sanoo,
      että minä uskon.
      Mutta moniko meistä sanoo,
      niin kuin Paavali sanoi :
      " Minä tunnen hänet, johon minä uskon."

      ...Ja näin meidän jokaisen tulisi uskoa !

      Usko on aina henkilökohtainen suhde johonkin.

      ***

      " Siitä syystä minä näitä kärsin,
      enkä sitä häpeä, sillä minä tunnen
      hänet, johon minä uskon. "

      (2 Tim 1:12 / v.1938 käännös)

      • seitsemän.kertaa7

        Vaikeus sanoa kuten Paavali voi johtua monestakin syystä - uskosta huolimatta. Vaikka tuntisi sen johon uskoo (Jeesuksen), sirppi vääntyy mutkalle jollei tunne itseään.

        Pelastukseen riittää usko mutta viisauteen tarvitaan muutakin. Miksi muuten olisi niin paljon "evankeliumin kovettamia" ihmisiä? Kääntyvät itseensä päin ja ovat näkevinään myös siellä Jumalan kirkkauden yms. Todellinen usko löytynee myös siitä, ettei missään vaiheessa ota Jumalaa omiin käsiinsä.

        Uskon että helpompaa on tuntea Jumala ja uskoa häneen kuin tuntea itsensä ja antaa itsellensä oikea arvo. Voit sanoa, että nämä kulkevat käsi kädessä, mutta toisin on. Jumalan ja ihmisen vuorovaikutus on aina elämästä kuolemaan, valosta pimeyteen. Silti siihen kuolemaan ja pimeyteen on pakko katsoa, omalta osaltaan ainakin. Minä tunnen sen, johon uskon, mutta tunnenko itseni?

        Tuntea itsensä uskoaan menettämättä.


    • kops1

      " Viisaus huutaa kadulla
      antaa äänensä kuulua toreilla,
      meluisten katujen kulmissa se kutsuu,
      porttien ovilta kaupungissa sanansa sanoo:
      Kuinka kauan, te, yksinkertaiset,
      rakastatte yksinkertaisuutta.
      Kuinka kauan pilkkaajilla on halu pilkkaan
      ja tyhmät vihaavat tietoa ?
      Kääntykää minun nuhdeltavakseni.
      Katso, minä vuodatan teille henkeäni
      saatan sanani tiedoksenne.

      Kuka on noussut taivaaseen
      ja astunut sieltä alas ?
      Kuka on koonnut kouriinsa tuulen ?
      Kuka on sitonut veden vaipan sisään ?
      Kuka on kohdalleen asettanut maan ääret kaikki ?
      Mikä on hänen nimensä
      ja mikä on hänen poikansa nimi,
      jos sen tiedät ? "

      (Sananlaskut 1:20-23/30:4)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe